سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
 " تعداد قابل توجهی از مردم نماز را به امامت هاشمی نخواندند"



رجانیوز در مطلبی با عنوان "هاشمی به اسم وحدت، آتش‌بیار معرکه؛ بلوغ سیاسی حزب‌الله مانع ژست فراجناحی هاشمی شد" نوشت: با قرار گرفتن هاشمی در پشت تریبون نمازجمعه برخی افراد، شعارهای تحریک‌آمیزی را اظهار کردند که جمع زیاد دیگری از امت حزب‌الله که امروز به‌منظور خنثی کردن این حرکات تفرقه‌افکنانه در نمازجمعه حضور یافته بودند، با فریاد کردن شعارهایی مانند "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند" و "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، مانع از ادامه‌ی فرصت‌طلبی و سوءاستفاده از مکان مقدس نمازجمعه شدند.

نویسنده این مطلب در انتها نیز اضافه کرد که: گفتنی است همسر و 2 دختر هاشمی نیز در نمازجمعه قسمت خواهران حضور یافته بودند. همسر هاشمی که رو به جمعیت نشسته بود و هنگامی که بخش عمده‌ای از نمازگزاران شعارهای انقلابی سرمی‌دادند، وی رفتارهای تحقیرآمیزی از خود بروز می‌داد.

تعداد قابل توجهی از مردم نماز را به امامت هاشمی نخواندند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 7:31 عصر     |     () نظر

» شنیده ها حاکیست...



شنیده هایی موثق از شهرستان اردکان و شهرستان میبد حاکی از آن است که قریب به 3 اتوبوس وچندین دستگاه سواری از حامیان موسوی و کروبی با پشتیبانی مالی یکی ازنمایندگان جناح اقلیت که یک بیسواد میلیاردر است، دیشب برای حضور در نمازجمعه امروز تهران به امامت هاشمی رفسنجانی عازم تهران شدند.

بنظر میرسد با توجه به عدم استقبال تهرانی ها از نمازجمعه این هفته ، این نماز جمعه بسیار برای حفظ آبروی هاشمی مهم بوده و چون باند هاشمی و موسوی و کروبی وخاتمی تعادلشان در گرو همدیگر است، از کلیه هواداران این کاندیداهای شکست خورده درشهرستانها و مراکز استانها به طریق سازماندهی شده دعوت بحضور در این نمازجمعه گردیده است.

معلوم است ، وقتی از این مسیر دور 600 کیلومتری از استان یزد، با اتوبوس رایگان و پذیرایی و غذا و... فقط از یکی ، دو شهرستان ، 3 اتوبوس  و دهها سواری عازم تهران میشود، از شهرهای نزدیک به تهران چند نفر به نمازجمعه عزیمت داده شده اند.

از همین الان هم کاملا واضح است که سایتها و روزنامه های رنگارنگ ورسانه های بسیار زیاد آقایان  مخملی ، به حضور باشکوه مردم در نمازجمعه این هفته بپردازند و مانور بدهند و عوامفریبی کنند.

براستی ، آیا مردم ما را اینقدر نادان وجاهل فرض کرده اند؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 3:36 عصر     |     () نظر
24 تیرماه تولد آقا بود وقتی من متوجه شدم بیست دقیقه ای از روز بعدش هم گذشته بود .حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر عزیزمان امروز 70 ساله شدندکه بیست سال از این مدت زعامت و رهبری ملت ایران را بر عهده دار بوده اندو هشت سال نیز رییس جمهور ودو سال نیز در خدمت امام وانقلاب در امور دفاع مقدس و انقلاب بوده اند. در این مدت هیچ کس اجازه نداشته است از اموال دولتی جشنی به مناسبت تولد ایشان برگزار کند و حتی افرادی اگر پیدا شده اند و جشن مختصری برگزارکرده اند آقا سخت رنجیده شده اند .
حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در روز 24 تیرماه 1318 برابر با 28 صفر 1358 قمری در مشهد مقدس  چشم به جهان گشود.
تولد سید علی خامنه ای از آنجا قابل توجه است که وی عمر پربرکت خود را صرف نهال تنومند انقلاب اسلامی کرده است و در سخت ترین شرایط و بحرانها که کوه شخصیت های به ظاهر بزرگ ریزش میکند،قله ایمان ایشان استوار تر گشته و تسلیم پذیری و نرمش را به دامنه اراده اش مجال نیافته است

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 3:15 عصر     |     () نظر

 من عاشـق  آن رهبــر  نورانــی خـویشم                       آن دلبــر وارستــ?  عـرفـانـی خــویشم  

عمـری است غمیـنم  ز پریشانـی آن  یار                       هـر چنـد که  محزون ز پریشانی خویشم 

در دام  بـلایت  شـده ام  سخـت  گرفتـار                        امـواج  بـلای  دل  طوفــانــی  خـویشم 

چون نقـش نگـارین تو بر دیـده در افتــد                           گمگشتــ?  این دیـد?  بـارانــی خـویشم

زان لحظه که مجنون شدم از زلف سیاهت                     در کوهم و در دشـت  و بیـابـانی خـویشم

از شـوق وصال تو چه ویرانـه شد  این دل                       چندی است که شاد ازدل ویـرانی خویشم

 یک لحظه پشیمان نشدم از غم آن دوست                   عمری است که مشغول نگهبـانی خـویشم

دل کنـده ام از عـالـم دنیــایـی  و لیکـن                          دلـبستــ? آن  یـار خـراسـانــی خـویشم

تـوفیـق زیـارت بـه جمـالـش نـدهنــدم                          این غــم به که گویم غم پنهانـی خـویشم

زان  روز  که  در  بنـد  نگـاه  تـو  اسیـرم                        افسـرد?  دیـدارم  و   زنـدانــی  خـویشم

سرباز  و  نگهبـانـم  و هم حامـی جـان از                     جـمهـوری  اسـلامـی ایـرانــی خـویشـم

من گـرچـه در ایـن دایـره شاعـر نیم امـا                       تضمیـن گـر شعریش به  نـادانـی خویشم

حمیدرضا فاطمی

سروده مقام معظم رهبری

 سرخوش زسبـوی غم پنهــانی خویشم                         چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشم

 در بزم وصال تو نگـویـم زکم و بیـش                                چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم

 لـب بـاز نکـردم به خروشـی و فغـانی                              مـن محـرم راز دل طـوفــانـی خویشم

 یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی                        عمری است پشیمان زپشیمانی خویشم

 از شوق  شکرخند  لبـش جان نسپـردم                          شرمنـده جانـان ز گران جانـی خویشم

 بشکسته ‌تر ازخویش ندیدم به همه عمر                         افسرده دل از خویشم و زندانی خویشم

 هر چند « امین »  بست?  دنیا نیـم اما                             دلـبـسـتـ?  یــاران خــراسـانـی  خویشم


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 3:11 عصر     |     () نظر
ه گزارش خبرگزاری فارس، امام خمینی(ره) در سخنرانی‌ها و پیام ‌های مختلفی با اشاره به فصل الخطاب بودن نظر شورای نگهبان بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تاکید ورزیده‌اند.گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره تمکین مسئولان ، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است:


*شورای نگهبان به ‌هیچ وجه گوش به حرف عده‌ای که به اصطلاح مترقی هستند ندهد

"....شما باید ناظر بر قوانین مجلس باشید، و باید بدانید که به هیچ وجه ملاحظه نکنید. باید قوانین را بررسی نمایید که صددرصد اسلامی باشد. به هیچ وجه گوش به حرف عده‌ای که می خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند، ندهید، قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. خدا را در نظر بگیرید. اصولا آنچه که باید در نظر گرفته شود خداست ، نه مردم، اگر صد میلیون آدم ، اگر تمام مردم دنیا یک طرف بودند و شما دیدید که همه آنها حرفی می زنند که بر خلاف حکم قرآن است بایستید و حرف خدا را بزنید، ولو اینکه تمام بر شما بشورند. انبیا هم همین طور عمل می کردند؛ مثلا موسی در مقابل فرعون مگر غیر از این عمل کرد؟ مگر موافقی داشت.
بحمدالله مجلس ما مجلسی است اسلامی و قوانین خلاف اسلام تصویب نخواهد شد؛ولی شما وظیفه دارید ناظر باشید. خلاصه گوش به حرف طبقه مرفه مترقی ندهید. خدا انشاءالله با ماست . اگر عملمان برای خدا باشد، خدا ما را موفق می کند..... "
(صحیفه امام ج 13 ص 53)

* هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است

".....من تکرار می کنم مجلس بالاترین مقام است در این مملکت . مجلس اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت ، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی گویم رای خودش را نگوید؛ بگوید؛ رای خودش را بگوید؛ اما اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است ، و مفسد است یک همچو آدمی ، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.این مجلس ما حصل خون یک جمعیتی است که وفادار به اسلام بودند؛ و این مجلس عصاره زحمتهای طاقت فرسای این ملت مسلمان بوده است ؛ این مجلس فراهم آمده از "الله اکبر "های مردم است ؛ اگر بنا باشد که این مجلس فراهم آمده از "الله اکبر " مردم قدمی برخلاف اسلام بگذارد، این مجلس مجلسی خواهد بود که برخلاف مسیرمسلمین عمل کرده . با تمام قدرت ، بدون اینکه ملاحظه از احدی و از مقامی بشود،مجلس باید مسائل را طرح بکند. و رد و بدل و انتقاد صحیح ، بدون جار و جنجال ، بدون هیاهو، مسائل را بگویند. کسی که مخالف است مخالفت خودش را بدون هیاهو بگوید.آن که موافق است موافقت خودش را بدون جار و جنجال بگوید. و بعد هم رای بگیرند.وقتی رای گرفتند، اگر اکثریت رای داد، و بعد هم برده شد پیش شورای نگهبان و آنها هم صحیح دانستند این رای را، مخالف اسلام ندانستند و مخالف قانون اساسی ندانستند، اگربعدها بخواهند شیطنت بکنند، این شیطنتها از مبادی غضب ، از مبادی فاسد، بیرون می آید. باید سرتسلیم به مجلس ، یعنی سر تسلیم به اسلام وقتی مخالف اسلام نیست ، سرتسلیم به اسلام فرود آورد. روشهای غیر اسلامی را، اگر هم در باطن - خدای نخواسته -دارند، نباید دیگر اظهار بکنند و نباید اذهان مردم را نسبت به مجلس مشوش کنند. این یک مسئله ای است اساسی ، و باید همه توجه داشته باشند. به مجرد اینکه یک مطلبی برخلاف رای یک نفر است ، نباید بگوید مجلس درست نیست .
(صحیفه امام ج14ص370)

*پس از رای و انفاذ شورای نگهبان، هیچ مقامی حق رد آن را ندارد

"....موضوعات برای احکام ثانویه اسلام نظر خواهی شود که کارها به نحو شایسته انجام گیرد. و این نکته نیز لازم است که تذکر داده شود که رد احکام ثانویه پس از تشخیص موضوع به وسیله عرف کارشناس ، با رد احکام اولیه فرقی ندارد، چون هر دو احکام الله می باشند. و نیز احکام ثانویه ربطی به اعمال ولایت فقیه ندارد و پس از رای مجلس وانفاذ شورای نگهبان ، هیچ مقامی حق رد آن را ندارد، و دولت در اجرای آن باید بدون هیچ ملاحظه ای اقدام کند. و با تشخیص دو سوم مجلس شورای اسلامی که مجتمعی ازعلمای اعلام و مجتهدان و متفکران و متعهدان به اسلام هستند، در موضوعات عرفیه که تشخیص آن با عرف است ، با مشورت از کارشناسان ، حجت شرعی است که مخالفت باآن بدون حجت قویتر خلاف طریقه عقلاست . چنانچه تغییر احکام اولیه ، با شک درموضوع و عدم احراز آن با طریقه عقلا مخالف است .
دولت جمهوری اسلامی که متصدی اداره کشور است و در هر پیشامدی موظف است اقدام مقتضی نماید، در وضع کنونی بدون کمک ملت ، توانایی رفع تمام گرفتاریهارا ندارد، و برای اداره نظام جمهوری و دفاع از دشمنان مهاجم و رفع مشکلات جنگ که حجم آن بسیار عظیم است ، احتیاج به کمک دارد.... "
(صحیفه امام ج17ص 321 )

* من در تمام مواقعی که مقتضی بوده است، شورای نگهبان را تایید کرده ام

".....از تحمل زحمات و رنجهای شما تشکر می کنم . شما توقع نداشته باشید که مورداهانت واقع نشوید. همه می دانید تا کسی کاری انجام ندهد کسی به او توهین نمی کند.توهین برای کسانی است که می خواهند زنده باشند. هیچ کدام از ما نباید انتظار تعریف راداشته باشیم . باید به حکم خدا عمل کنیم و به این هم کاری نداشته باشیم که چه کسی ازاین کاری که برای خدا می کنیم خوشش می آید و یا چه کسی بدش می آید. من در تمام مواقعی که مقتضی بوده است، مجلس و شورای نگهبان را تایید کرده ام. ما باید دست دردست یکدیگر بگذاریم تا یک کشور اسلامی درست کنیم .
امروز تبلیغات علیه من و شما نیست ، تبلیغات علیه اسلام است . اگر ما با اسلام کاری نداشتیم کسی با ما بد نبود. امروز امریکا و شوروی را که آن قدر در دنیا فساد می کنندکسی محکوم نمی کند، ولی تمام محکومیتها مال ماست . در دنیا تنها ایران است که موردسئوال است ؛ ولی اگر ما وحدت خودمان را حفظ کنیم و همصدا و همجهت باشیم از هیچ چیز نباید بترسیم . مهم این است که با هم خوب باشید و تصمیم داشته باشیم که مستقل..... "
(صحیفه امام ج 17ص441 )

*افرادی که نظریه شورای محترم نگهبان در ابطال یا تایید موافق میلشان نباشد دست به شایعه افکنی می‌زنند

"...چنانچه مشاهده می شود پس از انتخابات مرحله اول از دوره دوم مجلس شورای اسلامی ، افرادی که نظریه شورای محترم نگهبان در ابطال یا تایید بعضی حوزه ها موافق میل شان نبوده است دست به شایعه افکنی زده و اعضای محترم شورای نگهبان - ایدهم الله تعالی - را که حافظ مصالح اسلام و مسلمین هستند، تضعیف و یا خدای ناکرده توهین می نمایند و به پخش اعلامیه و خطابه در مطبوعات و محافل دست زده اند غافل از آنکه پیامد چنین اعمال و جوسازی ها آن هم در دوره دوم مجلس و نگذشتن سالی چند ازانقلاب چه خواهد بود. امید است چنین اعمال ، بی توجه به نتایج ناروا و اسف بار آن باشد.
معلوم نیست در صدر مشروطیت در دوره اول با فقهای ناظر به قوانین این نحو عمل شده باشد. در آن زمان به تدریج فقها را از مجلس بیرون راندند و به سر این ملت آن آوردند که دیدیم .
من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است . همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم واردمی شود و در آخر، رژیمی را ساقط می نماید. لازم است همه به طور اکید به مصالح اسلام و مسلمین توجه کنیم و به قوانین ، هر چند مخالف نظر و سلیقه شخصی مان باشد احترام بگذاریم و به این جمهوری نوپا که مورد هجوم قدرت ها و ابرقدرت هاست وفادار باشیم.
(صحیفه امام ج17ص431)

*شورای نگهبان، موردتایید اینجانب می‌باشند

شورای محترم نگهبان ، که حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی هستند، موردتایید اینجانب می باشند. و وظیفه آنان بسیار مقدس و مهم است . و باید با قاطعیت به وظایف خود عمل نمایند. البته توجه به اهمیت حفظ نظام جمهوری دارند که با آن هیچ حکم و امری مزاحمت نمی کند و برای حفظ آن از هیچ کوششی نباید مضایقه کرد ومعلوم است آقایان با تعهدی که دارند تحت تاثیر هیچ جوی واقع نمی شوند.
ان شاءالله موید باشند.
(صحیفه امام ج19ص155)

*نهاد شورای نگهبان به هیچ وجه تضعیف نشده و نخواهد شد

ولایت فقیه و حکم حکومتی از احکام اولیه است. نهاد شورای نگهبان همیشه موردتایید اینجانب است و به هیچ وجه تضعیف نشده و نخواهد شد. این نهاد باید همیشه بابیداری و هوشیاری در خدمت به اسلام و مسلمین کوشا باشد.
(صحیفه امام ج20ص457)

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 2:32 عصر     |     () نظر

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان با اشاره به اعترافات دو ترویست وابسته به جندالله مبنی بر اینکه آنها کشتن شیعیان را جایز میدانستند و این علما بودند که جایز نبودن عمل آنها را به آنان گوشزد نکردند، گفت علمای بلوچستان تقریبا بر روی این نکته اتفاق نظر دارند که ریختن خون اهل تشیع جایز نیست. مولوی عبدالحمید بدون اشاره به نام عبدالحمید ریگی و مولوی عابد گهرام زهی ضمن انتقاد از مسئولین جهت اعتراف آنان در حضور مردم، گفت معمولا زندانیان و بازداشت شدگان چنین  سخنانی را به دو دلیل بر زبان می آورند  "یا به امید تخفیف در مجازات و یا بر اثر خوف و وحشت" !!!

به به چشم ما به جمال شیخ الاسلام روشن...... مدتها بود از شما خبری نداشتیم ! بخصوص پس از حادثه آتش زدن موسسه مالی مهر بدست مزدورانتان ببخشید مزدوران اجنبی ...................... خدا بد نده، بلا بدور ! چی شده که دلسوز تروریستها شده اید ؟ یعنی شما میفرمائید که این عبدالحمید ریگی ( که اتفاقا" همنام شما هست ) در قضیه کشتار دارزین ونوبندیان و تاسوکی دست نداشته ؟ و صرفا" به امید تخفیف در مجازات اعتراف نموده ؟ پس احتمالا" شما یه چیزهایی میدونید ؟ اگه اینطوری هست که لطف کنید عوامل اصلی این حوادث را معرفی بفرمائید تا دولت هم از عبدالحمید ریگی  رسما" عذرخواهی کند ، البته اگه تا اون موقع آویزوون نشده باشه !! بعدشم اعدام که ترس نداره حتی درد هم نداره یه دقیقه ای تموم میشه! مگه تا حالا اعدام نشدید ؟ ثانیا" خیلی اعصاب خودتو خرد نکن واسه قلبتون ضرر داره یه دفعه زبونم لال می افتین و ارتحال میفرمائید بعد اونوقت جامعه مسجد مکی چکار کنه ؟ بیخیال ....


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 2:27 عصر     |     () نظر

" عبدالله بن عبدالرحمن بن جبرین "  بعد از ظهر روز دوشنبه به دلیل ابتلا به یک بیماری مزمن در گذشت .

وی از معروف ترین سردمداران وهابی بود که فتوای تکفیر شیعیان را صادر نمود . او محرک بزرگی در به خاک و خون کشیده شدن مردم مسلمان عراق محسوب میشود . همچنین فتوای تخریب حرم مطهر امامان شیعه نیز توسط این عالم نمای وهابی صادر گردید که سرانجام منجر به تخریب حرم مطهر امامین عسکریین «علیهما السلام» توسط افراطیون وهابی در سامرا گردید. در جریان جنگ 33 روزه حزب الله با اسراییل هم عبدالله بن جبرین، دعا برای پیروزی حزب الله را حرام اعلام کرده بود!  بن جبرین چندی پیش برای معالجه بیماری خود به کشور المان عزیمت نمود به دلیل دادخواست وکلای شیعیان و به اتهام تکفیر و تشویق به قتل شیعیان به سرعت از المان گریخت و به عربستان بازگشت !!!!!

انشاالله که در آخرت با یزید و شمر و دیگر اسلافش محشور بشود


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 2:26 عصر     |     () نظر

» تسلیت به استاندار یزد ودیگر خانواده های زارچی و یزدی



متاسفانه باخبر شدیم که درحادثه سقوط  هواپیمای توپولف مسیر تهران - ایروان ، فرزند برادر

آقای فلاح زاده استاندار یزد نیز در میان کشته شدگان می باشد، همچنین آقای  حسین کریمی

زارچی  از اهالی زاچ ، بهمراه خانواده خود و همچنین 2 نفر از اعضای تیم ملی جودوی

نوجوانان که یزدی هستند در این سانحه هوایی جان خود را ازدست داده اند.

به خانواده های این عزیزان تسلیت گفته واز خداوند منان برایشان صبری جمیل و اجری جزیل

مسئلت می نماییم.

برای کشته شدگان نیز غفران ورحمت الهی آرزومندیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 1:54 عصر     |     () نظر
عکس:سفر رئیس جمهور به مشهد

کد خبر: 32839

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/26:: 1:53 عصر     |     () نظر

» استقبال باشکوه مردم مشهد از مرد 25 میلیونی



به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد حدود ساعت 16:20 امروز پنجشنبه وارد مشهد شد تا به شکرانه 4 سال خدمت و شکرگزاری حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری دهم به زیارت بارگاه امام رضا(ع) بشتابد.
علی‌رغم آنکه مسیر استقبال از رئیس جمهور از پانزده خرداد تا حرم مطهر در نظر گرفته شده بود، اما مردم خونگرم مشهد مقدس از درب خروجی فرودگاه این شهر به استقبال رئیس جمهور شتافتند.
تصاویری از امام، رهبری و رئیس جمهور در دست داشته و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی که در انتخابات دهم ریاست جمهوری بعنوان نماد حامیان احمدی‌نژاد شناخته می‌شد در دستان استقبال‌کنندگان دیده می‌شد.
تعداد قابل توجهی موتورسوار و دوچرخه‌سوار نیز با پرچم‌های جمهوری اسلامی و پرچم‌های منقش به نام مبارک ائمه اطهار، رئیس جمهور را در مسیر فرودگاه تا حرم مطهر مشایعت می کنند.
مردم پلاکاردهایی را نیز در دست دارند که جملاتی در تبریک حماسه 40 میلیونی انتخابات ریاست جمهوری بر روی آن نوشته شده و شعار می‌دهند «صلی علی محمد، بوی رجایی آمد»، «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد»، «احمدی احمدی حمایتت می‌کنیم».
تا لحظه مخابره این خبر، رئیس جمهور در ازدحام شدید جمعیت استقبال‌کننده محاصره شده و پیش‌بینی می‌شود دیرتر از زمان مقرر برای سخنرانی به حرم مطهر رضوی برسد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/25:: 8:54 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >