سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ انسان، نشانه عقل اوست . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
هشدار جدی دادستان کل کشور به قانون شکنان:
اگر اتهام مهدی هاشمی ثابت شود، او را شدیدتر مجازات می‌کنم / از امروز دیگر اغماضی در کار نیست

به گزارش رجانیوز، حجت الاسلام و المسلمین "غلامحسین محسنی اژه ای" دراولین نشست مطبوعاتی خود با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی درپاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه "با توجه به توصیه های دادستان تهران برای بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی و نیز اظهارات چندی پیش پدر وی مبنی براستقبال از احضار فرزندش به مراجع قضایی برای روشن شدن موضوع، هنوز او به ایران بازنگشته است"، گفت: "نباید جایگاهها مانع از رسیدگی به اتهامات افراد شود و تفاوتی نمی کند که کسی که اتهام متوجه اوست، پسر آقای هاشمی رفسنجانی است یاخیر."

وی اضافه کرد: "اگر ثابت شد اتهامی متوجه وی است، او باید مجازات شود و حتی مجازاتش باید شدیدتر از مردم عادی باشد اما اگر اتهامی محرز نیست و متوجه وی نیست، آن را نیز سریع تر اعلام کنند. چرا باید سالها در افواه مردم این مطرح باشد که اتهاماتی متوجه مهدی هاشمی رفسنجانی فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و کسی به آن رسیدگی نمی کند."

وی از سیستم انتظامی و امنیتی کشور خواست اگر مدرکی دراین زمینه دارند، به دادستانی ارائه کنند تا تکلیف این پرونده هرچه زودتر مشخص شود.

محسنی اژه ای درعین حال گفت: اگر من قاضی باشم و اتهامی درمورد مهدی هاشمی ثابت شود، او را شدیدتر از دیگران مجازات می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اکنون "چهره دشمن و قانون شکنان برای ما روشن شده است"، هشدار داد: از امروز به بعد اگر کسی خلاف امنیت مردم و جامعه برخورد کند، هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت و به شدت با او برخورد می شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند تا فریب رسانه های بیگانه و شعارهای دوگانه را نخورند واگر احیانا فریب خوردند، از کسی گلایه نکنند بلکه ازخودشان گلایه کنند.

محسنی اژه ای همچنین تاکید کرد: از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی خواسته شده است بیش از این به قانون شکنان و کسانی که نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند، مهلت داده نشود.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوالی درباره علت برگزاری دادگاه متهمان حوادث پس از انتخابات که ابتدا علنی و پس از آن غیرعلنی برگزار شد، گفت: برای قرائت کیفرخواست دادستان وقت تهران و روشن شدن ماهیت قضیه و نیز بیان اظهارات برخی متهمین این دادگاهها ابتدا علنی برگزار شد اما وقتی نوبت به کیفرخواست های انفرادی متهمان رسید، قاضی تشخیص داد جلسات دادگاه غیرعلنی باشد.

وی با بیان اینکه "ممکن است قاضی تشخیص دهد جلساتی از دادگاهها علنی برگزار شود"، گفت: علنی بودن دادگاه به این معناست که ممنوعیتی برای شرکت افراد درآن جلسه دادگاه به اندازه ظرفیت فضای دادگاه وجود ندارد و غیرعلنی بودن نیز به این معناست که افراد غیرمرتبط نمی توانند دراین دادگاهها شرکت کنند.

محسنی اژه ای درادامه پاسخ به سوال خبرنگار "پرس تی وی" مبنی براینکه آیا محاکمه سران اغتشاشات در دستور کار قوه قضاییه هست یا خیر گفت: ما موظف به دفاع از حقوق عامه هستیم و اگر دادستان تهران نسبت به ظلمی که به نظام و مردم می شود، کوتاهی کند، تعقیب می کنیم.

وی افزود: اینکه عده ای خلاف قانون بیایند به نظم شهر و اموال عمومی دولتی خسارت بزنند، درنظم عمومی اخلال ایجاد کنند و موجب زحمت و ناآرامی شوند، باید با آنها برخورد کنیم و اگر دادستان حساسیت لازم را نسبت به این مسائل نداشته باشد، ابتدا به او اخطار می دهیم و اگر نیاز به بیش از تذکر باشد، اقدام می کنیم.

تاکنون خویشتنداری کرده ایم / از این به بعد اغماضی در کار نخواهد بود

دادستان کل کشور با بیان اینکه "تاکنون مقداری خویشتنداری کرده ایم تا صف ها و مرزها مشخص شود و دست دشمن روشن شود"، هشدار داد: ازامروز به بعد هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت.

وی اضافه کرد: امروز با آقای جعفری -دادستان تهران- صحبت کردم و به او گفتم وظیفه ما و شماست که بیش از این به عده ای قانون شکن که آرامش و امنیت مردم را برهم می زنند و موجب ناامنی می شوند مهلت ندهیم، زیرا این امر علاوه برایجاد ناامنی، بهترین دستاویز برای دشمن است و قانون شکنان با دشمن هم نوا و همساز می شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور در ادامه نشست خبری خود با رسانه‌های گروهی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره اظهارات کروبی مبنی بر اینکه شما کلی گویی کرده و جزئیات را بیان نمی‌کنید. نظرتان در این باره چیست؟ اظهار داشت: جزئی‌گویی یا کلی‌گوئی بنده را شما هم می‌توانید تشخیص بدهید چرا که اتفاقا از بنده ایراد می‌گیرند که شما جزء به جزء مطالب را چرا توضیح می‌دهید.

وی افزود: کروبی اعلام کرده بود که موضوع سعیده پور آقایی ساختگی است بله بنده هم تاکید می‌کنم که موضوع تجاوز و قتل سعیده پور آقایی ساختگی است اما آقای کروبی باید بگویند که چه کسی این موضوع را ساخته و علم کرد، چه کسی به منزل این شخص رفته و در منزل ختم وی هم شرکت کرد و در نهایت چه کسی موضوع را تایید کرد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: پیش از پیدا شدن سعیده پورآقایی در جلسه‌ای کروبی به ما گفت که این موضوع در چندین مورد اشتباه است و بنده خود اعتراف می‌کنم، ما هم به کروی گفتیم که اشتباه بودن موضوع را تا همین حد اعلام عمومی کنید که کروبی در پاسخ به ما گفت: وقتی همه موضوع روشن شد خود اعلام خواهم کرد که این کار را نکرد.

اژه‌ای در ادامه با نشان دادن تصویر خبر منتشر شده‌ای تاکید کرد: در سایتی این خبر با عنوان "افشای نام یکی دیگر از شهدایی که در قطعه 302 بهشت زهرا(س) دفن شده است " مدعی دستگیری، تجاوز و قتل فجیع دختری به نام سعیده پورآقایی می‌شود که حتی این دختر را دارای 4 دایی که همگی شهید شده‌اند معرفی می‌کند این درحالی است که عنوان دیگری هم به این دختر داده و اعلام می‌شود که دختر "دیگری همچون ترانه موسوی قربانی بسیجیان شده‌اند. "

وی همچنان که متن خبر مذکور را عینا قرائت می‌کرد اظهار داشت: در این خبر افرادی مدعی شدند که جنازه این دختر یعنی سعیده پورآقایی سوزانده شده و مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است ولی در تحقیقات ما مشخص شد که 4 دایی مورد ادعا واقع شده برای این دختر هیچکدام دایی این فرد نیستند بلکه خود سعیده پورآقایی هم خانواده شهید نبوده و در آن زمان زنده نیز است.

دادستان کل کشور ادامه داد: شخصی با این خانواده تماس می‌گیرد و می‌گوید دختر شما دستگیر و کشته شده است لذا مراسم ختمی برای این دختر از سوی همان افراد گرفته و خانواده وی نیز در این مراسم شرکت می‌کنند.
این درحالی است که خانواده سعیده پورآقایی بارها اعلام کرده بودند که دختر ما چندین بار از خانه فرار کرده بود.

اژه‌ای اضافه کرد:‌ حتی در انتهای اعلامیه ترحیم این دختر هم اعلام می‌شود که ما در مراسم ختم سعیده پورآقایی شرکت خواهیم کرد لذا میرحسین موسوی در جلسه ختم شرکت می‌کند؛ بنده سئوال می‌کنم این مسائل را چه کسی ساخته است؟

فرد مورد ادعای کروبی اصلا در تظاهراتی شرکت نکرده بود که دستگیر شود!

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه کروبی گفته که شما یکی از شاهدان ماجرا را تحویل گرفته ولی مشخص نیست که چه بر سر این شاهد آورده‌اید، تاکید کرد: در واقع سی دی مربوط به ادعاهای این فرد تحویل ما شد، ما سی دی را مشاهده کردیم. البته کروبی هم ما را به عنوان نیمه کارشناس قبول دارد لذا بنده سی دی اظهارات این فرد را مشاهده کردم و یقین داشتم بخشی از اظهارات مطرح شده ساختگی و غیرطبیعی است از این رو به کمیته سه نفره قوه قضائیه اعلام کردم که لازم است با این فرد صحبت کرده و البته سازندگان این سی دی هم حضور داشته باشند تا ابهامات برطرف شود.

وی افزود: البته در این بین بعید هم نبود که اگر زودتر به این فرد دسترسی پیدا نکنیم هیچوقت نتوانیم به وی برسیم لذا با استفاده از اقدامات اطلاعاتی، تحقیقاتی کردیم ولی صبح یک روز به بنده اطلاع دادند که دفتر کروبی روی سایت خود مطلبی را گذاشته و مدعی شده که فردی که ادعا شده بود مورد تجاوز قرار گرفته ناپدید شده است از این رو مشخص شد که آنها چکار کردند ولی با ادامه اقدامات اطلاعاتی به این نتیجه رسیدیم که آن فردی که این مطالب را به کروبی پمپاژ کرده به صورت پنهانی با فردی که کروبی ادعای تجاوز به وی را دارد در ارتباط است.

دادستان کل کشور در ادامه پاسخ خود اظهار داشت: از کروبی می‌پرسم چه کسی پنهانی با این فرد در ارتباط است، چه کسی این مطلب را روی سایت خود گذاشته است. پس از مدتی فردی که با فرد مورد ادعای کروبی بصورت پنهانی در ارتباط بود را دستگیر کردیم و مشخص شد که فرد مورد ادعای کروبی اصلا در تظاهرات‌ها شرکت نکرده و به هیچ وجه حتی دستگیر هم نشده است. ولی در کل باید گفت که از ماهیت این موضوع تا زمانی که فرد مورد ادعای کروبی در دسترس نباشد چیزی مشخص نیست.

اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شکایت نمایندگان مجلس از موسوی در چه مرحله‌ای قرار دارد، پاسخ داد: نمایندگان مجلس در دو نوبت از موسوی شکایت کرده‌اند که نوبت اول شکایت به دست بنده رسیده ولی نوبت دوم هنوز نرسیده است لذا ما همان موارد را به اضافه مواردی که اساتید دانشگاه اعتراض داشتند و البته موارد خود دادستانی را به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال کردیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/17:: 1:1 عصر     |     () نظر
نبرد تاریخی احمدی‌نژاد با بورژوازی کمپرادور

دکتر عبدالرضا داوری: 1- محققان اقتصاد سیاسی در شناسایی ماهیت طبقه سرمایه داری یا بورژوازی، دو قشر مختلف را در این طبقه از یکدیگر تفکیک می نمایند. این دو قشر مختلف بورژوازی عبارتند از بورژوازی ملی و بورژوازی کمپرادور(1).

بورژوازی ملی، آن بخش از طبقه سرمایه داری در جوامع است که منافع خود را با تکیه بر تولید داخلی تأمین کرده و اغلب در موقعیت تضاد منافع با انحصارات بین المللی و فرامرزی قرار می گیرد. تجربه تاریخی اغلب کشورهای جهان و به‌ویژه ملل محروم نشانگر آن است که اکثر اعضای طبقه بورژوازی ملی در مبارزات آزادی‌بخش علیه سلطه امپریالیسم نقش مؤثری ایفا کرده و در جهت تحدید منافع کارتل‌ها و تراست‌های بین‌المللی تلاش مستمری را به انجام می‌رسانند.

بورژوازی ملی در فرآیند توسعه نقشی مترقی را بر عهده داشته و با تمام قوای خود، سعی در بومی سازی روندهای توسعه کرده و شیوه‌های جدید تولید راه ساز با فرهنگ ملی اتخاذ می‌کند.

بورژوازی کمپرادور بر خلاف بورژوازی ملی، روابط مستحکم اقتصادی خود را با انحصارات خارجی برپا کرده و سرمایه خود را با سرمایه چند ملیتی‌ها پیوند زده و به تبع آن منافع خود را در ایجاد و تحکیم سیادت سرمایه‌های خارجی تعریف و دنبال می‌کند.

بورژوا کمپرادورها در دو لایه متفاوت منافع سرمایه داری جهانی را تثبیت می‌کنند.

لایه اول کمپرادوریسم که به "کمپرادوریسم بوروکرات" موسوم است، شامل آن دسته از مدیران دولتی و وابستگان حاکمیت سیاسی است که در عرصه های مختلف صنعتی، بازرگانی، بانکداری، ساختمانی و کشاورزی فعالیت کرده تا آنجا که بخش عظیمی از سرمایه گذاری خصوصی را به خود اختصاص می دهند. این گروه، سرمایه خود را به تبع مقام و نفوذ خود در هیئت حاکمه گسترش داده و به‌ویژه در دوره‌هایی که اجرای پروژه‌های عظیم صنعتی و عمرانی با سرمایه گذاری و همکاری کمپانی های خارجی در اولویت قرار می گیرند، پیوندهای کمپرادوریسم بوروکرات با انحصارات خارجی تحکیم شده و در جهت تحکیم سیادت سرمایه های بیگانه، تمامی ابزارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را به‌کار می بندد.

لایه دوم کمپرادوریسم شامل صاحبان بنگاه های بزرگ واردات کالا، مدیران مراکز مونتاژ مصنوعات خارجی و بانکداران خصوصی با سرمایه مختلط و مشترک خارجی می باشد. اعضای این لایه عمدتاً ارتباطی نسبی یا سببی با اعضای لایه اول داشته و در عرف جامعه ما با اصطلاح «آقازاده‌ها» مشهور شده اند.

2- فرآیندی که تحت عنوان "توسعه" طی 16 سال حاکمیت دولت‌های سازندگی و اصلاحات در جامعه ایران بروز یافت، بستر ظهور بورژوازی کمپرادور را به شدت هموار ساخت، به‌طوری که در پی ظهور و صعود این قشر، شاهد افول و سقوط بورژوازی ملی بودیم.

در دوره موسوم به سازندگی و اصلاحات ، کمتر مؤسسه بزرگ تولیدی، بازرگانی، ساختمانی، صنعتی، حمل‌ونقل و کشاورزی را می توان سراغ گرفت که نماینده ای از وابستگان دولت در اداره آن مجموعه دخیل نبوده باشند.

این طبقه جدید که از رانت های اطلاعاتی، اجرایی، قضایی و تقنینی نیز بهره مند بود، سررشته نظام اقتصادی کشور را در اختیار داشت و منتقدان و مخالفان خود را نیز با شدت عمل از میدان به در می‌کرد.

نفوذ چشمگیر اعضای این طبقه در حوزه رسانه ها، باعث شده بود که دروازه بانی اخبار، منطبق با منافع آنان تنظیم شده و امکان بایکوت گزارش های غیرمطلوب نیز فراهم شود.

متأسفانه پس از دوم خرداد 76، آقای خاتمی –به‌عنوان فردی که آراء خود را بر مبنای اتکاء به "اقتصاد ملی و توسعه درون‌زا" از مردم اخذ کرد -نه تنها روند تحکیم "کمپرادوریسم دوران سازندگی" را متوقف نساخت بلکه شتاب فزاینده‌ای را در جهت ارتباط و پیوند با کانون های سرمایه داری جهانی بر ساختار اقتصادی ایران تحمیل کرد.

این فرایند با حرکت هماهنگ دو لایه کمپرادوریسم شکل پیچیده ای به خود گرفت و به تدریج تا پایان دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی بر دامنه و عمق آن افزوده شد.

دولت اصلاحات از یک سو با اتخاذ این جهت گیری برون‌زا از طریق رشد "کمپرادوریسم"، مهم ترین تهدیدات را فراروی مردم سالاری، حاکمیت ملی و عدالت اجتماعی قرار داد و از سوی دیگر با توجه به این که "کمپرادورها" هویت طبقاتی و فرهنگی خود را بدون توجه به ریشه های ملی، در اتمسفر جهانی جست‌وجو می نمایند، تثبیت حاکمیت این طبقه از سوی دولت اصلاحات، چالش های فراوانی را در برابر نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

اما در کمال ناباوری کمپرادورها، پیروزی شگفت انگیز "محمود احمدی‌نژاد" و تشکیل "دولت ملی" پس از 16 سال، باعث شد که "کمپرادوریسم" نخی باشد که همه وابستگان "اشراف بروکرات" را از سال 1384 تا کنون در جبهه "نه احمدی‌نژاد" گرد هم آورد. در واقع دیگر برای مخالفت با احمدی‌نژاد ، اصولگرا یا اصلاح‌طلب بودن مهم نیست، آنچه اهمیت دارد، این است که این عناوین پوششی است برای همراهی "کمپرادورها" در زمین زدن دولت احمدی‌نژاد.

از آنجا که حاکمیت راستین مردم سراسر ایران بر سرنوشت خود و اصیل شدن عدالت اجتماعی، رگ حیاتی کمپرادوریسم را قطع می‌کند، کمپرادوریست‌ها، تحدید مردم‌سالاری به حوزه های مرفه شهری و کمرنگ سازی عدالت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و با ترویج فساد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی، بستر بحران های آینده را هموار می‌کنند.

ترویج دین گریزی و ایجاد تردید در معارف ناب علوی از یک سو و ترویج اباحه‌گرایی و مشرب اموی از سوی دیگر، راهبرد فرهنگی بورژوازی کمپرادور بوده که زمینه پذیرش عملکرد سیاسی و اقتصادی این طبقه را فراهم می‌کند.

تضاد اصلی امروز عرصه سیاسی ایران، اردوکشی "کمپرادوریسم" در برابر "دولت ملی" و به عبارت دقیق‌تر تضاد هواداران "توسعه برون‌زا" و معتقدان به "توسعه درون‌زا" است.

ملت ایران در این آوردگاه تاریخی، "احمدی نژاد" را تنها نخواهند گذاشت.
______________________________________________

(1) واژه کمپرادور، واژه ای اسپانیولی و به معنای "خریدار" است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/17:: 12:59 عصر     |     () نظر

 شما میتوانید در قدم اول برای تبلیغ تشکیلات راه سبز امید، نسبت به چاپ و تکثیر تصویر زیر به عنوان نماد این تشکیلات اقدام و در این امر خطیر ما را یاری کنید:

 

به امید آنکه همه ایران را با بولدوزر صاف کنیم و به جایش سبزی بکاریم.

 

سرود رسمی تشکیلات راه سبز امید(رسا)

زکاخ سفید آمدست این نوید                       که آماده شد راه سبز امید

بهشت این زمان بی گمان جای ماست          که شعبان بی مخ نگهدار ماست

به امّید بی بی سی قهرمان                          به یاری اوباش رذل زمان

بُود گردن سبزمان بس کلفت                     زنم دلبخواهی همی حرف مفت

دگر گشته پر کاسه صبرمان                       که پوسیده باشد همی عقلمان

ز جا برکنم نام ایران زمین                           بود معنی راه سبزم همین

 

شرایط ثبت نام:

کافی است فراموش کنید که ما مدرکی برای تقلب در انتخابات رو نکردیم. حالا چه یهودی باشید چه چیزهای دیگر، زیاد فرقی نمیکند چون جناب آقای مهندس میرحسین موسوی گفته اند هر ایرانی یک "چیز" ببخشید یک "ستاد"و دین و ایمون و سید و بودن و اینها همه دکان است و اصولا در ایدئولوژی التقاطی ما از این سوسول بازیا خبری نیست .

اولویت ثبت نام با کیست؟

1)اولویت اول "چیز" یا همان ثبت نام با کسانی است که دست کم درهر روز 24 ساعتش را بی بی سی و صدای آمریکا ببینند و خود آقای موسوی هم بارها گفته اند که داماد لرستان هستند و ملاک عمل ما هم همین است و باقی مدارک تقلب در انتخابات نیز از همین دست است.

2)کسانی که در نزدیکی محله آنها دست کم یک سطل آشغال سالم یا یک شعبه بانک با شیشه های نشکسته باقیمانده باشد؛ در اولویت دوم هستند(??).

3) کسانی که بلد باشند برای خواندن نماز جمعه با لاک و رژ و آرایش و کفش و مش و میزامپلی و کف و و جیغ سوت و تافی(??) و . . کلاه شرعی بتراشند در اولویت سوم ثبت نام هستند. در ضمن آنهایی که در همان نماز جمعه تاریخی دوشادوش دوستان غیرهمجنس خود نماز خوانده اند میتوانند ضمن استفاده از این اولویت، به دفاتر تشکیلات راه سبز امید مراجعه کرده و دانشنامه دکترای افتخاری(مثل مدارک غیرقلابی سرکار خانم پروفسور استاد زهرا رهنورد) در زمینه "رعایت آداب شرعیه نماز" را دریافت کنند.

4) اولویت چهارم با کسانی است که تا به حال دستگیر نشده اند چون دستگیر شده ها دیکر مهره سوخته جناب آقای مهندس موسوی هستند و براساس گفته های آقای کروبی، ممکن است با آنها رفتارهایی شده باشد(??) که حضورشان در شأن  تشکیلات جناب آقای مهندس موسوی نیست.

5)اولویت پنجم ما متعلق است به کسانی که میتوانند شهدای قلابی بیشتری بسازند و ما بارها نیز گفته ایم که استقبال میکنیم از همه نخبگان(??)  هر ایرانی یک ستاد.

 محدودیت های ثبت نام چیست؟

افراد زیر به هیچ عنوان ثبت نام نمیشوند:

?)مردم لرستان چون روی جناب آقای مهندس میرحسین موسوی را زمین زدند!

?) مردم آذربایجان شرقی و ارومیه و اردبیل وخیلی جاهای دیگر که گول نمیخورند.?1)  آنهایی که نمیتوانند مسجدها را آتش بزنند(??).

?)  آنهایی که از حمایت رجوی و بی بی سی و صدای آمریکا از مهندس موسوی شاکی باشند.

?)  آنهایی که اهل فحش دادن به مخالف نباشند.

?)  خود فروختگان خائنی که دائم دنبال دریافت "چیز" یعنی مدارک برای اثبات تقلب در انتخابات هستند.

?)  عناصر مشکوکی که هی قانون را به رخ جناب موسوی میکشند و انگار نمیدانند ایشان از قانون خیلی بیشتر عقلشان میرسد!

همه شما هموطنان سبز میتوانید جهت عضویت در این تشکیلات، از طریق برقراری تماس با شبکه های العربیه و بی بی سی و صدای آمریکا و دیگر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان اقدام نمائید.


 

 پاورقی های مهم:

 ?) در روز پر افتخار و به یاد ماندنی ?? مرداد ???? آقای شعبان بی مخ به کمک بی بی سی و دلارهای آمریکائی و با همراهی اوباش تهرانی توانستند دولت قانونی و ملی گرای مصدق را سرنگون کرده و محمد رضا پهوی را به سلطنت برگردانند.

?) بزودی کتابی شامل دستورالعملی در این زمینه منتشر خواهد شد تا همه ما بتوانیم در آینده نزدیک همه سطل های آشغال را آتش بزنیم. نام این کتاب:آتش زدن سطل آشغال با هدف ایجاد دموکراسی در سه سوت

?)البته مسجد لولاگر را سبزی ها آتش نزدند و موسوی هم داماد لرستان است و خودش هم بارها گفته است که من داماد لرستانم و ملاک عمل ما هم همین است!(حالا خودمونیم گذشته از شوخی اگه جرات داشتن تو لرستان یه خط مینداختن رو یه مسجد میدیدن مردم اونجا چطوری حقشون رو میذاشتن کف دستشون)

?) واقعاً باید قدری منسجم تر باشیم تا همه روش های زیر را به صورت مدون بر علیه بسیجی ها بکار گیریم تا دلمان خنک شود و بی بی سی از ما راضی گردد:

الف)نحوه زیر گرفتن بسیجی ها در محله سعادت آباد تهران

ب)نحوه کتک زدن بسیجی ها در خیابان آزادی

ج)نحوه حمله به آمبولانس حامل بسیجی مجروح و نحوه چاقو زدن به آن مجروح

?) انشاالله توهین های زیر به احمدی نژاد را در یک بسته کامل و بطور هماهنگ بین اعضا پخش میکنیم تا همه بتوانند استفاده کنند و ما مجازیم هر چه میخواهیم بگوئیم چون موسوی داماد لرستان است و ملاک عمل ما این است  و مردم لرستان هم نمیدانم چرا رای ندادند به بعضی ها:

میمون

کوتوله

گدا گشنه

حرامزاده (این یکی آخرین ورژن است و کاملاً  آپ تو دیت یا به روز شده میباشد)

?) ایشان داماد لرستان و فرزند آذربایجان و ساکن تهران و علاقه مند به گیلان و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز هم هستند و همه این استان ها ایشان را نمیگذارند که به دیگری رای بدهند  و تازه میگویند که با دانشگاه آزاد اسلامی سر و سری دارند!

?) ایشان به رئیس جمهور ایران نگفته اند حرام زاده بیخودی پشت سر این مرد خدا حرف نزنید. ایشان داشتند یک حکایتی نقل میکرده اند و در مثل هم که مناقشه نیست ولی خس و خاشاک را هر کس به اغتشاشگران بگوید مثل دادن فحش ناموس است به بی بی سی و این خیلی جزای سنگینی دارد یعنی مرتکب این امر هم باید شلاق بخورد هم اعدام شود هم بعد از اعدام زندانی گردد.

?) البته ماجرای سیصد میلیون تومان یک دروغ خیلی خیلی بزرگ و گنده است که شاخ آن روی سر خیلی ها در آمده درست مثل جریان زندان بنیاد شهید.

?) در مورد مرام شهرام خان هر چی بگیم بازم کمه! (آخه دوستش داریم یه عالمه!)

??) به هر حال آدم زنده احتیاجاتی دارد. همه که مثل شهید نیستند تا خداوند به آنها روزی بدهد. به همین سبب بعضی از فرزندان شهدا . . .

??) البته بعضی ها این شبکه را العبریه مینامند(عبری زبان کلیمی ها است) که با توجه به همسوئی منافع آنان با رژیم اشغالگر قدس حرف بی ربطی هم نیست.

??) اگر خاطرتان باشد عده ای که بدون مدرک تقلب داد میزدند انتخابات را ابطال کنید میخواستند ناظرین خارجی را برای نظارت بر رای من و شما دعوت نمایند که به یقین ملکه و ولیعهد انگلیس میتوانستند دو تن از اصلی ترین ناظرین معتمد آنها باشند. اگر باور ندارید از بی بی سی بپرسید.(یا از ??? لندن سوال بفرمائید)

??) راهپیمائی  سی ام خرداد ????را که به یاددارید. عده ای میگویند این این راهپیمائی اتفاقی در این روز برگزار شده و ربطی به سالگرد شورش مسلحانه دار و دسته تروریست رجوی در سال ????ندارد و البته ما هم میدانیم که مردم رجوی را آدم حساب نمیکنند و یادشان نبود که این روز سالگرد آن شورش است اما برایمان سوال شده که آقای موسوی و دوستانش یادشان رفته بود یا خودشان را به آن راه زده بودند یا آنکه "چیز" شده بوده از قبل؟ انشاالله که ما در اشتباهیم و حمایت این گروهک تروریستی در دو بیانیه اخیر خود از میرحسین موسوی از روی خیرخواهی است و لاغیر!

??) در هر صورت ایشان هم حمایت کرده اند از جنبش "چیز" و موسوی هم داماد لرستان است و حالا که لر ها به او رای نداده اند دست کم بنی صدر که حمایتش کرده!

??) امثال استاد شجریان و مجید مجیدی و بهاره رهنما و لیلی رشیدی و پگاه آهنگرانی و  . . .

??) اصل این کاریکاتور حاصل دسترنج شخصی احتمالاً سبز است در پیش از انتخابات. نام ایشان مانا نیستانی است و ما برای ایجاد امکان استفاده از این کاریکاتور در راه اهداف متعالی جنبش "چیز" ببخشید سبز اندکی در آن دخل و تصرف نموده ایم!

??) سطل های فلزی قابل اشتعال نیستد پس این اولویت شامل حال هموطنان سبزی که سطل آشغال مورد نزدیک منزلشان آهنی است نمیشود.

??) تافی اسم هاپوی ناز و سفید و کوچولو و پشمالوی روشنک جونه که بعضی ها به دروغ شایعه کردن در اطراف محل برگزاری نماز جمعه تاریخی سبز! مشاهده شده است.

??) جزئیات این رفتارها را در نامه جناب کروبی به جناب هاشمی بخوانید چون بنده روی تکرار کردن این ادعاهای وقیحانه و کذب را ندارم(برای همین است که یک احمدی نژادی و در نتیجه متحجر هستم!)

??) همه نخبگان یعنی همه نخبگان! یعنی دارندگان معدل تحصیلی صفر تا بیست.

??) آتش زدن مسجد مگر گناه است؟ دلمان خواسته عشقمان کشیده مسجد آتیش میزنیم و گردنمان هم کلفت است این هوا!!! اصل دلمان است که خیلی پاکه! این مسجد آتیش زدن هم همش ظواهره و ما باطن خیلی "چیزی" داریم (ببخشید پاکی داریم)!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 8:18 عصر     |     () نظر

احمدی با گذشت...

گوه خوری کردیم ببخش..!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 8:8 عصر     |     () نظر
برنامه های روز دانشجو در 16 آذر امسال حاشیه های فراوانی داشت و دانشگاههای بزرگ تهران محل تجمعات دو گروه دانشجویی حامیان نظام و انقلاب در مقابل حامیان میرحسین موسوی کاندیدای شکست خورده انتخابات گذشته بود.

به گزارش جهان شعارهای تند برخی حامیان موسوی وجه تمایز این تجمعات با تجمعات فبلی این گروه بود هر چند که تعداد آنها به مراتب کمتر از گذشته شده بود.

در دانشگاه تهران اکثریت با دانشجویان حزب الهی و بسیجی بود که به تخمین خبرنگار جهان در حدود چهار تا پنج هزار نفر بودند و در محوطه اصلی دانشگاه تهران و در مقابل مسجد دانشگاه تجمع کرده بودند. شعارهایی همچون "حیدریم، حیدریم "، "علمدار ولایت، دانشجویان فدایت " و "الله اکبر " ،" مرگ بر منافق "، "منافق حیا کن، دانشگاه را رها کن "، "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست "، "مرگ بر آمریکا "‌و " مرگ بر اسرائیل " از جمله شعارهای این دانشجویان بود.

اما  دانشجویان حامی موسوی که در حدود دو هزار نفر بودند مقابل دانشکده فنی تجمع کرده بودند. این دانشجویان شعار می دادند:
 توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد- مرگ بر دیکتاتور- یاحسین میرحسین، برادر بسیجی کارت دانشجوییت کو؟ ، بسیجی حیا کن دانشگاه را رها کن و برخی شعارهای تند علیه مقامات نظام که قابل ذکر نیست سر دادند.

گفتنی است، ورود به دانشگاه تهران امروز فقط با کارت دانشجویی و از دربهای خیابان 16 آذر و پورسینا ممکن بود.

اما در دانشگاه امیر کبیر شرایط به گونه ای دیگر بود.
معترضین که پس از شکستن درب دانشگاه و ورود افراد بیرونی به داخل، تعدادشان بیشتر از دانشجویان حزب اللهی و در حدود تقریبی سه هزار نفر شد، شعارهای بسیار تندی علیه مقامات نظام سر می دادند و سعی در تحریک تجمع پانصد نفره دانشجویان حزب الهی و بسیجی را داشتند که با خویشتن داری این دانشجویان، درگیری خاصی اتفاق نیفتاد.

طرفدران موسوی در دانشگاه امیرکبیر شعار می دادند:
* بسیجی برو گمشو ـ برو تاکسی سوار شو ، اگه تاکسی گرونه، اتوبوس یک قرونه
* محمود خائن آواره گشتی و ...
* نه شرقی نه غربی دولت سبز ملی
* تا احمدی نژاده   هروز همین بساطه
این افراد با سر دادن شعارهای بسیار تندی که قابل ذکر نیست، سعی داشتند عابرین را برای پیوستن به تجمع خود تحریک نمایند که این موضوع میسر نشد. همچنین این گروه با سنگ پرانی و پرتاب زباله به دانشجویان حامی انقلاب و نظام مخالفت خود را با این موضوع نشان دادند.

همچنین در دانشگاه علم و صنعت حدود 500 تا 600 دانشجوی حزب الهی پس از تجمع خود نماز وحدت خواندند. در مقابل گروه حامی موسوی که در حدود 300 تا 400 نفر بودند با اجتماع در مقابل درب دانشگاه و با زدن قاشقهای غذاخوری به میله های درب ورودی مانع از شنیده شدن شعارهای دانشجویان حزب الهی شدند.

در دانشگاه شریف نیز تجمع دو گروه دانشجویان با تعدادی برابر، و در حدود 200 تا 300 نفره اتفاق افتاد. حامیان موسوی بادکنکهای سبز و شال و دستبند سبز به همراه داشتند.

همچنین تجمعات مختصری نیز از دانشگاه خواجه نصیر گزارش شده که خبر موثقی از آن در دست نیست.


اما در اطراف دانشگاه تهران، شریف و امیر کبیر و همچنین بلوار کشاورز، ترافیک شدیدی حاکم شده که تا لحظه مخابره خبر، این ترافیک ادامه دارد.

شعار نویسی روی دیوارها افزایش داشته، سطلهای زبله به آتش کشیده شده و مغازه ها پس از شکسته شدن شیشه هایشان کاملاً تعطیل شدند.

در خیابان فخر رازی و 12 فروردین شیشه کلیه ماشینهایی که در کنار خیابان پارک بودند توسط اراذل و اوباش شکسته شد.

در خیابان ولی عصر مغازه ها به صورت نیمه تعطیل در آمده و ترافیک شدیدی ایجاد شده است.

در خیابان ابوریحان تعدادی از افراد که به شکستن شیشه های مغازه و خودروها مبادرت می کردند توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.

در خیابان کارگر برخی افراد نارنجک دست ساز به سوی پلیس پرتاب می کردند نیروی انتظامی نیز در مواردی اقدام به پرتاب گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضین کرد.

2 موتور سیکلت نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش به آتش کشیده شد.

برخورد نیروی انتظامی به استثنای چند مورد خاص با معترضین بسیار خوب گزارش شده است، که در جای خود قابل تقدیر است.

در دانشگاه تهران شایعه شد که کروبی و میرحسین به جمع تجمع کنندگان خواهند پیوست که این شایعه محقق نشد.

منابع خبری گزارش می دهند فرزند مهدی کروبی تلاشهای بسیاری برای آوردن پدرش به دانشگاه تهران کرد که این موضوع با مخالفت کروبی مواجه شد.

هم اکنون کلیه تجمع ها پایان یافته و به استثنای ترافیک سنگین وضعیت در اطراف دانشگاه تهران آرام است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 7:52 عصر     |     () نظر
بازداشت خبرنگاران BBC در ساختمان جهاد دانشگاهی!

همزمان با 16 آذر که از هفته های پیش با تبلیغات گسترده رسانه های حامی موسوی به ویژه BBC و VOA مبنی بر دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی اعتراضی همراه بود، این رسانه ها از صبح امروز با گزارشات تصویری و پخش زنده تصاویر از مقابل دانشگاه تهران به انعکاس اخبار تجمعات پرداختند.

به گزارش جهان، با پیگیری نیروهای امنیتی محل استقرار عکاسان و خبرنگاران این شبکه های ضد انقلاب مشخص شد و تعدادی از آنها بازداشت شدند.

بنابراین گزارش با کمال تعجب مشخص گردید که این افراد در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی و در طبقه هفتم این ساختمان مستقر بودند و دوربینهای خود را در این ساختمان کارگذاشته بودند.

با این حال هنوز مشخص نیست که این افراد خبرنگاران رسمی بی بی سی هستند و یا بصورت افتخاری با این رسانه ها همکاری دارند.

یک فرد مطلع در این زمینه گفت: از نحوه همکاری یا هماهنگی قبلی مسئولان جهاد دانشگاهی با این افراد اطلاعی در دست نیست و تحقیقات از بازداشت شدگان آغاز شده است.
گفتنی است جهاد دانشگاهی یک نهاد دولتی است که زیرمجموعه وزارت علوم به شمار می رود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 7:34 عصر     |     () نظر

روز دانشجو مبارک! تسلیت

مانده اندر وادیِ شک! تسلیت

***

***

پهلَوی گر کشته دانشجوی ما

جمع یانکی(1) را بلا شک تسلیت!

***

میزند آن کو(2) میان کو چه ها

جیغ و کف در حین سوتَک(3) تسلیت

***

بحث  بی بی سی و آقازاده ها

پول و لندن توی قُلَک! تسلیت

***

 

***

گفته با ما و شما گویا کسی

ماجرای فوت و قُو تَک(4) تسلیت

***

گر سیاست خورده دانشگاه ما

راهمان شد راه اُردک تسلیت!

***

***

توی میدان سیاست پیشه گان

گر بگردی چون عروسک تسلیت

***

***

زیر بالش ها اگر پیدا شود

سوزن و قیچی و پولک تسلیت(5)

***

***

میکند ویلای شخصی گر فنا

خانه ی زیبای لک لک تسلیت(6)

***

اهل کاخ و زور و تزویر و ریا

هم جمیعاً هم به تک تک تسلیت

***

از همان خصمی که بر بیچارگان

میزند هِی بمب و موشک تسلیت(7)

***

***

کودک یک ماهه ی همسایه را

بر گرانی های پوشک تسلیت(8)!

 

 پاورقی

1) آمریکائی

2) که او

3) سوت کوچک

4) قوتک یا فوتِینا گردی است حاصل از اختلاط میان آرد نخودچی و خاک قند که قاقالی لی لی یا همان هله هوله ی بچه ها بود تا همین چند سال قبل

5) برخی خرافه ها در این زمینه وجوددارد که گفتنی نیست!

6) گفتم یک بیت هم در حمایت از محیط زیست بنویسم!

7) صهیونیست های غاصب

8) این هم بخش اجتماعی شعر بندهتوسط علی میرزائی 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 7:31 عصر     |     () نظر
اغتشاش سبزها در 16 آذر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 7:29 عصر     |     () نظر
 یک دانشجوی مبارز پلی تکنیک با لباس زنانه!

یکی از اعضای طیف افراطی علامه تحکیم وحدت که در مراسم امروز مخالفین، سخنان افراطی و هنجارشکنی را بیان کرده بود، در حالی که با لباس زنانه قصد فرار از دانشگاه امیر کبیر را داشت، از سوی مامورین انتظامی دستگیر شد.

به گزارش شبکه ایران، "مجید توکلی" در حالی از سوی مقامات انتظامی بازداشت شده است که پس از سخنرانی تند خود در مراسم امروز، مانتو به تن کرده بود و با به سرکردن مقنعه و چادر و در دست داشتن کیف زنانه قصد فرار از دانشگاه را داشت.

توکلی که سابقه فعالیت در نشریات موهن به مقدسات در دانشگاه امیرکبیر را نیز در کارنامه دارد، پیش از این نیز به دلیل اهانت به مقدسات به زندان محکوم شده بود.

وی امروز هم در دانشگاه امیرکبیر در سخنرانی خود به مقدسات دینی و سران نظام توهین کرده بود.

گفتنی است این عضو افراطی شاخه علامه در جریان اهانت تندروها به دکتراحمدی نژاد در آذرماه سال 85در دانشگاه امیرکبیر نیز نقش محوری داشته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 7:28 عصر     |     () نظر
تکمیل می‌شود: گزارش اختصاصی رجانیوز از روز دانشجو در دانشگاه‌های تهران
ناکامی پروژه آشوب در 16 آذر با حضور 4000 دانشجو در صحن دانشگاه تهران+عکس

تلاش برای ملتهب کردن فضای دانشگاه در روز دانشجو، که از ماه ها پیش برنامه ریزی شده بود، با وجود سازماندهی گسترده طرفداران موسوی، و صدور بیانیه های مختلف از جانب این جریان، با حضور گسترده نزدیک به 4000 نفر از دانشجویان در دانشگاه تهران و برگزاری برنامه سالیانه روز دانشجو، ناکام ماند.

به گزارش رجانیوز، در حالی که میرحسین موسوی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز 16 آذر سعی کرده بود تا از برنامه های دانشجویی این روز بهره برداری سیاسی کند، ساعت 11 صبح امروز حدود 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران با حضور در صحن اصلی دانشگاه، مابین دانشکده حقوق و دانشکده فنی با در دست داشتن پرچم سبز جانم فدای رهبر، و با سر دادن شعار "مرگ بر منافق" برنامه روز دانشجو را آغاز کردند.

این در حالی بود که طرفدارن موسوی که تعداد آنها به 200 تا 300 نفر می رسید نیز با حضور در مقابل دانشکده فنی در مقابل این شعارها با سر دادن شعار " یا حسین میرحسین" و " مرگ بر دیکتاتور" به شعار مرگ بر منافق واکنش نشان دادند.

در همین حال و با گذشت زمان تعداد تجمع کنندگان هر دو طرف افزایش یافت به نحوی که در مقابل دانشجویان طرفدار موسوی که اینک تعداد آنها نزدیک به 800 نفر رسیده بود و قصد داشتند با حضور در مقابل دانشکده فنی مانع برگزاری سخنرانی رحیم پور ازغدی و صفار هرندی در تالار شهید چمران این دانشکده بمانسبت روز دانشجو شوند، دانشجویان حاضر در صحن دانشگاه که تعداد آنها نیز به 3000 نفر رسیده بود، با حرکت به سمت این دانشکده، وارد دانشکده فنی شده و با حضور در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران، یاد سه شهید استکبارستیزی این دانشکده را گرامی داشتند. در این مراسم که حدود ساعت 14 خاتمه یافت، رحیم پور ازغدی و صفار هرندی سخنرانی کردند.

پس از این سخنرانی نیز دانشجویان که اینک تعداد آنها به 4000 هزار نفر رسید بود، در صحن دانشگاه تهران اقدام به راهپیمایی و برگزاری تظاهرات کردند.

این دانشجویان شعار می دادند: " یا حسین، کربلا"، " خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، " منافق حیا کن دانشگاه را رها کن"، " انگلیس حیا کن دانشگاه را رها کن" ، " انگلیس حیا کن کروبی را رها کن"، " آزادی اندیشه با بادکنک(سبز) نمی شه".

در این راهپیمایی، پوستری که در آن عکس های موسوی ، رهنورد، مریم رجوی، مسعود رجوی، پرز، شیرین عبادی و ربع پهلوی، در کنار هم چیده شده بود، با شعار مرگ بر منافق دانشجویان به آتش کشیده شد. این دانشجویان اعلام کردند، حاضرند برای ساعت ها و روزهای متمادی در صحن دانشگاه حاضر شوند، تا منافقین مجال ایجاد فتنه در دانشگاه را نداشه باشند.

در مقابل نیز دانشجویان طیف های مختلف از طیف علامه، مارکسیست ها، لیبرال ها،جریانات دموکراسی خواه و جریانات قومی که در سالیان اخیر همواره اختلافات و درگیریهای بسیار جدی در بین آنها وجود داشت، امسال در یک اقدام عجیب قابل توجه، بصورت هماهنگ و متحد، اقدام به تجمع و سردادن شعار در دانشگاه تهران کرده اند. در میان این دانشجویان، تعداد زیادی از دانشجویان افراطی دانشگاه های علامه، امیرکبیر و شریف نیز دیده می شوند.

ناکامی دردانشگاه های دیگر

در همین حال، اقدام طرفداران موسوی برای ایجاد تنش در دانشگاه های شریف امیر کبیر و شهید بهشتی نیز به دلیل بی توجهی دانشجویان این دانشگاه ها توفیق چندانی نداشته است چنانکه طرفداران موسوی به دلیل عدم همراهی دانشجویان در دانشگاه شهید بهشتی، با شعار "دانشجوی باغیرت حمایت حمایت" از دانشجویان دیگر در خواست کردند تا به آنها بپیوندد.

نماز وحدت در دانشگاه علم و صنعت

در دانشگاه علم و صنعت نیز700 نفر از دانشجویان با حضور در مقابل سردر دانشگاه با اقامه نماز وحدت، برنامه روز دانشجو را برگزار کردند. پس از اقامه نماز، وحید جلیلی سردبیر نشریه"راه" در جمع دانشجویان به سخنرانی پرداخت. این در حالی بود که نزدیک به 500 نفر از دانشجویان طرفدار موسوی با حرکت از سمت خوابگاه به سمت سردرد دانشگاه و سردادن شعار نیز تلاش کردند تا به نوعی روز دانشجو را گرامی بدارند!

دانشجویان حامی موسوی که با تعداد زیاد دانشجویان نماز گزار روبرو شده بودند با حرکت به سمت نرده های دیوارهای دانشگاه، و زدن اشیائی به نرده های دیوار دانشگاه، سر و صدای زیادی را ایجاد کردند.

در پایان دانشجویان تجمع کننده مقابل سردر دانشگاه علم و صنعت با حضور در مزار شهدای گمنام به قرائت زیارت عاشورا پرداختند.

راهپیمایی دانشجویی در دانشگاه شریف

در دانشگاه شریف نیز بسیج دانشجویی این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو اقدام به برگزاری راهپیمایی در صحن دانشگاه با حضور 200 نفر از دانشجویان نمود. در مقابل نیز 200 نفر از دانشجویان طرفدار موسوی با حضور در سردر دانشگاه شریف اقدام به سردادن شعار نمودند. برنامه دانشگاه شریف نیز بدون هرگونه درگیری پایان یافت.

ناآرامی درخیابان های اطراف دانشگاه تهران

اما در حالی که برنامه های روز دانشجو در دانشگاه های مختلف همچون سال های گذشته با تجمع دانشجویان تشکلهای مختلف دانشجویی در حال برگزاری است. از خیابان های اطراف این دانشگاه ها خبر می رسد که عده ای از افراد سبزپوش که به گونه ای کاملا سازماندهی شده در خیابان های اطراف دانشگاه ها خصوصا دانشگاه تهران، امیرکبیر و شریف حضور یافته اند قصد دارند تا با دخالت در این برنامه های دانشجویی، بهانه ای برای ایجاد نا آرامی در خیابان ها ایجاد کنند به نحوی که تعداد دویست نفر از اراذل و اوباش با حضور در خیابان دانشگاه( خیابان مقابل سردر دانشگاه تهران) پس از حمله به نیروی انتظامی اقدام به ایجاد آتش سوزی و شکستن شیشه های فروشگاه های کتاب فروشی این خیابان کرده اند.

همچنین گروهی از اراذل و اوباش نیز با تجمع مقابل درب دانشگاه امیرکبیر، سعی در ورود غیر قانونی به این دانشگاه را داشتند که با مقاوت نیروهای حراست این دانشگاه موجه شده اند.

این تعداد سپس با حضور در خیابان ولیعصر با شکستن درب دانشگاه هنر تلاش کردند تا از این طریق وارد دانشگاه امیرکبیر شوند که متفرق شدند.

به نظر می رسد این عده قصد دارند تا با ملتهب کردن خیابان های اطراف دانشگاه تهران، به ایجاد در گیری در ساعات پایانی روز بپردازند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 7:27 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >