کلمات کلیدی:
علی تنهاست
بعضی از دوستان در این برهه از زمان سکوت اختیار کرده اند ..بعضیها هم بخاطر محافظه کاری طرح وحدت را بمیان میکشند ..بعضیها هم از رهبری عزیز مایه مایه میذارندو میگویند از رهبری جلو تر نرو و سکوت کن چون رهبری فرموده وحدت داشته باشیم ..با این توجیهات سکوت میکنند و میگویند نباید حرفی بزنیم و چیزی بگوییم ..الان زمان وحدت است ..
میخوام بگم وحدت بین کی ؟ بین علی ع و معاویه ؟ بین حرمت شکنان عاشورا و عاشقان ابا عبدالله ؟وحدت با کسانی که سربازی را در میان جمع لخت و عریان میکنند ؟ کسانی که ? ماه کشور را به آشوب کشیدند و با دشمنان بیگانه متحد شدند ؟ به بهانه تقلب و احیای حق به انقلاب اسلامی خدشه وارد کردند ؟بین منافقین و ولایتمداران ؟چرا میترسید ؟ چرا سکوت میکنید ؟ رهبری وظیفه خودش را به نحو احسن انجام میدهد ..من و تو چه وظیفه ای داریم ؟ آیا نباید روشنگری کرد ؟ همش تاریخ میخوانید و تمام ؟
آهای کسانی که سنگ شهدا و امام را به سینه میزنید ..این است خط امامی بودن ؟ جواب خون شهدای عزیز را چه خواهید داد ؟اعمال موسوی و اصلاح طلبان آیا بر حق بود ؟ شایعات کروبی و دروغهای موسوی بر حق بود ؟ خودتان را شیعه علی ع میدانید ؟ این است راه حسین ع ؟ در ایام محرم برای حسین ع سینه میزنید و یزید را لعن میکنید ؟ حسین زمان را نمیبینید ؟ یزید زمان را نمیبینید ؟ یا فکر میکنید راه یزید و راه سالار شهیدان و اهدافشان تمام شده است ؟ اینطوری ادعای شیعه بودن میکنید ؟
ای کسانی که نان ولایت فقیه را می خورید! ای کسانی که نان حزب اللهی بودن و اصولگرا بودن را می خورید! این طور آدم اصولگرا می شود؟ تو زنده ای؟ تو نفس می کشی؟
امام زمان(عج) نمی آید چون 313 نفر که از آبرو دادن نترسند، نداریم. با کی بیاد؟!
ای خاک بر سر کسانی که ارعای مسلمانی و شیعه بودن و انقلابی بودن میکنند و اما یزیدیان و شمر و ابن ملجم و معاویه و عمروعاصهای زمان را میبینند و سکوت میکنند ..چه توجیهی دارید ؟ فردای قیامت با چه رویی میخواهید به امام و شهدا نگاه کنید ؟ چرا فریاد هل من معین حسین زمان را میشنوید و اما لبیک نمیگویید ؟
چرا محافظه کار شدید ؟ چرا نان به نرخ روز میخورید ؟ ایمانتان کجا رفت ؟ اینطوری برای فرج آقا امام زمان دعا میکنید ؟ شما که نایب امام زمان را توهین میکنید ؟ و یا توهین کنند گان را حمایت ؟ تا کی سکوت ؟شیعه بودن و انقلابی بودن به شعار نیست به عمل است..
از مظلومیت علی ع و امام حسین سخن میگویید و مخالفینش را لعن میکنید ؟ آن تاریخ تمام شده است ..شمر و یزید و ابن ملجم نیز به درک واصل شدند اما راهشان وجود دارد ...چرا فکر میکنید الان همان مسائل تکرار نمیشود ؟چرا فکر میکنید موسوی خیانتکار نیست ؟ کروبی خائن نیست ؟ صانعی ابوموسی اشعری نیست ؟از ولایت سخن میگویید اما در چهارچوب تاریخ ؟ فقط طرفدار تاریخ شدید ؟ زمان را نمیبینید ؟ یا میترسید بگویید موسوی و فرقه ضاله سبز مارقین زمان هستند ؟چرا میترسید بگویید صانعی و منتظری خیانتکار و عمرو عاصهای دوران هستند ؟
ولایتمدار یعنی چه ؟ همش میگویید علی ع سرش را در چاه میکرد و درد و دل میکرد ..چرا نمیبینید همین دغل دوستان نامرد و خائن خون به دل مقام معظم رهبری کردند ..چرا نمیگویید ؟
مقام معظم رهبری الان مانند علی ع مظلوم گشته است ..مورد توهین و تهمت خواص و عوام قرار گرفته است ..شما و روشنگری نباشد ایشان مظلوم تر هم خواهد شد. آن امیرالمومنین(ع) که پیامبر(ص) دستشان را به عنوان ولی بالا برد، «من کنت مولا فهذا علی مولا» را داشت، این طور مظلوم می شود. مقام معظم رهبری که یک نامه از آقا امام زمان(عج) ندارد که بگوید من نائب ایشانم. خب اگر من و تو بیدار نباشیم ایشان هم مظلوم می شود! چرا بعضی وقت ها باید به مماشات رفتار کرد؟
در روضه ها همیشه از نمکدان شکنی کوفیان می گویند که چه کردند و چه ها کردند با اباعبدالله الحسین(ع) چه کردند، با امیرالمومنین(ع) چه کردند. خب درست است دیگر کارهای امیرالمونین(ع) اثری نداشت، مردم به طعنه امیرالمومنین(ع) می گفتند: مردان ما را کشته ای و حالا می آیی به یتیمان ما غذا می دهی؟
ببینید فضا تا چه حد می تواند تاریک بشود. ببینید اگر شما با زبان روشنگری نکنید، باید1400 سال بگذرد تا بشود این حرف ها را زد. همین امروز هم نمی توان به سادگی رفت وسط شهر و قصه و ماجرای خوارج را شفاف گفت. قبول دارید اگر بخواهیم داستان خوارج را رک و پوست کنده بگوئیم، یک عده ای با امیرالمومنین(ع) بد می شوند؟ ما که قتل عامی نکرده ایم. قبول دارید در آن صورت امیرالمومنین(ع) را به ضایع کردن حقوق یشر محکوم می کنند؟ این علی که اسوه ی ازلی و ابدی تاریخ است، ببینید چقدر در فشار و منگنه است؟
از شما می پرسم... خون کوفیان که از ما رنگین تر نیست؟ ما چرا نباید این امتحان ها را پس ندهیم؟ چرا نباید بین ما خوارج تولید شود؟ تا ملتی نشان ندهد که مثل مردم کوفه نیست! امام زمان(عج) خواهد آمد؟
امتحان خوارج یکی از امتحان های سهمگینی بود که امیرالمونین(ع) مجبور شد به حقیقت بیشتر عمل بکند. جنگ شد. .... کدام یک از پیامبران و اولیای الهی را بالای منابر لعن کردند، غیر از علی بن ابی طالب(ع). چرا؟ چرا لعن کردند؟ آن وقت مقام معظم رهبری در مقابل امیرالمومنین(ع) چه چیزی دارد که امیرالمومنین(ع) بخواهد اینقدر متهم و مظلوم بشود و ایشان نشود؟ خب طبیعی است که آقا هم مظلوم خواهد شد.
لعنت خدا بر کسانی که مظلومیت رهبری عزیز را می بینند و اما راه سکوت اختیار کرده اند ..اما در بالای منبرها از مظلومیت علی ع و حسین ع سخن میگویند ...
کلمات کلیدی:
پس از آنکه رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایشات خود در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راه حل روشن شدن ابهامات روزهای اخیر فضای سیاسی کشور را پرهیز از دوپهلو سخن گفتن خواص اعلام کردند، هاشمی رفسنجانی در سخنانی در جمع اعضای حزب اعتدال و توسعه به بیان مواضعی پرداخت که واکنش های تندی را به دنبال داشت. در تازه ترین واکنش نسبت به این سخنان، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از موضع گیریهای دو پهلوی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قبال حوادث اخیر کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: اگر بزرگترین افراد هم بخواهند در مقابل نظام ما بایستند نظام آنها را کنار خواهد زد.
به گزارش رجانیوز به نقل از رسا، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در دیدار مدیران صدا و سیما در سخنانی با اشاره به موضع گیری های دو پهلوی هاشمی رفسنجانی در حوادث فتنه های اخیر گفت: آقای هاشمی در دیدار با اعضای حزب اعتدال و توسعه که من نمی خواهم در این جلسه درباره این حزب و وضعیت آنها صحبت کنم، سخنانی را مطرح کرده است که بر خود لازم می دانم نکاتی را در این خصوص بیان کنم.
وی تصریح کرد: آقای هاشمی در این دیدار با تکرار سخنان و مواضع خود در خطبه های نماز جمعه گفته است در شرایط امروز نیز برای برون رفت از وضعیت کنونی راه حل هایی به ذهن من می رسد که با توجه به تجربیاتم در خطبه های نماز جمعه نیز آن را مطرح کرده ام.
آیت الله یزدی خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای هاشمی مگر تجربیات شما با رهبری از هم جدا بود؟ یا شما دو تا با هم آمدید، با هم بودید و با هم دوران جنگ را گذراندید. تجربیات شما چه تفاوتی با تجربیات ایشان دارد؟
استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از اظهار نظر هاشمی در خصوص تردید در انتخابات در نماز جمعه اظهار داشت: شما در این تریبون گفتید که ما هنوز در انتخابات تردید داریم، ولی مقام معظم رهبری گفت هیچ تردیدی در انتخابات نیست.
نائب رییس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز بحث ریاست احمدی نژاد یا موسوی نیست بحث براندازی نظام و اسلام است و این موضوع برای هیچ کسی مخفی نیست. دشمنان نیز صراحتا از آشوبگران حمایت کردند و هزینه های گزافی را برای این امر اختصاص دادند.
وی با اشاره به حمایت های آمریکا از آشوبگران تاکید کرد: اینها چقدر ساده و نادان هستند که می خواهند با چند دلار کشور ما را واژگون کنند. نظام اسلامی قویتر از این است که با این مسائل سرنگون شود.
آیت الله یزدی تاکید کرد: مردم ما در نهم دی ماه حضور بی نظیری در تظاهرات داشتند و آقای هاشمی شما اگر امروز می خواهید صحبت بکنید باید جریان عاشورا را محکوم کنید و مرز خود را مشخص تر نمایید.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقتدار نظام تصریح کرد: نظام ما به قدری مقتدر است که اگر بزرگترین افراد هم بخواهند در مقابل آن بایستند نظام آنها را کنار خواهد زد و اگر کسانی خیال می کنند می توانند انقلاب را تسلیم کنند، مطمئن باشند یا خودشان باید تسلیم نظام شوند و یا باید کنار بروند.
وی با بیان اینکه ما هنوز مردم
این استاد حوزه علمیه قم در ادامه گفت: سئوال من از آقای هاشمی این است که تجربه شما در کجا به دست آمده؟ رهبری تکلیف را در نماز جمعه مشخص کردند، نماز جمعه شما راهگشاتر بود برای مردم یا نماز جمعه رهبری.
دبیر مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آقای هاشمی حزب اعتدال چقدر پایگاه و موقعیت در جامعه دارد که شما برای آنها می گویید راه برون رفت این است و در برابر حرف رهبری موضع گیری کردید.
آیت الله یزدی با اشاره به مواضع رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تاکید وی مبنی بر اینکه مشکلات کنونی کشور با تدبیر رهبری و کمک افراد مختلف دو جناح قابل حل است خاطر نشان ساخت: من از شما می پرسم مقصود شما از دو جناح چیست، افراد معتدل از دید شما چه اشخاصی هستند، سه نفرشان را بیان کنید.
وی با بیان اینکه من از ذکر نام افراد معتدل مد نظر آقای هاشمی معذورم تصریح کرد: من حضورا به هاشمی گفتم شما چرا در امور دخالت می کنید خود قوه قضاییه به این مسائل رسیدگی می کند و ما نباید سلیقه شخصی خود را برای حل و فصل مسائل اعمال کنیم.
آیت الله یزدی تعبیر هاشمی در خصوص مقام معظم رهبری را مورد انتقاد قرار داد و گفت: وی صحبتی کرده است و گفته است در شرایط کنونی این جانب ایشان(رهبری) را فرد اصلح برای حل مشکلات کشور می دانم که به نظر من تعبیر ایشان نسبت به رهبری، از دو پهلو و سه پهلو حرف زدن هم بدتر است.
وی خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آقای هاشمی رهبری انتخاب شده خبرگان است، ایشان رهبر هستند و همه مردم از دقت هایشان و تدابیری که ایشان برای حفظ نظام پیش گرفته است تقدیر می کنند، اما شما چرا اینگونه سخن می گویید.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مگر چه مسائلی در کشور وجود دارد که باید دو نفر در کنار رهبری بیایند مسائل را حل و فصل بکنند.
آیت الله یزدی عنوان کرد: بنده شخصا از مقام معظم رهبری مسائل را جویا شدم ایشان گفتند نظام مقرراتی دارد و دارد به مقررات عمل می شود و جای نگرانی نیست، نظام کار خود را دارد انجام می دهد از این جریانات بدتر هم بوده اما خداوند نظام را حفظ کرده است.
وی با اشاره به آیهای از قرآن کریم تصریح کرد: کف های روی آب می رود و کسانی که گرفتار توهم شده اند و برای ادعاهای واهی خود هیچ دلیلی نداشتند نباید چنین موضع هایی بگیرند.
استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: متاسفانه آقای هاشمی اسم رهبری را هم نمی برد و بنده تعبیر ایشان در این خصوص را نوعی جسارت و تردید در رهبری می دانم.
وی تاکید کرد: آقای هاشمی شما خودت منصوب رهبری هستی و رسمیت کار شما در مجمع با نصب معظم له است و باید سمت رهبری را هم به کار ببرید.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دیگر راهکارهای هاشمی برای برون رفت از شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: رییس مجمع تشخیص در دیدار با حزب اعتدال و توسعه تاکید می کند که در صورت حل مشکلات فعلی دشمنان و ضد انقلاب ها مایوس خواهند شد اما من می خواهم بگویم دشمنان انقلاب هیچ گاه دست از سر ما و امام و رهبری بر نخواهند داشت و تا حاکمیت اسلام وجود دارد توطئه و خصومت دشمنان نیز وجود خواهد داشت.
آیت الله یزدی تاکید کرد: من نمی دانم تا کی قرار است آقای هاشمی با روش های دو پهلو و سه پهلو حرف زدن در برابر تصریحات رهبری عمل کند.
وی تاکید کرد: چند بار باید رهبری آغوش باز کند و بگوید آقای هاشمی بیا به طرف انقلاب و همان همراهی سابق را داشته باشید. اما متاسفانه وی دوباره یک مطلبی را بیان می کند و به جای اینکه یک قدم به جلو بیاید در افکار عمومی یک قدم عقب تر می رود.
نائب رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: من متاسفم که شخصیتی با این سوابق این گونه اظهار نظر می کند ما دلمان نمی خواهد وضعیتی که برای آقای منتظری پیش آمد برای شما هم پیش بیاید، نظام با کسی تعارف و شوخی ندارد و این انقلاب نیز به سادگی به دست نیامده که به سادگی از دست برود.
وی گفت: وقتی امثال ایشان این گونه برخورد می کنند ما نمی دانیم تکلیفمان چیست.
وی همچنین با اشاره به جلسه هیات رییسه خبرگان رهبری تصریح کرد: در این جلسه برخی ها لبخند من و آقای هاشمی را بهانه کرده بودند و گفتند فلانی و فلانی با هم با لبخند نگاه کردند.
آیت الله یزدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بنده یک زمانی در دیدار با یکی از شخصیت ها درباره امام (ره) تعبیری به کار بردم و گفتم اگر آقای خمینی قرار است جهنم هم برود ما جهنم ایشان را می رویم اما بهشت شما را نه.
وی ادامه داد: من به آقای هاشمی هم می گویم ما همراه رهبری هر کجا می رویم اما همراه شما نمی آییم و هیچ تعارف هم نداریم.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین از اقدامات رسانه ملی در حوادث بعد از انتخابات قدردانی کرد و گفت: مناظراتی که هم اکنون در حال پخش از صدا و سیما است روی آن اختلاف نظراتی وجود دارد بنده نیز تا حدودی این مناظرات را مشاهده کرده ام.
وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از افراد در این گونه جلسات به جای مناظره توهین می کنند که این موضع به هیچ وجه پسندیده نیست.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مجادله با مناظره تفاوت دارد تاکید کرد: مجادله در اسلام نهی شده است اما مناظره و گفت وگو موجب پیشرفت در تفکر و عقیده و همچنین روشن شدن مسائل می شود.
کلمات کلیدی:
کلمات کلیدی:
دعوای 4 تا شاعر سر یک شعر |
حتماً شنیده اید که «حافظ»، فرموده است: |
کلمات کلیدی:
چگونه یک آقازاده، زیست انگل می شود ؟
همواره شخصیتهای سیاسی موثر و به اصطلاح "خواص" و به دنبال آنها فرزندان و نزدیکان آنها، در وقوع بحرانها و حوادث نقشی بسزا و مهم داشتهاند.
بسیارند اقازادگان، نور چشمیها، فرزندان و نزدیکان صحابه پیامبر و یاران امام که به واسطه سهلانگاری پدران خود – که از بیتالمال مسلمین و منصبهای حکومتی برخوردار بودند – در اندک زمانی، تبدیل به مصیبتزاترین و بحرانآفرینترین، شخصیتها شدند. این فرزندان دورمانده از تربیت اسلام و بزرگ شده از بیتالمال و ثروتهای بادآورده و حرام، خونینترین صحنههای هراسناک و شرمآور تاریخ را خلق کردند که عاشورا یکی از آنهاست.
شکلگیری شخصیت آقازادگان مفسد در جامعه در کنار دیگر عوامل از آنها عناصری تهدید کننده و مصیبتزا و توطئهگر ساخته و توانایی خلق فاجعهها و بحرانهای خطرناکی را به آنان میبخشد مجموعه این عامل و مراحل که جزء جزء زندگی آقازادگان مفسد را تشکیل میدهد به این ترتیب است:
1- سطح پایین سواد و مطالعات و آگاهی و نداشتن بینش کافی و تحلیل عمیق آقازادگان مفسد باعث فریب خوردن و شکار آنان میشود؛ بر این اساس طعمه و سوژه اصلی بسیاری از بحرانها و فتنهها میشوند.
2- به علت تحصیل در مراکز خصوصی، غیرانتفاعی و عموما خارج از کشور آن هم با پولهای شبههناک، و بهرهمندی از بیتالمال، آقازادگان مفسد به عناصری غریبه و ناآشنا با مشکلات جامعه و مردم تبدیل میشوند به ویژه اینکه در این عرصه و دوران پیش از آنکه با پابرهنگان جامعه دمخور و همراه باشند با قشر رفاه زده، پولدار، سرمایهدار و متمکنین جامعه رشد و پرورش مییابند.
3- به علت مشغلههای فراوان پدران، تربیت بسیاری از آنها متاثر از آموزشها و تربیتهای اطرافیان و نزدیکان میشود؛ اطرافیان چاپلوس و متملق که در بیشتر زندگانی بزرگان و خواص حوادث و تلخی را میآفرینند.
4- آلودهشدن آقازادگان مفسد به فعالیتهای اقتصادی سودآور به دلیل بهرهمندی آنان از آخرین اطلاعات تغییر و تحولات اقتصادی و آگاهی یافتن از مصوبات و تصمیمات کارگزاران حکومت در جزئی ترین امور و فربه شدن انها از ثروت های حرام .
5- زد و بندکردن با گروههای مافیایی و مشترک شدن اهداف آنها با آقازادگان مفسد در جمع آوری ثروت و سود بیشتر و تبدیل شدن آنها به عنوان رابط اخبار محرمانه اقتصادی و سیاسی برای باند های مافیایی وهمچنین دلالی های جور واجور نظیر جاسوسی و ساپورتهای دیگر!
6- تبدیل شده آقازادههای مفسد به پلهای ارتباطی پدران خود با دیگر گروهها ، باندها و حزبها و قرار گرفتن آنها به عنوان فیلترها و واسطههایی که خواستههای افراد و سلایق اشخاص را نیز بر مبنای خواست و سلیقه پدرشان تعدیل کرده و تفکرات وگرایشهای آنان را به خواص جامعه یعنی پدرانشان پمپاژ و منتقل مینمایند در گذشته بیشتر این کار بدون واسطه آقازادگان مفسد انجام میگرفت .
7- فعالیتهای اقتصادی آقازادگان اغاز حرکت آنهاست؛ تیم و باند آنان که عموما در دفاتر پدرانشان شکل میگیرد فعالیت های هنری فرهنگی و عام المنفعه را به عنوان پوششهای خود بر می گزینند ؛ اما در بسیاری از حرکت های سیاسی نظیر انتخابات این عناصر به ظاهر خدمت گزار وموجه ، پیوند قدرت وثروت را نمایان و از زیر پوسته های پوششی خود، چهره زشت وکریه خود را آشکار می سازند فرستادن نمایندگان خود به مجلس با اعمال فشار و تزریق کمک های میلیاردی به دفاتر تبلیغات آنان شایعهسازی و تخریب رقبا با حمایت مالی از روزنامههای زنجیرهای در اختیار ، تحمیل فهرست مدیران نالایق و اجیر شده به سیستم های اجرایی و تعیین وزیر و یا حتی رئیسجمهور تنها موارد کوچکی از صدها توطئه و نیرنگ کثیف آقازادگان مفسد در زمانه کنونی است .
8- رفاهزدگی و تشریفات و تجمل ؛ خصوصیت و ویژگی همه آقازادگان مفسد است که در تعدد منازل، ماشین ، منصبها و زوجاتزیبارو خلاصه نمی شود و قدرت پدران و همچنین شرایط زندگی برتر آنان در همه زمینهها از آنان انسانهایی افزونخواه و زیادهطلب میسازد به گونه ای که به هیچ چیز چه در قدرت و چه در ثروت قانع نیستند .
9- رفتار متکبرانه و سراسر غرور آقازادگان مفسد - که گویا آسمان شکافته شده و از میان ابرها بر زمین افتادهاند- نشان از زیستانگلی آقازادگان مفسد است چرا که آقازادگان مفسد به واسطه شخصیت و جایگاه پدران و نه به واسطه صلاحیتها و لیاقتهای شخصی خود در جامعه رشدیافته و شناخته شدهاند ، از همینرو ارتقاء و انتصاب آنان در مدیریتها در سطوح بالا به واسطه تضییع و زیر پا گذاشتن حقوق دیگران صورت میگیرد در حقیقت حیات و بقا آقازادگان مفسد به زیست انگلی آنان در جامعه، بستگی دارد.
10- ترس از افشاء و آشکار شدن مفاسد ، باعث میشود آقازادگان مفسد برای حفظ ثروت و جایگاه و منابع سودآور خود با هر گروه و حزب و جریانی دست دوستی و رفاقت بگشاید و برای اجرای هر طرح و برنامهای که به حفظ منافعشان بینجامد اقدام نمایند؛ خواه این برنامه به سود مردم و مصلحت نظام باشد خواه بدترین لطمهها و ضربهها را به مردم و نظام اسلامی وارد سازد و ارزشها را زیر پا له کند.
مجموعه این عوامل و مراحل تکوین شخصیت آقازادگان مفسد نشانگر پیدایش نسل ناقصالخلقهای در جریانهای سیاسی است که هر لحظه می توان ممکنالوقوع بودن عاشورا برای انقلاب را قریبالوقوع سازد ؛ نباید از نظر دور بداریم که مرام و سیره بزرگان راستین انقلاب و اسلام همچون حضرت روح الله (ره) و رهبری معظم انقلاب همواره دور نگه داشتن فرزندان و دوستان و نزدیکان خود از عرصههای حکومتی و اجرایی است تنها با نگاهی کوتاه می توان دریافت این شخصیتهای بزرگ چقدر در تربیت فرزندان و نزدیکان خود کوشا بودهاند و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود آنها را به مسائل اقتصادی و اجرایی ندادهاند .
بیداری و هوشیاری امت در برخورد با آقازادگان مفسد و تلاش و همت رئیسجمهور انقلابی و مکتبی در زدودن روحیه "باندبازی" و بی ارزش کردن "آقازدگی" و "خواصزدگی" در دستگاههای اجرایی میتواند این تهدیدات و خطرات ویرانگر را، از انقلاب دور سازد.
والعاقبه للمتقین
کلمات کلیدی:
قاضی:آقای دادستان متن کیفر خواست را قرائت کنید.
دادستان:
بسم الله القاسم الجبارین
ازمحضر دادگاه محترم برای متهم پرونده با ادله بینه و روشن بر طبق موارد مشخص قانون مجازات اسلامی اشد مجازات را خواستارم.
?ـ مباشرت در بر هم زدن امنیت کشور
موضوع ماده 498 قانون مجازات اسلامی
2ـ مباشرت در اجتماع و تبانی در ارتکاب جرائم
مطابق ماده 610 قانون مجازات اسلامی
3ـ مباشرت در افترا و توهین و هتک حرمت اشخاص
? ـ مباشرت و معاونت در تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران
5 ـ مباشرت و معاونت در اخلال نظم و آسایش و آرامش عمومی و ممانعت از کسب و کار
6ـ معاونت در محاربه و افساد فیالارض
7ـ معاونت در اخلال در نظم جامعه و ایجاد خوف
موضوع تبصرههای مولد 203 و 208 قانون مجازات اسلامی
8ـ معاونت در منازعه
موضوع ماده 615 قانون مجازات اسلامی
قاضی:
جناب وکیل دفاعیات خود را بیان کنید.
وکیل:با نهایت شرمندگی از محضر دادگاه و ملت شریف ایران به خاطر قبول وکالت این عنصر خائن به وطن در کنار دادستان محترم خواستار اشد مجازات برای وی هستم!
قاضی :
با این وضعیت حکم مشخص است.
متهم وصیت کند.
متهم:
با سلام خدمت آنهایی که خودم میدانم.
و دوباره حاکمیت دروغ، پرونده سازی را علیه یکی از شیر پاک خورده های وطن به اجرا گذاشت.این دادگاه قصد دارد در یک اقدام فرمایشی من و دوستانم را اعدام کند.(صدا بریده میشود) و من از همین جا میگویم من آماده شهادتم اما نه به این زودی!
من برای رهایی از این بحران راهکار هایی ارائه خواهم داد که اگر اجرا نکنید براتون اونور آب زشت میشه:
1. آزادی من و همه دوستانم بدون هیچ قید وشرطی
2.عذرخواهی شما و مردم از من و دوستانم
3.مجوز راهپیمایی به حامیان من
4.تحویل همه اسناد و مدارک جعلی اتهامات من و دوستانم به نمایندگان سازمان ملل
?. اجازه تاسیس تلویزیون خصوصی
?.بقیه درخواست ها رو بعدا می گم
قاضی:
نوشابه؟قهوه؟رانی؟چیز دیگه ای نمی خوای؟
متهم:
مطمئن باشید با کشتن من(لرزش صدا) اوضاع وخیم تر می شود.بای ذنب قتلت
نامه ای به قاضی می دهند:
ریاست محترم دادگاه
نظر به این که متهم مشروعیت دادگاه را پذیرفته اورا تبرئه و با احترام به خانه بفرستید.
باتشکر، سرباز فدارکار!!!!!
قاضی:
متهم تحت شدید ترین تدابیر امنیتی به سلول انفرادی برده شود.
هیچ شخصی حتی با امضای من اجازه ملاقات با وی را ندارد.
فردا صبح خودم حکم را اجرا خواهم کرد.
به امید آن روز
کلمات کلیدی: