سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با آبْ خود را از بوی آزارنده پاک کنید و به خودتان برسید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پلشتی را که هرکس کنارش بنشیند، از [بوی بد] او رنجه شود، دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


» جبهه حامیان انقلاب رنگی؛از گوگوش تا سروش



به گزارش ایرنا ، "گوگوش" که در اوج کشتار رژیم پهلوی به آوازخوانی در شوهای مبتذل و بازیگری در فیلمهای مستهجنی چون در امتداد شب مشغول بوده است اعلام کرد که از اقدام اکبر گنجی شاگرد سرشناس عبدالکریم سروش برای تحصن در شهر نیویورک حمایت می کند تا صدای اعتراض مردم ایران را به گوش جهانیان برساند!
پیش از این ابراهیم حامدی معروف به "ابی"دیگر مبتذل خوان دوران ستمشاهی که ترانه هایش در تحکیم دیکتاتوری پهلوی همچنان در خاطره ملت ایران موجود است نیز از اقدامات اکبر گنجی و راه اندازی انقلاب رنگی در ایران حمایت کرده بود



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/25:: 8:53 عصر     |     () نظر
 ویژه /

»‌ یاران سبز پوش دجال ...!



قبل از انتخابات شخصی که هوادار سرسخت موسوی بود مکرراً  اس ام اس های حاوی توهین به احمدی نژاد برایم ارسال می کرد.

 در گرماگرم رقابت ها و مناظره ها ، پیام هایی فرستاد که رئیس جمهور را دجال نامیده بود . با او تلفنی صحبت کردم ولی باز هم در صحبت هایش از این عبارات استفاده می کرد.

 علی رغم میل باطنی ام که اوضاع ملتهب و تبلیغی آن موقع را طبیعی می دانستم ولی باالاجبار حدیثی برگرفته از بحارالانوار را برایش فرستادم و از آن به بعد دیگر پیامی برایم نفرستاد.

اما پس از انتخابات و مشاهده حوادث و آشوب های عده ای بی منطق در برخی شهرها دوباره یاد آن روایت افتادم.

روایتی وجود دارد در کتاب شریف بحارالانوار در مورد یاران دجال که یکی از نشانه های آنان شال سبز است که آن را نشان خود می دانند، به احتمال زیاد دجال و یاران وی، برای فریب مردم از این نماد و نشانه اهل بیت (ع) استفاده خواهند کرد و آنان شال و ردایی سبز رنگ بر سر و شانه های خود خواهند افکند:

« الا و ان اکثر اشیاعه... و اصحاب الطیالسة الخضر.» بحار الانوار، ج52، ???
بسیاری از یاران دجال کسانی هستند که شال سبز(یا لباس) بر سر و شانه های خود افکنده اند.

نماد حامیان میرحسین موسوی رنگ سبز است؛ حجاب این سبز پوشان و درگیری‌های خیابانی که برخی از این سبزپوشان در شهر درست کردند ما را وادار می‌کند تا علی‌رغم میل باطنیمان شباهت‌هایی در بین آن‌ چه در شهر دیدیم و می‌بینیم و احوالات دجال ایجاد نماییم اما من بازهم نمی‌توانم باور کنم! و نمی خواهم؛

اکنون سوال از آقای موسوی این است که: آیا صحنه‌هایی که رخ داد و شما مصرانه خواستار ادامه آن  بوده و هستید با کدام یک از منطق ها و سیره و روش اجدادمان قابل جمع است؟  چرا تذکری به طرفدارانتان در این زمینه ندادید؟

 راستی که شما جمله "امید فردا، فرزند زهرا" را یکی از شعارهای خود انتخاب کردید، چگونه حاضر شدید در یکی از نشریاتتان شهادت مظلومانه مادر سادات را "وفات" بخوانید؟ برای جلب آرای چه کسانی؟ برای خشنودی سنی ها؟ به چه قیمتی؟ 


شال و سربند و کلاهی سبز بر سرهایشان

مانتوهای سبز تنگ و نیمه بر اندامشان

با همایش‌های خود خون در دل مولا کنند

اینچنین تبلیغ رنگ سبز سیدها کنند!

موسوی، این‌گونه خواهی دولتی احیا کنی؟

این‌چنین تو همرهی با حضرت زهرا(س) کنی؟ 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/25:: 8:52 عصر     |     () نظر

* تذکر:‌‌ کلمات یاجملات با رنگ آبی را کلیک کرده و مطلب مرتبط را بخوانید

 

توهم یا سوء فهمی که نتیجه‌اش فریب خوردن مردم است :

هاشمی  در دانشگاه شریف،: "در این کشور هیچ دو نفری را پیدا نمی‌کنید که نزدیکتر از من و مقام معظم رهبری به یکدیگر باشند"خبرگزاری فارس 2 آذر87

 رهبر فرزانه در تاریخی‌ترین نماز جمعه ایران، 29 خرداد 88: من البته در موارد متعددى با آقاى هاشمى اختلاف‏نظر داریم، که طبیعى هم هست ... بین ایشان و بین آقاى رئیس جمهور، از همان انتخاب سال 84 تا امروز اختلاف‏نظر بود، الان هم هست؛ هم در زمینه مسائل خارجى اختلاف‏نظر دارند، هم در زمینه نحوه اجراى عدالت اجتماعى اختلاف‏نظر دارند، هم در برخى مسائل فرهنگى اختلاف‏نظر دارند؛ و نظر آقاى رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است.



v    خیانت به نظام و انقلاب:

 رهبر فرزانه انقلاب در 2 شهریور 1387: "آدم متأسفانه مى‏بیند چیزهایى که به نام انتقاد از دولت، امروز گفته می‌شود، شکل همین تخریب دارد: یعنى انکار امتیازات، قبول نکردن برجستگی‌ها و کارهاى خوب، و درشت کردن و برجسته کردن ضعفها"، "حتّى بعضى از نقاط قوّت را به عنوان نقطه ضعف معرفى کردن " نمونه‌ای از این نقطه قوتها:

مقام معظم رهبری  در 2 شهریور 1387: "ما امروز در مقابله با استکبار، در سیاست خارجى زبانمان، زبانِ طلبگارى، عزت، اقتدار معنوى و اقتدار ملى است؛ آن وقت بعضى بیایند همین را به عنوان نقطه‏ ضعف وانمود کنند که نه آقا! شما کارى کرده‏اید که فلان دولتها از شما خوششان نیاید" توبیخ و تخریب همین نقطه قوت:

هاشمی سه ماه  بعد در 26 آبان 87 : "مگر می‌شود در دنیایی که به دهکد? جهانی تبدیل شده تعامل نکنیم؟ مگر می‌شود با ستیز با دیگران و در پیش گرفتن سیاست ستیز، درگیری و تهاجم جلو برویم؟..." ایسنا  ?? آبان ??

ولی امر مسلمین شهریور 1387: "امروز امریکا و صهیونیزم مظهر استکبارند؛ لیکن هر جا، هر کس، هر دولتى و هر مجموعه‏اى که نسبت به دیگران استکبار بورزند، آفتى در جامعه‏ بشرى و در نظام زندگى انسان بوجود مى‏آورند. "ستیزه ‏با این حالت هم یک حالت مطلوب اسلامى است" این هم یکى از خصوصیات دولت نهم است که خوشبختانه برجسته است" پس هاشمی تخریبگر است و تخریبگر خائن به نظام:

مقام معظم رهبری شهریور 1387: "انتقاد خوب است، تخریب بد است؛ انتقاد خدمت است، تخریب "خیانت" است؛ نه خیانت به دولت، بلکه "خیانت به نظام" و خیانت به کشور است. نباید تخریب بکنند! انتقاد بکنند". ستیهندگی سیاست خارجی، وجه تحسین رهبری و همین امر دقیقا عامل انتقاد! هاشمی است.



v    دشمنی:

مقام معظم رهبری در دیدار با اعضاى مجلس خبرگان رهبرى ?? اسفند ???? :ممکن است در همه‌ مراحل دشمن بخواهد از همه موفقیتهاى ما یک نقطه منفى بتراشد و هر نقطه قوّتى را نقطه ضعف وانمود کند؛ ما از دشمن جز این انتظارى نداریم! [به مطالبی که زیر عنوان خیانت آمد دوباره نگاه کنید که چگونه به شکل واضح نقطه قوت نقطه ضعف معرفی شد]



v   احتضار انقلاب  و خصوصیات جوهریآن بنحوی که احیای آن معجزه تلقی شود:

هاشمی در پاسخ به این سوال که "آیا در دوران سازندگی از افکار امام فاصله نگرفتید؟ این مطلب را یک دروغ تاریخی خواند و گفت: همه ما پایبند به افکار امام بودیم و هستیم و اینکه گفته می‌شود در دوران سازندگی آرمان‌های امام فراموش شد و اغنیا اغنیاتر شدند دروغ‌های آماری است" خبرگزاری فارس، 2 آذر 87.


مقام معظم رهبری:‏ 24 آذر 87  "انحراف در هدفها، در آرمانها، در جهتگیرى‏ها را باید مراقبت کرد که پیش نیاید. و این چیزى است که ما در طول این سالهاى طولانى - بخصوص بعد از جنگ و بعد از رحلت امام - درگیرش بودیم؛ جزو درگیرى‏هاى اساسى در این دو دهه‏ى گذشته، یکى همین بوده. "

 ولی امر مسلمین "شاید بعضیها، حتّى بعضى مخلصین انقلاب، نه بیگانه‏ها و بددلها؛ حتّى نزدیکان در طول بعضى از سالهاى گذشته تصورشان این بود که شعارهاى اصلى انقلاب؛ سربلندى اسلام، مسئله عدالت، مسئله مبارزه با استکبار، تلاش و مجاهدت براى رفع استضعاف از مستضعفان، دیگر روزگارش تمام شده است" این مخلصین و نزدیکان چه کسانی‌اند؟

مقام معظم رهبری، 9 تیر 86:  “امروز خوشبختانه یک وضع استثنائى در طول چندین سال گذشته وجود دارد. از این جهت استثنائى است که شعارهاى اساسى انقلاب به عنوان محور برنامه‏ریزیها و حرکتها و سیاستها اعلام می‌شود" یعنی دیروز چنین نبوده است:

مقام معظم رهبری 2 شهریور 87: "گفتمان عمومى دولت اینهاست؛ به طور خلاصه: زنده‏کردن و بازسازى برخى خصوصیات جوهرى انقلاب و منطق امام؛ و مقابله با کسانى که می‌خواستند این ارزشها و این مفاهیم اساسى را منسوخ کنند، یا از بین ببرند، یا ادعا می‌کردند که منسوخ شده و از بین رفته؛ این چیز باارزشى است.

رهبر فرزانه انقلاب ? شهریور 86: این براى انقلاب ما یک پدیده معجزآسا1 و بى‏نظیر است که ما امروز همان شعارهایى را مى‏دهیم و همان اصول و مبانى‏اى را براى خودمان برنامه‏ى عمل قرار داده‏ایم که در اول انقلاب همانها اعلام شده بود.

ولی امر مسلمین ? شهریور ??: شعارهاى شما، فضاى اصولگرایى و فضاى ارزشهاى انقلابى و فضاى وفادارى به مبانى امام و انقلاب را بر جامعه حاکم کرده است؛ این خیلى چیز باارزشى است؛ اولین و مهمترین شاخصه دولت شما این است". مگر قبلا قضیه به موزه رفتن و بی وفایی به مبانی امام  و انقلاب و محکومیت آن بوده است؟



v    مبارزه و اعلام پایان مدارا با کسانی که قصد احیای انقلاب دارند:

رهبر فرزانه انقلاب 13دی 1384، این وضع جدیدى که در کشور به‏وجود آمده است و تشکیل دولت و گرایشى که امروز در عموم مردم و در دولت‏مردان مشاهده مى‏شود، این نوید را مى‏تواند بدهد که اوضاع براى برگرداندن جهتگیرى غلط، اوضاع مساعدى است؛

مقام معظم رهبری، 2 شهریور 87: می‌فهمیم که چطور مجموعه دولت آماج حملات است. علتش هم همین است که گفتمان این دولت، گفتمان انقلاب است و در جهت انقلاب حرکت میکند.

نائب امام عصر عج ? شهریور ?? : دولت، هم در قول و شعار - که مهم است - و هم در عمل، نشان مى‏دهد که به اصول انقلاب و ارزشهاى انقلاب پایبند است.



v    دلبسته نبودن به نظام:

مقام معظم رهبری 2 شهریور 87 خصوصیت و امتیاز دوم که در این دولت هست، شعار و گفتمان کلى این دولت است که منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمانهاى انقلاب است؛این خیلى چیز باارزشى است. این را هیچکس نمى‏تواند ندیده بگیرد. هر دلبسته به انقلاب، این را قدر مى‏داند؛ هر کسى که پیشرفت کشور را با هدایت انقلاب و با کارگردانى انقلاب تصور مى‏کند، باید این را قدر بداند.



v    جازدن یک واقعه غیر تروریستی به عنوان ترور و فریب نظام و مردم



v    تحریف آشکار حرف امام در مهمترین رکن انقلاب: 

"ما از همان روز اول به پدید? قدرت نگاه زمینی و واقع بینانه داشتیم... از همان ابتدا امام خمینی هم همین را میگفت. شما حرفهای ایشان را ببینید که مشروعیت را به مردم میدهد. این چالش نیست و دردسری هم به وجود نمیآورد، البته اگر تعصبهای بیجا برداشته شود" ص ? روزنامه اعتماد، ویژ? سیاست‌نامه، ?? آبان ????، نقل از هاشمی.

«بله بعضی افراد در بحث ولایت فقیه میگفتند که ولیّ فقیه را خدا تعیین کرده است و اکنون هم بعضی ها این اعتقاد را دارند این عده معتقدند مشروعیت ولیّ فقیه به رأی مردم نیست و ولیّ فقیه هر تصمیمی که بخواهد میتواند بگیرد» مصاحبه جناب هاشمی با ایسنا ??/??/????.

امام ره : "اگر فقیه در کار نباشد طاغوت است، یا خدا یا طاغوت. اگر به امر خدا نباشد، رئیس جمهور اگر با نصب فقیه نباشد غیر مشروع است، وقتی غیر مشروع شد طاغوت است، طاغوت وقتی از بین میرود که به امر خدای تبارک و تعالی یک کسی نصب شود. شما نترسید از اینکه ? نفر آدمی که نمیفهمند اسلام چه است! نمی­فهمند فقیه چه است و نمیفهمند ولایت فقیه یعنی چه! آنها خیال میکنند که یک فاجعه است به جامعه..." صحیفه نور، ج?، ص ‌???


v    توهین به امام ، رهبری و مردم و تضعیف و القای ناکارامدی رهبری:

 "امام با شورا مخالف بود، اما من و آقای طالقانی طرفدار شورا بودیم و شاید حذف شورای رهبری در قانون اساسی سال ?? بیخود بود" ص ?? سالنامه شرق ????، نقل از هاشمی. چطور بازنگری قانون اساسی که به فرمان امام و با نظر ایشان روی این مسأله صورت گرفت، مردم هم در همه‌پرسی آنرا پذیرفتند و امام خامنه‌ای هم آنرا تأیید کرده‌اند، میتواند بیخود باش!

هاشمی:" برای ادار? یک حکومت نمیتوان به فتوای یک نفر، خواه هر فردی باشد عمل کنیم، باید شورایی در کشور باشد که..." ص ? روزنام? مردم سالاری، ? شهریور ??، نقل از رفسنجانی. و روزنام? همشهری همین تاریخ.  تکرار ادعای شورای رهبری پس از دهها سال، و از سویی مقام معظم رهبری را برای ادار? حکومت ناکارامد دانستن چه مفهومی دارد؟



v    تضعیف و القای ناتوانی یا ناکارامدی نظام و شورای نگهبان، بقول امام، مفسد:

 بیانیه ? تیر رفسنجانی  روز پس از انتخابات نهم: "... بنا ندارم که در مورد انتخابات، شکایت به داورانی که نشان دادند نمی‌خواهند یا نمی‌توانند کاری بکنند، ببرم و شکایت خود را فقط همانند مورد قبل در دادگاه عدل الهی مطرح می‌کنم" 


v    مانور اشرافیگری حرام

پایگاه اینترنتی عدالتخانه، گفتگو با محتشمی‌پور، چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387: شاخصه‌هایی که امام برای اسلا‌م آمریکایی، مطرح می‌کردند، اسلا‌م مرفه بی‌درد، اسلا‌م سرمایه‌داران مستکبر و اسلا‌م تن‌پروران بود. امام با تجملگرایی مخالف بودند و ساده زیستی را شعار ملت، کشور و جمهوری اسلا‌می می‌دانستند. آن وقت رئیس‌جمهور مملکت می‌آید نماز جمعه (18 آبان 1369) می‌گوید: چه کسی گفته تجمل‌گرایی اشکال دارد؟! اصلا‌ً نماز جمعه باید مانور تجمل باشد و از این تعبیر‌ها... آنهایی که باید پشتوانه انقلا‌ب باشند از انقلا‌ب جدا شدند؛ و رفتند به سوی همان اسلا‌م آمریکایی که امام نسبت به آن هشدار داده بودند!

ولی امرمسلمین جهان، در دیدار با اعضاى هیأت دولت نهم، 8 شهریور 1384: "یک وقت هست که ما در زندگى شخصى خود مثلا حرکت اشراف‌گونه‌یى داریم بین خودمان و خدا؛ که اگر حرام باشد، حرام است؛ اگر مکروه باشد، مکروه است؛ اگر مباح باشد، مباح است؛ اما یک وقت هست که ما جلوى چشم مردم یک مانور اشرافى‌گرى مى‌دهیم؛ این دیگر مباح و مکروه ندارد؛ همه‌اش حرام است؛ به‌خاطر این‌که تعلیم‌دهنده‌ اشرافى‌گرى است"

مقام معظم رهبری، در پیام به گردهمایی سراسرى فرماندهان بسیج، 2 آذر 1368: این‌جانب از این‌که کسانى مى‌کوشند تا در میان مردم ما رسم تجمل‌گرایى و اسراف و ولخرجى را شایع کنند، شدیدا نگران و متأسفم!

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار مسؤولان‌ نظام،‌ ?? مرداد ????: نمى‌شود ما در زندگى مادّى مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند؛ مردمى که خیلی‌شان از اولیات زندگى محرومند! من و شما همان طلبه یا معلم پیش از انقلابیم. اما حالا مثل عروسى اشراف عروسى بگیریم، مثل خانه اشراف خانه درست کنیم، مثل حرکت اشراف در خیابانها حرکت کنیم! اشراف مگر چگونه بودند؟ چون آنها فقط ریششان تراشیده بود، ولى ما ریشمان را گذاشته‌ایم، همین کافى است؟! نه، ما هم مترفین مى‌شویم. واللَّه! در جامعه اسلامى هم ممکن است مترف به وجود بیاید! از آیه شریفه "و اذا اردنا ان نهلک قریة امرنا مترفیها ففسقوا فیها..." بترسیم! تُرف، فسق هم دنبال خودش مى‌آورد". [و فسق یعنی عدم عدالتی که شرط امام جماعت و جمعه است]

به هر حال اگر تمام مطالب بالا درست هم باشد باز هم تا زمانی که ولی فقیه، به دلیل اختیارات حکومتی‌شان مصلحت بدانند پشت سر هاشمی نماز می‌خوانیم. اتفاقا این نماز اوج دارد؛ چون تابع ولایتیم!
_____________________________

1. برخی چشم و عقل دیدن این معجزه و معجزات بعدی را نداشته‌اند: رهبر فرزانه انقلاب، 24 خرداد 88: "حقیقتاً یک دست اعجازآفرین الهی پشت این انتخابات بود!" ختم الله علی قلوبهم!





کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/25:: 1:35 عصر     |     () نظر
ناگفته‌های کوثری از دیدار کمیسیون امنیت ملی با نامزدها و شخصیت‌ها

» رفسنجانی می‌خواست برای ابطال انتخابات بیانیه بدهد




نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حدود 2 هفته پس از دیدارهای هیئت رئیسه این کمیسیون با نامزدهای ناکام انتخابات دهم، در جمع مسئولین هیئت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور به بیان ناگفته‌هایی از مذاکرات انجام شده در این دیدارها پرداخت.

کوثری ابتدا گزارشی از روند و علت انجام این دیدارها داد و در خصوص اتفاقات اخیر پس از انتخابات ریاست جمهوری با فتنه نامیدن آن، اظهار داشت: در اینگونه مسائل لازم است تا بهترین تدابیر اندیشیده شود چرا که اینها یک فتنه بود و فتنه بسیار پیچیده‌تر از یک بحران است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در نمازجمعه تهران، گفت: پس از صحبت‌های ایشان دیدیم که قضایا هنوز ادامه دارد و روز شنبه کسانی به خیابان‌ها آمدند که هدف اصلی آنها درگیری و اغتشاش بود، آنهم در روز 30 خرداد که برای منافقین نیز یک روز به‌خصوص است.

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: این کمیسیون بر اساس وظایف خود وارد بحث شد و یک کمیته 9 نفره متشکل از 6 نفر از هیئت رئیسه و 3 مسئول کمیته‌های امنیت، دفاع و سیاست خارجی تشکیل داد تا با کاندیداها و افراد تاثیرگذار دیدار کنند.

به گزارش فارس، کوثری ادامه داد: اولین دیدار ما با محسن رضایی یکی از کاندیداهای انتخابات بود که در این دیدار مطالب را بی‌پرده با وی مطرح کردیم و وی هم گفت که در چارچوب قانون موضوع را پیگیری خواهم کرد. پس از مراجعه آقای رضایی به شورای نگهبان، وی در خصوص عدم تخلف در انتخابات قانع شد.

کوثری ادامه داد: هرچند بیانیه آقای رضایی آن‌طور که ما می‌خواستیم نبود، ولی وی نظر خود را بیان کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دیدار دوم این کمیته را با میرحسین موسوی عنوان کرد و افزود: در ابتدای این دیدار، آقای بروجردی به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توضیحاتی به آقای موسوی دادند و گفتند شما در انتخابات دم از قانون‌گرایی می‌زدید و می‌گفتید که دولت قانون گریز است اما امروز چه شده است که برخلاف قانون عمل می‌کنید؟

کوثری گفت: آقای موسوی ابتدا در برابر این توضیحات سکوت کرد و سپس گفت‌ دولت از بیت‌المال در انتخابات سوء استفاده کرده و وزارت کشور نیز مرتکب تخلفاتی شده است و تعدادی از اعضای شورای نگهبان نیز از احمدی‌نژاد طرفداری کردند.

نمیانده مردم تهران در مجلس با اشاره به اعترافات یکی از اعضای حزب کارگزاران، خاطرنشان کرد: این شخص در اعترافات خود گفته است کار ما این بود که به جای نظرسنجی اقدام به نظرسازی کنیم و اینگونه به آقای موسوی تلقین کنیم که او قطعاً پیروز انتخابات خواهد بود.

وی ادامه داد: بنده در فرمانداری نماینده آقای موسوی را دیدم که هر آنچه را که به نظرش می‌رسید، مطرح می‌کرد و به آن رسیدگی می‌شد و وقتی این موضوعات را به آقای موسوی گوشزد کردیم، با کمال تأسف ایشان گفتند اگر همه هم قبول کنند من یکی هم قبول نخواهم کرد.

کوثری به دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: آقای هاشمی در ابتدای این دیدار پس از اظهار لطف به مقام معظم رهبری، گفتند که من قصد داشتم بیانیه‌ای در این خصوص صادر کنم اما کسی نیستم که زیر فشار اقدام به صدور بیانیه کنم. منظور ایشان از اعمال فشار، دستگیری دخترشان در اغتشاشات بود.

وی خاطرنشان کرد: گویا دختر آقای هاشمی به ایشان گفته بود که من برای خوردن ساندویچ به آن خیابان رفته بودم اما من را دستگیر کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نهایتاً از آقای هاشمی خواستیم تا بیانیه‌ای صادر کنند و ایشان نیز این را قبول کردند اما پس از تهیه این بیانیه دیدیم که همان حرف‌های آقای موسوی یعنی ابطال انتخابات را در بیانیه آورده بودند که مقام معظم رهبری به صراحت در نماز جمعه با ابطال انتخابات مخالفت کردند و به این ترتیب، بیانیه آقای هاشمی صادر نشد.

کوثری افزود: من به آقای هاشمی گفتم بیایید اختلافات را کنار بگذارید که آقای هاشمی با عصبانیت گفت هیچ اختلافی وجود ندارد و من به ایشان در مورد اختلافش با مقام معظم رهبری صحبت کردم و گفتم ایشان رهبر انقلاب هستند و بیانات‌اشان باید فصل‌الخطاب باشد و آقای هاشمی گفتند من با این موضوع مشکلی ندارم.

وی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی اختلاف خود با احمدی‌نژاد را تأیید کرد و افزود: من از اول با ایشان مشکل داشتم اما اگر رفتارش را کنار بگذارد، من این موضوع را پیگیری نخواهم کرد.

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار این کمیته با مهدی کروبی نیز خاطرنشان کرد:‌ در این دیدار معلوم شد که آقای کروبی در جریان بسیاری از مسائل نیستند و به ایشان گفتیم حتی اطرافیانتان مثل آقای کرباسچی به شما اعتقادی ندارند و وقتی به آقای کروبی گفتیم که میرحسین موسوی در برخی از شهرها نفر اول شده است، اصلاً خبر نداشتند و از این موضوع ابراز تعجب کردند.

کوثری با بیان اینکه آقای کروبی در این دیدار همان حرف‌های آقای موسوی را زد، گفت: به آقای کروبی عرض کردیم شما چرا نماینده به شورای نگهبان معرفی نکردید و ایشان نیز جواب داد من آقای کرباسچی را به عنوان نماینده خود انتخاب کردم اما آقای موسوی نگذاشت او به شورای نگهبان برود.

وی سازمان مجاهدین انقلاب و در رأس آنها بهزاد نبوی را به عنوان یکی از گروه‌های پشت سر حوادث اخیر عنوان کرد و افزود: این افراد با تشکیل کمیته ایکس حوادث کشور را اداره می‌کردند و در خانه‌ای در منطقه قیطریه تهران با استفاده از هنرپیشه‌ها و افراد شاخص استودیویی درست کردند که در این استودیو علیه نظام و انتخابات مصاحبه می‌کردند و مستقیم بر روی شبکه بی‌بی‌سی فارسی پخش می‌شد.

نماینده مردم تهران در مجلس گروهک نهضت آزادی را واسطه این افراد با امریکا عنوان و تصریح کرد: این گروهک از یک سال قبل با آمریکایی‌ها بر سر ایجاد شبهه انتخابات به توافق رسیده بودند.

کوثری با اشاره به دیدار اعضای این کمیته با مراجع و علما در قم و نیز دیدار با سید محمد خاتمی گفت: من در دیدار با آقای خاتمی نبودم اما گویا ایشان با آمدن مردم به خیابان‌ها موافق نبودند اما صحبت‌هایی در مورد انتخابات داشتند.

وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی نیز یک نامه با 100 امضا از سوی نمایندگان جمع شد که در آن خواستار محاکمه مسببان اغتشاشات اخیر بخصوص آقای موسوی بودند که این امر به قوه قضائیه واگذار شد.

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قتل ندا آقا سلطان را یک موضوع ساختگی و حساب شده عنوان کرد و افزود: برخی افراد در این رابطه دستگیر شدند و حتی در عرض 20 ساعت پس از کشته شدن او که می‌بایست جسد در پزشکی قانونی باقی می‌ماند، خاک شد و مادر ایشان گفت من از هیچ کس شکایتی ندارم.

کوثری اینگونه اقدامات را در راستای ایجاد انقلاب‌های رنگین در کشورهای مختلف دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با این کارها قصد دارد تا احساسات مردم را جریحه‌دار کند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول سال‌ها با اتفاقات مهمی مانند مسئله منتظری و موضوع سید مهدی هاشمی مواجه بود اما حوادث اخیر با توجه به گستردگی و شرایط ویژه آن یک حادثه خطرناک است که هوشیاری بیشتری را می‌طلبد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/24:: 11:19 عصر     |     () نظر

وی یکی از عاملان پشت پرده حامیان موسوی و خاتمی و اغتشاشات هست

» پیشینه مجهول "موسوی خوئینی ها" دبیرمجمع روحانیون مبارز



 سردبیر سرویس سیاسی - وی در مجلس خبرگان 68 از مخالفان سرسخت رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای بوده است /«خوئینی ها» که از سال 1975 در آلمان شرقی مستقر شده بود ، تعلیمات خود را از « مارکوس ولف» ژنرال آلمان شرقی و رئیس سرویس های مخفی برلین شرقی دریافت می داشت. / اشخاص وارد به امور کرملین، معتقدند که او یار «کا.گ.ب» در ایران و دوست قدیمی «حیدر علی اف» عضو دفتر سیاسی شوروی است.(«علی اف» اجداد ایرانی دارد و در گذشته 17 سال رئیس پلیس مخفی آذربایجان و...
محمد موسوی خوئینی‌ها دبیر مجمع روحانیون مبارز است می گویند وی که پیش از انقلاب توسط ساواک دستگیر و مدتی را در زندان گذرانده‌ وی پس از انقلاب واسطه دانشجویان پیرو خط امام که به سفارت آمریکا حمله کردند با روح الله خمینی بود و پس از آن نیز عهده دار مسئولیت‌هایی در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی بوده‌است. راه اندازی مرکز تحقیقات استراتژیک در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیریت روزنامه سلام نیز از فعالیت‌های وی در دهه ?? بود.

محمد موسوی خوئینی در ابتدای انقلاب عضو مجلس پیش نویس قانون اساسی بود همچنین در سال ?? به مدت یک سال رئیس سازمان صداوسیما بود سپس به عنوان نماینده مردم تهران در دوره اول مجلس شورای اسلامی انتخاب شد و در دهه ?? چندین سال عهده دار دادستانی کل کشور بود و در سال ??و پس از فوت حضرت امام ره) از اعضای مجلس خبرگان رهبری بود . گفتنی است  وی که نقش عمده ای در تأیید صلاحیت بنی صدر نیز داشته است در آن مجلس از مخالفان رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای بوده است. او از هنگام خروج مهدی کروبی از مجمع روحانیون مبارز در سال ???? دبیر مجمع روحانیون مبارز است.

هفته نامه "شما " ارگان حزب موتلفه در یادداشتی پیرامون واقعه 13 آبان 58 با عنوان "رازهای پنهان انقلاب دوم"، به بررسی یکی از نقاط مبهم تاریخ انقلاب در زمینه تأیید صلاحیت ابوالحسن بنی صدر توسط سید محمد موسوی خوئینی ها برای انتخابات ریاست جمهوری دور اول پرداخته است.

در این نوشته با اشاره به گفتگوی موسوی خوئینی ها با هفته نامه شهروند که وی به عنوان رابط و هدایت کننده اصلی دانشجویان در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی معرفی شده بود، از اینکه به رغم آگاهی از ارتباط بنی صدر با مأموران سیا براساس اسناد مکشوفه، صلاحیت بنی صدر مورد تأیید قرار گرفت، انتقاد و ضمن بیان برخی تبعات این اقدام افزوده است: آنچنان که از اسناد موجود بر می آید بنی صدر عامل انتقال دیدگاه سیا به منافقین بوده است و در جواب عباس داوری که از وظیفه آنها در شرایط روزهای پایانی خرداد 1360 می پرسد، می گوید: "سران آنها را بزنید" و اینگونه در ششم تیر رهبر معظم انقلاب ترور می کردند و در هفتم تیر شهید بهشتی و 72 تن از مدیران ارشد نظام و در 8 تیر آزادسازی زندانیان منافقین و ترور شهید لاجوردی در دستور قرار می گیرد که ناکام می ماند اما کچویی به جای او به شهادت می رسد و... هر چند دست حمایت الهی بسیاری از نقشه های شوم دیگر آنها را نیز خنثی کرد، نقشه ای همچون حمله نظامی آمریکا که در طبس دچار خشم الهی گردید و اسناد از نقش انکار ناپذیر بنی صدر در از کار انداختن رادارهای مرزی کشور و بمباران اسناد بر جای مانده پس از ناکام ماندن کودتا حکایت می کنند.

این هفته نامه در ادامه با اشاره به اینکه اسناد افشاکننده جاسوس بودن بنی صدر در دی ماه 58 به دست آمده و این نکته در کتاب «تسخیر» نوشته معصومه ابتکار که با مقدمه موسوی خوئینی ها منتشر گردیده، نیز مورد تایید قرار گرفته است، می نویسد: اگرچه این سند دیر هنگام آشکار گردید اما به خوبی بیانگر برخورد گزینشی با اسناد در آن تاریخ است.

ابتکار در کتاب «تسخیر» که به خاطرات تسخیر لانه جاسوسی پرداخته، به هفت سند اشاره می‏کند که در دی ماه 1358، در گاو صندوق اتاق رئیس پایگاه سیا در تهران، پیدا کرده اند و نخستین سند به تاریخ 27 جولای 1979 (5 مرداد 1358) باز می‏گشته که مقامات سیا را به تماس با شخص دیگری با عنوان SD LURE ترغیب می‏کرده است. «در این سند شماره تلفن او ذکر شده بود. با کنترل این شماره تلفن متوجه شدیم متعلق به منزل جناب بنی صدر است! سند دیگر از او به عنوان یک منبع اطلاعاتی و بالقوه نام می‏برد. یکی از مأموران سیا با اسم رمز گای رادرفورد در پاریس تحت پوشش یک تاجر به او نزدیک شده بود. SD LURE موافقت کرد که دوباره در تهران با او ملاقات کند.»

نشریات فرانسوی «لوموند» و «پاری ماچ» و هفته نامه انگلیسی «اکونومیست» نیز در سال های 1985 و 1986 گزارش های تامل برانگیزی از پیشینه موسوی خوئینی ها (دبیرکل مجمع روحانیون مبارز) منشر نموده اند. بخشی از این گزارش ها در سال 1381 در کتابی به نام "شنود اشباح" منتشر گردید که سریعا با واکنش تند وزارت ارشاد دولت اصلاحات مواجه شده و پس از جمع آوری  نسخه های کتاب مذکور از بازار، هیچ گاه مجوز انتشار مجدد برای این کتاب صادر نشد. در ادامه بخشی از گزارشهای فوق آمده است:


از نشریه فرانسوی «پاری مارچ» - 28/06/1985:


... این مرد اسرار آمیز حجت الاسلام محمد موسوی خوئینی ها» ست.
... مدتهای تمام دستگاههای پلیسی - امنیتی جهان پس از واقعه خونین مسجد اعظم مکه که منجر به مرگ صدها نفر در فاصله سالهای 1980-1979 شد در جستجوی او بودند.  او حتی بدون این که پلیس فرانسه متوجه شود، سفر کوتاهی به پاریس انجام داد و در پاییز سال 1983 سه روز در سفارت ایران در پاریس اقامت کرد و هنگامی که پلیس متوجه حضور او شد به «بروکسل» گریخت... .

اشخاص وارد به امور کرملین، معتقدند که او یار «کا.گ.ب» در ایران و دوست قدیمی «حیدر علی اف» عضو دفتر سیاسی شوروی است.(«علی اف» اجداد ایرانی دارد و در گذشته 17 سال رئیس پلیس مخفی آذربایجان بوده است)

دوستی آنها از دهه 1960 در مجارستان شروع شد. در آن زمان «آندروپف» سفیر شوروی در مجارستان بود  و «خوئینی ها» ی جوان در بوداپست دانشجو بود و قبل از «لیسانسه» شدن به آلمان شرقی رفت و بالاخره لیسانس خود را در دانشگاه پاتریس لومومبای موسکو گرفت.

«خوئینی ها» در گذشته در اردوگاه های یمن جنوبی و جنوب لبنان آموزش دیده، و بی قید و شرط «جورج حبش» را تحسین می کند. در دهه 1970 اکثر سرویس های اطلاعاتی، خبر از رفت و آمد های او به بغداد و الجزیره، ژنو، مسکو، طرابلس، و وین می دادند.

وی با ژنرال «پناهیان» کمونیست قدیمی که در سال  های 1944 تا 45 رئیس ستاد ارتش خلق جمهوری مهاباد بود نیز ملاقات داشت.

«خوئینی ها» که از سال 1975 در آلمان شرقی مستقر شده بود ، تعلیمات خود را از « مارکوس ولف» ژنرال آلمان شرقی و رئیس سرویس های مخفی برلین شرقی دریافت می داشت.

از روزنامه فرانسوی لوموند، 11 و 12 مارس 1984:


از همان زمان بود که موسکو برای تربیت کادر های آینده یک ایران کمونیست اهمیت زیادی قائل شد.
در فاصله سال های 1958 و 1964، «آندروپف» و «علی اف» تعداد زیادی از این کمونیست ها را جهت تکمیل آموزش های لازم به چین و کوبا ، سوریه ، لبنان، و لیبی اعزام نمودند.

تبحر و ورزیدگی این افراد در واقع از تلاش های « علی اف» نشات می گرفت. وی در حقیقت ایرانی الاصل بود و در سال 1923 در نخجوان متولد شده بود. «علی اف» علاوه بر فارسی بر زبان هایی ترکی و عربی نیز کاملا تسلط داشت. و در ابتدا با درجه ستوان دومی وارد کا.گ.ب  شد . (1941-1946) و سپ رهبری حزب جدایی طلب دموکرات آذربایجان ایران را در تبریز به عهده گرفت و سپس مقدمات فرار طرفداران حزب شوروی را فراهم نمود و از همین رو ، بالاجبار تبدیل به یک رابط میان دو حزب ایران و کمیته مرکزی شوروی شد.


از هفته نامه انگلیسی اکومونیست (صفحه بولتن اطلاعاتی) 30 ژانویه 1986:

... بنا به گفته یکی از کمونیست های ایرانی که اخیرا به غرب فرار کرده است ، یکی دیگر از رابط های شوروی در ایران «موسوی خوئینی ها» می باشد. بنا بر گزارش سازمان سیا، «خوئینی ها» پس از آن که در دانشگاه پاتریس لمومبای موسکو تحصیل نمود، به عنوان عنصر نفوذی استخدام گردید، به نظر می رسد که در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970، «خوئینی ها» رابط بین دوستان آلمان شرقی خود در«لایپزیک» بوده است. گفته می شود وی وجوهی نیز بابت فعالیت های ضد شاه دریافت داشته است... .

بنا بر گزارشات سازمان جاسوسی امریکا در نوامبر 1983 وی در حالی که سرگرم مسافرت با یک پاسپورت سوری بود ، در انگلستان مورد شناسایی قرار گرفت. ظاهرا «خوئینی ها» در صدد سازمان دادن دانشجویان مسلمان و گشایش حساب های مخفی در شعب بانک های خارجی در جرسی و جزایر کانال مانش بوده است... .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/24:: 11:18 عصر     |     () نظر

» واکنش بهزاد نبوی و تاج‌زاده در زمان دستگیری



بهزاد نبوی و مصطفی تاج‌زاده در زمان دستگیری طوری وانمود می‏کردند که گویی قهرمان بازمی‏گردند.

به گزارش اصول‏نیوز، بهزاد نبوی در تجمع و اغتشاشات مقابل منزل خود در سعادت‏آباد دستگیر می‏شود.

وی که به جمع اغتشاگران مقابل منزل خود پیوسته بود توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر می‏شود. بهزاد نبوی با ابراز جملاتی توهین آمیز نسبت به مامورین و برخی مقامات، فریاد می‌زند: تا 2 روز دیگر بر می‌گردم و جشن پیروزی می‏گیریم.

بر اساس این گزارش، مصطفی تاج‌زاده نیز با حکم قضایی در منزل دستگیر می‏شود. زمانی که نیروهای امنیتی به درب منزل وی مراجعه می‏کنند، وی اظهار می‏دارد: بروید با بزرگترتان بیایید با آقای... بیایید.

وی وقتی حکم قضایی را ملاحظه می‏کند و چاره‏ای نمی‏بیند شروع به هتاکی می‏کند و الهام محتشمی‌پور، همسرش، نیز جملات اهانت‏آمیز وی را تکرار کرده و شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر 22 خرداد سر می‏دهد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/24:: 11:16 عصر     |     () نظر

طنز/شیخ! از اینجا به بعد بیشتر دقت کن، بحث یک مقدار تخصصی می‌شود



وطن امروز در شماره امروز خود نوشت:

ما هی می‌خواهیم بی‌خیال این شیخ اصلاحات شویم، نمی‌شود که نمی‌شود یعنی تقصیر خود آقای کروبی است. من هر بار که راجع به دبیرکل حزب اعتمادملی مطلب می‌نویسم، می‌گویم این آخرین بار است اما انگار شیخ هم همچین بدش نمی‌آید که ما سربه‌سرش بذاریم؛ لیسانس الهیات دارد، نمی‌داند «عربی» به «دول» برمی‌گردد یا به «خلیج». یک متن دست‌نویس را هم که دیدیم در مناظره چه جوری خواند. فرق «دیار باقی» و «دیار فانی» را هم که نمی‌داند. به خیالش آخرت را می‌گویند دیار فانی! خب؛ وقتی دبیرکل یک حزب همچین باشد، از چیزنامه‌اش هم خیلی نمی‌شود توقع داشت.

من حالا می‌خواهم بگویم یک خبر چه مراحلی را طی می‌کند تا در روزنامه چاپ شود. یک بار که نویسنده خبر آن را می‌نویسد و می‌خواند. بعد جانشین دبیر سرویس، بعد دبیر سرویس، بعد تایپیست، بعدش مصحح، بعد آبدارچی، بعد دوباره می‌رود برای اصلاح در حروفچینی، بعد سانسورچی، بعد دوباره مصحح، بعد می‌رود دست صفحه‌بند، بعد سردبیر مطلب را در صفحه می‌بیند، بعد ناظر صفحه، در این وسط بچه‌های قسمت اداری هم گاه‌گداری مطلب را برانداز می‌کنند. بعد می‌رود دست مدیرمسؤول. شد چند نفر؟ 15 نفر. یعنی در چیزنامه کروبی 15 نفر هستند که نمی‌دانند فرق دیار باقی با دیار فانی چیست! یک احتمال هم البته این است که این بچه‌ها، نه که عاشق چشم‌ و ابروی دبیرکل‌شان هستند، بیانیه‌های کروبی را همین‌طور نخوانده می‌فرستند برای چاپ، که این احتمال، جدی‌تر به نظر می‌رسد،‌ چرا که دیروز «اعتمادملی» بازهم در صفحه اولش یک گاف بزرگ دیگر داد و خیال کرد‌ عباس سلیمی نمین (فرد سیاسی معروف)، همان عباس سلیمی (قاری قرآن) است یا اینکه فکر کرد عباس سلیمی همان عباس سلیمی نمین است و بعد این هوا گزارش نوشت!

یا شیخ! هر کسی که فامیلی‌اش سلیمی بود، عباس سلیمی نمین نیست. حالا چند تا مثال می‌زنم ملتفت شوی. مثلا بوش. ما چند تا بوش داریم؟ یکی جورج دبلیو بوش است، یکی جورج بوش پدر است، یکی «BOSCH» است که محصولات لوازم خانگی تولید می‌کند. یکی هم بوشی است که در اتصالات لوله کاربرد دارد. یکی هم بوش است، یعنی مثلا از جایی دارید رد می‌شوید‌ بوی یک چیزی شما را دارد خفه می‌کند، می‌گویید، بوش مرا خفه کرده یا بوش چقدر گند است. یکی هم بوش است که برادران عَمَلی به بچه‌های‌‌شان وقتی می‌خواهند بگویند بوس بده، می‌گویند «بوش» بده. یکی هم پدر- مادر‌ها به بچه‌های نوزاد‌شان می‌گویند: بوش،‌ بوش، بوش! خب شیخ! از اینجا به بعد بیشتر دقت کن، بحث یک مقدار تخصصی می‌شود.

مثلا در سایت‌ها خبری می‌آید با این عنوان: «حمایت بوش پسر از نامزدهای معترض» این خبر را حالا شما فرضا خوشت آمد، خواستی در اعتماد ملی کار کنی. یک وقت تیتر نزنی، «حمایت پسر مدیرعامل شرکت BOSCH از همسران معترض»، این ضایع است. یا مثلا تیتر «علاقه زوج‌های جوان به لوازم خانگی BOSCH»، هم همان حکایت سلیمی نمین است. حالا من خیالت را راحت می‌کنم و برای اینکه هیچ وقت با دیدن اسامی مشابه، دیگر اشتباه نکنی،‌ چندتایی از معروف‌ترین آنها را برایت می‌آورم.

ما دو تا «نبوی» داریم؛ مرتضی و بهزاد، «خاتمی» هم دو تا داریم؛ «احمد» و «ممد»، «شریعتمداری» هم دو، سه تایی هست، «هاشمی» که تا دلت بخواهد داریم، «باقی» هم سه‌تایی هست؛ «دیار باقی»، «عمادالدین باقی» و «الباقی». البته ما یک «باغی» هم داریم که با «غین» نوشته می‌شود. «جزایری» هم در بین آدم‌های معروف، چندتایی داریم که هیچ کدام‌شان البته مثل «شهرام» بامرام نمی‌شود. «کروبی» البته یکی بیشتر نداریم که همان شیخ خودمان است. در خبرها آمده بود؛ یک قاری قرآن از محسن نامجو شکایت کرده، شیخ ما برداشته تیتر زده: شکایت عباس سلیمی‌نمین از نامجو! حالا باز خدا را شکر ننوشته: «شکایت عباس سلیمی نمین از مجید نامجو مطلق»!

راستی! ما «غضنفر» هم دو تا داریم؛ یکی که قرار بود مارادونا را بگیرد اما ستاره شماره 10 آرژانتین را بی‌خیال شد، چسبید به بازیکن خودی. یک غضنفر هم جبهه اصلاحات داشت که راه دوری نرویم، حجاریان گفته بودکی بود



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/24:: 11:15 عصر     |     () نظر

حجاریان (مغزمتفکرمنافقین داخلی وحامیان موسوی ویکی از عوامل پشت پرده آشوبهای اخیر)  هم اکنون دربازداشت بسر میبرد.

» گوشه ای از سابقه امنیتی سعید حجاریان



رد پذیرش ترخیص از زندان از سوی حجاریان و تحلیل وی از ریسک خطر آزادی، با توجه به سابقه حضور وی در نهادها و جایگاه‌های امنیتی، بسیار مهم و قابل توجه است. شاید اشاره‌ای کوتاه به سوابق امنیتی حجاریان اهمیت این موضوع را شفاف‌تر کند.
نخستین سابقه اطلاعاتی - نظامی حجاریان مربوط به اوایل انقلاب و همکاری با مسعود کشمیری - عامل انفجار ساختمان نخست‌وزیری و شهادت رجایی و باهنر- در عملیات "نقاب " بود. البته آنگونه که در کتاب "آسیب‌شناسی حزب مشارکت " آمده، حجاریان از دوستان نزدیک "تقی محمدی " بوده است. تقی محمدی از عوامل بمب‌گذاری ساختمان نخست‌‌وزیری بود که پس از دستگیری و قبل از اعتراف، "روز بعد جنازه او را کف سلول دیدند ".
حجاریان در آن هنگام در دفتر اطلاعات و تحقیقات نخست‌وزیری،‌ معاون "خسرو تهرانی " در امور ضدجاسوسی بوده است. حجاریان همچنین پس از تأسیس وزارت اطلاعات به این وزارتخانه نقل مکان می‌کند.روح‌الله حسینیان در تاریخ 4/8/79 در گفت‌وگو با هفته‌نامه یالثارات الحسین درباره حجاریان می‌گوید: "من و آقای محسنی اژه‌ای به خاطر عملکردهای خشونت‌آمیز آقایان سعید حجاریان و علی ربیعی نتوانستیم آنجا بمانیم. چطور شده که یک مرتبه در جامعه همه چیز برعکس شده و ما مبدل به چهره‌های خشن شده‌ایم و آنها چهره‌های ملایم و ضدخشونت شده‌اند؟! " بیشتر فعالیت اطلاعاتی حجاریان البته در دولت میرحسین موسوی صورت گرفت چرا که حجاریان پس از دولت موسوی، به تدریج خود را از وزارت اطلاعات جدا کرده و به مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری پیوست که محمد موسوی‌خوئینی‌ها ریاست آن را برعهده داشت. حجاریان در آنجا به سمت معاون سیاسی موسوی‌خوئینی‌ها منصوب شد. حجاریان و تیم او در این مقطع پروژه توسعه سیاسی را در مرکز تحقیقات دنبال می‌کردند. پروژه‌ای که خود وی اذعان دارد هاشمی رفسنجانی با آن اختلاف داشت: "آن زمان آقای هاشمی ذهنیت ما را نمی‌پسندید. پروژه ما پروژه بزرگی بود که آقای هاشمی نمی‌خواست و رها کرد ".
تحلیل ترور کور
حجاریان به واسطه آشنایی با شیوه‌های بحران‌سازی سرویس‌های اطلاعاتی غربی می‌داند که این احتمال با هر درصدی که محتمل باشد، می‌تواند جان وی را در خطر قرار دهد و یا شاید با آگاهی از برخی واقعیت‌های ناآرامی‌های اخیر به این گزینه رسیده باشد. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که حجاریان پیش از این گفته بود: "اصلاحات مرده است و برای اینکه زنده شود، به خون نیاز دارد



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/24:: 11:14 عصر     |     () نظر

ارگان رسمی سازمان سیا و رسانه وابسته به اینتلجنس سرویس انگلیس، اجرای پروژه مشترک زیر سؤال بردن مشروعیت جمهوری اسلامی از طریق آخوندهای آلت دست را پیش می برند.

سایت رادیو فردا در این زمینه از بیات به عنوان «یکی از مراجع قم» نام برد و با ادعای نامشروع بودن دولت، از قول نامبرده نوشت: ترک کار دولتی از باب امر به معروف تکلیف است و باید این عمل را انجام دهند و از باب نهی از منکر نمی توانند در آن محل مانده و باعث تقویت شوند(!)

ارگان سازمان سیا که به همراه برخی رسانه های همسو پروژه های مضحکی نظیر اعتصاب و تحصن را با سرخوردگی تمام پیگیری می کند، همچنین از قول منتظری که آلت دستی وی برای بقایای باند مهدی هاشمی معدوم و گروهک های نهضت آزادی و منافقین شهره عام و خاص است، جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه را نظام جور خواند. بی بی سی انگلیس و صدای آمریکا و رسانه های زنجیره ای همسو (شبکه عنکبوت) هم مطالب منتشر شده از سوی دفتر منتظری به نام وی را درصدر اخبار خود نشان دادند تا به خیال خود به جنگ شبه عقیدتی با نظام جمهوری اسلامی آمده باشند.

در این میان کسانی چون احمد منتظری و محسن کدیور (روحانی نمای مقیم آمریکا که از نهادهایی نظیر دیدبان حقوق بشر پول دریافت کرد) به عنوان واسطه میان محافل آمریکایی و گروهکی- استفتاکنندگان- و آقای منتظری عمل می کنند. سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم اراجیف منتشره به نام منتظری و در پاسخ به کدیور را بر صدر مطالب خود نشاند.

سایت وابسته به گروهک جبهه ملی (مقیم آمریکا) تحت عنوان خبرگزاری جبهه ملی هم با انتشار همین اظهارات ذیل عنوان «روحانیت ]؟![ علیه روحانیت» نوشت: آیا شکاف بین روحانیون حاکم و غیرحاکم سرانجام به جدایی دین از حکومت منجر خواهد شد؟ فتاوای آیت الله العظمی منتظری فوق العاده مهم است»!

اما در این میان از همه جالب تر، آفتابی شدن رئیس مفقود گروهک جنایتکار منافقین (مسعود رجوی) است که از مواضع اخیر صادر شده به نام آقای منتظری استقبال کرد و او را «اعلم از همه علما» معرفی نمود! بیت منتظری هنگامی که وی در زمان حیات حضرت امام، قائم مقام رهبری بود به محلی برای آمد و شد مداوم منافقین بدل شده بود و وی به جای قربانیان ترور، برای تروریست ها ابراز تاسف و تاثر می کرد بنابراین تشخیص سرکرده این گروهک جنایتکار در اعلمیت! وی تشخیص کاملا دقیقی است همچنان که رادیو فردا و بی بی سی و صدای آمریکا هم درست تشخیص داده اند.


حسن شریعتمداری پسر سیدکاظم شریعتمداری از عناصر ضدانقلاب مقیم آلمان هم که عضو مرکزیت گروهک تجزیه طلب حزب خلق مسلمان در سالهای اول انقلاب بود، در گفت وگو با رادیو فردا از مواضع آقای منتظری استقبال کرد و به شرح و بسط مواضع وی درباره عدل و جور پرداخت.

در همین حال احمد منتظری فرزند حسینعلی منتظری در واکنش به اخبار منتشره در برخی سایت ها مبنی بر اختلال حواس و بیماری وی به پارلمان نیوز گفت ایشان در سلامت کامل است و تمامی مطالبی که تاکنون به مهر ایشان منتشر شده، متعلق به خود ایشان است. البته ایشان طبق روال هر ساله از قم خارج شده و به روستاهای اطراف رفته اند.

گفتنی است مایکل برانت رئیس اسبق بخش شیعه شناسی در سازمان سیا اخیرا ضمن انتشار خاطرات خود نوشت: وقتی انقلاب ایران پیروز شد ما در سازمان سیا از همکاران پرسابقه تر خود در سازمان جاسوسی انگلیس دعوت کردیم تا بررسی کنیم چرا این انقلاب پیروز شد. پس از بررسی به این نتیجه رسیدیم که غیر از فساد رژیم شاه، دو عامل مهم باعث وقوع انقلاب شد یکی روحانیت و مرجعیت و رهبری و دوم حسین ]ع[ نواده پیامبر اسلام]ص [ که خونش در کربلا ریخته شد. بنابراین به جای سیاست انگلیسی تفرقه بینداز و حکومت کن، سیاست جدید تفرقه بینداز و نابود کن را از طریق نفوذ در جریان شیعه به اجرا گذاشتیم و 900میلیون دلار بودجه برای آن اختصاص دادیم.

      

منافقین به ترتیب:   آخوند بیات            مسعودرجوی             آخوند منتظری     حسین شریعتمداری


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/24:: 11:13 عصر     |     () نظر

در پی انتشار خبر اقامه نماز جمعه این هفته به امامت هاشمی وب سایت ضد انقلابی " بالاترین " با درج مطلبی ضمن تحریک حامیان موسوی به شرکت در این مراسم، طریقه اقامه نماز جمعه را به مخاطبان خود آموزش داده است.

این وب سایت که مطالب غیر شفاف و زرد را علیه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی منتشر می‌کند و تریبونی برای مخالفت با نظام تبدیل شده است، برخی از عناوین ذیل را برای آموزش بازدید کنندگان خود درج نموده است:

آداب نماز جمعه و توصیه‌های لازم، چگونه نماز جمعه بخونیم، 11 توصیه برای تجمع سبز علیه کودتاچیان در نماز جمعه تهران، طریقه خواندن نماز جمعه برای کسانی که مانند من برای اولین بار می خواهند نماز جمعه بروند، نگاه رسانه های جهان به نماز جمعه این هفته تهران: معترضان در ایران می خواهند در نماز جمعه این هفته شرکت کنند، فیلم آداب نماز جمعه ، بایدها و نبایدهای مراسم نماز جمعه این هفته و...

در این گزارش از یاران موسوی خواسته شده بعد از نماز جمعه این هفته با راهپیمایی از میدان انقلاب تا میدان آزادی علیه دولت و انتخابات شعار سر داده و مخالفت خود را ابراز کنند.

گفتنی است برخی سایت‌های حامی موسوی نیز با درج اخبار و گزارش‌هایی در مواردی با این سایت همراه شده‌اند.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/24:: 11:12 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >