سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را احراز نکند، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


» نگرانی مشاور خاتمی از کاهش اغتشاشات



کیهان:مشاور خاتمی نسبت به کاهش اغتشاشات خیابانی اظهار نگرانی کرد.

محمد شریعتی که با شبکه الجزیره گفت وگو می کرد، مدعی شد جامعه دچار انسداد سیاسی شده و هیچ راه حلی وجود ندارد.

مشاور سابق خاتمی با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی افزود: این حداقل خواسته های ماست.

این اظهارات نشان دهنده وجود هماهنگی کامل میان حلقه های داخلی و بیرونی اغتشاش هاست.

شریعتی به نقل از خاتمی مدعی وقوع جنایت در بازداشتگاه ها شد و تاکید کرد باید از هر فرصت و مناسبتی برای رسیدن به هدف و ایجاد تجمع استفاده کنیم. خاتمی خود نیز روز پنج شنبه سعی کرد نهادهای مختلف را به رویارویی با یکدیگر تشویق نماید.

سردمداران اصلاحات که از متهمان اصلی در ایجاد آشوب های اخیر و قتل مردم بی گناه هستند می کوشند با سوءاستفاده از مناسبت هایی مانند چهلم کشته شدگان حوادث اخیر، افکارعمومی را از جنایاتی که مرتکب شده اند منحرف کنند.

شریعتی در پایان موسوی را رهبر اپوزیسیون خواند و تاکید کرد نباید بگذاریم نقش موسوی کمرنگ شود و این محوریت به دست دیگران بیفتد چون در این صورت دیگر تظاهرات و اغتشاشی رخ نخواهد داد.

مشاور خاتمی در حالی مدعی تظاهرات و تجمعات آرام است که در اغتشاشات پراکنده پنج شنبه هفته گذشته در تهران، عده ای اراذل و اوباش اجاره شده توسط موسوی و خاتمی با قمه کشی به تهدید رهگذران پرداخته بودند.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/10:: 12:56 عصر     |     () نظر

» وکالت از جانب شوهر خاله جان منافق



ثانیه‏ نیوز- یکى از اقوام آقاى میرحسین موسوى به نام صالح نقره کار که مسؤول روابط عمومى دادستانى کل کشور است،   طى مقاله اى در روزنامه اعتماد ملى،   ضمن دفاع جانانه از دایى خود شاپور کاظمى(برادر زن میرحسین) که در جریان آشوب هاى اخیر توسط نیروهاى امنیتى بازداشت شده است، رسانه هاى اصولگرا از جمله روزنامه جوان را قویاً(!) تهدید به پیگیرى کرده است.

ظاهراً آقاى نقره کار به دلیل موقعیتى که دارد اطمینان یافته اند که به رغم همه قانون شکنى هاى میرحسین موسوى (که روى مسعود رجوى و بنى صدر را سفید نموده) برخورد قانونى با وى صورت نخواهد گرفت که این گونه از موضع مدعى وارد گود شده اند و منتقدان رسانه اى را در معرض تهدید قرار داده اند.

در این باره به آقاى نقره کار عرض مى کنیم که موضوع دایى جنابعالى و برادر زن آقاى موسوى(شاپور کاظمى) در مجموع حوادث اخیر،   موضوعى حاشیه اى است که درباره آن مطالبى بیان شده و توضیحات دیگرى هم افزون بر آن به پیشگاه ملت ارائه خواهد شد. اما اگر شما وکالتى دارید خوب است به موضوع اصلى یعنى شخص میرحسین موسوى بپردازید و درباره مطالبى که درباره وى منتشر نموده،   به دادگاه شکایت برید و در آنجا منتظر پاسخ باشید.

جناب آقاى نقره کار! به این موارد خوب دقت کنید: 

?- میرحسین موسوى به دلیل ایراد اتهام تقلب به نظام و زیر سؤال بردن ساختارهاى حقوقى کشور بدون ارائه سند، فردى ناصالح و غیرمتعهد به نظام و انقلاب و غیرملتزم به قانون اساسى است که باید به دلیل اقدامات قانون شکنانه خود هرچه سریع تر محاکمه و مجازات شود.

?- میرحسین موسوى به دلیل تحریک به تجمع غیرقانونى و اصرار بر تجمعات منجر به اغتشاش، عملاً بر حاکمیت خروج نموده و از این منظر هیچ تفاوتى با ابوالحسن بنى صدر و مسعود رجوى ندارد. آخرین نمونه این تحریکات غیرقانونى، حوادث روز پنج شنبه در بهشت زهرا (س) و مصلاى تهران است.

?- میرحسین موسوى به دلیل صدور بیانیه هاى تحریک آمیز و دعوت به تجمعات منجر به آشوب و غیرقانونى،   مسؤول خون هاى ریخته شده رهگذران و بسیجیان در این آشوب هاست.

آقاى نقره کار! این سه مورد به علاوه موارد مشابه دیگر را که در یادداشت ها و گزارش هاى رسانه هاى اصولگراموجود است، به دقت ملاحظه کنید و با توجه به موقعیت شغلى که دارید، قویاً پیگیرى نموده و به وکالت از جانب شوهر خاله محترمتان طرح شکایت کنید تا ان شاءالله در دادگاه و با حضور هیات منصفه روشن شود که چه کسى حریم قانون و اخلاق را شکسته و چه کسى حامى حرمت قانون و اخلاق است.

تسریع در پیگیرى موجب امتنان خواهد بود.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/10:: 12:54 عصر     |     () نظر
میرحسین موسوى طى چند هفته جلسات مستمرى در برخى منازل بعضى مسؤولان اسبق در شمال شهر تهران داشته است. موسوى در این مدت در شب هاى متوالى بدون محافظ و راننده به منازل افرادى چون (الف.ه)، (س.م.خ)، (م.خ) و (س.ح.خ) رفت و آمد مشکوک داشته است. نکته جالب توجه اینکه میرحسین پس از حضور در این جلسات شبانه، بیانیه هاى تند و برخى سخنان ساختارشکنانه را مطرح کرده است.

        اولی                    دومی                سومی             چهارمی


عضو ستاد موسوى به ایران برمى گردد
شنیده شده است یکی از مسؤولان اطلاع رسانى و تبلیغات ستاد میرحسین موسوى که اخیراً به بهانه ادامه تحصیل به انگلیس سفر کرده است قرار است، به زودى به ایران بازگردد. نامبرده پس از حضور مجدد در انگلیس به دنبال پیگیرى بحث راه اندازى شبکه ماهواره اى و یک روزنامه حرفه اى بوده است که قرار است با حضور مجدد خود در ایران این تجربیات را در اختیار تیم رسانه اى جریان شکست خورده در انتخابات دهم قرار دهد.

(منظور ابولفضل فاتح می باشد.)

اکثریت اعضاى مجمع روحانیون: ما که کاره اى نیستیم!
گفته مى شود پس از انتشار بیانیه تند و ساختارشکنانه مجمع روحانیون مبارز در ایام انتخابات، درگیرى شدیدى بین اعضاى این تشکل سیاسى رخ داده است. پس از اعتراضات شدید اعضاى مجمع روحانیون به این بیانیه (م.خ) که از او به عنوان مرد خاکسترى اصلاحات یاد مى شود طى اظهاراتى گفته که «این نانى است که آقاى (ه) در سفره ما گذاشته است. من هم با این بیانیه موافق نبودم. الان باید آقاى (س.م.خ) که این بیانیه را از (ه) گرفته پاسخ دهد.» گفته مى شود در جلسه اى میان (س.م.خ) و (الف. ه) این بیانیه را این عضو برجسته نظام در اختیار وى قرار داده است. همچنین شنیده شده که اکثریت اعضاى مجمع روحانیون مبارز پس از انتشار این بیانیه تند ضمن موضع گیرى شدید گفته اند: «ما در مجمع هیچ کاره ایم. مدیریت مجمع روحانیون دست آقایان(س.م.خ)،  (م.الف) و (م.خ) مى باشد.»
 
موسوی خویینی ها      اکبر هاشمی         سید ممدخاتمی     مجید انصاری




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/10:: 12:51 عصر     |     () نظر
 مهرجویی" از کارگردانان معروف سینمای ایران هنگام ورود به امارات از طریق فرودگاه دبی، به اتهام همراه داشتن مواد غیرمجاز بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، یک شاهد عینی روز شنبه در این ارتباط گفت:داریوش مهرجویی توسط ماموران امنیتی فرودگاه دبی بازداشت شده است.

وی افزود: ماموران امنیتی فرودگاه دبی هنگام بازرسی بدنی داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران، مقداری مواد مشکوک را کشف و بلافاصله وی را روانه بازداشتگاه کردند.

به گفته این منبع، این کارگردان هم اکنون در یک بازداشتگاه در دبی نگهداری می شود و ممکن است برای محاکمه تحویل دادگاه این کشور شود. امارات برای حاملان مواد غیرمجاز مجازات های سنگینی اعمال می کند.

وبلاگ : «« حتما فردا رسانه های اصلاح طلب و منافق تیتر خواهند زد که : ماموران  فرودگاه امارات هم جزو لباس شخصی ها و بسیج و از عوامل صدا وسیما و شورای نگهبان و حزب اللهی هستند »» .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/10:: 12:48 عصر     |     () نظر

عین اخبار فرانس 24:


بدا عناصر الشرطة الایرانیة الذین انتشروا فی مقبرة فی طهران بکثافة بعد ظهر الخمیس استخدام الهراوات لتفریق نحو 500 شخص اتوا لتحیة الضحایا الذین سقطوا فی التظاهرات الاحتجاجیة بعد الانتخابات.
  
افاد شهود ان اعدادا کبیرة من رجال شرطة مکافحة الشغب انتشروا عصر الخمیس فی مقبرة بهشت الزهراء فی طهران حیث یتوقع ان یتوجه قائدا المعارضة میر حسین موسوی ومهدی کروبی بمناسبة اربعینیة القتلى من المتظاهرین.
  
وقال شاهد ان "نحو 150 شرطیا من رجال مکافحة الشغب انتشروا داخل المقبرة واغلقت الشرطة ثلاثة ممرات مؤدیة الى قبور الضحایا".
  
واضاف ان "ما بین ثلاثین الى اربعین شخصا یتواجدون حول قبر ندا اغا سلطان" التی قتلت برصاصة فی طهران فی العشرین من حزیران/یونیو خلال تظاهرة احتجاج على اعادة انتخاب احمدی نجاد.


 


لینکش:http://www.france24.com/ar/20090730-iran-demonstration-police-grave-victims


 


تسلیت میگم به محضر آیت الله موسوی و البته آیت فانی کروبی که سردمدار مظلومان هستن!


بابا بیخیال شین دیگه!


فرانس 24 داره میگه 500 نفر داشتن اونجا ول میگشتن! شما میگین 40 هزار نفر!


پررویی آخه چقدر!؟؟


بسه دیگه!


شما آدم بشو نیستین! پس فعلا برین با 40 هزار توهم حال کنین!


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/9:: 8:57 عصر     |     () نظر
رهنورد!

بدبختها رو ببینین!


این رهنورد هم واسه ننش گل میبره!


اینا رو ببین خودشون ندا رو به کشتن دادن! خودشون کشتن ! زر اضافی هم میزنن!


موهای اون آخری هم شبیه دسته جارو هستش! از تریپشون معلومه چه موجوداتی هستن!


البته باید اضافه کنم که از توی عکسها هم معلومه که 40 هزار نفر هستن!!!!




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/9:: 8:54 عصر     |     () نظر

 

هر کس که طرفدار آقای احمدی نژاد است با همین تیتر و همین جملات در سایت یا وبلاگ خود حمایتش را از احمدی نژاد محبوب 25 میلیونی اعلام کند!


 

ahmadinejad is my president


 

مخصوصا این جمله بالا به انگلیسی!


 

زیرا معدود مخالفان احمدی نژاد با همین حربه ولی برعکس این جمله الان در گوگل و یاهو موفق شده اند! و هرکس از آنجا جستجویی بکند با جمله احمدی نژاد رئیس جمهور من ن ی س ت مواجه میشود!


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/9:: 8:52 عصر     |     () نظر
به گزارش خبرگزاری های خیلی معتبر، یکی از داوطلبان کنکور امروز پس ااز اعلام نفرات ممتاز هر رشته وبدلیل عدم اعلام اسمش خود را نفر اول اعلام کرد و از مسئولان دانشگاه صنعتی شریف خواست تا از هم اکنون برای روز 1 مهر ماه برای او غذای سلف دانشگاه را رزرو نمایند.

همچنین این داوطلب کنکور اعلام کرد که چون نفر اول کنکور نشده قطعا تقلبی صورت گرفته و باید کنکور از اول و با نظارت اساتیدی از دانشگاه لس‌آنجلس برگزار شود.



وی همچنین از الان متن نامه ای را به سازمان سنجش آماده انتشار کرده است که بدین شرح است:


سازمان شریف سنجش
انا لله و انا الیه راجعون
همانطور که پیش بینی می شد در کنکور تقلب شد. پس زود کنکور را  از اول برگزار کنید.
اصلا مگر می شود من مجاز نشوم؟!
ضمنا از کلیه کسانی که کنکور داده اند خواهش می‌شود بریزند خیابانها.

والسلام

×××

رئیس سازمان اطلاعات آماری آمریکا نیز ساعتی پیش در اظهارات  مداخله جویانه ای از این داوطلب کنکور دفاع کرده و از دولت ایران خواست تا صدای معترضین کنکور را بشنود.

اوباما نیز گفت: ما به دقت همه چیز را می بینیم.
 
×××

بیانیه شماره 107 داوطلب

مردم شریف ایران

تسلیت

ما تا آخرین قطره خون  و آخرین قطره جوهر خودکار تا ابطال کنکور در کنار مردم خواهیم ماند و از صحنه کنار نخواهیم رفت و از هواداران میلیاردی خود می خواهیم همچنان با کارهای ذیل در صحنه باشند.

1-     شبها سوت بزنند
2-     صبح ها صبحانه بخورند
3-     سینما بروند
4-     استخر بروند
5-     ......
والسلام

همچنین تعدادی از بازیگران و اهالی هنر نیز از ایشان حمایت کردند:

1-      مظفرالدوله ایلخان منش
2-     محمدرضا صمدپور اصل
3-     ....
       .
       .
606 -  ملک الملوک اصغر نژاد
 
 
 
یک «طغلب گصطرده» دیگر

در پی سخنان احمدی نژاد درباره مدارک دانشگاهی همسر میر حسین موسوی، زهرا رهنورد تصمیم گرفت که در کنکور امسال شرکت کند.


به همین خاطر همسر هاشمی رفسنجانی طی یک نامه سرگشاده به مسئول سازمان سنجش اعلام کرد "در صورتی که زهرا رهنورد در کنکور امسال قبول نشود تقلب گسترده ای در کنکور صورت گرفته است"

به دنبال این ماجرا میر حسین موسوی قبل از شروع آزمون، قبولی همسر خود در کنکور را اعلام کرد.

موسوی برای جلوگیری از تقلب در کنکور کمیته صیانت از سوالات را با همکاری دوستانش ایجاد کرد.

خبرنگار ما که درخواست کرد نامش فاش نشود اعلام کرد: افرادی بصورت کاملا ناشناس قبل از باز شدن درهای کنکور بین داوطلبان کنکور ، مداد هایی را پخش می کنند که بعد از گذشت چند ساعت رنگ آنها از روی کاغذ پاک می شود!

زهرا رهنورد هنگام آزمون وقتی فهمید که سوالات مشکل است و شانس قبولی در کنکور را ندارد ، به مراقب که یکی از خبره ترین افراد در شناسایی افراد متقلب در کنکور است گفت: این سوالات چیز هست چیز دیگه!!

بعد از آزمون میر حسین موسوی که فهمید همسرش در آزمون قبول نمیشود طی بیانیه ای شدید لحن از تمام داوطلبین که جمعیتی حدود 13 هزار نفر میشدند خواست تا به خیابان ها بریزند.همچنین با بیان اینکه در کنکور امسال تقلب گسترده ای صورت گرفته است خواستار کنکوری دیگر و با شرایطی بهتر شد.

سازمان سنجش از زهرا رهنورد درخواست کرد برای پی گیری این مشکلات برگه ی او را دوباره بررسی کنند و حتی اگر لازم شد برگه های 10 درصد داوطلبان را نیز دوباره بررسی کنند!!

زهرا رهنورد که فهمید از این ماجرا بیشتر ضرر خواهد کرد در جلسه ای که برای باز خوانی اوراق دایر شده بود حضور نیافت و برای دریافت مطالبات خود از راه های غیر قانونی مدارک دانشگاهی بسیار معتبری !! دریافت کرد.()

تتمه
به نقل از وبلاگ گفتنی ها
http://www.goftaniha1385.parsiblog.com/




نمره ی منو پس بگیر
 
این پست هیچ ربطی به انتخابات و حواشی آن نداشته و برقراری هر ارتباطی ناشی از ذهن سیاست زده ی خود خواننده است و به من هیچ ارتباطی ندارد! نمرات پایان ترم زبان تخصصی اعلام شد. از 15 ، 11شدم  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(تا بی نهایت!)
*من اصلا این امتحاناتو قبول ندارم! نتیجه کاملا غیر قابل باوره و کلا امتحانات از نظر من باطله. حتما تقلب شده.
*چرا اینقدر زود نتایجو اعلام کردن؟ تو هیچ امتحان پایان ترمی سابقه نداشته فردای امتحان نمره ها اعلام بشه. یه جای کار میلنگه....حتما تقلب شده.
*سر جلسه برگه سفید کم اومد! من خودم برگه سفید میخواستم و بهم ندادن. اصلا از کجا معلوم تو برگه های سفید خودشون چیزی ننوشته باشن؟ حتما تقلب شده. اونم نه یه ذره دو ذره...خیلی زیاد! در حدی که کلا امتحانات باطله.
*اینجور که معلومه!!! نمرات از قبل آماده بوده و این نمراتی که اعلام شده ربطی به امتحانی که ما دادیم نداره. حتما تقلب شده.
*همه میدونن من چقدر مشهد رو دوست دارم. اصلا من دختر خاله ی مشهدم! استاد بزرگوار هم که مشهدیه! پس چه طور نمره ی من از امتحان این استاد اینقدر کم شده؟ حتما تقلب شده.
*برآورد ما این بود که نمره ی من 4 برابر شیما میشه. ولی در کمال ناباوری میبینیم که نمره ی شیما خیلی از من بیشتر شده! پس حتما تقلب شده.
*چرا شیما که هیچ نسبتی با مشهد نداره اینقدر نمرش از من بالاتره؟ حتما تقلب شده.
*شیما قبل از اینکه امتحان بدیم هی میگفت من 20 میشم! کچلم کرد! اصلا شیما از کجا میدونست 20 میشه؟ حتما تقلب شده.
*در ضمن بچه ها خودشون سر جلسه شاهد بودن که من چقدر خوب امتحان دادم و قطعا ساکت نمیشینن و از نمره ی من صیانت میکنن. چرا که همه معتقدن: حتما تقلب شده.
یه سوال! کسی که بارها گفته اساسا نظام رو قبول نداره، چرا دیشب تو خوابگاه، بلند تر از کسایی که به موسوی رای دادن الله اکبر میگفته؟





کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/9:: 2:37 عصر     |     () نظر
مشهد - خبرگزاری مهر: شهردار تهران گفت: دعوت جامعه به ارزش ها، آرمانها و فرهنگ بسیج باید با بصیرت و آگاهی صورت گیرد تا اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمد باقر قالیباف شامگاه پنج شنبه در مراسم سیزدهمین سالگرد شهید محمد حسن نظرنژاد در مشهد افزود: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و دعوت جامعه به ایثارگری ها باید با بصیرت و آگاهی انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس برای همه زمان ها، همه سنین و همه اقشار و دیدگاههای مختلف پذیرفتنی است و نباید از آن صرف نظر شود.

همرزم شهید نظر نژاد افزود: افرادی که می خواهند تحت تاثیر فرهنگ جهاد و شهادت قرار گیرند فقط کافی است که انصاف، انسانیت و عدالت را رعایت کنند زیرا ما تمام زندگی مادی و معنوی خود را مدیون شهدا و ایثارگری های جانبازان می دانیم و براین باوریم که از شهدا و فرهنگ دفاع مقدس باید تکریم و تجلیل کرد.

وی با بیان این مطلب که باید از اغراق و گزافه گویی درباره شهیدان پرهیز شود، اظهار داشت: این گزافه گویی ها باعث ابهام سالهای جنگ در میان جوانان و افرادی می شود که در سالهای دفاع مقدس حضور نداشتند لذا باید در تمام مکان ها دقت شود که در بیان فرهنگ شهدا و رشادت های آنان اغراق نکنیم.

قالیباف تاکید کرد: ما به جبهه نرفته ایم که در موقع بازگشت بر مردم منتی داشته باشیم، و فقط دین خود را به اسلام و انقلاب و وظیفه ای که نسبت به خالق خود داشته ایم، ادا کرده ایم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر افرادی وجود دارند که در حقیقت در جبهه نامردان هستند و این افراد نباید پرچم دفاع از شهید را بردارند و بدانند که فطرت انسان ها پاک است و حرف پاک هم بر دل انسان ها می نشیند و اثرگذار است و اگر به این مورد دقت نکنیم به فرهنگ دفاع مقدس آسیب زده ایم.

شهردار تهران افزود: مسئولیت ما به عنوان یک مقام مسئول سنگین تر از دیگران است و تا زمانی که خود به خوبی ها توجه نکرده باشیم، نباید دیگران را به نیکی دعوت کنیم.

وی به فتنه های اخیر به وجود آمده در کشور اشاره کرد و عنوان داشت: این فتنه ها از جنس فتنه های جنگ نهروان و جمل است زیرا نهروانی ها انسان هایی احمق و نادان بودند که با کج فهمی به جنگ با علی (ع) پرداختند اما در جنگ با آگاهی و عقل سیاسی در مقابل حضرت ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: در هر صورت وظیفه ما این است که در مقابل فتنه ها ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم که به نظام ولایت خدشه ای وارد شود.

وی افزود: کتاب خاطرات شهید نظر نژاد چاپ شده است که در آینده ای نزدیک شاهد پرده بردای از آن خواهیم بود و باید گفت که یکی از زیباترین کتاب های دوران دفاع مقدس می باشد و آن هم به دلیل اخلاص و روح زیبای شهید نظر نژاد است
  
   
  

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/9:: 2:30 عصر     |     () نظر
گفت: اسناد فراوانی به دست آمده که برخی از شرکت کنندگان در آشوب های تهران توسط اراذل و اوباشی که موسوی و خاتمی استخدام کرده بودند کشته شده اند.
گفتم: اگر این اسناد هم به دست نمی آمد معلوم بود که این دو نفر متهم اصلی قتل ها هستند.
گفت: پس بگو که چرا اصرار دارند برای کشته شده ها مراسم بگیرند!
گفتم: خب! معلومه! دارند نعل وارونه می زنند که از محاکمه و مجازات فرار کنند.
گفت: با اینهمه اسناد موجود و اعتراف کسانی که از موسوی و خاتمی برای قتل و غارت دستور گرفته اند و شکایت خانواده مقتولین چه می کنند؟!
گفتم: دانش آموزی بعد از امتحان به مادرش گفت؛ مامان جون! دعا کن تا فردا صبح قله دماوند 21 متر کوتاه تر بشه! مادرش با تعجب پرسید؛ این چه آرزویی است؟ و پسرش جواب داد؛ آخه سر امتحان ارتفاع قله دماوند رو به جای 5681 متر، نوشته ام 5660 متر!!!
کیهان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/9:: 2:21 عصر     |     () نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >