سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش راهنمای عمل و عمل ظرف فهم است . [امام سجّاد علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

علی تنهاست

بعضی از دوستان در این برهه از زمان سکوت اختیار کرده اند ..بعضیها هم بخاطر محافظه کاری طرح وحدت را بمیان میکشند ..بعضیها هم از رهبری عزیز مایه مایه میذارندو میگویند از رهبری جلو تر نرو و سکوت کن چون رهبری فرموده وحدت داشته باشیم ..با این توجیهات سکوت میکنند و میگویند نباید حرفی بزنیم و چیزی بگوییم ..الان زمان وحدت است ..

میخوام بگم وحدت بین کی ؟ بین علی ع و معاویه ؟ بین حرمت شکنان عاشورا و عاشقان ابا عبدالله ؟وحدت با کسانی که سربازی را در میان جمع لخت و عریان میکنند ؟ کسانی که ? ماه کشور را به آشوب کشیدند و با دشمنان بیگانه متحد شدند ؟ به بهانه تقلب و احیای حق به انقلاب اسلامی خدشه وارد کردند ؟بین منافقین و ولایتمداران ؟چرا میترسید ؟ چرا سکوت میکنید ؟ رهبری وظیفه خودش را به نحو احسن انجام میدهد ..من و تو چه وظیفه ای داریم ؟ آیا نباید روشنگری کرد ؟ همش تاریخ میخوانید و تمام ؟

آهای کسانی که سنگ شهدا و امام را به سینه میزنید ..این است خط امامی بودن ؟ جواب خون شهدای عزیز را چه خواهید داد ؟اعمال موسوی و اصلاح طلبان آیا بر حق بود ؟ شایعات کروبی و دروغهای موسوی بر حق بود ؟ خودتان را شیعه علی ع میدانید ؟ این است راه حسین ع ؟ در ایام محرم برای حسین ع سینه میزنید و یزید را لعن میکنید ؟ حسین زمان را نمیبینید ؟ یزید زمان را نمیبینید ؟ یا فکر میکنید راه یزید و راه سالار شهیدان و اهدافشان تمام شده است ؟ اینطوری ادعای شیعه بودن میکنید ؟

ای کسانی که نان ولایت فقیه را می خورید! ای کسانی که نان حزب اللهی بودن و اصولگرا بودن را می خورید! این طور آدم اصولگرا می شود؟ تو زنده ای؟ تو نفس می کشی؟ تو زبان در کامت هست؟ و عوامل فتنه محاکمه نمی شوند فقط بخاطر اینکه آقایان ترسو هستند. جگر ندارید؟ چرا آنها را به دادگاه نمی کشید؟ مگر کم فتنه کرده اند؟ مگر حکم امام نیست؟ مگر حکمشان اعدام نیست؟ چرا مصلحت اندیشی می کنید؟ نتیجه مصلحت اندیشی تو چیزی جز گمراهی مردم نخواهد بود. اصولگراهایی که با رای مردم بالا آمدند، خوابند؟ کجا رفتند؟ پیک نیک رفتند؟ جایشان گرم و نرم شده؟ چرا از آبروی خود نمی گذرند؟ آن قوم آخرالزمانی که در سوره مائده توصیف شده فرموده که : « لا یخافون لومه لائم» از سرزنش نمی ترسند، از آبرو دادن نمی ترسند.

امام زمان(عج) نمی آید چون 313 نفر که از آبرو دادن نترسند، نداریم. با کی بیاد؟!

ای خاک بر سر کسانی که ارعای مسلمانی و شیعه بودن و انقلابی بودن میکنند و اما یزیدیان و شمر و ابن ملجم و معاویه و عمروعاصهای زمان را میبینند و سکوت میکنند ..چه توجیهی دارید ؟ فردای قیامت با چه رویی میخواهید به امام و شهدا نگاه کنید ؟ چرا فریاد هل من معین حسین زمان را میشنوید و اما لبیک نمیگویید ؟

چرا محافظه کار شدید ؟ چرا نان به نرخ روز میخورید ؟ ایمانتان کجا رفت ؟ اینطوری برای فرج آقا امام زمان دعا میکنید ؟ شما که نایب امام زمان را توهین میکنید ؟ و یا توهین کنند گان را حمایت ؟ تا کی سکوت ؟شیعه بودن و انقلابی بودن به شعار نیست به عمل است..

از مظلومیت علی ع و امام حسین سخن میگویید و مخالفینش را لعن میکنید ؟ آن تاریخ تمام شده است ..شمر و یزید و ابن ملجم نیز به درک واصل شدند اما راهشان وجود دارد ...چرا فکر میکنید الان همان مسائل تکرار نمیشود ؟چرا فکر میکنید موسوی خیانتکار نیست ؟ کروبی خائن نیست ؟ صانعی ابوموسی اشعری نیست ؟از ولایت سخن میگویید اما در چهارچوب تاریخ ؟ فقط طرفدار تاریخ شدید ؟ زمان را نمیبینید ؟ یا میترسید بگویید موسوی و فرقه ضاله سبز مارقین زمان هستند ؟چرا میترسید بگویید صانعی و منتظری خیانتکار و عمرو عاصهای دوران هستند ؟

ولایتمدار یعنی چه ؟ همش میگویید علی ع سرش را در چاه میکرد و درد و دل میکرد ..چرا نمیبینید همین دغل دوستان نامرد و خائن خون به دل مقام معظم رهبری کردند ..چرا نمیگویید ؟ 

مقام معظم رهبری الان مانند علی ع مظلوم گشته است ..مورد توهین و تهمت خواص و عوام قرار گرفته است ..شما و روشنگری نباشد ایشان مظلوم تر هم خواهد شد. آن امیرالمومنین(ع) که پیامبر(ص) دستشان را به عنوان ولی بالا برد، «من کنت مولا فهذا علی مولا» را داشت، این طور مظلوم می شود. مقام معظم رهبری که یک نامه از آقا امام زمان(عج) ندارد که بگوید من نائب ایشانم. خب اگر من و تو بیدار نباشیم ایشان هم مظلوم می شود! چرا بعضی وقت ها باید به مماشات رفتار کرد؟

در روضه ها همیشه از نمکدان شکنی کوفیان می گویند که چه کردند و چه ها کردند با اباعبدالله الحسین(ع) چه کردند، با امیرالمومنین(ع) چه کردند. خب درست است دیگر کارهای امیرالمونین(ع) اثری نداشت، مردم به طعنه امیرالمومنین(ع) می گفتند: مردان ما را کشته ای و حالا می آیی به یتیمان ما غذا می دهی؟

ببینید فضا تا چه حد می تواند تاریک بشود. ببینید اگر شما با زبان روشنگری نکنید، باید1400 سال بگذرد تا بشود این حرف ها را زد. همین امروز هم نمی توان به سادگی رفت وسط شهر و قصه و ماجرای خوارج را شفاف گفت. قبول دارید اگر بخواهیم داستان خوارج را رک و پوست کنده بگوئیم، یک عده ای با امیرالمومنین(ع) بد می شوند؟ ما که قتل عامی نکرده ایم. قبول دارید در آن صورت امیرالمومنین(ع) را به ضایع کردن حقوق یشر محکوم می کنند؟ این علی که اسوه ی ازلی و ابدی تاریخ است، ببینید چقدر در فشار و منگنه است؟

از شما می پرسم... خون کوفیان که از ما رنگین تر نیست؟ ما چرا نباید این امتحان ها را پس ندهیم؟ چرا نباید بین ما خوارج تولید شود؟ تا ملتی نشان ندهد که مثل مردم کوفه نیست! امام زمان(عج) خواهد آمد؟

امتحان خوارج یکی از امتحان های سهمگینی بود که امیرالمونین(ع) مجبور شد به حقیقت بیشتر عمل بکند. جنگ شد. .... کدام یک از پیامبران و اولیای الهی را بالای منابر لعن کردند، غیر از علی بن ابی طالب(ع). چرا؟ چرا لعن کردند؟ آن وقت مقام معظم رهبری در مقابل امیرالمومنین(ع) چه چیزی دارد که امیرالمومنین(ع) بخواهد اینقدر متهم و مظلوم بشود و ایشان نشود؟ خب طبیعی است که آقا هم مظلوم خواهد شد.

لعنت خدا بر کسانی که مظلومیت رهبری عزیز را می بینند و اما راه سکوت اختیار کرده اند ..اما در بالای منبرها از مظلومیت علی ع و حسین ع سخن میگویند ...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/5:: 7:33 عصر     |     () نظر