سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! از نادانی ام به تو عذر می آورم و ازسوء رفتارم از تو طلب بخشش دارم . [امام سجاد علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/12/11:: 7:55 عصر     |     () نظر

بال پرواز گشایید که پرها باقیست
بعد از این باز سفر، باز سفرها باقیست

پشت بت ها نشود راست پس از ابراهیم
بت شکن رفت ولی باز تبر ها باقیست

گفت فرزانه ای هر روز شما عاشوراست
جبهه ها باقیست، شمشیر و سپر ها باقیست

جنگ پایان پدر های سفر کرده نبود
شور آن واقعه در جان پسر ها باقیست

گر چه پیروزی از آن من و تو خواهد بود
شرط ها باقیست، اما و اگر ها باقیست

شرط اول قدم آنست که مجنون باشیم
در ره منزل لیلی که خطر ها باقیست

نیست خالی دل ارباب یقین از غصه
فتنه ها می رود و خون جگر ها باقیست

***

سخن از فتنه شد و چرت غزل شد پاره
واژه ها در به در و قافیه ها آواره

قصه تلخ است، چه تلخ است بگویم یا نه
صبرتان می رود از دست بگویم یا نه

قصه آن بود که دشمن دهنش آب افتاد
کشتی وحدت ما سخت به گرداب افتاد

آتش فتنه چنان شد که خدا می داند
آنقدَر دل نگران شد که خدا می داند

قصه آن بود که یک طایفه که فتنه از اوست
دوست را دشمن خود خواند، و دشمن را دوست

آری آن طایفه خود را ز خدا منفک کرد
روی بر سامری آورد و به موسی شک کرد

سامری گفت بیایید به شهرت برسیم
با پرستیدن گوساله به قدرت برسیم

سامری گفت که در شور حکومت شعف است
باید این بار به قدرت برسیم، این هدف است

گر چه یاران علی بودند، سازش  کردند
با معاویه نشستند و خوش و بش کردند

نکته ها بر لبمان رفت و خریدار نبود
گوش آن طایفه انگار بدهکار نبود

قصه آن بود که یک طایفه درویش شدند
جا نماز آب کشان، عافیت اندیش شدند

گاه از این سوی سخن، گاه از آن سو گفتند
هر چه گفتند در آن روز دو پهلو گفتند

خواستند امر نماید به همیت مولا
تن دهد باز به امر حکمیت مولا

همچو امروز پر از فتنه شود فرداها
اوفتد این کار به تدبیر ابوموسی ها

مگر این نغمه ز نای شهدا جاری نیست
مگر این زمزمه در خون خدا جاری نیست

که سکوت من و تو وقت خطر جایز نیست
کوفه، کوفه ست ولی ترک سفر جایز نیست

همه گفتند بمان، مرتبه پیمایی کن
در همین مکه اقامت کن و آقایی کن

دست کم سمت حوالی وطن هجرت کن
ای عقیق از همه بگذر، به یمن هجرت کن

همه گفتند بمان، او سخن دیگر داشت
آن سفر کرده هوای وطنی دیگر داشت

***

کوچ کرد از وطنش بال و پری پیدا شد
رفت در جاده شتابان، سفری پیدا شد

گفت هنگام قیام است سر و جان بازید
سر مدزدید اگر فتنه گری پیدا شد

***

وای اگر اهل بصیرت، احد از یاد برند
چون غنیمت زدگان ترک خود از یاد برند

گفت ای پاک دلان، ختم به خیر است این راه
راه بیداری صد حرّ و زهیر است این راه

این چنین بود اگر یک شبه رسوا شد خصم
با دو صد دبدبه و کبکبه رسوا شد خصم

این چنین است که ما بیرق و پرچم داریم
هر چه داریم من و تو ز محرم داریم

عبرت آموز ز تاریخ که خائن کم نیست
این هم از عبرت ایوان مداین کم نیست

و خدا هست و هر آن چیز که از وی باقیست
فتنه خاموش شد اما نهم دی باقیست

این چنین بود که ایران همه عاشورا شد
با سر انگشت دعا مشت خیانت وا شد

و حسین بن علی باز به امداد آمد
و چنین بود خدای تو به مرصاد آمد

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/12/11:: 1:43 عصر     |     () نظر
نامه اعتراضی 357 دانشجوی دانشگاه تهران خطاب به علی مطهری/
"اراذل واوباش" خواندن دانشجویان توسط شما، یادآور فحاشی‌های گروهک تروریستی فرقان به پدر بزرگوار شما بود

 

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با صدور نامه ای خطاب به علی مطهری به اظهارات اخیر وی واکنش دادند.

به گزارش رجانیوز، در این نامه آمده است: "اراذل واوباش" خواندن دانشجویان توسط شما، یادآور فحاشی‌های گروهک تروریستی فرقان به پدر بزرگوار شما بود.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای علی مطهری؛ نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

اظهارات اخیرتان در دانشگاه شریف را مطالعه نمودیم. متاسفانه بخشی از مطالبی که درباره حرکت درخشان جنبش دانشجویی در تجمع اعتراضی در برابر ساختمان مجلس به دلیل اقدام تاریک برخی از نمایندگان برای وقف اموال 300 هزار میلیارد تومانی دانشگاه آزاد بر زبان آوردید، بیانگر عمق تفاوت شما با شهید بزرگوار مرتضی مطهری و یادآور فحاشی‌های گروهک تروریستی فرقان به ایشان بود.

«اراذل و اوباش ساندیس خور» خواندن دانشجویان عدالتخواه آن هم به جرم فریاد زدن خواسته های بر حق مردم مبنی بر شفاف شدن تکلیف 300 هزار میلیارد تومان از اموال بیت‌المال، اقدامی است که تنها از سوی جنابعالی برمی‌آمد؛ چرا که در سالهای اخیر به کرات ثابت کرده‌اید اظهارات شما بیشتر از آنکه نشات گرفته از اندیشه شهید بزرگوار مطهری باشد، ناشی از احساسات خام و هیجانات بدوی جنابعالی است؛ احساساتی که در هنگام فوران، شادمانی و سرور رسانه‌های معاند و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران،را به دنبال دارد.جمهوری اسلامی که پدرشما از تئوریسین های اصلی آن بود.

در همین راستا، ما به عنوان جمعی از نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به شما به عنوان یکی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنیم به جای حضور پرتعداد و مکرر در جلسات سخنرانی و مناظره، به کتابخانه شخصی خود مراجعه کنید و یک بار به طور جدی اقدام به مطالعه کتاب‌های اندیشمند فرزانه شهید مطهری بپردازید؛ شاید این پیشنهاد بتواند منجر به تغییر ادبیات هتاکانه حضرتعالی شود؛ موضوعی که یقینا باعث شادی روح پدر بزرگوارتان خواهد بود و از نگرانی ایشان مبنی بر اقدامات و مواضع تاسف‌آمیز پسرشان خواهد کاست.

لازم می دانیم اعلام کنیم که بسیار مایه تاسف است که فردی با چنین ادبیات نازل و کم مایه ای، عنوان نمایندگی مردم شریف و متمدن و مودب به آداب ایرانی را در مجلس شورای اسلامی یدک بکشد و مدنظر داشته باشید، تاریخ به کرات ثابت کرده که هتاکی، فحاشی در تریبون های علنی و اقدامات "شعبان بی مخ گونه" برای جلب توجه عمومی، نه تنها کمکی به اثبات شخصیت های متزلزل نخواهد کرد بلکه بیش از پیش موجب تنفر عمومی و انزوای آنها در جامعه خواهد بود.

والسلام علی من اتبع الهدی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/12/11:: 1:39 عصر     |     () نظر

فرزند شهید یزدانی فرمانده یگان توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آستانه انتخابات با نگارش نامه به علی مطهری به برخی اقدامات سیاسی و عملکرد وی در مجلس هشتم انتقاداتی را وارد کرده است

به گزارش مشرق متن نامه امیر حسین یزدانی به علی مطهری به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
جناب آقای مطهری، فرزند معلم شهید استاد مطهری
 
با اهداء سلام به حضور انورتان؛
 
اینجانب امیر حسین یزدانی، فرزند سردار شهید حاج غلامرضا یزدانی، از جنابتان سوالاتی داشتم که مدتهاست بنده را به فکر واداشته، که البته جواب بعض آنها را خوب می دانم، لیک برای اینکه خدای ناخواسته اشتباهی درمورد شما نکرده باشم، خواستم حضرتعالی خود جواب این سوالات را بفرمایید، شاید شبهه از دل ما پاک شود! و شاید بفهمم و قبول کنم که چرا بازهم نامزد شده اید.
 
سوال اول: شما در دور قبل انتخابات مجلس، با حضور در لیست جبهه اصولگرایان و اصطلاحا حامیان رییس جمهور به مجلس راه یافتید، سپس با عملکرد شما، طوری پیش آمد که در این دوره اصولگرایان شما را اصولگرا نیافتند این مساله را چگونه توضیح میدهید؟ آقای مطهری! اینکه حاج اسماعیل کوثری از تریبون همین مجلس در مورد بعضی رفتارهای شما اظهار تاسف نمودند را یادتان هست؟ برای ملت ایران توضیح بفرمایید که چه اتفاقی افتاد؟
 
2: آقای مطهری! اینکه شما از تریبون رسمی مجلس، به یک نماینده که اتفاقا از هم لیستی های خودتان! در همین شهر تهران بود، زشت ترین و رکیک ترین  الفاظ را بکار بردید که بنده شرم میکنم در نامه ذکر نمایم چه توجیهی داشت؟ آیا شما مجلس آزاد را اینطور تفسیر می کنید؟ آیا آزاد مردی را در آزاد فحشی می دانید؟ آیا حریت اینست؟ آیا مجلس شورای اسلامی کشور را با مجالس ملی ترکیه و کویت و افغانستان یا...که در آنها چنین اتفاقاتی افتاد قابل قیاس می دانید؟
 
3: می خواستم بدانم آقای مطهری! احیانا اگر به آن عزیزتر از جان، زیاد نقد دارید، به خدمت استاد شهید مطهری، به محضر مبارک و منور و ساحت قدوسی آن عزیز دل پیامبر بزرگ اسلام، بزرگ فرزانه علم و حکمت، آن دانشمند تمام و کامل، آن پیر عرفان و فلسفه و حکمت، آن شهید راه حق، آن عالم سالک مجاهدی که هنوز دنیا از ابعاد علمی ایشان سیراب نشده و نخواهد شد هم نقد وارد می دانید؟
 
4: آقای مطهری! اصولا این جمله حضرت روح الله(ره) که فرمودند هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف میکند، بدانید که به بیراهه میروید را شنیده اید؟ آیا به آن اعتقاد دارید یا به این جمله حضرتشان نقد دارید؟ اگر اعتقاد دارید بفرمایید که یادتان هست که بعد از فتنه، بایگانی اخبار سایت جرس(زنگوله) را شما با افاضات مبارک پر کرده بودید؟ اصولا لیست اخبار سایت جرس، شده بود تریبون نقدهای شما نسبت به حاکمیت و فرد برنده انتخابات، آیا این را می دانستید؟ یا اینکه احیانا به این اقدام زنگوله چیان نقد داشتید؟
 
5: آقای برادر! میخواستم فقط یک کلمه مطلع باشم که آیا میدانید 7 پیشنهاد شما در قضایای فتنه، مورد توجه جرس و کلمه(...) و امثالهم قرار گرفت که هیچ، تبدیل شده بود به خواست عمومی آنها؟ اگر نمی دانستید برایتان متاسفم. اگر می دانستید که...
 
6: آقای استاد! کتابی چاپ نمودید در همین چندماه اخیر با نام "نهضت های اسلامی در صد ساله اخیر". خواستم بدانم انگیزه تان از چاپ تصویر "عبدالبهاء" به شکل نمایان و بزرگ روی جلد کتاب چه بود؟ آیا در سرچ اینترنت عکس ایشان را اشتباها یافتید یا قصدتان این بود که بگویید ما به ایشان نقد داریم؟! یا اصلا ازدستتان در رفته بود؟ بفرمایید، میشنویم. فقط بگویم که میتوانید به راحتی بفرمایید گزینه آخر، و خودتان را راحت نمایید. و ضمنا اینکه تصویر امام عزیزمان را به شکلی جزیی نمایان ساختید!
 
7: آقای اخوی! خواستم بدانم بعد از فوت آقای منتظری، انگیزه تان از مصاحبه و خاطره گویی از ایشان در سایتهای خبری چه بود؟ ضمنا آیا شما اصولا به ایشان نقد داشتید یا ایشان را مبرا از هرگونه خطایی میدانستید؟ آیا وقتی ایشان به شما گفته بودند که "علی! دیدی بامن چه کردند؟" شما ازخود حرکتی نشان دادید یا اینکه کلا هیچ نقدی به ایشان وارد نمیدانستید؟ ضمنا اینکه آیا از اینکه استاد بزرگ مطهری را یار دیرین ایشان بدانید، خوشحال هستید یا نه؟ صرفا جهت اطلاع میخواستم بدانم وگرنه اشکالی که ندارد زبانم لال.
 
8: به خاطر علاقه وافرتان به حاج آقای هاشمی رفسنجانی می پرسم، آقای فرزند استاد! لطفا بفرمایید که آیا شما اصولا به حاج آقا نقدی وارد میدانید؟ به نظر شما کدام جمله درست تر است؟البته نظر امام عزیزم را میدانم، نظر شما را میخواهم، "هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است" یا "نهضت زنده است، چون هاشمی زنده است" کدامیک آقای استاد؟
 
9: دکترجان اصولا می دانم همه چیز برمی گردد به مناظره آقایان احمدی نژاد و موسوی، اما خواستم بپرسم که آیا کلا به نظر شما رییس جمهور فعلی اقدام مثبتی هم داشته یا نه، کلا فقط همه چیز برمیگردد به مناظره؟! اصولا آیا چیزی هم هست که برنگردد به آن مناظره؟ سوالست دیگر!
 
10: آقای فرزند شهید! کلا نظر شما راجع به شهدا چیست؟ آیا نقد دارید، یا همه چیز برمیگردد به مناظره؟ من نشنیدم هیچ وقت کلامی راجع به "شهید غلام کبیری" فرمایش کرده باشید، احتمالا ایشان اگر مناظره نشده بود شهید نشده بود و آن فتنه گر هم درخانه اش نشسته بود و به مردم خداجویش آرامش میداد و قول پیروزی در انتخابات 92 را می داد؟
 
11: فرزند استاد! نظرتان راجع به جمله "میزان گذشته افراد است" چیست؟ حداقل بنده که فکر میکنم شما التزام عملی خود را اگر هنوز هم به ولایت فقیه نشان نداده باشید، به این جمله نشان دادید؟
 
12: آقای فریمانی! در مقاله تان در اوج وقایع فتنه فرمایش کردید که چرا با معترضان با خشونت رفتار میشود، بگذارید در دانشگاهها چندتا شعار(فحش) بدهند تا تخلیه گشته و همه چیز رو به آرامش بگذارد. میخواهم بدانم آیا به ارزش یک پنج ریالی غیرت برای بسیجیها قایل بودید یا احیانا کلا همه چیز را از مناظره می دانستید؟ آقای فریمانی، جلوی چشم بنده زیر پل حافظ یک بانک را به آتش کشیدند، در چند صد متری یک ساختمان چند طبقه در آتش سوخت، اتوبوسها و تلفنهای عمومی و سطل آشغالها را اسم نمیبرم، آقای فریمانی قتلها را یادآور میشوم، آیا براستی! نه جدا شما را بخدا! براستی آشوب و خشونت و درگیری را ابتدا به ساکن، نیروی انتظامی آغاز نمود؟؟ یا کلا همه چیز برمیگردد به مناظره؟
 
13: آقای مطهری! برادر من، اصلا شما آیا فتنه 88 را فتنه میدانید؟ یا نسبت به کاربرد این کلمه نقد دارید؟
 
14: آقای مطهری! از نظر من عدم حضور در جبهه ها اصلا ایرادی نیست، اما فقط خواستم بدانم که شما احیانا سوابقی در دفاع مقدس داشته اید؟ و بقول حاج سعید، علی آقا! زمان کربلای 5 کجا بودی شما؟ البته موردی نیست، فقط از این باب گفتم که روایتی شنیده بودم که عالمی که جهاد نکرده باشد بر شعبه ای از نفاق می میرد، البته همه چیز به مناظره ها برمیگردد و بنده هم جهاد نکرده ام شاید بر شعبه ای از زبانم لال نفاق مردم! آهان آهان راستی! قضیه "وزن حبرالعلما..." بله بله توجیه شدم!
 
15: شنیده ام انگار فرموده اید که خدا هم بالاتر از عدالت نیست، آیا وقت میدهید به محضر انورتان برسم و من بیسواد را از عمق این جمله مبارک مستفیض بگردانید؟
 
16: آقای برادر، شایعه ای بر سر زبانها افتاد که جنابتان دانشجویان معترض به یکی از تصمیمات متخذه را اراذل و اوباش و ساندیس خور دانسته اید، خواستم بپرسم حقیقت که احیانا ندارد؟ چون می گویند زبانم لال منظورتان همانهایی بوده که آقایم به آنها افسران جوان جنگ نرم لقب داده!! همان که هست امامم، همه وجودم به فدایش، همو که قطره قطره خون خود را روزی به فدایش خواهم نمود...
 
17: آقای مطهری! آقای روانبخش میفرمایند بعضی بحث و فحص های جنابتان را فرج دباغ فراری، سروش شیطانی، مزدور قلم به دست، حامی براندازان قبلا مطرح نموده و جوابش را هم گرفته، اما بازهم توسط شما مطرح شده. فقط بفرمایید که انشاا... آقای روانبخش اشتباه میفرمایند، یا احیانا بفرمایید به آقای سروش نقد وارد میدانید؟ به اکبر گنجی چطور؟(دوست فرج). به آقای سازگارا و نوری زاده چطور؟(دوستان گنجی) به موسوی چطور؟(دوست دوست سازگارا و نوریزاد و ریگی!)
 
18: آیا جمله روح خدا، خمینی کبیر(ره)، ارواح العالمین له الفداء مبنی بر اینکه " ولی فقیه همان ولایتی را که حضرت رسول اکرم(ص) در امراداره جامعه داشت دارا می باشد، و بر همه مردم لازم است که از اواطاعت کنند. این توهم که اختیارات حکومتی رسول اکرم(ص) بیش تر از حضرت علی(ع) بود، یا اختیارات حکومتی حضرت امیر بیش از فقیه است، باطل و غلط است" را قبول دارید یا نسبت به آن نقد جدی دارید و ولایت فقیه را فقط در حد خاصی قبول دارید؟
 
19: آقای مطهری نظر شما را میخواستم شفاف راجع به نامه حاج آقای هاشمی در شب انتخابات بدانم، و اینکه آیا این نامه باعث کد دادن به آشوب گران عزیز(مزدبگیران منافق مسلح که قطعا و مسلما غیر از 40 میلیون رای دهنده بودند) نشد؟ آیا سکوت مطلق! حاج آقا و سفارش حاج خانم، و ساندویچ خوردن دختر بابا، و سکوت شوهر خواهر مبارک(که با مبارک عکس داشتند) و نیز سکوت سید دوره گرد و سید پشت پرده و حاج آقای ساکن قم و آن یکی حاج آقای ساکن قم و آن یکی دیگه و نیز بعضی نمایندگان خوش تیپ و بعضی روسا و وزرای سابق و مسئولین اسبق را در دور گرفتن فتنه 88 موثر می دانید یا...کلا همه چیز به مناظره برمی گردد؟؟ آقای مطهری حال شما خوب است کلا؟ چه خبر؟
 
20: آقای مطهری آیا اطلاع دارید که 4 اسفند سال گذشته که به جناب هاشمی رفسنجانی اظهار عشق و محبت فرموده و گفتید "قادر به حذف هاشمی نیستند" معلم ابلیس،BBC  و "کلمه" صحبت شما را تیتر یک کردند و درحالت ذوق مرگ تا مرحله احتضار پیش رفتند؟ البته اصولا اشکالی ندارد! مگر بی بی سی شاد بشود چه می شود؟ لابد روح امام هم ازین اقدامات تحسین برانگیزتان راضی است! آقای مطهری دهم مهر سال گذشته نیز یادتان باشد که با ارسال نامه ای به قوه قضاییه، مایه ناراحتی دلسوزان انقلاب و شادی و قهقهه ضد انقلاب در خارج و داخل شدید.
 
21: برادر گرانسنگ! شما علاقه وافری به بازگشت آقای خاتمی به صحنه سیاست داشتید، می شود توضیح بفرمایید؟ کلا ما صحبت کردن شما را دوست داریم!
 
22: جناب آقای مطهری! اگر عشقتان می کشد دلیل موجه، متقن، محکم، صریح و روشنتان را برای مخالفت همه جانبه و درواقع مبارزه تان با طرح نظارت بر نمایندگان کمی توضیح دهید. مساله ای که رهبر انقلاب بارها به آن اشاره کردند، و برخی نمایندگان مجلس متاسفانه علیرغم خدمات بسیار عالی شان، در این مساله بشدت نزد ملت ایران سرافکنده اند، متاسفانه.
 
23: آقای مطهری! شما مدتها اعتقاد داشتید که حوادث بعد از انتخابات بخاطر مناظره شکل گرفت. زمانی هم برشما گذشت که پس از توهین به یک نماینده، به دختر بابا نامه نوشته، و فرمایش نمودید که بخاطر توهین به فائزه باید دق کرد. حال نظر شما چیست که همین ایشان مصاحبه ای در 29 تیر سال گذشته لطف داشتند و تصریح کردند اصلا اغتشاشات 88 ربطی به مناظره مذکور نداشته، و این اتفاقات از قبل سازماندهی شده بوده. کلا حالگیری چیز بدیست، نه؟ مخصوصا اگر از کسی دفاع کنیم، اما ایشان جواب سربالا بدهد.
 
24: نظر شما راجع به بکار بردن لفظ " فرزندان خدوم و برومند" در مورد اقای موسوی چیست؟ حال اگر این کلمه را جناب مستطاب، آقای هاشمی فرموده باشند چه نظری دارید؟ بعد اینکه اگر همین چندماه پیش فرموده باشند...؟
 
25: آقای دکتر! شما که خیل زیادی از اصولگرایان را خارج از دایره اصولگرایی می دانید، آیا خود را اصولگرا می دانید؟ البته با توجه به اینکه در بسیاری از لیستهای دوستان اصلاح طلبتان هم ظاهرا جای خوبی باز کرده اید.
 
26: آقای مطهری! نه نوه عزیز امام امت در حد امام حسین(ع) بود، و نه مردم معترض در حد یزید و عمرسعد. قصد شما از اینکه مردم معترض به سید حسن آقای خمینی را به لشگریان عمرسعد ملعون تشبیه کردید چه بود؟ آیا همین مردم الآن باید به شما رای بدهند؟ آیا گناهشان این بود که سید نیکو را به آن زبان ارشاد کردند، که چرا با فتنه گران میگردی؟ البته اینجانب این شکل اعتراض یکسره و فرصت ندادن برای صحبت را تایید نمی کنم، اما شما میهمانان امام عزیز را لشگریان عمر سعد خواندید؟ کسانی که از دور و نزدیک خود را به مرقد شریف امام امت رساندند لشگریان حضرت صاحب اند یا عمر سعد؟ شما انتظار دارید اینان که از نظر شما لشگر عمرسعد هستند به شما رای هم بدهند؟
 
27: آقای مطهری در دهه فجر سال گذشته یادم نمیرود که با ارسال نامه ای به تاجزاده، به ایشان گفتید که " در آثار شهید آیت‌الله مطهری دقت‌نظر و تعمق دارید" و ایشان را تحسین نمودید. بنده در این بند هیچ سوالی نداشتم. فقط یک نکته را یاد آوری کنم، و آن، یادآوری اعتراف همین تاجزاده به عدم تقلب، و بازی با روان مردم و قدرت طلبی بود. آقای دکتر! واقعا شاهکار کردید. همین.
 
28: آقای مطهری! به این سوال بعنوان سوال نسل دانشجو و قشر افسران جوان جنگ نرم توجه بفرمایید. آیا شما اساسا اعتقاد به ظرافت و پیچیدگی در حرکت کردن در مقابل حرکات دشمن دارید؟ آیا اساسا اعتقاد دارید که مسایل اصلی و فرعی واقعا وجود دارند؟ آیا خبر دارید که بعضی نقدهای شما بعنوان حرف دل ضد انقلاب همه جا استقبال می شود و اساسا به عنوان کلماتی همسان با کلمات نیروهای دشمن تلقی می شود؟
 
29: آقای هاشمی... ببخشید آقای مطهری! امروز سالگرد نامه شماست به آقای لاریجانی، درمورد اینکه اگر برای فائزه هاشمی دق کنیم سزاوار است. آیا شما با مقوله ای بنام ساندویچ آشنا شده اید؟ با مقوله دوچرخه چطور؟ با مقوله چادر مشکی؟ راستی فایل صوتی موهن مورد نظر من و شما را هم حتما شنیده اید؟ خب! بازهم باید اطلاع بدهم که شاهکار کردید!
 
30: دکتر عزیز! شش ماه از سرمقاله تان در روزنامه شرق می گذرد، که در آن افاضه فرمودید که " با نهضت‌آزادی خوب برخورد نکردیم! و هراس بیجایی از آنها داشتیم " حال یک سوال کوچولو از محضر حافظه مبارک داشتم. جمله حضرت امام مبنی بر اینکه " ضرر نهضت‌آزادی از منافقین بیش‌تر است" را یادتان هست؟ دو حال است!! یا فراموش کردید(که تکلیفتان معلوم است) یا نسبت به حضرت امام امت نقد دارید! مانند دوستان اصلاح طلبتان که می خواستند امام عزیز را به موزه تاریخ بفرستند و مدرنیته را حاکم کنند و به قول دوست شکلاتیتان اصطلاحا از سرتا پا غربی بشوند.
 
31: آقای مطهری میخواستم بدانم اصولا شما به چه چیزی نقد ندارید؟
 
32: آقای مطهری! بنده فرزند یک شهید هستم و پدرم از خادمین انقلاب بودند، آقای مطهری! شما بعنوان یک فرزند شهید، در این مملکت اسلامی، چه می کنید؟
 
انشاءالله که جزو آن دسته از نمایندگانی نبودید که در آنروز کذایی در حین صحبت یکی از مسئولین کشور آنقدر "دو دو" کردند که مقام معظم رهبری(همان عزیزتر از جانی که شما انگار به حضرتشان نقد زیاد دارید) نهیب زدند و خون دل خوردند و آن شد که می دانید...
 
انشاءالله جزو نمایندگانی نبودید که در یکشنبه سیاه مجلس هشتم آن فضاحت را ببار آوردند...
 
انشاءا... از کسانی نباشید که با رانت و تبانی عزیز دردانه شده اند...
 
انشاءا... جزو آنهایی نبودید که به حقوق مادام العمر رای دادند... التماس!دعا

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/12/11:: 1:8 عصر     |     () نظر