سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین پارسایى نهفتن پارسایى است . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

پس از سالها بعد از پیروزی انقلاب مردی از جنس انقلاب با تفکرات معمار کبیر انقلاب خمینی و رهبر عزیزمان سید علی خامنه ای پا به عرصه سیاست گذاشت و توانست تفکرات انقلاب را زنده نموده و مردانه در راه پیشرفت و سربلندی ایران پا به عرصه ریاست جمهوری بگذارد و ما دولتهای بعدی را با معیار احمدی نژاد محک می زنیم.

ولی با کمال تاسف باید گفت که قوای موازی با قوای مجریه و اکثر کارگزاران و دستاندرکاران یا با او همراه و همدل نبودند و یا با کارشکی و توهینی و هتاکی و افترا مانعی برای او بودند و به طور یقین می توان گفت که اگر در هر قوه یک احمدی نژاد داشتیم در طول این 8سال پیشرفت و سازندگی کشور سرعت بیشتری می گرفت ولی با تمام این احوال کارنامه ی احمدی نژاد از خوب هم خوبتر بود...

ما به مردی رای دادیم که در راه پیشرفت و التزام به اسلام و انقلاب هیچگونه کوتاهی نکرد هر چند که هیچ انسانی معصوم و کامل نیست ولی نسبت به افرادی که قبلا در این پست واقف تر بوده و راه امام و ولایت را ادامه داده است.

در انتخابات پیش رو فردی را انتخاب می کنیم که اولا ذوب در ولایت بوده و ادامه دهنده کارهای رئیس جمهور محبوبمان احمدی نژاد باشد در نتیجه ما به چپ و راست ، اصولگرا و اصلاح طلب نه می گوییم.

ما به کسی بله می گوییم که درد محرومین را بداند...

ما به کسی بله می گوییم که طرفدار سرمایه داران مرفه نباشد...

ما گرانی، تورم و بیکاری را تحمل می کنیم ولی کمک های مورد تایید بعضی سردمداران را به سرمایه داران و وام گیرندگان تحمل نمی کنیم. چرا که کمک دولت در هر حدی به مردم مستضعف یا تمامی مردم بهترین راه است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 91/12/10:: 9:58 صبح     |     () نظر