سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز، دوستی به بار می آورد : دینداری، فروتنی و بخشش. [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

 شما میتوانید در قدم اول برای تبلیغ تشکیلات راه سبز امید، نسبت به چاپ و تکثیر تصویر زیر به عنوان نماد این تشکیلات اقدام و در این امر خطیر ما را یاری کنید:

 

به امید آنکه همه ایران را با بولدوزر صاف کنیم و به جایش سبزی بکاریم.

 

سرود رسمی تشکیلات راه سبز امید(رسا)

زکاخ سفید آمدست این نوید                       که آماده شد راه سبز امید

بهشت این زمان بی گمان جای ماست          که شعبان بی مخ نگهدار ماست

به امّید بی بی سی قهرمان                          به یاری اوباش رذل زمان

بُود گردن سبزمان بس کلفت                     زنم دلبخواهی همی حرف مفت

دگر گشته پر کاسه صبرمان                       که پوسیده باشد همی عقلمان

ز جا برکنم نام ایران زمین                           بود معنی راه سبزم همین

 

شرایط ثبت نام:

کافی است فراموش کنید که ما مدرکی برای تقلب در انتخابات رو نکردیم. حالا چه یهودی باشید چه چیزهای دیگر، زیاد فرقی نمیکند چون جناب آقای مهندس میرحسین موسوی گفته اند هر ایرانی یک "چیز" ببخشید یک "ستاد"و دین و ایمون و سید و بودن و اینها همه دکان است و اصولا در ایدئولوژی التقاطی ما از این سوسول بازیا خبری نیست .

اولویت ثبت نام با کیست؟

1)اولویت اول "چیز" یا همان ثبت نام با کسانی است که دست کم درهر روز 24 ساعتش را بی بی سی و صدای آمریکا ببینند و خود آقای موسوی هم بارها گفته اند که داماد لرستان هستند و ملاک عمل ما هم همین است و باقی مدارک تقلب در انتخابات نیز از همین دست است.

2)کسانی که در نزدیکی محله آنها دست کم یک سطل آشغال سالم یا یک شعبه بانک با شیشه های نشکسته باقیمانده باشد؛ در اولویت دوم هستند(??).

3) کسانی که بلد باشند برای خواندن نماز جمعه با لاک و رژ و آرایش و کفش و مش و میزامپلی و کف و و جیغ سوت و تافی(??) و . . کلاه شرعی بتراشند در اولویت سوم ثبت نام هستند. در ضمن آنهایی که در همان نماز جمعه تاریخی دوشادوش دوستان غیرهمجنس خود نماز خوانده اند میتوانند ضمن استفاده از این اولویت، به دفاتر تشکیلات راه سبز امید مراجعه کرده و دانشنامه دکترای افتخاری(مثل مدارک غیرقلابی سرکار خانم پروفسور استاد زهرا رهنورد) در زمینه "رعایت آداب شرعیه نماز" را دریافت کنند.

4) اولویت چهارم با کسانی است که تا به حال دستگیر نشده اند چون دستگیر شده ها دیکر مهره سوخته جناب آقای مهندس موسوی هستند و براساس گفته های آقای کروبی، ممکن است با آنها رفتارهایی شده باشد(??) که حضورشان در شأن  تشکیلات جناب آقای مهندس موسوی نیست.

5)اولویت پنجم ما متعلق است به کسانی که میتوانند شهدای قلابی بیشتری بسازند و ما بارها نیز گفته ایم که استقبال میکنیم از همه نخبگان(??)  هر ایرانی یک ستاد.

 محدودیت های ثبت نام چیست؟

افراد زیر به هیچ عنوان ثبت نام نمیشوند:

?)مردم لرستان چون روی جناب آقای مهندس میرحسین موسوی را زمین زدند!

?) مردم آذربایجان شرقی و ارومیه و اردبیل وخیلی جاهای دیگر که گول نمیخورند.?1)  آنهایی که نمیتوانند مسجدها را آتش بزنند(??).

?)  آنهایی که از حمایت رجوی و بی بی سی و صدای آمریکا از مهندس موسوی شاکی باشند.

?)  آنهایی که اهل فحش دادن به مخالف نباشند.

?)  خود فروختگان خائنی که دائم دنبال دریافت "چیز" یعنی مدارک برای اثبات تقلب در انتخابات هستند.

?)  عناصر مشکوکی که هی قانون را به رخ جناب موسوی میکشند و انگار نمیدانند ایشان از قانون خیلی بیشتر عقلشان میرسد!

همه شما هموطنان سبز میتوانید جهت عضویت در این تشکیلات، از طریق برقراری تماس با شبکه های العربیه و بی بی سی و صدای آمریکا و دیگر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان اقدام نمائید.


 

 پاورقی های مهم:

 ?) در روز پر افتخار و به یاد ماندنی ?? مرداد ???? آقای شعبان بی مخ به کمک بی بی سی و دلارهای آمریکائی و با همراهی اوباش تهرانی توانستند دولت قانونی و ملی گرای مصدق را سرنگون کرده و محمد رضا پهوی را به سلطنت برگردانند.

?) بزودی کتابی شامل دستورالعملی در این زمینه منتشر خواهد شد تا همه ما بتوانیم در آینده نزدیک همه سطل های آشغال را آتش بزنیم. نام این کتاب:آتش زدن سطل آشغال با هدف ایجاد دموکراسی در سه سوت

?)البته مسجد لولاگر را سبزی ها آتش نزدند و موسوی هم داماد لرستان است و خودش هم بارها گفته است که من داماد لرستانم و ملاک عمل ما هم همین است!(حالا خودمونیم گذشته از شوخی اگه جرات داشتن تو لرستان یه خط مینداختن رو یه مسجد میدیدن مردم اونجا چطوری حقشون رو میذاشتن کف دستشون)

?) واقعاً باید قدری منسجم تر باشیم تا همه روش های زیر را به صورت مدون بر علیه بسیجی ها بکار گیریم تا دلمان خنک شود و بی بی سی از ما راضی گردد:

الف)نحوه زیر گرفتن بسیجی ها در محله سعادت آباد تهران

ب)نحوه کتک زدن بسیجی ها در خیابان آزادی

ج)نحوه حمله به آمبولانس حامل بسیجی مجروح و نحوه چاقو زدن به آن مجروح

?) انشاالله توهین های زیر به احمدی نژاد را در یک بسته کامل و بطور هماهنگ بین اعضا پخش میکنیم تا همه بتوانند استفاده کنند و ما مجازیم هر چه میخواهیم بگوئیم چون موسوی داماد لرستان است و ملاک عمل ما این است  و مردم لرستان هم نمیدانم چرا رای ندادند به بعضی ها:

میمون

کوتوله

گدا گشنه

حرامزاده (این یکی آخرین ورژن است و کاملاً  آپ تو دیت یا به روز شده میباشد)

?) ایشان داماد لرستان و فرزند آذربایجان و ساکن تهران و علاقه مند به گیلان و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز هم هستند و همه این استان ها ایشان را نمیگذارند که به دیگری رای بدهند  و تازه میگویند که با دانشگاه آزاد اسلامی سر و سری دارند!

?) ایشان به رئیس جمهور ایران نگفته اند حرام زاده بیخودی پشت سر این مرد خدا حرف نزنید. ایشان داشتند یک حکایتی نقل میکرده اند و در مثل هم که مناقشه نیست ولی خس و خاشاک را هر کس به اغتشاشگران بگوید مثل دادن فحش ناموس است به بی بی سی و این خیلی جزای سنگینی دارد یعنی مرتکب این امر هم باید شلاق بخورد هم اعدام شود هم بعد از اعدام زندانی گردد.

?) البته ماجرای سیصد میلیون تومان یک دروغ خیلی خیلی بزرگ و گنده است که شاخ آن روی سر خیلی ها در آمده درست مثل جریان زندان بنیاد شهید.

?) در مورد مرام شهرام خان هر چی بگیم بازم کمه! (آخه دوستش داریم یه عالمه!)

??) به هر حال آدم زنده احتیاجاتی دارد. همه که مثل شهید نیستند تا خداوند به آنها روزی بدهد. به همین سبب بعضی از فرزندان شهدا . . .

??) البته بعضی ها این شبکه را العبریه مینامند(عبری زبان کلیمی ها است) که با توجه به همسوئی منافع آنان با رژیم اشغالگر قدس حرف بی ربطی هم نیست.

??) اگر خاطرتان باشد عده ای که بدون مدرک تقلب داد میزدند انتخابات را ابطال کنید میخواستند ناظرین خارجی را برای نظارت بر رای من و شما دعوت نمایند که به یقین ملکه و ولیعهد انگلیس میتوانستند دو تن از اصلی ترین ناظرین معتمد آنها باشند. اگر باور ندارید از بی بی سی بپرسید.(یا از ??? لندن سوال بفرمائید)

??) راهپیمائی  سی ام خرداد ????را که به یاددارید. عده ای میگویند این این راهپیمائی اتفاقی در این روز برگزار شده و ربطی به سالگرد شورش مسلحانه دار و دسته تروریست رجوی در سال ????ندارد و البته ما هم میدانیم که مردم رجوی را آدم حساب نمیکنند و یادشان نبود که این روز سالگرد آن شورش است اما برایمان سوال شده که آقای موسوی و دوستانش یادشان رفته بود یا خودشان را به آن راه زده بودند یا آنکه "چیز" شده بوده از قبل؟ انشاالله که ما در اشتباهیم و حمایت این گروهک تروریستی در دو بیانیه اخیر خود از میرحسین موسوی از روی خیرخواهی است و لاغیر!

??) در هر صورت ایشان هم حمایت کرده اند از جنبش "چیز" و موسوی هم داماد لرستان است و حالا که لر ها به او رای نداده اند دست کم بنی صدر که حمایتش کرده!

??) امثال استاد شجریان و مجید مجیدی و بهاره رهنما و لیلی رشیدی و پگاه آهنگرانی و  . . .

??) اصل این کاریکاتور حاصل دسترنج شخصی احتمالاً سبز است در پیش از انتخابات. نام ایشان مانا نیستانی است و ما برای ایجاد امکان استفاده از این کاریکاتور در راه اهداف متعالی جنبش "چیز" ببخشید سبز اندکی در آن دخل و تصرف نموده ایم!

??) سطل های فلزی قابل اشتعال نیستد پس این اولویت شامل حال هموطنان سبزی که سطل آشغال مورد نزدیک منزلشان آهنی است نمیشود.

??) تافی اسم هاپوی ناز و سفید و کوچولو و پشمالوی روشنک جونه که بعضی ها به دروغ شایعه کردن در اطراف محل برگزاری نماز جمعه تاریخی سبز! مشاهده شده است.

??) جزئیات این رفتارها را در نامه جناب کروبی به جناب هاشمی بخوانید چون بنده روی تکرار کردن این ادعاهای وقیحانه و کذب را ندارم(برای همین است که یک احمدی نژادی و در نتیجه متحجر هستم!)

??) همه نخبگان یعنی همه نخبگان! یعنی دارندگان معدل تحصیلی صفر تا بیست.

??) آتش زدن مسجد مگر گناه است؟ دلمان خواسته عشقمان کشیده مسجد آتیش میزنیم و گردنمان هم کلفت است این هوا!!! اصل دلمان است که خیلی پاکه! این مسجد آتیش زدن هم همش ظواهره و ما باطن خیلی "چیزی" داریم (ببخشید پاکی داریم)!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 8:18 عصر     |     () نظر