سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس های دانش عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
با یاد خدا

گروه سبزبرای انحراف اذهان با تبعیت از پیر مرشدشان عمرو عاص که ان هم   روش قران بر سر نیزه کردن است با نام امام و سوء استفاده از امام برای مقاصدخلاف  خود از بیانات امام استفاده کرده و در بعضی وباگهای خود عکس امام را در لگوی وبلاگ خود گذاشته اما در بیانات و پستهای خود بر خلاف فرمایشات امام عمل میکنند حال با این مطالب ما امام را قبول داریم یا شما ؟   


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/28:: 8:28 عصر     |     () نظر

فرمانده سپاه تهران بزرگ از برپایی تجمع 100 هزارنفری بسیجیان در روز 5 آذر در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حسین همدانی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری که در آستانه هفته بسیج در ستاد سپاه تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه ما هر کسی که معتقد به مبانی انقلاب اسلامی با هر سلیقه‌ای که باشد، بسیجی می‌دانیم، گفت: سپاه محمد رسول الله(ص) توانسته است از بین 7 میلیون و 500 هزار بسیجی خواهر و برادر در تهران بزرگ، یک میلیون و 500هزار نفر از آنها را سازماندهی کند.

همدانی با بیان اینکه در رویکرد جدید بسیج به دنبال سازماندهی همه اقشار در سازمان بسیج هستیم، گفت: در چند سال اخیر سعی کردیم بنا بر تغییر وضعیت تهدیدات به تهدیدات نرم فرهنگی، نقش نظامی بسیج را کمتر و بیشتر تلاش خود را در حوزه مبارزه با تهدیدات نرم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به کار بگیریم.

وی تصریح کرد:‌ از میان 1میلیون 500 هزار بسیجی تهران بزرگ حداکثر 10 درصد آنها در حوزه نظامی در قالب گردان‌های عاشورا، الزهرا(س) و ذوالفقار فعالیت می‌کنند و بقیه بسیجیان در حوزه مقابله با تهدیدات نرم فرهنگی به کار گرفته می‌شود.

* راه‌اندازی بسیج نونهالان و بسیج اقلیت‌های مذهبی

فرمانده سپاه تهران بزرگ، با اشاره به حکم مقام معظم رهبری برای سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: با این حکم بسیج دیگر به عنوان یک نیرو و تحت یک فرماندهی کار نمی‌کند بلکه برای سازمان بسیج یک رئیس مشخص شد تا همه اقشار را بتواند در خود جای دهد.

همدانی با اشاره به سازماندهی 11 قشر در سازمان بسیج مستضعفین در طول سالهای اخیر، گفت: در رویکرد جدید و در آستانه دهه چهارم عمر بسیج تلاش داریم تا اقشار دیگری از جمله بسیج نونهالان،‌ نوجوانان و اقلیت‌های مذهبی را شکل دهیم و تجربه 30 سال بسیج کمک کند تا گام‌های بلندی در این زمینه برداشته و همه مردم شریف تهران را در بخش‌های مختلف بسیج سازماندهی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به بسیج محلات و بسیج دانش‌آموزی نیز اظهار داشت: مساجد به عنوان پایگاه بسیج محلات همواره مورد توجه ویژه قرار دارد و در بسیج دانش‌آموزی هم سعی داریم تا 20 میلیون نفر از کسانی که تحت این عنوان قرار می‌گیرند را سازماندهی کنیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ برنامه‌های بسیج در هفته اول آذرماه (هفته بسیج) را دارای دو بخش "مانور قدرت " و بخش "محتوایی و عمقی " عنوان کرد و افزود:‌ ماموریت بسیج این است که با بالابردن سطح بصیرت و آگاهی جامعه به عمق‌بخشی بیشتر انقلاب اسلامی کمک کند.

همدانی با اشاره به وجود بیش از 7 هزار و 315 رده بسیج در سطح تهران بزرگ که شامل پایگاه‌ها،‌ حوزه‌ها و کانون‌های مقاومت بسیج و گردان‌های عاشورا، الزهرا(س) و ذوالفقار هستند، گفت: در طول هفته بسیج سعی داریم بیش از 63 برنامه متنوع و پرمحتوا را برای بسیجیان اجرایی کنیم.

* ستاد جذب بسیج ده‌ها میلیونی در فضای مجازی شکل می‌گیرد

وی برنامه‌های روز اول هفته بسیج را برپایی همایش هادیان سیاسی، همایش فناوری اطلاعات، نشست حلقه‌های صالحین، مسابقه کتابخوانی و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی عنوان کرد و افزود: ستاد راه‌اندازی بسیج ده‌ها میلیونی نیز برای جذب بیشتر بسیجیان شکل خواهد گرفت که از طریق آن می‌توانند در فضای مجازی و بدون مراجعه به پایگاه‌ها و ثبت‌نام در بسیج مستضعفین عضو شوند و همه آموزش‌های عقیدتی و سیاسی ونظامی نیز از این طریق به آنها داده خواهد شد.

جانشین سابق نیروی مقاومت بسیج برپایی همایش فرماندهان پایگاه‌ها و ائمه جماعات برای همفکری بیشتر، افتتاح مرکز تحقیقات و فناوری تهران توسط فاوای سپاه محمد رسول‌الله(ص) و همچنین نشست سیاسی فرهنگی بسیجیان را از دیگر برنامه‌های روز اول هفته بسیج عنوان کرد.

* تاکنون 55 هزار نفر از نخبگان بسیجی را شناسایی کرده‌ایم

همدانی با اشاره به تدبیر مقام معظم در خصوص توجه بیشتر به موضوع علم، فناوری و نخبگان جامعه، با بیان اینکه در روز دوم که سعی داریم با نگاه علمی برنامه‌های خود را اجرا کنیم، اظهار داشت: از سه سال قبل موضوع توجه به مخترعین و نخبگان بسیجی در دستور کار قرار گرفت و امروز بیش از 55 هزار نفر از آنان شناسایی شده‌اند.

وی به برگزاری همایش علمی تحقیقاتی دانش‌آموزان بسیجی در این روز اشاره کرد و گفت: برخی از این نخبگان با سرمایه شخصی اختراعات و ابتکارات خوبی انجام داده‌اند که بسیاری از آنها شگفت‌انگیز و کارآمد است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برپایی همایش تجلیل از نخبگان بسیجی و نیز نمایشگاه ابتکارات و اختراعات که در همه رده‌ها برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: سایت اینترنتی نخبگان بسیجی در روز دوم راه‌اندازی می‌شود تا این عزیزان ارتباط بیشتری با سازمان بسیج داشته باشند.

* نقش اصناف در دفاع مقدس توسط بسیج تدوین می‌شود

همدانی نشست نخبگان بسیجی در ناحیه قدس و برپایی المپیاد علمی را از دیگر برنامه‌های روز دوم هفته بسیج عنوان کرد و افزود: سعی داریم تا تدوین نقش اصناف در دفاع مقدس را آغاز کنیم و در این زمینه بیش از 10 هزار سوژه از کمک‌های مردمی در ایام دفاع مقدس تهیه شده است.
وی مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی، طرح آیه‌های تمدن و همچنین شناسایی و حمایت از استعدادهای نخبه محروم جامعه را از دیگر برنامه‌های مهم بسیج عنوان کرد.
جانشین سابق نیروی مقاومت بسیج در خصوص برنامه‌های روز سوم هفته بسیج نیز به نشست علمی 120 نفر از هنرمندان بسیجی با موضوع هنر دینی اشاره کرد و گفت: همایش‌های با موضوع مقابله با جنگ نرم، مسابقه وبلاگ‌نویسی، نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تهدیدات نرم، مسابقات فرهنگی وهنری، تجلیل از هنرمندان بسیجی، افتتاح کانون‌های بسیج هنرمندان و نیز تشکیل گنجینه دفاع مقدس متشکل از آثار و اسناد 8 سال جنگ تحمیلی را در دست اقدام داریم که امسال یکی از این کانون‌ها به طور کامل تجهیز خواهد شد.

* رزمایش پدافند غیرعامل بسیج در 6 مدرسه تهران بزرگ برگزار می‌شود

همدانی همایش خادمین و خیرین بسیج و اجرای طرح سنجش سلامت دانش‌آموزی در مناطق محروم اطراف تهران را از جمله برنامه‌های روز چهارم دانست و گفت: در این روز رزمایش پدافند غیرعامل در 6 مدرسه تهران به صورت نمادین برگزار می‌شود و بعد از هفته بسیج این موضوع به صورت گسترده در تهران اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: ‌امسال 39 پروژه عمرانی در سطح تهران شامل احداث حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در دستور کار بود و در روز چهارم هفته بسیج نیز اعزام 50 گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم و مستضعف اطراف تهران اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم نیز اظهار داشت: 60 خودرو به عنوان کاروان جهیزیه برای اهدا به زو‌ج‌های جوان محروم و نیز سبد کالا برای در اختیار قرار دادن خانواده‌های مستضعف به مناطق محروم اعزام می‌شوند و در این ایام بیماران نیز به صورت رایگان در درمانگاه‌های سپاه تهران بزرگ ویزیت خواهند شد.

* تجمع 100هزار نفری بسیجیان 5 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

همدانی تجمع 100 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه‌ آزادی را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد که روز 5 آذر برگزار خواهد شد و افزود: برای این کار از شب قبل از مراسم یک میلیون نفر از بسیجیان به پایگاه‌های خود فراخون می‌شوند که از این میان یکصد هزار نفر برای شرکت در تجمع بزرگ 5 آذر انتخاب خواهند شد.
وی اهدای گل به شهروندان، غباررویی از مزار شهدا، به صدا درآمدن زنگ بسیج مستضعفین در مدارس، برگزاری دعای کمیل، تجلیل از بسیجیان نمونه و برپایی نمایشگاه عملکرد سی ساله بسیج در ناحیه شهید بهشتی را از دیگر برنامه‌های روز پنجم هفته بسیج معرفی کرد.
جانشین سابق نیروی مقاومت بسیج افزود: در روز جمعه بسیجیان با حضور در دعای ندبه، مسابقات قرآن و برپایی ورزش در محلات و پارک‌ها، برنامه‌های اروز ششم را اجرا کرده و یک هزار نفر از دوچرخه‌سواران بسیج نیز به صورت نمادین در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.
همدانی زیارت خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی یادواره شهدا، همایش عفاف و حجاب و همچنین همایش "بسیج، انرژی و اصلاح الگوی مصرف " را با موضوع صرفه‌جویی در برق و بنزین از دیگر برنامه‌های آخرین روز هفته بسیج عنوان کرد.

* بسیج ساخت 500 هزار واحد مسکونی دولت را برعهده گرفت

وی در خصوص طرح محرومیت‌زدایی بسیج از روستایی‌ها و مناطق محروم ضمن تقدیر از تلاش بسیجیان در این زمینه با بیان اینکه ‌گاهی با حضور در این روستاها شرمنده می‌شویم که هموطنان ما در چنین وضعی زندگی می‌کنند، گفت: باید تلاش بسیج در زمینه محرومیت‌زدایی مستمر و متداوم باشد.
فرمانده سپاه تهران بزرگ در خصوص اصلاح الگوی مصرف نیز تصریح کرد:‌ این امر از سالهای گذشته مد نظر بسیج بوده و حتی در بسیار از مواقع، طرح‌های عمرانی که با هزینه‌های زیاد روبرو می‌شوند باکمک بسیج این هزینه‌ها کم شده و برای مثال از یک میلیون و 500 واحد مسکونی که سال قبل توسط دولت ساخته شد، 500 هزار واحد آن را بسیج تقبل کرد که این امر با کمترین هزینه صورت گرفت.

* قرارگاه فرهنگی بسیج در تهران بزرگ راه‌اندازی می‌شود

همدانی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی بسیج تهران، اظهار داشت: فرماندهی این قرارگاه به عهده فرمانده سپاه تهران بزرگ قرار دارد و ما به رده‌های مختلف بسیج ابلاغ کردیم که می‌تواند 70 درصد از بودجه خود را در مقولات فرهنگی خرج کنند.
وی همچنین از احداث بیش از 10 موسسه فرهنگی غیرانتفاعی بسیج تا سال آینده خبر داد که کار آنها واگذاری فعالیت‌های فرهنگی به بسیجیان است.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوعات فرهنگی گفت: از آنجایی که دولت محترم رویکرد خود رد سفرهای استانی جدید را رویکرد فرهنگی عنوان کرده است،‌نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشتیم تا یک تیم متشکل از بسیجیان همراه دولت باشد و به فرماندهان سپاه‌های استانی نیز ابلاغ کردیم تا طرح‌های فرهنگی خود را آماده کنند تا در دولت مصوب شود.
همدانی با بیان اینکه بسیج همواره به عنوان بخشی از سپاه مطرح بوده است، گفت: بسیج در سالهای اول انقلاب به عنوان یک معاونت در سپاه عمل می‌کرد که بعد از جنگ تبدیل به یک نیرو شد اما این امر نیز تمامی نیازهای بسیج را محقق نمی‌کرد و با تغییر و تحولات صورت گرفته در ساختار سپاه شاهد شکل‌گیری 31 سپاه استانی به عنوان 31 سپاه بسیج هستیم و تمام تلاش ما نیز این است تا توان بسیج را بالا ببریم و درحالی که طی سی سال اخیر 1میلیون و 500 هزار نفر از بسیجیان سازماندهی شدند، قصد داریم تا سال آینده این تعداد را صد در صد افزایش دهیم.

* بسیجیان با رعایت اصول می‌توانند در مسایل سیاسی شرکت کنند

وی در خصوص فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی بسیجیان نیز اظهار داشت: با تدبیر حضرت امام(ره)، تشکل بزرگ بسیج مستضعفین با رویکرد سیاسی، فرهنگی، امنیتی و حتی نظامی و با حضور همه مردم شکل گرفت که این بسیج شانی بالاتر از همه گروه‌ها و احزاب دارد.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه همه احزاب و گروه‌ها دارای خط قرمزی هستند و احزابی که در مقابل نظام بیاستند صلاحیت ادامه کار را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: مبنا و اساس سازمان بسیج نیز اصولگرایی و اصول نظام و انقلاب اسلامی است و با توجه به اینکه مطابق تدابیر مقام معظم رهبری اقشار مختلف بسیج استقلال نسبی دارند، بسیجیان می‌توانند بر اساس مبانی و اصول بسیج از کاندیدای خاصی حمایت و یا با آنها مخالفت کنند.
همدانی با بیان اینکه گاهی ممکن است در این خانواده بزرگ برخی اشتباهات رخ دهد، افزود: با افراد خاطی برخورد شده و تنبیه می‌شوند و بسیج در این زمینه با قوه قضائیه همکاری می‌کند.
همدانی تاکید کرد: هر بسیجی که برای دفاع از مردم در هر عرصه‌ای وارد می‌شود باید عملکردی در چارچوب اصول داشته باشد و در انتخابات و عرصه سیاسی باید دقت شود کاری نکنند که به این اصول و ارزشها خدشه وارد شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/28:: 8:23 عصر     |     () نظر
عکس: مظلومیت شیعیان یمن
  

عکس: مظلومیت شیعیان یمن

عکس: مظلومیت شیعیان یمن

عکس: مظلومیت شیعیان یمن

عکس: مظلومیت شیعیان یمن


عکس: مظلومیت شیعیان یمن

عکس: مظلومیت شیعیان یمن

عکس: مظلومیت شیعیان یمن

 
عکس: مظلومیت شیعیان یمن

http://salam-shia.com/images/stories/news/AT/keshvarha/saade/27.jpg

http://salam-shia.com/images/stories/news/AT/keshvarha/saade/7.jpg

http://salam-shia.com/images/stories/news/AT/keshvarha/saade/14.jpg


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/28:: 8:21 عصر     |     () نظر

آقایان! ما هم کم برای هسته ای، انرژی نگذاشتیم. چه روزها که پای میز مذاکره ندای تسلیم تسلیم را به زبان تعلیق داوطلبانه فریاد زدیم و دستانمان را بالا بردیم. خوب دستانمان درد میگیرد پدرجان! خیلی از مواقع هم داشتیم از ترس بندری میزدیم چون از هیبت هیئت مذاکره کننده 1+5 هول ورمان داشته بود.

نترسین نترسین ما همه با هم هستیم!

 

شاید ملت الان نفهمند اما بیست سال دیگر حتما در میابند که ما چه خدمتی کردیم(به کسی که در دوره اصلاحات کار امروزی دکتر جلیلی را انجام می داد). همین بستن در تاسیسات هسته ای، کم خدمتی نبود به مردم. اگر ما در انرژی هسته ای را به کل تخته نکرده بودیم؛ شما گشنه های پاپتی غیرتی نمی شدید و راه نمی افتادید تو خیابان داد بزنید: انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

این ما بودیم که با کشیدن زیرآب کشورمان به شما انگیزه دادیم. تازه رویه القای انگیزه از سوی ما خیلی دامنه دارتر و عمیق تر از این حرفهاست که دیگر شرط می بندم این یکی را نمیدانید. این ما بودیم که باعث شدیم شورای امنیت قطعنامه ها بدهد علیه  ایران و این ما بودیم که هی در گوش آمریکا ندای تحریم تحریم سر دادیم. اینها کم خدمتی نیستند که همه اش را یواشکی و در خفا مرتکب می شدیم(ببخشیددر خفا انجام میدادیم) تا خدای ناکرده ریا نشود. بنده خودم به شخصه هرگز راضی نبودم که حتی یک مو از سر انرژی هسته ای کم شود! و برای همین الان عمیقاً نگرانم که حاصل تلاش های صادقانه و خالصانه و مختلسانه (ببخشید مخلصانه) من و همکارانم از میان برود.

ما این همه زحمت بی ریا کشیدم و پزش را یکی دیگه داده( به قول شاعر: انرژی رو دزدیدن، دارن باهاش پز میدن) اما الان دیگر نمیتوانم سکوت کنم. این آقاهه که دلم نمیخواد اسمش رو ببرم میخواهد همه اون اورانیومی را که بنده با خون دلم غنی کردم! (حالا درسته با دست خودم غنی اش نکردم اما به شرافتم سوگند شخص غنی کننده آن را بارها نفرین کردم و کلی از این بابت تلاش نمودم) به یکباره تحویل آمریکای جهانخوار بدهند.

من از اینجا اعلام میکنم که شما باید هوشیار باشید و گول این صحنه سازی های خطرناک را نخورید. بیائید اینجا بنده خودم صحنه سازی های بی خطری  میکنم که حالش را ببرید و کیفش را بکنید و گولش را هم بخورید! باور بفرمائید اینها وقتی با 1+5 مذاکر میکردند ذره ای سختی نکشیدند. عمراً از اینها نترسیده اند و مانند ما از زور وحشت وزن کم نکرده اند. اینها اگر یه خورده ترسیده بودند باید بندری یا دستکم یک نیمچه عربی میزدند! اما هر چه ما زدیم اینها نزدند! در حالیکه ما در ره وطن از جانمان مایه گذاشتیم و هرچه 1+5 زد ما هم دلاورانه حرکات موزون کردیم. باور بفرمائید به حلال و حرام بودن موسیقی نواخته شده توسط آنان هم هیچ کاری نداشتیم چون برای مملکتمان بیش از این ها ارزش قائلیم!

تازه اینها اصلاً زحمت مذاکرات پنهانی با خارجکی های کافر را هم متحمل نشده اند این ما بودیم که همه این زحمات را کشیدیم. ما باید از دستاوردهای ملت در انرژی هسته ای دفاع کنیم. ما باید . . .

دیدن بعضی از عکس ها، چنان مشمئز کننده است که  . . . بگذار بماند گله ما به دل ما.

ببخشید گوینده سطور بالا نامعلوم است اما محض احتیاط به یابنده ایشان توصیه میشود فاصله مطمئنه را رعایت کرده و زیاد نزدیکش نشود. بنده خدا این روزها اعصاب ندارد!

نوشته بالا پیشکش آنهائی که زمانی داد میزدند انرژی هسته ای نمیخواهند و حتی از دکتر معین بخاطر دادن قول تعطیلی فعالیت های هسته ای در دور نهم انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

توضیح خیلی ضروری:

بنده از همه دوستان روحانی ام که به این وبلاگ سر می زنند؛ صمیمانه عذر میخواهم اما باید بالاخره یک جائی یقه غاصبان این لباس مقدس را گرفت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/28:: 8:12 عصر     |     () نظر

نمایشگاه تصویری

" پایان خاتمی "

" پایان خاتمی " یکی از مهترین پیام های دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که به صورت کاملا زیرکانه ای از سوی طیف شکست خورده انتخابات مسکوت نگه داشته شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/27:: 9:40 عصر     |     () نظر

رهبران مستاصل و آینده نامعلوم فتنه سبز

 

وقتی که خبر حضور میرحسین موسوی در عرصه انتخابات در بهمن‌ماه سال گذشته بطور گسترده‌ای شایع گردید، کمتر کسی باور می‌کرد که این حضور بعد از غیبت 20 ساله از صحنه سیاست اینقدر جدی باشد، که به کناره گیری یار دیرین موسوی یعنی خاتمی بینجامد. همین پیشینه تاریخی بود که موسوی را در شناخت وضع موجود ناکام گذاشت و توهمی عجیب را برای وی بوجود آورد که هنوز هم عوارض آن بر رفتار سیاسی وی قابل مشاهده است. موسوی با اعلام نتایج انتخابات وارد بازی خطرناکی شد که با توجه به شخصیت وی معلوم بود که توان بیرون آمدن از آن وجود ندارد. شکست یک به یک سیاستهای اتخاذی در این بازی خطرناک، سران جریان فتنه را در سردرگمی عجیبی قرار داده است که راهی برای برون رفت از آن را نمی‌توانند طراحی نمایند.

سیاست تاکید بر ابطال انتخابات، ایجاد اغتشاشات، زیر سوال بردن نهادهای قانونی، نامشروع خواندن رئیس جمهور منتخب، که در هفته های اول بعد از انتخابات در دستور کار فتنه گران قرار داشت، همگی ابتر مانده‌اند. حتی سیاست به خیابان کشاندن هوادران به بهانه مناسبتهای ملی – مذهبی چون روز قدس و 13 آبان نیز با عدم همراهی اندک هوادار باقی مانده در صف فتنه گران به شکست انجامیده و در آینده نزدیک نیز مناسبت برجسته‌ای برای "ابراز وجود سبزپوشان" در صفحه تقویم‌ها یافت نمی‌شود. سران فتنه سبز به خوبی می‌دانند که رنگ سبز در میان امواج میلیونی ملت در راهپیمایی 22 بهمن مجال عرضه اندام نخواهد یافت و در صورت حضور نیز نتیجه انتخابات 22 خرداد با شدت بیشتری در این راهپیمایی عظیم میلیونی ملت تجلی خواهد یافت، لذا امید داشتن به این سیاست نیز برای ماههای آینده نمی‌تواند چاره راه فتنه‌گران باشد. ضمن اینکه سیاست دلخوش کردن به مناسبتها، سیاستی راهبردی برای کودتای مخملی نبوده و بطور مقطعی می‌توانست جوابگو باشد که آنهم تاریخ مصرفش پایان یافته است.

از سویی دیگر دستگیری و حبس سران فتنه انگیز احزاب نامشروع مشارکت و سازمان مجاهدین، و کسانی که به نحوی هدایت موسوی و کروبی را در ایام انتخابات برعهده داشتند، توان تصمیم گیری را از وی گرفته است و موسوی را در وضعیتی قرار داده که بنظر می‌رسد وی از حضور دوباره خود در سیاست بعد از غیبت 20 ساله به شدت پشیمان است. تنها ماندن در میان معرکه و انسداد تمامی راههای پیش رو و تخریب پلهای پشت سر، راه رفتن به جلو و یا بازگشت به عقب را مسدود ساخته و موسوی را به شدت مستاصل کرده است، به نحوی که وی دیگر توان مدیریت اوضاع را نداشته و کنترل فتنه از دست وی خارج شده است.

تلاش برای راه اندازی تشکیلاتی تحت عنوان "راه سبز امید" نیز پاسخگوی خروج از وضعیت بحران در اردوگاه فتنه گران نبوده و با استقبال مواجه نشده است، به نحوی که مدتی است دیگر سخنی از آن به میان نمی‌آید. آنچه تحت عنوان بازگشت به قانون اساسی و تلاش برای اجرای آن که در آخرین بیانیه موسوی(شماره 14) مورد توجه قرار گرفته نیز توسط ساختارشکنی چون موسوی که شش ماه است تمامی اصول قانون اساسی را زیرپا گذاشته مضحک به نظر می‌رسد. اولین گام در مسیر بازگشت به قانون اساسی تسلیم شدن در برابر خواست ملت و انتخابات تائید شده توسط نهاد قانونی شورای نگهبان و تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبری است. نتیجه منطقی که موسوی از پذیرش آن گریزان است و قبول آن به معنای پایان عمر فتنه سبز خواهد بود.

آخرین راهکار که کورسوی امیدی را برای گذران این روزها برای فتنه گران باقی گذاشته است، اتخاذ "سیاست انگلی" برای تداوم حیات فتنه سبز است که با تلاش برای برجسته ساختن نقاط ضعف مدیریتی کشور و ناکارآمد نشان دادن دولت دهم شکل می‌گیرد. اجرای برنامه‌هایی چون طرح تحول اقتصادی که تحولی عظیم در اقتصاد کشور را در صورت اجرای صحیح و با تدبیر آن به همراه خواهد داشت، سیاستهای ظریف و شکننده‌ای است که در صورت عدم اجرای صحیح، آثار اجتماعی و اقتصادی سوئی را به همراه داشته باشد و فرصت را برای ادامه حیات انگلی فتنه گران فراهم خواهد آورد.

آخرین فضای زیست محیطی فتنه گران تنها با تدبیر صحیح امور و افزایش کارآمدی مدیریت کشور در سایه همکاری و تفاهم قوای سه گانه و دیگر نهادهای تاثیر گذار از بین خواهد رفت و موسوی را به اتخاذ مجدد سیاست دو دهه گذشته خویش مطمئن خواهد ساخت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/27:: 9:36 عصر     |     () نظر
تلاش محتشمیون برای گریز از افتضاح شعارهای صهیونیست پسند!

علی اکبر محتشمی رئیس کمیته صیانت از اکاذیب میر حسین موسوی که همچنان نان خود و خاندانش از حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و لبنان تامین می شود، و در آشوب های آمریکا پسند بعد از انتخابات ریاست جمهوری، برای جذب مشتری و گرفتن ژست اپوزیسیون، شعار صهیونیست پسند "نه غزه، نه لبنان" را طرح کرد، این روزها برای فرار از افتضاحی که در گفت وگو با خبرنگاران در دمشق ببار آورد، به تکاپو افتاده است.

این تندروی شدید اللحن هتاک، که خبرنگارانی را که علت حمایت او به عنوان رئیس جمعیت حمایت از فلسطین از شعار صهیونیست پسند "نه غزه، نه لبنان" را جویا بودند، "خر" و "بی شعور" خطاب کرد، این روزها به تقلا افتاده تا دوباره خود را به جنبش های ضد صهیونیستی بچسباند بلکه آبروی رفته اش در پای میر حسین موسوی و کروبی، به جوی خشکیده سوابقش بازگردد!

او که ظاهرا جدیدا به تهران بازگشته، ولی همچنان از آفتابی شدن هراس دارد، با کمک سایت های اینترنتی حامیان موسوی، تلاش دارد تا خود را بسیار مهم و بزرگ جلوه دهد و این گونه القاء کند که:
"مخالفت با محتشمی، یعنی مخالفت با حزب الله لبنان و فلسطین"!

جدیدا سایت های موسوی که تا دیروز در راستای خواست آمریکا، یقه می دریدند و حنجره هاشان پاره شده بود و شعار صهیونیست پسند "نه غزه، نه لبنان" را سر می دادند، امروز دل سوز حزب الله لبنان شده اند و برای "تنش در روابط ایران و حزب الله لبنان" نوحه می سرایند!

دروغ گویان حامی موسوی مدعی شده اند که به دلیل برخی انتقادها، حزب الله لبنان از حکومت جمهوری اسلامی ایران رنجیده است!!!
فرد مجهول الهویه ای (مثل همه نویسندگان سایت های زنجیره ای موسوی) با نام مثلا " هاشم طباطبائی" مدعی شده:

"این انتقادها طیفی از مسائل از توهین به خانواده آیت الله خمینی و حمله به برخی چهره های مهم سیاسی در کشور مانند علی اکبر محتشمی که روابط دیرینه و مستحکمی با رهبری حزب الله دارد، تا چگونگی برگزاری و مدیریت انتخابات ریاست جمهوری را در بر می گیرد."

و سعی کرده افتضاح خبری محتشمی را به خانواده حضرت امام (ره) و حتی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ربط بدهد!!!
زهی خیال باطل.

محتشمی هم بهتر است بجای آسمان و ریسمان به هم بافتن و یک گفت وگوی ساده خبرنگاران را به فیلم های جاسوسی و جیمزباندی و تعقیب و مراقبت تبدیل کردن، تکلیف خود را با شعار صهیونیست پسند "نه غزه، نه لبنان" روشن کند و تناقض موجود بین این شعار خائنانه در حق آرمان های امام، با ریاستش بر جمعیت حمایت از فلسطین را معلوم کند.

بزرگ ترین مشکل به اصطلاح اصلاح طلبان که همواره تلاش نامقدس شان را بر زمین زده و در پیشبرد اهداف مرموز ناکام شان گذاشته، عدم صداقت و شفافیت بوده و هست.

اگرچه اینان همواره شعار دروغین "دانستن حق مردم است" را سر داده اند، ولی همواره با دوگانگی و تضاد رفتاری خویش، باعث ریزش هواداران خود شده اند.

محتشمی هم بهتر است بجای بغض و کینه ای که به خاطر مسائل خانوادگی که از دستگیری بستگانش در باند توطئه گران کودتای سبز لجنی از نظام به دل گرفته، تکلیف خود را با راه و مرام امام و فامیل خویش که محاکمه شان نشان از توطئه های دیرینه شان علیه انقلاب اسلامی و امام و رهبری دارد، معلوم کند و "حق را ملاک شناخت افراد کند، نه افراد را ملاک شناخت حق!"

آن چه به نظر می رسد، برخی افراد که خود را یار دیرین و نزدیک به امام راحل می دانند، امروز نشان داده اند که در طول سال های بودن در کنار امام، اصلا از شخصیت امام خمینی هیچ گونه شناخت درستی بدست نیاورده اند وگرنه برخورد امام با نوه خود "سید حسین" در اولین سال های پیروزی انقلاب اسلامی، و همچنین برکناری صریح و سریع آیت الله منتظری از قائم مقامی رهبری، نشان می دهد که امام، (علی (ع) گونه) به هیچ وجه حاضر نبود نظام اسلامی را فدای مصلحت بستگان و دوستان خویش کند و در این راه، با هیچکس رودربایستی نداشت.
روحش شاد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/27:: 9:35 عصر     |     () نظر
پس از افشاگری یکی از فرماندهای سپاه پاسداران درباره بازداشت یک ساعته ریگی در عربستان و آزادی وی با دخالت نیروهای پاکستانی سرگرده این گروهک برای جلوگیری از انزوای خود دست به جوسازی روانی زده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی پرچم: ریگی پس از شهادت سردار شوشتری و همراهان در مصاحبه با شبکه الجزیره گفته بود که "من 40 نفر نیروی انتحاری دارم که 10 نفر از آنها وارد ایران شده که یک نفر از انها با نام محمد در ترور سرداران سپاه کشته شد و مابقی هفته های آینده عملیات خود را انجام می دهند."

این در حالی است که پیگیری های به عمل آمده حکایت از آن دارد که تمامی افراد مورد ادعای ریگی در حال حاضر توسط نیروهای ایرانی دستگیر شده و با توجه به همدلی پدید آمده میان بزرگان قبایل سیستان و بلوچستان با ماموران ایرانی اعضای گروهک تروریستی ریگی در روزهای اخیر توان کوچک ترین تحرکی را در منطقه نداشته و در چندین مورد توسط مردم بومی و محلی به مسئولان و نهادهای منطقه معرفی شده اند.

بنا بر این گزارش، پس از ناکامی شدید عوامل تروریستی این گروهک، عبدالمالک ریگی با شایعه سازی قصد دارند فضای منطقه را ناامن جلوه دهند و بر همین اساس اخیرا در دانشگاه سیستان شایعه کرده اند که در 16 آذر عوامل ریگی قصد انجام عملیات بمب گذاری دارند. اما با توجه به شرایط امن پدید آمده پس از شهادت سرداران سپاه طبق آخرین اطلاعات به دست آمده در حال حاضر تمامی نقاط استان سیستان و بلوچستان تحت کنترل نیروهای ایرانی بوده و تهدیدهای ریگی نیز بی اثر می باشد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/26:: 8:9 عصر     |     () نظر

حمید داود آبادی که این روزها در وبلاگش با توجه به شرایط سیاسی بیشتر برخی ناگفته ها را منتشر می کند این بار در وبلاگ خاطرات جبهه نوشته:
اگر درست یادم باشد، اولین بار او را سال 1374 در دفتر "حزب الله لبنان" در تهران دیدم. رفته بودم به دوست لبنانی ام "ابو احمد" سری بزنم که دیدم جوانی داخل اتاقش نشسته؛ تیپ حزب اللهی داشت و آن گونه که خودش می گفت، از دانشجوبان "دانشگاه خواجه نصیر" در زیر پل سید خندان تهران بود. آمده بود تا پوستر و بروشورهای حزب الله لبنان را برای برگزاری مراسمی که در پیش داشتند، بگیرد. گفت که اسمش اکبر است. البته اسم کاملش "سید علی اکبر موسوی خوئینی" بود.
ازش خوشم آمد. فعال بود و پرشور. تند  بود و داغ. حزب اللهی دو آتشه بود. از آنهایی که اگر ولش می کردند، صد کیلو بمب به خود می بست و خودش را یا به کاخ سفید می کوبید، یا سرفرماندهی اسرائیل در تل آویو!
از همان جا با هم رفیق شدیم. مخصوصا یکی دو باری که در دانشگاه خواجه نصیر درباره لبنان و دفاع مقدس سخنرانی و خاطره گویی داشتم، بیشتر با اکبر و لهجه غلیظ آذری اش خودمانی شدم.
روزها می گذشت. از دور اخباری از او می شنیدم که ظاهرا بر تندی و شدت اکبر هم افزوده می شد.
در سال 1378 در انتخابات مجلس ششم که از طرف اصلاح طلبان کاندید شد، خوشم نیامد. برای همین به او رای ندادم. دوست داشتم ببینمش تا علت این کار را بپرسم ولی فرصت نشد.
گاه و بی گاه از مواضع تند او در مجلس چیزهایی می شنیدم و می خواندم ولی برایم اهمیت نداشت؛ تا این که شنیدم مصاحبه ای کرده و درباره دارایی شخصی دو نفر ادعاهایی کرده.
اکبر در مصاحبه ای مدعی شده بود که "محمد علی زم" رئیس سایق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که تجارت سیگار و پالایشگاه نفت را برای پیشبرد کارهای فرهنگی در سوابقش داشت و همچنین "محمد حسن ملک مدنی" شهردار وقت تهران، ثروت هایی ده ها میلیاردی دارند که از راه های مشکوک فراهم آمده است.
برایم جالب بود. چون ملک مدنی شهردار منتخب اصلاح طلبان بود و هم خط و ربطشان. این که یکی از درون شان پته آنها را روی آب بریزد، جای تعجب داشت.
دست بر قضا، یکی از بستگانمان بر اثر تصادف، چون توان پرداخت دیه مجروح را نداشت، راهی زندان شد. با مشورت هایی که با ستاد دیه کردم، بهتر آن دیدم تا بستگان او را به یکی از نمایندگان مجلس معرفی کنم تا از آن طریق وامی بگیرند که بتوانند قسط های دیه را پرداخت کنند. نزدیک ترین فرد را هم اکبر موسوی خوئینی یافتم. خدا خیرش دهد. با نامه ای که خطاب به کمیته امداد داد، موفق شدند کل مبلغ دیه را وام بگیرند و کارشان راه افتاد. واقعا زحمت کشید. از حق نگذرم، هر کس را که مشکلی داشت سراغ او می فرستادم و با رساندن سلام من، کارشان را راه می انداخت. بسیار فعال بود و برای هر کس که از راه می رسید، کار می کرد. آشنا و غیرآشنا هم نمی شناخت.
 
سرانجام با پیغام هایی که توسط دوستان داد، من که از رفتن پهلوی او اکراه داشتم، سر انجام در یکی از روزهای سال 1380 به دفترش در ساختمان دیدارهای نمایندگان مجلس در میدان بهارستان رفتم.
کلی تحویل گرفت. در میان صحبت ها، سر دلش باز شد و زد به گلایه از دوستان هم خطی خودش. آن زمان "ابراهیم اصغرزاده" نماینده شورای شهر تهران، با "ملک مدنی" شهردار تهران در افتاده بود و شدیدا علیه یکدیگر مصاحبه می کردند. تا حدی که اصغر زاده مدعی شد:
"ملک مدنی اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و باید برای ادامه فعالیتش، گواهی عدم اعتیاد بیاورد."
با ناراحتی برگه ای را که رونوشت آگهی ثبت شرکت ها در روزنامه رسمی کشور بود، نشانم داد و گفت:
- من ساده را بگو که فکر می کردم دعوای اصغرزاده با ملک مدنی از روی دل سوزی برای ملت است.
با ناراحتی شدید ادامه داد:
- وقتی که من مصاحبه کردم و گفتم که ملک مدنی و زم ثروت میلیاردی به هم زده اند، دوست خودمون آقای اصغرزاده نصفه شب به من زنگ زده و میگه اکبر این کارها چیه که داری می کنی؟ تو داری به اصلاحات ضربه می زنی. داری می زنی توی دروازه خودمون. وقتی گفتم مگه چی شده؟ گفت:
این چه حرفیه درباره ملک مدنی زدی؟ فردا صبح مصاحبه کن و حرف های قبلی خودت رو تکذیب کن.
که گفتم مگه من دروغ گفتم که تکذیب کنم؟ این یارو داره مملکت رو می چاپه.
که اصغر زاده گفت:
نه اکبر تو اشتباه می کنی تو داری به خودمون ضربه می زنی. فردا حرفت رو تکذیب کن.
وقتی گفتم که خود تو توی شورای شهر علیه او کلی ادعا کردی، گفت تو به اونا کاری نداشته باش. این حرف تو خیلی چیزارو خراب می کنه.
و اکبر با ناراحتی برگه را نشان داد و گفت:
بفرما ... تازه فهمیدم همسر آقای اصغرزاده با آقای ملک مدنی تجارت و صادرات نفت دارند و سودهای هنگفت میلیاردی می کنند. اون وقت من خر ساده فکر می کردم آقایون واقعا دارن از حقوق ملت دفاع می کنن. تازه این که چیزی نیست. شرکت روغن نباتی .... در شیراز هم مال همین آقای اصغر زاده و خانمش است.
ظاهرا از همان مصاحبه به بعد، دوستان اصلاح طلب اکبر در "تحکیم وحدت" به او به چشم دیگری می نگریستند و به یکدیگر توصیه می کردند که:
- حواستان باشد، اکبر عامل نفوذی وزارت اطلاعات در دفتر تحکیم وحدت است.
و همان شد که اکبر در جمع دوستان دیرینه اش، احساس تلخ "جاسوس" بودن یافت و خود را مهره ای اضافی که چه بسا دیر یا زود باید حذف می شد، دید. جالب تر این بود که دوستانش او را عامل نفوذی وزارت اطلاعاتی می دانستند که در سلطه حکومت دوم خردادی ها بود!
دیگر اکبر را جز یکی دو مورد ندیدم تا این که خبردار شدم به آمریکا رفته و همدوش گنجی، گوگوش، حقیقت جو و پارسی پور، برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند!
درد اکبر، نظام جمهوری اسلامی نیست؛ درد اکبر دوستانش بودند که امثال او را ساده گیر آوردند و با شعارهای دهان پر کن، از آنها سوء استفاده کردند و حساب های مالی خویش را انبوه ساختند و اسم آن را گذاشتند "اصلاح طلبی".
اکبر از دست نظام جمهوری اسلامی ضربه نخورد، از دوستان شیاد و کلاهبردار خویش که مال اندوزی را با اسم رمز "مبارزه با خشونت" پیشه کردند، ضربه خورد.
اکبر از دست نظام جمهوری اسلامی فرار نکرد، از دوستان خویش گریخت که وقتی فهمیدند او حاضر نیست دیگر به آنان کولی بدهد، امکان دارد بلایی که بر سر "حجاریان"(مردی که زیاد می دانست) آوردند، سر او بیاورند و در تصادف یا تروری ساختگی، او را که موی دماغ شان شده بود، از سر راه بردارند.
همان کاری که با اکبر گنجی کردند. او که با تحریک امثال حجاریان به نشر اکاذیب پرداخت، وقتی گیر افتاد و به زندان رفت، همه مثلا دوستان، دورش را خالی کردند و به او محل ... هم نگذاشتند تا او که از همه کس بخصوص دوستانش بریده بود، برای خودکشی اقدام به اعتصاب غذا کرد تا حداقل به عنوان یک قهرمان بمیرد ولی جرات و جسارت آن را هم نداشت و شد مانند:
"کسی که برای خودکشی خود را به ریل قطار بست ولی مقداری هم نان و آب با خود برده بود. وقتی علت کار را پرسیدند، گفت: می خواهم اگر قطار دیر آمد از گرسنگی نمیرم!"
اکبر گنجی و اکبر موسوی خوئینی، اگر در خارج باشند، برای اصلاح طلبان بهتر است چون دیگر کسی از افتضاحات و خودزنی های شان با خبر نمی شود و بهتر می شود همچنان دروغ بافت و نسل جوان امروز را فریفت.
امروز همان را که به "سیدعلی اکبرمحتشمی پور" در دمشق گفتم، به "سیدعلی اکبر موسوی خوئینی" که در آمریکاست، می گویم:
"اکبر ... امام و انقلاب را ارزان به گوگوش و امثال او فروختی. در آمریکا می خواهی با واکس زدن پوتین سربازان آمریکایی، در حمله نظامی به وطنت و ویران سازی ایران اسلامی کمک شان کنی؟ این قدر راحت ریشه خویش را از این خاک کندی و در ماسه و شن غرب چپاندی؟!
دوست قدیمی ات حمید

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/26:: 7:53 عصر     |     () نظر
طنز کیهان در باره‌ی سخنان کروبی
  
گفت: یکی از سران فتنه گفته است جمهوری اسلامی یعنی همان که 98 درصد مردم به آن رای دادند نه جمهوری اسلامی کسانی که به رای مردم احترام نمی گذارند!
گفتم: خب! ایشان که کمتر از یک درصد رای آورده بود یعنی بیش از 99درصد مردم او را لایق ریاست جمهوری ندانسته‌اند بنابراین، چرا به رای 99درصدی مردم احترام نمی گذارد؟
گفت: همین آقا گفته است من و دوستانم به انقلاب وفاداریم!
گفتم: حمایت از اسرائیل، همراهی با آمریکا، پیوند با منافقین و بهایی ها و سلطنت طلب ها و مفسدین اقتصادی و... با انقلاب اسلامی چه سازگاری دارد؟!
گفت: چه عرض کنم؟! شاید منظورش انقلاب سفید شاه معدوم است؟!
گفتم: یارو از مکه برگشته بود، دوستانش پرسیدند چه خبر؟! خانه خدا را زیارت کردی؟! جواب داد؛ خیلی سنگ خوردم، اما بالاخره خودمو بهش رسوندم و حسابی بوسیدمش!!
   

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/26:: 7:51 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >