سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرمان خدا را بر پا ندارد جز کسى که در حق مدارا نکند و خود را خوار نسازد و پى طمعها نتازد . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

ارگان رسمی سازمان سیا و رسانه وابسته به اینتلجنس سرویس انگلیس، اجرای پروژه مشترک زیر سؤال بردن مشروعیت جمهوری اسلامی از طریق آخوندهای آلت دست را پیش می برند.

سایت رادیو فردا در این زمینه از بیات به عنوان «یکی از مراجع قم» نام برد و با ادعای نامشروع بودن دولت، از قول نامبرده نوشت: ترک کار دولتی از باب امر به معروف تکلیف است و باید این عمل را انجام دهند و از باب نهی از منکر نمی توانند در آن محل مانده و باعث تقویت شوند(!)

ارگان سازمان سیا که به همراه برخی رسانه های همسو پروژه های مضحکی نظیر اعتصاب و تحصن را با سرخوردگی تمام پیگیری می کند، همچنین از قول منتظری که آلت دستی وی برای بقایای باند مهدی هاشمی معدوم و گروهک های نهضت آزادی و منافقین شهره عام و خاص است، جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه را نظام جور خواند. بی بی سی انگلیس و صدای آمریکا و رسانه های زنجیره ای همسو (شبکه عنکبوت) هم مطالب منتشر شده از سوی دفتر منتظری به نام وی را درصدر اخبار خود نشان دادند تا به خیال خود به جنگ شبه عقیدتی با نظام جمهوری اسلامی آمده باشند.

در این میان کسانی چون احمد منتظری و محسن کدیور (روحانی نمای مقیم آمریکا که از نهادهایی نظیر دیدبان حقوق بشر پول دریافت کرد) به عنوان واسطه میان محافل آمریکایی و گروهکی- استفتاکنندگان- و آقای منتظری عمل می کنند. سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم اراجیف منتشره به نام منتظری و در پاسخ به کدیور را بر صدر مطالب خود نشاند.

سایت وابسته به گروهک جبهه ملی (مقیم آمریکا) تحت عنوان خبرگزاری جبهه ملی هم با انتشار همین اظهارات ذیل عنوان «روحانیت ]؟![ علیه روحانیت» نوشت: آیا شکاف بین روحانیون حاکم و غیرحاکم سرانجام به جدایی دین از حکومت منجر خواهد شد؟ فتاوای آیت الله العظمی منتظری فوق العاده مهم است»!

اما در این میان از همه جالب تر، آفتابی شدن رئیس مفقود گروهک جنایتکار منافقین (مسعود رجوی) است که از مواضع اخیر صادر شده به نام آقای منتظری استقبال کرد و او را «اعلم از همه علما» معرفی نمود! بیت منتظری هنگامی که وی در زمان حیات حضرت امام، قائم مقام رهبری بود به محلی برای آمد و شد مداوم منافقین بدل شده بود و وی به جای قربانیان ترور، برای تروریست ها ابراز تاسف و تاثر می کرد بنابراین تشخیص سرکرده این گروهک جنایتکار در اعلمیت! وی تشخیص کاملا دقیقی است همچنان که رادیو فردا و بی بی سی و صدای آمریکا هم درست تشخیص داده اند.


حسن شریعتمداری پسر سیدکاظم شریعتمداری از عناصر ضدانقلاب مقیم آلمان هم که عضو مرکزیت گروهک تجزیه طلب حزب خلق مسلمان در سالهای اول انقلاب بود، در گفت وگو با رادیو فردا از مواضع آقای منتظری استقبال کرد و به شرح و بسط مواضع وی درباره عدل و جور پرداخت.

در همین حال احمد منتظری فرزند حسینعلی منتظری در واکنش به اخبار منتشره در برخی سایت ها مبنی بر اختلال حواس و بیماری وی به پارلمان نیوز گفت ایشان در سلامت کامل است و تمامی مطالبی که تاکنون به مهر ایشان منتشر شده، متعلق به خود ایشان است. البته ایشان طبق روال هر ساله از قم خارج شده و به روستاهای اطراف رفته اند.

گفتنی است مایکل برانت رئیس اسبق بخش شیعه شناسی در سازمان سیا اخیرا ضمن انتشار خاطرات خود نوشت: وقتی انقلاب ایران پیروز شد ما در سازمان سیا از همکاران پرسابقه تر خود در سازمان جاسوسی انگلیس دعوت کردیم تا بررسی کنیم چرا این انقلاب پیروز شد. پس از بررسی به این نتیجه رسیدیم که غیر از فساد رژیم شاه، دو عامل مهم باعث وقوع انقلاب شد یکی روحانیت و مرجعیت و رهبری و دوم حسین ]ع[ نواده پیامبر اسلام]ص [ که خونش در کربلا ریخته شد. بنابراین به جای سیاست انگلیسی تفرقه بینداز و حکومت کن، سیاست جدید تفرقه بینداز و نابود کن را از طریق نفوذ در جریان شیعه به اجرا گذاشتیم و 900میلیون دلار بودجه برای آن اختصاص دادیم.

      

منافقین به ترتیب:   آخوند بیات            مسعودرجوی             آخوند منتظری     حسین شریعتمداری


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/24:: 11:13 عصر     |     () نظر