سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقوای الهی، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

آقایان! ما هم کم برای هسته ای، انرژی نگذاشتیم. چه روزها که پای میز مذاکره ندای تسلیم تسلیم را به زبان تعلیق داوطلبانه فریاد زدیم و دستانمان را بالا بردیم. خوب دستانمان درد میگیرد پدرجان! خیلی از مواقع هم داشتیم از ترس بندری میزدیم چون از هیبت هیئت مذاکره کننده 1+5 هول ورمان داشته بود.

نترسین نترسین ما همه با هم هستیم!

 

شاید ملت الان نفهمند اما بیست سال دیگر حتما در میابند که ما چه خدمتی کردیم(به کسی که در دوره اصلاحات کار امروزی دکتر جلیلی را انجام می داد). همین بستن در تاسیسات هسته ای، کم خدمتی نبود به مردم. اگر ما در انرژی هسته ای را به کل تخته نکرده بودیم؛ شما گشنه های پاپتی غیرتی نمی شدید و راه نمی افتادید تو خیابان داد بزنید: انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

این ما بودیم که با کشیدن زیرآب کشورمان به شما انگیزه دادیم. تازه رویه القای انگیزه از سوی ما خیلی دامنه دارتر و عمیق تر از این حرفهاست که دیگر شرط می بندم این یکی را نمیدانید. این ما بودیم که باعث شدیم شورای امنیت قطعنامه ها بدهد علیه  ایران و این ما بودیم که هی در گوش آمریکا ندای تحریم تحریم سر دادیم. اینها کم خدمتی نیستند که همه اش را یواشکی و در خفا مرتکب می شدیم(ببخشیددر خفا انجام میدادیم) تا خدای ناکرده ریا نشود. بنده خودم به شخصه هرگز راضی نبودم که حتی یک مو از سر انرژی هسته ای کم شود! و برای همین الان عمیقاً نگرانم که حاصل تلاش های صادقانه و خالصانه و مختلسانه (ببخشید مخلصانه) من و همکارانم از میان برود.

ما این همه زحمت بی ریا کشیدم و پزش را یکی دیگه داده( به قول شاعر: انرژی رو دزدیدن، دارن باهاش پز میدن) اما الان دیگر نمیتوانم سکوت کنم. این آقاهه که دلم نمیخواد اسمش رو ببرم میخواهد همه اون اورانیومی را که بنده با خون دلم غنی کردم! (حالا درسته با دست خودم غنی اش نکردم اما به شرافتم سوگند شخص غنی کننده آن را بارها نفرین کردم و کلی از این بابت تلاش نمودم) به یکباره تحویل آمریکای جهانخوار بدهند.

من از اینجا اعلام میکنم که شما باید هوشیار باشید و گول این صحنه سازی های خطرناک را نخورید. بیائید اینجا بنده خودم صحنه سازی های بی خطری  میکنم که حالش را ببرید و کیفش را بکنید و گولش را هم بخورید! باور بفرمائید اینها وقتی با 1+5 مذاکر میکردند ذره ای سختی نکشیدند. عمراً از اینها نترسیده اند و مانند ما از زور وحشت وزن کم نکرده اند. اینها اگر یه خورده ترسیده بودند باید بندری یا دستکم یک نیمچه عربی میزدند! اما هر چه ما زدیم اینها نزدند! در حالیکه ما در ره وطن از جانمان مایه گذاشتیم و هرچه 1+5 زد ما هم دلاورانه حرکات موزون کردیم. باور بفرمائید به حلال و حرام بودن موسیقی نواخته شده توسط آنان هم هیچ کاری نداشتیم چون برای مملکتمان بیش از این ها ارزش قائلیم!

تازه اینها اصلاً زحمت مذاکرات پنهانی با خارجکی های کافر را هم متحمل نشده اند این ما بودیم که همه این زحمات را کشیدیم. ما باید از دستاوردهای ملت در انرژی هسته ای دفاع کنیم. ما باید . . .

دیدن بعضی از عکس ها، چنان مشمئز کننده است که  . . . بگذار بماند گله ما به دل ما.

ببخشید گوینده سطور بالا نامعلوم است اما محض احتیاط به یابنده ایشان توصیه میشود فاصله مطمئنه را رعایت کرده و زیاد نزدیکش نشود. بنده خدا این روزها اعصاب ندارد!

نوشته بالا پیشکش آنهائی که زمانی داد میزدند انرژی هسته ای نمیخواهند و حتی از دکتر معین بخاطر دادن قول تعطیلی فعالیت های هسته ای در دور نهم انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

توضیح خیلی ضروری:

بنده از همه دوستان روحانی ام که به این وبلاگ سر می زنند؛ صمیمانه عذر میخواهم اما باید بالاخره یک جائی یقه غاصبان این لباس مقدس را گرفت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/28:: 8:12 عصر     |     () نظر