سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آنگاه که از خبّاب یاد کرد فرمود : ] خدا بیامرزاد خبّاب پسر أرتّ را . به رغبت اسلام آورد و از روى فرمانبردارى هجرت کرد و به گذران روز قناعت ، و از خدا راضى بود و مجاهد زندگى نمود . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/26:: 11:20 عصر     |     () نظر

در حالی که طی روزهای گذشته رسانه‌های وابسته به جریان ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی در پی دعوت سران فتنه از حامیانشان برای اغتشاش در روز 25 بهمن تبلیغات گسترده‌ای را ترتیب داده بودند، روز گذشته و پس از ناامیدی عوامل فتنه جریان فتنه از حضور حامیانشان، سایت اینترنتی وابسته به رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام در خبری جعلی کوشید تا این موج مرده را احیا کند.
در همین راستا سایت «آفتاب نیوز» که از آن به عنوان رسانه نزدیک به حسن روحانی یاد می‌شود در خبری جعلی مدعی صدور مجوز وزارت کشور برای راهپیمایی جریان فتنه شد!
این سایت اگرچه دقایقی بعد این خبر را از خروجی خود خارج کرد اما با این حال رسانه‌های ضد انقلاب با استناد به این خبر، به تلاش خود برای آوردن جریان فتنه به خیابان‌ها رنگ و بوی جدی‌تری دادند.
گفتنی است این سایت اینترنتی در جریان حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری فیلتر شده بود.
همچنین همزمان با 25 بهمن، سایت شخصی اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در اقدامی سوال برانگیز به بازنشر خطبه‌های 26 تیر وی در نماز جمعه سال گذشته تهران پرداخت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/26:: 1:56 عصر     |     () نظر

آخرین گزارش بالینی سایت صهیونیستی «بالاترین» از وضعیت فتنه سبز است. بالاترین به عنوان یکی از ماماهای فتنه سبز در گزارشی شبه پزشکی نوشت: جنبش سبز را به اتاق احیا برده اند. در روز 25 بهمن 89، جنبش سبز روی برانکارد توسط چند نفر به اتاق CPR آورده می شود. تیم احیا خود را برای برگرداندن حیات آماده می کند. بیمار به خاطر فشار زیادی که تحمل آن را نداشت به حالت اغما فرو رفته و به این وضعیت افتاده است.
در ادامه این گزارش بالینی- که البته هم واقعیت یعنی مرگ فتنه را گزارش نمی کند- آمده است: بیمار ظاهری کبود و بدون هرگونه علایم ظاهری حیات به اورژانس آورده شد. دهان بیمار توسط همراهان آن دوخته شده است. قلب بیمار هیچ گونه آثار حیات ندارد. تنفس کاملا سطحی و بطئی است[!؟]. هوشیاری بیمار در حداقل ترین عدد از معیارهای سنجش هوشیاری است. بیمار قبلا خیلی سر و زبان داشت اما بعضی ها می گفتند مهم این است که همه چیزش درست باشد نه فقط حرف زدن. کسی به این نکته توجه نکرد تا اینکه به اغما فرو رفت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/26:: 1:54 عصر     |     () نظر

ماجرای روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد که دغدغه برخی تصمیم‌سازان در مورد تبعات بازداشت موسوی و کروبی و احتمال احیای مجدد بدنه اجتماعی جریان فتنه موضوعیت ندارد و با توجه به بازی علنی این دو نفر در پازل امریکا و رژیم صهیونیستی به‌ویژه در جریان سقوط حسنی مبارک، اکنون بهترین زمان برای دستگیری و محاکمه این افراد است.

به گزارش رجانیوز، سرانجام پس از 10 روز جوسازی و کری‌خوانی سران و رسانه‌های جریان فتنه در مورد تجمع روز 25 بهمن، امروز در نهایت چند گروه بین 50 تا 100 نفری در خیابان‌های انقلاب و آزادی تهران حاضر شدند و حتی سرجمع عدد افرادی که با اراده مشخص در این محل حاضر شده بودند، در تهران با بیش از 10 میلیون جمعیت به 10 هزار نفر هم نرسید.

اما بی‌رغبتی مردم تهران به فراخوان موسوی و کروبی آن‌قدر واضح بود که حتی شبکه بی‌بی‌سی فارسی نیز که با ذوق و شوق برای پوشش آن، سه ساعت زودتر از هر روز برنامه‌هایش را آغاز کرده بود، ساعاتی بعد از زبان حسین باستانی ناچار شد اعتراف کند که تجمع امروز تهران فراگیر نبوده و تنها در قالب گروه‌های محدود شکل گرفته است.

راهپیمایی مورد حمایت منافقین، گروهک ریگی، رضا ربع پهلوی، مقام‌های کاخ سفید و رژیم صهیونیستی در حالی برای امروز برنامه‌ریزی شده بود که طراحان آن دو هدف اصلی را مدنظر داشتند. آن‌ها از طرفی قصد داشتند که تحولات اخیر در کشورهای افریقایی و منطقه را که به‌دلیل سیبل شدن متحدان اصلی امریکا و اسرائیل کاملاً‌ به ضرر آن‌ها است، سرشکن کنند ودر نتیجه به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس که (اتفاقاً‌ امروز تنها شعاری که معدود فتنه‌گران سر ندادند، در حمایت از مردم مصر و تونس بود!)، متحدان کاخ سفید را از کانون توجه و نفرت عمومی خارج کرده و نقطه ثقل توجه افکار عمومی دنیا را به ایران منتقل کنند. همچنین از طرف دیگر، به‌دنبل این بودند که با آگاهی از اینکه دولت به تجمع‌های ساختارشکنانه آنان که برخلاف اصل 27 قانون اساسی هم بر خلاف مبانی اسلام است و هم قید بدون سلاح در آن رعایت نمی‌شود، پس از صادر نشدن مجوز، در ادامه پروژه هتک آبروی کشور، نظام سیاسی ایران را مشابه کشورهایی با نظام دیکتاتوری مصر و تونس نمایش دهند.

با این حال، حضور ایذایی گروه‌های چند ده نفره در برخی نقاط خیابان‌های آزادی و انقلاب تنها به اخلال در رفت‌وآمد مردم منجر شد و در حالی که از ساعت 15 به بعد هر روز تهران به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر ترافیک خاصی را تجربه می‌کند، امروز این ترافیک چند برابر شد و شهروندان زیادی ناچار به پیاده شدن از وسایل نقلیه و پیمودن مسافت طولانی شدند.

همچنین دانشجویان معتقد به نظام در دانشگاه تهران پس از پایان مراسمی که در دانشگاه داشتند، با حضور در مقابل سر در اصلی دانشگاه و در دست گرفتن پرچم‌های یاحسین(ع) و حمل تصاویری از امام راحل و رهبر انقلاب در کنار دانشجویان مؤمن دیگری که از دانشگاه امیرکبیر به آن‌ها پیوستند، به سمت میدان انقلاب حرکت کردند و با سر دادن شعارهای انقلابی، بساط جمع محدود فتنه‌گران را به‌هم زدند.

با این حال،‌ بی‌رغبتی آشکار مردم تهران در همراهی با جریان فتنه نشان داد این تصور در میان برخی افراد که بازداشت موسوی و کروبی ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد و بنابراین، هنوز وقت محاکمه آن‌ها فرا نرسیده، درست نبوده و علی‌رغم تأخیر در این اقدام که هزینه‌های زیادی نیز برای کشور داشته است، اکنون با توجه به همراهی واضح این دو نفر با سیاست‌های امریکا و رژیم صهیونیستی و ریزش تقریبا کامل بدنه اجتماعی فتنه،‌ در حال حاضر بهترین زمان برای محاکمه موسوی و کروبی است.
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/26:: 1:47 عصر     |     () نظر

دشمن دوست نما را نشناسیم ز دوست       ریسمان در دل شمع است ولی دشمن اوست

 

ملت قهرمان ایران با عمل به وصیت نامه الهی اماممان خمینی بت شکن باید سران فتنه را به جزای اعمال نابخشودنی آنها برساند چون در دستگاه قضائی با مصامحه و سیاسی کاری مانع اجرای عدالت می شود. چطور میشود که یک خائن فراری از طریق وکیل خود علیه یک دلسوز اسلام و ملت شکایت می کند و دستگاه قضائی در اسرع وقت به آن رسیدگی کرده و حکم صادر می نماید ولی درخواست میلیونها انسان آزادهرا نادیده می گیرد. ملت قهرمان طبق وصیت نامه امام هرگاه که دیدید دستگاه های دولتی به وظایف خود به درستی عمل نمی کنند باید جوانان ملت راسا خود اقدام نمایند و عدالت را برقرار نمایند.

ما جوانان تا آخرین قطره خون خود از ولایت امر مسلمین دفاع نموده و خواهان برخورد قاطع با اخلالگران هستیم.

جوانان غیور تهران شما باید چشم و گوش ولی امر باشید و هرگونه تعرض به اسلام و انقلاب را در نطفه خفه نمایید، چرا که اینان می خواهند شیرینی سالگرد پیروزی شیرین انقلاب اسلامی و پیروزی مصر را در کام انسانهای آزاده ی مسلمان تلخ نمایند. آنان جیره خوارانی هستند که دستورات موساد و سیا  را اجرا نموده و افکار عمومی را از تحولات مصر و کشورهای مسلمان را به انحراف بکشانند تا با این کار خوراک تبلیغاتی غرب و جنایتکاران را فراهم نمایند.

لله اگر تمام زندگیمان را از دست بدهیم خوشحالتر از آن می شویم که ببینیم افرادی معلوم الحال و خائن به اسلام وایران در پایتخت حکومت جهانی مهدی موعود جنایاتی را انجام بدهند، تا غرب جنایتکار را خوشحال نمایند...

 

رهبر شده سرمشق همه ملت دنیا      تف بر غیرت آن شیخ لعین خاتمی و میریزیدها


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/26:: 1:44 عصر     |     () نظر
دست پنهان فراماسون در تظاهرات 25 بهمن+ سند
اسناد جدید از میرماسون و فراماسونها

ردپایی از میرحسین موسوی که بی شک خود را از اصلی ترین سران فتنه می داند، در لجنات تفتین و تسلیم و قسطنطنیه (لُژهای فراماسونری) دیده می شود. این ها ادعاهای دکتر محمد مکری است که در زمان تصدی میرحسن موسوی بر مسند وزارت امور خارجه، سفیر کبیر ایران در شوروی بوده است...

"عماریون"-بولتن نیوز نوشت سال گذشته فتنه ای از جانب نظام سلطه جمهوری اسلامی ایران را در بر گرفت که به لطف خدا و دست پنهان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و بصیرت بالای مردم انقلابی ایران این فتنه خنثی شد.

در این مطلب می خواهیم تحیلی کوتاه و خواندنی از رابطه سران فتنه ?? و جریان فراماسونری داشته باشیم:

ردپایی از میرحسین موسوی که بی شک خود را از اصلی ترین سران فتنه می داند، در لجنات تفتین و تسلیم و قسطنطنیه (لُژهای فراماسونری) دیده می شود. این ها ادعاهای دکتر محمد مکری است که در زمان تصدی میرحسن موسوی بر مسند وزارت امور خارجه، سفیر کبیر ایران در شوروی بوده است.

دکتر محمد مکری در "بخشی از کتاب خاطراتش" آورده است:

"میر حسین یک مرد مقاطعه چی پول جمع کن و مدیر شرکت مقاطعه کاری سمرقند و نیز یک مؤسسه ی تجارتی دیگر بنام انتشارات قلم ( منشعب از انجمن قلم درباریان برای ایز به گربه گم کردن) آنهم با نام مستعار حسین رهجو بود.
او فرزند یک چای فروش است که بعدها چای های بازار را با تردستی و بنام کارشناس چای در انحصار خود و یاران وشرکاءخود قرار داد و به او لقب سلطان چای در ایران دادند.
او توانست به کمک همان محافل سرّی خود را به روحانیون بچسباند و در درون آنها رخنه کند و منشأ آنهمه خیانتها شود ... و در پایان هم جام زهر را به ولینعمت خود (امام خمینی که قطعاًبه او ایمانی هم نداشته است) بنوشاند."

ضمنا لازم به ذکر است که دکتر محمد مکری در سال 1385 فوت کرده اند. این نکته را ایراد کردم که در جریان باشید و حامیان جنبش محترم! سبز ایشان را به باد فحش و ناسزا بگیرند و او را در کنار افرادی همچون، سید علی خمینی، علیرضا افتخاری، پروانه معصومی و ... قرار دهند.

این سخنان در زمانی زده شده و کتاب خاطرات در زمانی نگاشته شده که جناب موسوی در انزوای فرهنگستان هنر خود مشغول نقاشی بوده اند!میرحسین موسوی مهره ای بود از جانب نظام سلطه، برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران و فتنه سال گذشته مقدمه ای بود بر تظاهرات ?? بهمن جاری.

همانطور که میدانید بحث فراماسونری میرحسین موسوی از زمان انقلاب مطرح بوده و درگیری هایی هم بین شهید آیت و دیالمه با میرحسین موسوی رخ داده بوده است.

" شهید آیت بسیار با میرحسین مخالف بود، همین‌طور شهید دیالمه. این 2 نفر تفکرات نزدیکی داشتند. شهید آیت می‌گفت، موسوی یک روز هم سابقه درست انقلابی و مبارزاتی ندارد؛ حالا چطور می‌تواند انقلاب ما را با حضور در وزارت خارجه، صادر کند؟! آیت اسناد و مدارکی داشت که چهره واقعی موسوی را نمایان می‌کرد. روزی که قرار بود موسوی به عنوان وزیر پیشنهادی امورخارجه به مجلس معرفی شود و رای اعتماد بگیرد، مرحوم شهید آیت سخت بیمار بود و چند روز غیبت داشت اما تمام اسناد خودش را جمع و جور کرده و در پوشه گذاشته بود تا به مجلس بیاید، همسرش نقل می‌کند و می‌گوید، من از آیت خواستم به مجلس نرود و استراحت کند اما او گفت، امروز(چهارشنبه 16 مرداد 1360) باید تکلیف جمهوری اسلامی مشخص شود و من باید بروم تا این اسناد و حقیقت‌ها را برای مردم روشن کنم.

این اسناد ارتباط موسوی با [...] را اثبات می‌کرد اما آیت زمانی که از در منزل خارج می‌شود در فاصله 30 تا 40 متری بنزی مشاهده می‌شود که راننده ‌آن در حال پنچرگیری است، آیت سوار اتومبیل خودش می‌شود که از جانب افراد مخفی در آن بنز توسط مسلسل ترور می‌شود و نزدیک به 65 گلوله به بدنش اصابت می‌کند و هنوز جای گلوله‌ها روی در منزل او هست.

اسناد شهید آیت بعد از شهادت ایشان چه شد؟

خانم دکتر آیت می‌گوید، اسناد را شهید آیت پشت شیشه اتومبیل قرار داده بود اما آن ضاربان، آنها را دزدیدند. بعدا باجناق آیت دنبال پوشه می‌رود تا اینکه به وزارت امور خارجه می‌رسد، در آنجا فردی پیدا می‌شود و می‌گوید اسناد دست من است، همین جا باشید تا من آنها را بیاورم، باجناق شهید آیت چند ساعت صبر می‌کند اما از آن فرد خبری نمی‌شود تا اینکه معلوم می‌شود از در دیگر ساختمان فرار کرده است. پروفسور محمد مجری هم که استاد تاریخ و جغرافیا در دانشگاه سوربن پاریس بود و مدتی در ایران زندگی می‌کرد، می‌گفت یکسری اسناد دارد که از آیت و دیالمه گرفته است اما الآن هیچ خبری از پروفسور مجری ندارم و اصلا نمی‌دانم زنده است یا نه."
جالب است باهم نگاهی بیندازیم به چند پوستر تبلیغاتی آقایان موسوی و کروبی:













و اما در رابطه با راهپیمایی 25 بهمن نکات بسیار جالب توجهی وجود دارد:



توجه شما را به دو نکته مهم در رابطه با مسیر حرکت جلب می کنم:

محور حرکت: امام حسین به آزادی

نکته اول:

در جمله فوق "محور حرکت" نماد "هدفگذاری" است، "امام حسین" نماد "دین و مذهب شیعه" است، "به" نماد "جابجایی قدرت" است و "آزادی" نماد "بی بند و باری و آزادی بی قید و شرط" است.

به راحتی می توان فهمید که آنها حتی در "مسیر حرکت" هم به خوبی می دانند که دنبال چه چیزی هستند و بسیار هوشمندانه کلمات را در کنار هم چیده اند.

حداقل فهم از این جمله "رهایی از دین و نیل به آزادی" است.

(در جریان فکری ماسون ها بعضی اعداد برایشان مقدس است)

نکته دوم:

اگر شما در گوگل مپ مسیر امام حسین تا آزادی را سرچ کنید به نکته بسیار جالبی پی خواهید برد.

معمولا اگر در گوگل مپ دو نقطه (مبدا و مقصد) را مشخص کنید، تعدادی مسیر به شما پیشنهاد می شود. برای امام حسین تا آزادی سه مسیر پیشنهاد می شود. عدد ? یکی از مقدس ترین اعداد این جریان است. آنها بر یک هرم معتقدند که سه عنصر اصلی سه گوشه این هرم را تشکیل می دهند آن سه عنصر عبارتند از: زن و مرد و شیطان.
به تصویر زیر با دقت نگاه کنید











اکنون به تحلیل این تصویر می پردازیم:

مسیر اول:

به زمان دقت کنید. ?? دقیقه: ?+?=? (یکی از همان اعداد شیطانی. اصولا در جریان فراماسونری هر عدد که به زبان لاتین معکوس شود معنا و مفهوم پیدا کند مقدس است. مانند ?،?،?،?و...)

به طول مسیر دقت کنید: دو عدد شیطانی در کنار هم (?و?)

مسیر دوم:

به زمان دقت کنید. ?? دقیقه ?+?=? (یکی از همان اعداد شیطانی)

به طول مسیر دقت کنید: ?/??: ?+?+?=? (یکی از همان اعداد شیطانی)

مسیر سوم:

به زمان دقت کنید: ?? دقیقه: دو عدد شیطانی در کنار هم

طول مسیر: ?/?? و باز هم دو عدد شیطانی دیگر در کنار هم.



نگاهی کوتاه می اندازیم به تاریخ تظاهرات ?? بهمن:

??/??/????: اگر این اعداد را با هم جمع کنیم به نتیجه جالبی می رسیم:

????: ?+?+?+?=?? و ?+?=? (? یکی از اعداد شیطانی مقدس)

??: (یکی از اعداد شیطانی مقدس) دلیل تقدس این عدد، وجود دو ستون در ورودی معبد حضرت سلیمان است که این جماعت به دلیل وجود این دو ستون، عدد ?? را برای خود مقدس کرده اند.

??: هم ? و هم ? جزء اعداد شیطانی مقدس هستند.

نگاهی کوتاه می اندازیم به ساعت راهپیمایی:

ساعت ??: ?+?=? ? یکی از اعداد مقدس این جریان فکری است.

و از نگاه دیگر ساعت ?? به روایتی همان ساعت ? عصر می باشد. باز هم می رسیم به یکی دیگر از اعداد مقدس شیطانی
* دقت کرده اید امسال آغاز سی و سومین سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.و باز هم پای یک عدد شیطانی دیگر در میان است و آن هم عدد ?? است.
* سعید سادات
ی

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/25:: 10:12 عصر     |     () نظر
با دقت در نشانه های ظهور، خود را برای فتنه های آخرالزمان آماده کنیم

عضو گروه مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات گفت : بررسی و اطلاع از نشانه های ظهور امام زمان (عج) می تواند ما را در انجام صحیح وظایف خود در فتنه های آخرالزمان و پرهیز از آسیب های این دوره یاری کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، "محمود مطهری نیا" که در خبرگزاری جمهوری اسلامی سخن می گفت، علت تاخیردر ظهور امام زمان (عج) را آماده نبودن مردم دانست و گفت: اگر زمانی برسد که ما به طور جدی و واقعی طالب ظهور باشیم، خداوند در این امر تعجیل خواهد فرمود.
وی یادآوری وجود 7000 هزار روایت درباره موضوع ظهور گفت: در هیچ موضوعی به اندازه موضوع مهدویت و ظهور، روایت وجود ندارد و تعابیری که حضرت امیرالمومنین علی(ع) در مورد دوران ظهور بیان کرده اند، در نهایت وضوح است.
مطهری نیا گفت: در هنگام تحقیق برای تالیف کتاب "امام علی و امام مهدی" به روایتی رسیدم که چند سال بعد و پس از حوادث 11 سپتامبر معنای آن برایم روشن شد.
وی افزود: در روایتی آمده است که روزی می رسد که غربی ها بر پنج رود شما یعنی سیحون، جیحون، دجله، فرات و نیل مسلط می شوند که هم اکنون می بینیم که غرب بر چهار رود از پنج رود مذکور دست یافته است.
این استاد دانشگاه، مجموعه روایات مربوط به علائم ظهور را علائمی به منظور راهنمایی شیعیان برای انجام صحیح وظایف خود در آستانه بروز فتنه های مقارن ظهور دانست و گفت: مثلا در روایات داریم که وقتی فلان حادثه واقع شد برای یک سال خود آذوقه تهیه کنید یا اینکه وقتی سفیانی به قصد تملک ثروت هنگفتی وارد منطقه شد، شما وارد این درگیری نشوید و مطمئن باشید که آسیبی به شما نخواهد رسید.
وی افزود: اگر مسوولان ما به این روایات اعتقاد داشته باشند، باید برای حوادث مذکور برنامه ریزی کنند و استراتژی مناسب را با استفاده از احادیث مذکور طراحی کنند تا بتوانیم از هر بحرانی سلامت خارج شویم.
عضو هیات تحریریه موسسه موعود، یقین به علم غیب و علم به آینده معصومین، افزایش امید به نزدیکی ظهور، شناسایی جایگاه خود در نقشه هستی، آمادگی برای مواجهه با آسیب ها و فتنه ها و ریشه یابی دقیق تر مشکلات و بحران ها را از فواید بیان و دانستن نشانه های ظهور دانست.
وی با بیان اینکه از میان 2000 نشانه ظهور بیش از 1900 نشانه محقق شده است، گفت: جهت یابی برای برنامه ریزی در بعد فردی و بعد کلان اجتماعی از جمله آثار بررسی نشانه های ظهور است.
مطهری نیا با بیان اینکه یقین دشمنان به نشانه های ظهور بیش از ماست، گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی وقتی "شیخ راغب حرب" از مبارزان فلسطینی توسط سربازان صهیونیست دستگیر شده بود، یکی از محورهای بازجویی او که توسط خاخام های یهودی انجام شد، این بود که آیا آیت الله خمینی همان مهدی موعود است که شما منتظر او هستید؟
وی با بیان اینکه یکی از محورهای مهم بازجویی اسرای عراقی توسط امریکایی ها نیز موضوع مهدویت بوده است، افزود: از حدود 30 سال پیش، قدس و کعبه توسط دوربین های مداربسته کنترل می شود تا دشمنان امام عصر(عج)، به محض اعلام ظهور وارد عمل شوند والا چه توجیهی دارد که با وجود خوش خدمتی فراوان سران کشورهای عربی برای امریکا، سالهاست که امریکا ناوهای خود را در منطقه تثبیت کرده و افزایش می دهد جز اینکه دنبال چیزی هستند که اقدام سریع و به موقع را می طلبد؟
عضو هیات تحریریه موسسه موعود گفت: جالب است بدانید که سیا و موساد چندی پیش مامورینی فرستاده بودند تا مردم ایران را از لحاظ چهره و سایر ملاک ها بررسی کنند تا ببینند آیا مصداق سید خراسانی، یمانی، شعیب بن صالح و بقیه شخصیت ها را می توانند پیدا کنند یا نه؟
وی افزود: قرآن کریم می فرماید یهودیان به همان خوبی که فرزندان خود را می شناختند پیامبر اکرم (ص) را هم می شناختند و امروزه نیز یهود به همان روشنی امام زمان را هم می شناسند و به دنبال شناسایی یاران ایشان هستند.
مطهری نیا گفت: در روایات داریم که در آخرالزمان شخص، صبح مومن است اما نمی تواند تا شب، دین خود را حفظ کند و اینکه نگه داشتن دین در آخرالزمان از نگه داشتن گل آتش در دست سخت تر است.
این پژوهشگر خاطرنشان کرد: بسیاری از نشانه های ظهور در شش ماه تا یکسال منتهی به ظهور اتفاق می افتد اما این که گفته شده هر صبح و شام در انتظار ظهور باشید، به این خاطر است که هر چه به ظهور نزدیک تر می شویم، مجموعه اتفاقات به گونه ای است که فرد در فتنه ها نمی تواند درست تصمیم بگیرد لذا گفته اند به گونه ای خود را آماده کنید که هر لحظه آماده ظهور باشید.
وی افزود: انسانی که خود را مهیای رویارویی نکرده باشد، آسیب می بیند و برخی از رذایل اخلاقی ممکن است ما را در برابر امام زمان (عج) قرار دهد.
این استاد دانشگاه، علت رواج برخی مکاتب انحرافی مهدویت را تقاضای زیاد برای این موضوع و عرضه کم و در نتیجه عرضه کالاهای فرهنگی تقلبی به جای اصلی دانست و گفت: راه نجات خود و جامعه از این انحرافات، افزایش شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) است و باید از شاخص ها و علامت ها جنس اصلی را از بدلی بازشناخت.
وی گفت: یکی از شاخص های شناخت یاران امام زمان از مدعیان دروغین این است که یاران واقعی حضرت، هرگز مردم را به سوی خود دعوت نمی کنند و از آنها درخواستی ندارند اما مدعیان دروغین ضمن آنکه از این راه به دنبال جلب مرید برای خود هستند ، گاهی مطالبات مالی و حتی جنسی از مریدان خود دارند.
این استاد دانشگاه با تبریک آغاز ولایت حضرت ولی عصر گفت: چه خوب است که در روزی که سالروز امامت حضرت است، تصمیم بگیریم که روز جدیدی را آغاز کنیم و با شناخت وظایف خود نسبت به امام زمان (ع)، تقوا نسبت به خدا و اطاعت از ولی خدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
مطهری نیا گفت: اگر موانع و حجاب های میان خود و امام زمان را از بین ببریم باران رحمت و کرامت حضرت شامل ما هم خواهد شد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/25:: 10:10 عصر     |     () نظر
لطفاً ساکت شو! زد و خورد تازه در شکم درازگوش تروا
دوباره دشمن خط داد/موسوی و کروبی اجرا کردند!

تحرک تبلیغاتی جدید فتنه گران هر چند کمکی به این مجموعه نکرد اما باعث شد مجادلات و بگو مگوهای قبلی مجدداً در میان آنان شدت گیرد.

"عماریون"-در حالی که 13ماه از آخرین تحرک فتنه گران و رفتار انتحاری آنان در 6 دی 88(عاشورا) می گذرد، برخی منافقین جدید نظیر موسوی و کروبی طبق امریه صادره از خارج کشور نامه ای را منتشر و ادعا کردند خواستار تجمع اعلام همبستگی با مردم مصر و تونس هستند. این رویکرد منافقانه(پروژه درازگوش تروای2) در حالی بود که دوستان و دشمنان ملت ایران به روشنی به ماهیت آشوب طلبانه و ضد انقلابی دست اندرکاران فتنه واقف بودند و می دانستند اعلام همبستگی کذایی صرفاً سرپوشی برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است. با این وجود محافل ضد انقلاب بی نقاب، از اینکه موسوی وکروبی و حزب مشارکت تلاش کرده اند مجدداً نقاب به صورت فتنه سبز بزنند و آن را اصلاح طلب در چارچوب قانون اساسی معرفی کنند، عصبانی شده اند. این محافل فعال در فتنه سبز و طلبکار از منافقین جدید صریحاً اعلام کرده اند که دنبال براندازی هستند و اگر مجالی پیدا کنند همان شعارهای ضدانقلابی را تکرار می کنند.
در همین زمینه سایت صهیونیستی بالاترین در مطلبی به خاتمی به خاطر سکوت در بازی اخیر انتقاد کرد و نوشت: آقای خاتمی کجا تشریف دارید؟ گویا سرتان شلوغ است. اما اگر فرصت شد و استخاره خوب آمد، شما هم یک کلمه در حمایت از راهپیمایی حرف بزنید.
انتشار این قبیل پیام های عتاب آمیز خطاب به خاتمی در حالی است که وی چند روز پیش در یک نشست محفلی به صراحت گفته است: راهپیمایی اعلام شده بازی دو سر باخت است. بر فرض محال اگر نظام مجوز بدهد، ما در مقام قیاس در تمام ایران حتی به اندازه یک دهم جمعیت 22 بهمن تهران را هم نمی توانیم به خیابان بیاوریم و این به ضرر ما خواهد شد.
وی همچنین گفته است: اگر هم نظام مجوز ندهد که نمی دهد، بخشی از طرفداران نمی آیند و فقط عده ای تندرو و اغتشاشگر می آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می شود و حلقه فشار نظام بر ما تنگ تر خواهد شد.
اما فقط خاتمی نبود که مورد ملامت هدایتگران رسانه ای فتنه قرار گرفت بلکه حزب مشارکت نیز که سعی داشت ضمن بیانیه ای، مدعی اصلاح طلبی طراحان راهپیمایی شود و ماهیت برانداز فتنه گران را کتمان نماید، مورد ملامت شدید شبکه عنکبوت قرار گرفته است. به عنوان مثال سایت بالاترین خطاب به نویسندگان حزب مشارکت نوشت: جناب حزب مشارکت! خیلی محترمانه! لطفاً خفه شو. ما غیر از سرنگونی نظام چیز دیگری نمی خواهیم.
بالاترین در مطلب دیگری از قول سلطنت طلبان نوشته است: ما اگر سبزیم، سبز براندازیم و این پاسخ ما به بیانیه حزب مشارکت است.
سایت ضدانقلابی خودنویس نیز در واکنش مشابهی نوشت: «جناب جبهه مشارکت، میشه لطفا...؟ ما چه قدر باید از دست شما و دار و دسته خاتمی و مهاجرانی و رفسنجانی که با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند، ضربه بخوریم؟ جناب خاتمی و مشارکت فعلا خفه شوید!»
ابراهیم نبوی نیز که همزمان با روزنت (ارگان سلطنت طلبان) و جرس (وابسته به مهاجرانی) همکاری می کند، اقدام مشارکت را بی عقلی خوانده و نوشته: صدور این بیانیه نهایت بی درایتی و بی سیاستی بود، می گذاشتید دو روز قبل یا دو روز بعد! نه اینکه با یک کار غلط نیروها را دلسرد کنید، به این امید که شاید از فواید این موضع بهره ببرید. مگر خدای نکرده موسوی لال است یا کروبی خواب است که شما از طرف جنبش سبز سخن می گویید؟!
یادآور می شود گروهک ورشکسته ای چون منافقین، بقایای ریگی و همچنین رضا ربع پهلوی- که این روزها سوگوار فرار حسنی مبارک نیز هست- در بیانیه های مشابهی از اقدام منافقانه موسوی و کروبی حمایت کرده اند. در این میان سایت صهیونیستی بالاترین بدمستی کرده و هویت واقعی این پروژه را لو داده است، آنجا که می نویسد: راهپیمایی داخلی باید با حمله نظامی آمریکا و اسرائیل همراه شود تا بتوان براندازی کرد.
در حالی که موسوی و کروبی به دروغ مدعی حمایت از ملتهای مسلمان مصر و تونس [قیام علیه رژیم های وابسته به آمریکا و اسرائیل] شده اند، بالاترین از خارج کشور تاکید کرد: اگر به خیابان بیاییم، دوباره فریاد می زنیم نه غزه، نه لبنان. این ما بودیم که مچ بند سبز بستیم و توی خیابان فریاد زدیم نه غزه، نه لبنان... استقلال، آزادی جمهوری ایرانی... و مرگ بر جمهوری اسلامی.
خاطرنشان می شود مقامات آمریکایی پس از اقدام نوکرمآبانه موسوی و کروبی بلافاصله از این اقدام حمایت کردند و مکررا از اینکه جمهوری اسلامی با اقتدار بساط آشوبگری مزدوران وابسته به گروهک ها را جمع نموده، ابراز نگرانی و ناخرسندی کردند.
در این میان انتخاب روز 25 بهمن برای خودنمایی گروهک ها هم جالب توجه است، چرا که گروهک های ضد انقلاب در سال 57 نیز سه روز پس از پیروزی انقلاب تلاش کردند با نظام و انقلاب مقابله کنند اما با قدرت نمایی مردم، به حاشیه افتادند. رهبر معظم انقلاب چندی پیش با یادآوری این ماجرا فرمودند: «از اول انقلاب و در طول سالهای متمادی، کی ها زیر پرچم مبارزه با امام و انقلاب ایستادند؟ آمریکا در زیر آن پرچم قرار داشت، انگلیس در زیر آن پرچم قرار داشت، مستکبرین در زیر آن پرچم قرار داشتند، مرتجعین وابسته به نظام استکبار و سلطه، همه در زیر آن پرچم مجتمع بودند؛ الان هم همین جور است. الان هم شما نگاه کنید از قبل از انتخابات سال 88، در این هفت هشت ماه تا امروز آمریکا کجا ایستاده است؟ انگلیس کجا ایستاده است؟ خبرگزاری های صهیونیستی کجا ایستاده اند؟ در داخل، جناحهای ضد دین، از توده ای بگیر تا سلطنت طلب، تا بقیه اقسام و انواع بی دین ها کجا ایستاده اند؟ یعنی همان کسانی که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنی کردند، سنگ زدند، گلوله خالی کردند، تروریسم راه انداختند. 3 روز از پیروزی انقلاب در بیست و دوم بهمن گذشته بود، همین آدم ها با همین اسم ها آمدند جلوی اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همان ها الان می آیند توی خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار می دهند! چیزی عوض نشده. اسمشان چپ بود، پشت سرشان آمریکا بود؛ اسمشان سوسیالیست بود، لیبرال بود، آزادی طلب بود، پشت سرشان همه دستگاههای ارتجاع و استکبار و استبداد کوچک و بزرگ دنیا صف کشیده بودند! امروز هم همین است. اینها علامت است، اینها شاخص است؛ و مهم این است که ملت این شاخص ها را می فهمد؛ این چیزی است که انسان اگر صدها بار شکر خدا را بکند، حقش را بجا نیاورده است؛ سجده شکر کنیم.
»

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/25:: 10:5 عصر     |     () نظر
همه عشق نسل چهارمی ها













کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/25:: 10:2 عصر     |     () نظر

در پی جدی شدن تصمیم محتار ثقفی برای انتقام از قاتلین و دشمنان امام حسین(ع) و یاران باوفایش، جریان مافیای زر و زور و تزویر که بیش از این حماسه ? دی باعث گرایش بیش از پیش انها به سمت پزشک اعصاب و قلب و مصرف داروهای ضد افسردگی شده بود، این بار نیز از ترس الگو گیری مردم بصیر ایران از قیام مختار و بازسازی جریانات فعال در کوفه با جریانات فعال در فضای سیاسی ایران، بازهم به میدان آمده و حملات شدیدی را علیه مختار بکار بستند.

این جماعت کوته بین قدرت طلب به حدی از قیام مختار به ترس و هراس افتاده که به صداوسیما فشار آورده هرچه سریعتر مانع از پخش ادامه این سریال ضد وحدت ملی!! شوند تا جامعه به آرامش برگردد. آنها همچنین اعلام کردند که صداوسیما اقدام به پخش برنامه کودکان و کارتون کند!.

این جماعت که همواره تداوم بساط ریاکاری خود را در فقر اطلاعاتی و بصیرتی توده های ملت می دانند و با بسط رسانه ای خود در صدد تحمیق توده ها هستند، از سال 84 بدیسنو با خیزش ملی برخاسته از اراده ملت روبه روشده اند که با هیچ قرآن سر نیزه کردنی از جمله: افتخارات جبهه جنگی خود، یار امام بودن، شکنجه ها و مبارزات انقلابی، وابستگی به بیت امام و... نتوانسته اند ملت را فریب دهند و این بار ملت به جنگ نمادهایی رفته بود که شاخصه های اصیل را به حاشیه برده بود.

ملت از حاشیه به متن آمدند و خواص کوفی مسلک به حاشیه. رسانه های حامی جریان کوفی مسلک به هر بهانه ای انقلابی مسلکی را به مسلخ توهین و نقد می برد تا انقلاب نیز سرعت خود را با سرعت خواص بریده  وخسته تنظیم کند. سفرهای استانی را نقد می کند تا تمرکزگرایی نقد نشود. انقلاب دیپلماتیک دولت را نقد می کند تا ضعف مواضع دوران زعامت دوم خرداد نقد نشود. به هر روحانی و طلبه ای به عنوان مرجع دلسوز لقب می دهد تا توهینهای شدید دروان دوم خرداد به مراجع و مرجعیت فراموش نشود.

مطلب مرتبط: ندامتنامه یک مفسد اقتصادی+ سند واقعی

شبیه سازی دوران قیام مختار و وضعیت سیاسی کوفه با دوران فعلی  و رفتار برخی جریانات و افراد سیاسی، زنگ خطری برای جریان افسرده سیاسی می باشد که به رغم پروپاگاندای پرخرج خود تا کنون نتوانسته اند اراده ملت را تغییر دهند و حاصل شکست در مقابل اراده ملت را در فرار بیش از پیش این جماعت به دامان پر مهر  مادر اصلاحات یعنی ملکه انگلستان شاهد می باشیم. جالب اینکه ما به اندازه یک کابینه از افراد دوران اصلاحات در انگلستان داریم. یعنی دولت سایه در انگلستان:

هرکسی کو دور ماند از اصل خویش    بازجوید روزگار وصل خویش( بازگشت سران دوم خرداد به انگلستان).

اینک نیز مختار و مختارها بلای جان زبیریان شده اند. مواضع خواص بی بصیرت( جریان افسرده سیاسی) در مورد مختار را با هم مرور می کنیم:

دیکتاتور محمد خاتمی: اگر دین در مقابل آزادی بایستد شکست می خورد. پس نباید لشکر خشونت طلب امام حسین در مقابل یزید می ایستاد. مختار با طرح بحث انتقام در حقیقت در صدد حذف جریان حامیان و یاران واقعی پیامبر اسلام همچون عمر سعد- ابن زیاد و... از صحنه سیاسی می باشد. مختار با منطق گفتگو بیگانه است و نباید به اعتراضات مدنی لشکر خداجوی یزید خدشه وارد کند. کسانی که از قانون و منطق گریزان هستند موافق قیام مختارند. مختار آرامش در جامعه مسلمانان را دوست ندارد. مختار گروه فشار سازمان یافته ای است که حوادث 18تیر را رقم می زند. شخصیت ارزنده ابن زیاد به تمام معنا یک اصلاح طلب می باشد.

پیرزن اصلاحات فول پروفسور زهرا رهنورد: کوفیان هییچگاه داماد خود یعنی ابن زیاد را رها نمی کنند تا به مختار کمک کنند. ابن زیاد بارها گفته که من داماد کوفیان هستم. من هم اهل بصره هستم و به مختار کمک نمی کنم. مختار باید بداند امام حسین در یک روند دموکراتیک حذف شد و من قرآن پژوه هستم و در در یکی از پژوهشهایم به این نتیجه رسیدم. مختار قصد دارد با اجیر کردن عده ای لباس شخصی به حکومت دموکراتیک و قانونی ابن زیاد حمله کند و کودتای 22خرداد88 را تکرار کند.

میرحسین موسوی: چیز... چیزه ... من یه خاطره از امام بگم.... مختار خرافه پرست، خشونت طلب، ماجرا جو .... است. من یک بیانیه آماده کردم خطاب به مردم کوفه که متاسفانه چون فارسی نوشته بودم کسی نتونست بخونش. بعدش با کمک استاد عربی یعنی دکتر مهدی کروبی نامه ای عربی نوشتم که مردم کوفه آن را با هزار تا فحش برام جواب دادن. کروبی اینقدر غلط در عربی داشت که به جای تشکر از مردم، به اونا توهین کرده بود. من تسلیم این صحنه آرایی نخواهم شد، لطفا دکور را عوض کنید. قیام کربلا مهندسی شده بود و امام حسین بخاطر خشونت جدش کشته شد. امام حسین مظلوم نمایی کرد. من چیزی یادم نمی یاد. اما بازهم قراره بیانیه بدم. راستی یه مطلب مهم... چیز.. چیز. شورای نگهبان داره به مختار کمک می کنه  و قراره پایگاههای بسیج برن کمک مختار. من اعلام می کنم که جنبش سبز با تمام قوا از پشت کامپیوتر و پای شبکه ماهواره ای نمیذاره مختار خودسرانه قیام کنه. ابن زیاد ادم چیزیه ... خوبیه

مهدی کروبی نفر پنجم انتخابات و رقیب آراء باطله: چی شد؟ این کی بود؟ کیه...ها کیه؟ چیه( سریال قهوه تلخ)؟ من کجام؟ آی تجاوز شده   وای تجاوز شده..... تو زندانهای مختار به معترضان اموی تجاوز شده. من نامه نوشتم به دبیر کل سازمان ملل و گفتم اعدام حرمله و ابن زیاد خلاف قانون و حقوق بشره. من همینطور قراره چند تا زن دیگه صیغه کنم و بعد رهاشون کنم. من مخالف اعدام حرمله هستم. حرمله رو شکنجه روحی دادن و مختار داره نا جوانمردونه به تهدید حرمله و ابن زیاد می پردازه. این شکنجه سفیده. مختار هیچ دلیل و سندی بر مشارکت ابن زیاد و حرمله در قتل یاران امام حسین نداره و میخاد طرفدارای منو الکی بکشه. من بازهم نامه می نویسم به دوست عزیزم عبدالله بن زبیر تا مانع حرکت خودسرانه مختار بشه. من اگه لازم باشه با قدرت جلوی مختار می ایستم.....( در این هنگام دهن شیخ مهدی کف میکنه و از حال میره و تو خواب میگه: کجایی کرباسچی، کجایی شهرام جزی،  وای تجاوز شد، کیهههههه، چیهههه؟

فایزه هاشمی: من رفته بودم ساندویچ بخرم و چون راه دور بود با کمک ابن زیاد و یاران عزیزش رفتم به نزدیکترین ساندویچی. ابن زیاد زیادی به من توجه داشت و من هم یه سری اطلاعات می خواستند بهشون دادم. مختار از احمدی نژاد خط میگیره و این سریال رو هم به سفارش احمدی نژاد ساختند.

عفت مرعشی همسر رییس مجلس خبرگان ایران: اگه ابن زیاد شکست خورد بریزید تو خیابونهای کوفه و هرچه تونستید بکشید و غارت کنید ولی با احترام و آرامش. مردم را با احترام تمام بکشید و  اموال عمومی رو آروم آتیش بزنید.

محسن رضایی: همه لشگریان ابن زیاد از یاران و دوستداران صدیق پیامبر و ائمه هستند. مختار تصور نکند فقط خودش دوستدار اهل بیت است، آنها نیز دوستدار هستند منتها نوع ارادتشان با مختار فرق می کند و مختار باید بپذیرد. مختار در پی ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان و جامعه اسلامی است. قیام کربلا تمام شد و اینک بهتر است به جای اردو کشی، به فکر وحدت و ساختن آینده ای بهتر باشیم. توصیه می کنم به شکرانه این آرامش بعد از عاشورا، همه سران با وفای اسلام و یاران صدیق پیامبر همچون: عبدالله ابن زبیر، سران خوارج، ابن زیاد، عمر بن سعد سردار رشید و جانباز اسلام، شمر بن ذی الجوشن یادگار سالهای جنگ امام علی و... به صورت دسته جمعی به خدمت امام سجاد بروند و نماز نمادین وحدت را بخوانند. مختار نیز بهتر است دست از تندروی و ایجاد التهاب بردارد.

علی مطهری ایدئولوگ جریان افسرده سیاسی:

هر دو طرف مقصرند، هم لشکر امام حسین و هم لشکر ابن زیاد. لشکر امام حسین نباید در کربلا جمع می شدند چون جمع شدن اونها باعث عصبانیت ابن زیاد میشد. اگه امام حسین  و لشکریانش یک تقصیر داشته باشن، لشکر ابن زیاد تقصیر بیشتر داره و تقصیراش چارتا میشه!!. مختار باید به بزرگان اسلام احترام بذاره از تندروی و جنجال بپرهیزه. مختار فردی تندرو و اهل گروهک فرقانه. من مودبانه و برادرانه به مختار نصیحت می کنم: خفه شو، پوفیوز احمق کثافت آشغال عوضی بیشعور، چرا به دیگران توهین می کنی!؟. میدونی من فرزند کی هستم؟. مختار باید محاکمه بشه و در ضمن از جان ابن زیاد و عمربن سعد محافظت بشه. اینها هم مسلمونن و دلشون برای اسلام میسوزه.

مهدی هاشمی: حیف که انگلستانم و الا به کمک ابن زیاد می آمدم. ولی از محل بودجه موارد خاص به سپاه ابن زیاد کمک می کنم. ضمنا من رانت قانونی دارم و هیچ قانونی زورش به من نمیرسه. اگه از لشکر یزید کسی قصد فرار داره من میتونم براش پناهندگی جور کنم.

محمد باقر قالیباف سردار رشید اسلام و همیشه غیب در صحنه:

من با توجه به روحیه ام، فعلا سکوت می کنم تا ببینم مختار پیروز میشه یا ابن زیاد. اونوقت به شدت به شکست خوردگان حمله می کنم و انتقاد و از طرف پیروز حمایت می کنم. فعلا برام سخته تشخیص بدم کی برحقه کی باطل. من کلا همین جوری موضع می گیرم. طرفین باید منطق و قانون را رعایت کنن و فعلا روی موضع گیریهای من حساب نکنن. ولی احساس می کنم مختار مقصر باشه. ضمنا سطل آشغالهای پلاستیکی شهرداری نیز در خدمت آشوبگران محترم می باشد. من ترجیح میدهم با شدت و قدرت و بصیرت مثال زدنی ام سکوت کنم تا بعدا طرف پیروز از من انتقاد نکنه.

 

قوه قضائیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حرکت و قیام خودسرانه مختار فاقد مجوز بوده و بهتر است وی برخورد با ابن زیاد و عمرسعد را به دست ما بسپارد. و الا مختار باید شلاق و بازداشت را تحمل کند.

جبهه «اصول نمایان و اسودگرایان» مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه ای حمله به کاخ ابن زیاد و تخریب آن و ترساندن و ضرب و شتم خاندان ابن زیاد را به شدت محکوم کرد و خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب در مورد علت مرگ ابن زیاد و عمر سعد شد. با عاملان این فاجعه به شدت برخورد می شود. اینها آبروی اسلام را برده اند.

«مثلث ما نمی گذاریم» مجلس متشکل از محمدرضا باهنر از حامیان موسوی و خاتمی – علی لاریجانی از حامیان موسوی در مجلس  ودکتر احمد توکلی متخصص تمام امور نیز به مختار نسبت به تبعات این قیام هشدار دادند  واعلام کردند در صورت این قیام، تورم 70 درصدی در جامعه ایجاد شود. این مثلث اعلام کرد از هر راهی برای متوقف کردن این قیام استفاده خواهند کرد.

فرزند چند آقازاداه و مبارزان سابق انقلاب و یاران سابق امام در لشکر ابن زیاد مشاهده شدند که بلافاصله با واسطه برخی ها آزاد شدند. قرار است نام این آقازادگان مخفی بماند تا آنها بتوانند با خیال راحت به مخالفت با نظام و انقلاب بپردازند.

============================

 پی نوشت: خیلی ها از من می پرسن این جنبش سبزیها کجاین دیگه تو خیابون نمیان؟. من هم گفتم: اینها منتظرن آخر ماه بشه و برن بانک برای دریافت یارانه ها. ضمنا قراره به کروبی و موسوی هم یارانه بازنشتگی و اقامت رایگان خونه سالمندان بدن.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/20:: 7:48 عصر     |     () نظر
   1   2      >