سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، دوست دارد که بنده اش را درجستجوی مال حلال، خسته ببیند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/5:: 8:32 عصر     |     () نظر

ECA-100124002631.jpg


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/5:: 8:12 عصر     |     () نظر

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/5:: 8:0 عصر     |     () نظر

علی تنهاست

بعضی از دوستان در این برهه از زمان سکوت اختیار کرده اند ..بعضیها هم بخاطر محافظه کاری طرح وحدت را بمیان میکشند ..بعضیها هم از رهبری عزیز مایه مایه میذارندو میگویند از رهبری جلو تر نرو و سکوت کن چون رهبری فرموده وحدت داشته باشیم ..با این توجیهات سکوت میکنند و میگویند نباید حرفی بزنیم و چیزی بگوییم ..الان زمان وحدت است ..

میخوام بگم وحدت بین کی ؟ بین علی ع و معاویه ؟ بین حرمت شکنان عاشورا و عاشقان ابا عبدالله ؟وحدت با کسانی که سربازی را در میان جمع لخت و عریان میکنند ؟ کسانی که ? ماه کشور را به آشوب کشیدند و با دشمنان بیگانه متحد شدند ؟ به بهانه تقلب و احیای حق به انقلاب اسلامی خدشه وارد کردند ؟بین منافقین و ولایتمداران ؟چرا میترسید ؟ چرا سکوت میکنید ؟ رهبری وظیفه خودش را به نحو احسن انجام میدهد ..من و تو چه وظیفه ای داریم ؟ آیا نباید روشنگری کرد ؟ همش تاریخ میخوانید و تمام ؟

آهای کسانی که سنگ شهدا و امام را به سینه میزنید ..این است خط امامی بودن ؟ جواب خون شهدای عزیز را چه خواهید داد ؟اعمال موسوی و اصلاح طلبان آیا بر حق بود ؟ شایعات کروبی و دروغهای موسوی بر حق بود ؟ خودتان را شیعه علی ع میدانید ؟ این است راه حسین ع ؟ در ایام محرم برای حسین ع سینه میزنید و یزید را لعن میکنید ؟ حسین زمان را نمیبینید ؟ یزید زمان را نمیبینید ؟ یا فکر میکنید راه یزید و راه سالار شهیدان و اهدافشان تمام شده است ؟ اینطوری ادعای شیعه بودن میکنید ؟

ای کسانی که نان ولایت فقیه را می خورید! ای کسانی که نان حزب اللهی بودن و اصولگرا بودن را می خورید! این طور آدم اصولگرا می شود؟ تو زنده ای؟ تو نفس می کشی؟ تو زبان در کامت هست؟ و عوامل فتنه محاکمه نمی شوند فقط بخاطر اینکه آقایان ترسو هستند. جگر ندارید؟ چرا آنها را به دادگاه نمی کشید؟ مگر کم فتنه کرده اند؟ مگر حکم امام نیست؟ مگر حکمشان اعدام نیست؟ چرا مصلحت اندیشی می کنید؟ نتیجه مصلحت اندیشی تو چیزی جز گمراهی مردم نخواهد بود. اصولگراهایی که با رای مردم بالا آمدند، خوابند؟ کجا رفتند؟ پیک نیک رفتند؟ جایشان گرم و نرم شده؟ چرا از آبروی خود نمی گذرند؟ آن قوم آخرالزمانی که در سوره مائده توصیف شده فرموده که : « لا یخافون لومه لائم» از سرزنش نمی ترسند، از آبرو دادن نمی ترسند.

امام زمان(عج) نمی آید چون 313 نفر که از آبرو دادن نترسند، نداریم. با کی بیاد؟!

ای خاک بر سر کسانی که ارعای مسلمانی و شیعه بودن و انقلابی بودن میکنند و اما یزیدیان و شمر و ابن ملجم و معاویه و عمروعاصهای زمان را میبینند و سکوت میکنند ..چه توجیهی دارید ؟ فردای قیامت با چه رویی میخواهید به امام و شهدا نگاه کنید ؟ چرا فریاد هل من معین حسین زمان را میشنوید و اما لبیک نمیگویید ؟

چرا محافظه کار شدید ؟ چرا نان به نرخ روز میخورید ؟ ایمانتان کجا رفت ؟ اینطوری برای فرج آقا امام زمان دعا میکنید ؟ شما که نایب امام زمان را توهین میکنید ؟ و یا توهین کنند گان را حمایت ؟ تا کی سکوت ؟شیعه بودن و انقلابی بودن به شعار نیست به عمل است..

از مظلومیت علی ع و امام حسین سخن میگویید و مخالفینش را لعن میکنید ؟ آن تاریخ تمام شده است ..شمر و یزید و ابن ملجم نیز به درک واصل شدند اما راهشان وجود دارد ...چرا فکر میکنید الان همان مسائل تکرار نمیشود ؟چرا فکر میکنید موسوی خیانتکار نیست ؟ کروبی خائن نیست ؟ صانعی ابوموسی اشعری نیست ؟از ولایت سخن میگویید اما در چهارچوب تاریخ ؟ فقط طرفدار تاریخ شدید ؟ زمان را نمیبینید ؟ یا میترسید بگویید موسوی و فرقه ضاله سبز مارقین زمان هستند ؟چرا میترسید بگویید صانعی و منتظری خیانتکار و عمرو عاصهای دوران هستند ؟

ولایتمدار یعنی چه ؟ همش میگویید علی ع سرش را در چاه میکرد و درد و دل میکرد ..چرا نمیبینید همین دغل دوستان نامرد و خائن خون به دل مقام معظم رهبری کردند ..چرا نمیگویید ؟ 

مقام معظم رهبری الان مانند علی ع مظلوم گشته است ..مورد توهین و تهمت خواص و عوام قرار گرفته است ..شما و روشنگری نباشد ایشان مظلوم تر هم خواهد شد. آن امیرالمومنین(ع) که پیامبر(ص) دستشان را به عنوان ولی بالا برد، «من کنت مولا فهذا علی مولا» را داشت، این طور مظلوم می شود. مقام معظم رهبری که یک نامه از آقا امام زمان(عج) ندارد که بگوید من نائب ایشانم. خب اگر من و تو بیدار نباشیم ایشان هم مظلوم می شود! چرا بعضی وقت ها باید به مماشات رفتار کرد؟

در روضه ها همیشه از نمکدان شکنی کوفیان می گویند که چه کردند و چه ها کردند با اباعبدالله الحسین(ع) چه کردند، با امیرالمومنین(ع) چه کردند. خب درست است دیگر کارهای امیرالمونین(ع) اثری نداشت، مردم به طعنه امیرالمومنین(ع) می گفتند: مردان ما را کشته ای و حالا می آیی به یتیمان ما غذا می دهی؟

ببینید فضا تا چه حد می تواند تاریک بشود. ببینید اگر شما با زبان روشنگری نکنید، باید1400 سال بگذرد تا بشود این حرف ها را زد. همین امروز هم نمی توان به سادگی رفت وسط شهر و قصه و ماجرای خوارج را شفاف گفت. قبول دارید اگر بخواهیم داستان خوارج را رک و پوست کنده بگوئیم، یک عده ای با امیرالمومنین(ع) بد می شوند؟ ما که قتل عامی نکرده ایم. قبول دارید در آن صورت امیرالمومنین(ع) را به ضایع کردن حقوق یشر محکوم می کنند؟ این علی که اسوه ی ازلی و ابدی تاریخ است، ببینید چقدر در فشار و منگنه است؟

از شما می پرسم... خون کوفیان که از ما رنگین تر نیست؟ ما چرا نباید این امتحان ها را پس ندهیم؟ چرا نباید بین ما خوارج تولید شود؟ تا ملتی نشان ندهد که مثل مردم کوفه نیست! امام زمان(عج) خواهد آمد؟

امتحان خوارج یکی از امتحان های سهمگینی بود که امیرالمونین(ع) مجبور شد به حقیقت بیشتر عمل بکند. جنگ شد. .... کدام یک از پیامبران و اولیای الهی را بالای منابر لعن کردند، غیر از علی بن ابی طالب(ع). چرا؟ چرا لعن کردند؟ آن وقت مقام معظم رهبری در مقابل امیرالمومنین(ع) چه چیزی دارد که امیرالمومنین(ع) بخواهد اینقدر متهم و مظلوم بشود و ایشان نشود؟ خب طبیعی است که آقا هم مظلوم خواهد شد.

لعنت خدا بر کسانی که مظلومیت رهبری عزیز را می بینند و اما راه سکوت اختیار کرده اند ..اما در بالای منبرها از مظلومیت علی ع و حسین ع سخن میگویند ...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/5:: 7:33 عصر     |     () نظر
انتقاد شدید آیت‌الله یزدی از مواضع هاشمی رفسنجانی :
موضع‌گیری آقای هاشمی از دوپهلو هم گذشته است
آقای هاشمی شما خودت منصوب رهبری هستی

پس از آنکه رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایشات خود در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راه حل روشن شدن ابهامات روزهای اخیر فضای سیاسی کشور را پرهیز از دوپهلو سخن گفتن خواص اعلام کردند، هاشمی رفسنجانی در سخنانی در جمع اعضای حزب اعتدال و توسعه به بیان مواضعی پرداخت که واکنش های تندی را به دنبال داشت. در تازه ترین واکنش نسبت به این سخنان، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از موضع گیری‌های دو پهلوی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قبال حوادث اخیر کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: اگر بزرگترین افراد هم بخواهند در مقابل نظام ما بایستند نظام آنها را کنار خواهد زد.

به گزارش رجانیوز به نقل از رسا، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در دیدار مدیران صدا و سیما در سخنانی با اشاره به موضع گیری های دو پهلوی هاشمی رفسنجانی در حوادث فتنه های اخیر گفت: آقای هاشمی در دیدار با اعضای حزب اعتدال و توسعه که من نمی خواهم در این جلسه درباره این حزب و وضعیت آنها صحبت کنم، سخنانی را مطرح کرده است که بر خود لازم می دانم نکاتی را در این خصوص بیان کنم.

وی تصریح کرد: آقای هاشمی در این دیدار با تکرار سخنان و مواضع خود در خطبه های نماز جمعه گفته است در شرایط امروز نیز برای برون رفت از وضعیت کنونی راه حل هایی به ذهن من می رسد که با توجه به تجربیاتم در خطبه های نماز جمعه نیز آن را مطرح کرده ام.

آیت الله یزدی خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای هاشمی مگر تجربیات شما با رهبری از هم جدا بود؟ یا شما دو تا با هم آمدید، با هم بودید و با هم دوران جنگ را گذراندید. تجربیات شما چه تفاوتی با تجربیات ایشان دارد؟

استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از اظهار نظر هاشمی در خصوص تردید در انتخابات در نماز جمعه اظهار داشت: شما در این تریبون گفتید که ما هنوز در انتخابات تردید داریم، ولی مقام معظم رهبری گفت هیچ تردیدی در انتخابات نیست.

نائب رییس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز بحث ریاست احمدی نژاد یا موسوی نیست بحث براندازی نظام و اسلام است و این موضوع برای هیچ کسی مخفی نیست. دشمنان نیز صراحتا از آشوبگران حمایت کردند و هزینه های گزافی را برای این امر اختصاص دادند.

وی با اشاره به حمایت های آمریکا از آشوبگران تاکید کرد: اینها چقدر ساده و نادان هستند که می خواهند با چند دلار کشور ما را واژگون کنند. نظام اسلامی قوی‏تر از این است که با این مسائل سرنگون شود.

آیت الله یزدی تاکید کرد: مردم ما در نهم دی ماه حضور بی نظیری در تظاهرات داشتند و آقای هاشمی شما اگر امروز می خواهید صحبت بکنید باید جریان عاشورا را محکوم کنید و مرز خود را مشخص تر نمایید.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقتدار نظام تصریح کرد: نظام ما به قدری مقتدر است که اگر بزرگترین افراد هم بخواهند در مقابل آن بایستند نظام آنها را کنار خواهد زد و اگر کسانی خیال می کنند می توانند انقلاب را تسلیم کنند، مطمئن باشند یا خودشان باید تسلیم نظام شوند و یا باید کنار بروند.

وی با بیان اینکه ما هنوز مردم را نشناخته ایم تاکید کرد: مردم حاضر نیستند برای این انقلاب که خون های زیادی ریخته شده و زحمات بسیار زیادی کشیده شده است آن را با امور جزیی از دست بدهند.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه گفت: سئوال من از آقای هاشمی این است که تجربه شما در کجا به دست آمده؟ رهبری تکلیف را در نماز جمعه مشخص کردند، نماز جمعه شما راهگشاتر بود برای مردم یا نماز جمعه رهبری.

دبیر مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آقای هاشمی حزب اعتدال چقدر پایگاه و موقعیت در جامعه دارد که شما برای آنها می گویید راه برون رفت این است و در برابر حرف رهبری موضع گیری کردید.

آیت الله یزدی با اشاره به مواضع رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تاکید وی مبنی بر اینکه مشکلات کنونی کشور با تدبیر رهبری و کمک افراد مختلف دو جناح قابل حل است خاطر نشان ساخت: من از شما می پرسم مقصود شما از دو جناح چیست، افراد معتدل از دید شما چه اشخاصی هستند، سه نفرشان را بیان کنید.

وی با بیان اینکه من از ذکر نام افراد معتدل مد نظر آقای هاشمی معذورم تصریح کرد: من حضورا به هاشمی گفتم شما چرا در امور دخالت می کنید خود قوه قضاییه به این مسائل رسیدگی می کند و ما نباید سلیقه شخصی خود را برای حل و فصل مسائل اعمال کنیم.

آیت الله یزدی تعبیر هاشمی در خصوص مقام معظم رهبری را مورد انتقاد قرار داد و گفت: وی صحبتی کرده است و گفته است در شرایط کنونی این جانب ایشان(رهبری) را فرد اصلح برای حل مشکلات کشور می دانم که به نظر من تعبیر ایشان نسبت به رهبری، از دو پهلو و سه پهلو حرف زدن هم بدتر است.

وی خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آقای هاشمی رهبری انتخاب شده خبرگان است، ایشان رهبر هستند و همه مردم از دقت هایشان و تدابیری که ایشان برای حفظ نظام پیش گرفته است تقدیر می کنند، اما شما چرا اینگونه سخن می گویید.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مگر چه مسائلی در کشور وجود دارد که باید دو نفر در کنار رهبری بیایند مسائل را حل و فصل بکنند.

آیت الله یزدی عنوان کرد: بنده شخصا از مقام معظم رهبری مسائل را جویا شدم ایشان گفتند نظام مقرراتی دارد و دارد به مقررات عمل می شود و جای نگرانی نیست، نظام کار خود را دارد انجام می دهد از این جریانات بدتر هم بوده اما خداوند نظام را حفظ کرده است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: کف های روی آب می رود و کسانی که گرفتار توهم شده اند و برای ادعاهای واهی خود هیچ دلیلی نداشتند نباید چنین موضع هایی بگیرند.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: متاسفانه آقای هاشمی اسم رهبری را هم نمی برد و بنده تعبیر ایشان در این خصوص را نوعی جسارت و تردید در رهبری می دانم.

وی تاکید کرد: آقای هاشمی شما خودت منصوب رهبری هستی و رسمیت کار شما در مجمع با نصب معظم له است و باید سمت رهبری را هم به کار ببرید.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دیگر راهکارهای هاشمی برای برون رفت از شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: رییس مجمع تشخیص در دیدار با حزب اعتدال و توسعه تاکید می کند که در صورت حل مشکلات فعلی دشمنان و ضد انقلاب ها مایوس خواهند شد اما من می خواهم بگویم دشمنان انقلاب هیچ گاه دست از سر ما و امام و رهبری بر نخواهند داشت و تا حاکمیت اسلام وجود دارد توطئه و خصومت دشمنان نیز وجود خواهد داشت.

آیت الله یزدی تاکید کرد: من نمی دانم تا کی قرار است آقای هاشمی با روش های دو پهلو و سه پهلو حرف زدن در برابر تصریحات رهبری عمل کند.

وی تاکید کرد: چند بار باید رهبری آغوش باز کند و بگوید آقای هاشمی بیا به طرف انقلاب و همان همراهی سابق را داشته باشید. اما متاسفانه وی دوباره یک مطلبی را بیان می کند و به جای اینکه یک قدم به جلو بیاید در افکار عمومی یک قدم عقب تر می رود.

نائب رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: من متاسفم که شخصیتی با این سوابق این گونه اظهار نظر می کند ما دلمان نمی خواهد وضعیتی که برای آقای منتظری پیش آمد برای شما هم پیش بیاید، نظام با کسی تعارف و شوخی ندارد و این انقلاب نیز به سادگی به دست نیامده که به سادگی از دست برود.

وی گفت: وقتی امثال ایشان این گونه برخورد می کنند ما نمی دانیم تکلیفمان چیست.

وی همچنین با اشاره به جلسه هیات رییسه خبرگان رهبری تصریح کرد: در این جلسه برخی ها لبخند من و آقای هاشمی را بهانه کرده بودند و گفتند فلانی و فلانی با هم با لبخند نگاه کردند.

آیت الله یزدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بنده یک زمانی در دیدار با یکی از شخصیت ها درباره امام (ره) تعبیری به کار بردم و گفتم اگر آقای خمینی قرار است جهنم هم برود ما جهنم ایشان را می رویم اما بهشت شما را نه.

وی ادامه داد: من به آقای هاشمی هم می گویم ما همراه رهبری هر کجا می رویم اما همراه شما نمی آییم و هیچ تعارف هم نداریم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین از اقدامات رسانه ملی در حوادث بعد از انتخابات قدردانی کرد و گفت: مناظراتی که هم اکنون در حال پخش از صدا و سیما است روی آن اختلاف نظراتی وجود دارد بنده نیز تا حدودی این مناظرات را مشاهده کرده ام.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از افراد در این گونه جلسات به جای مناظره توهین می کنند که این موضع به هیچ وجه پسندیده نیست.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مجادله با مناظره تفاوت دارد تاکید کرد: مجادله در اسلام نهی شده است اما مناظره و گفت وگو موجب پیشرفت در تفکر و عقیده و همچنین روشن شدن مسائل می شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/5:: 7:32 عصر     |     () نظر

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2010%5C1%5C15%5Cimg633991827248593750.jpg

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/4:: 8:18 عصر     |     () نظر

دعوای 4 تا شاعر سر یک شعر
  

حتماً شنیده اید که «حافظ»، فرموده است:دعوای 4 تا شاعر سر یک شعر

اگر آن ترک شیرازی به دست آورد دل ما                            را به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

و شاید هم شنیده باشید که «صائب تبریزی» با سرزنش حافظ می گوید:

اگر آن ترک شیرازی به دست آورد دل ما را                         به خال هندویش بخشم سر و دست و تن و پا را
هر آن کس چیز می بخشد ز مال خویش می بخشد          نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را

و این که «شهریار» با ملامت صائب می گوید:

اگر آن ترک شیرازی به دست آورد دل ما را                         به خال هندویش بخشم تمام روح اجزا را
هر آن کس که چیز می بخشد به سان مرد می بخشد        نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را
سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند                نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله دل ها را

و این که سرانجام «فاطمه دریایی» با متانتی خاص(!) می گوید:

اگر آن ترک شیرازی به دست آورد دل ما را                       خوشا بر حال خوش بختش به دست آورد دنیا را
نه جان و روح می بخشم نه املاک بخارا را                      مگر من بنگاه املاکم؟ چه معنا دارد این کارا؟
و خال هندویش دیگر ندارد ارزشی اصلاً                           که با جراحی صورت عمل کردند خال ها را
نه حافظ داد املاکی نه صائب دست و پا ها را                   فقط می خواستند این ها بگیرند وقت ما ها را

و دعوا همچنان ادامه دارد. اگر هم اکنون طبع شعریتان گل کرده و جوابی دارید، بگویید تا به اسم شما منتشر کنیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/4:: 8:12 عصر     |     () نظر

 چگونه یک آقازاده، زیست انگل می شود ؟

همواره شخصیت‏های سیاسی موثر و به اصطلاح  "خواص" و به دنبال آنها فرزندان و نزدیکان آنها، در وقوع بحرانها و حوادث نقشی بسزا و مهم داشته‏اند.

بسیارند اقازادگان، نور چشمیها، فرزندان و نزدیکان صحابه پیامبر و یاران امام که به واسطه سهل‏انگاری پدران خود – که از بیت‏المال مسلمین و منصب‏های حکومتی برخوردار بودند – در اندک زمانی، تبدیل به مصیبت‏زاترین و بحران‏آفرین‏ترین، شخصیت‏ها شدند. این فرزندان دورمانده از تربیت اسلام و بزرگ شده از بیت‏‏المال و ثروت‏های بادآورده و حرام، خونین‏ترین صحنه‏های هراسناک و شرم‏آور تاریخ را خلق کردند که عاشورا یکی از آنهاست.

 شکل‏گیری شخصیت آقازادگان مفسد در جامعه در کنار دیگر عوامل از آنها عناصری تهدید کننده و مصیبت‏زا و توطئه‏گر ساخته و توانایی خلق فاجعه‏ها و بحران‏های خطرناکی را به آنان می‏بخشد مجموعه این عامل و مراحل که جزء جزء زندگی آقازادگان مفسد را تشکیل می‏دهد به این ترتیب است:

1-  سطح پایین سواد و مطالعات و آگاهی و نداشتن بینش کافی و تحلیل عمیق آقازادگان مفسد باعث فریب خوردن و شکار آنان می‏شود؛ بر این اساس طعمه و سوژه اصلی بسیاری از بحرانها و فتنه‏ها می‏شوند‏.

2- به علت تحصیل در مراکز خصوصی‏، غیر‏انتفاعی و عموما خارج از کشور آن هم با پول‏های شبهه‏ناک، و بهره‏مندی از بیت‏المال، آقازادگان مفسد به عناصری غریبه و ناآشنا با مشکلات جامعه و مردم تبدیل می‏شوند به ویژه اینکه در این عرصه و دوران پیش از آنکه با پابرهنگان جامعه دم‏خور و همراه باشند با قشر رفاه زده، پولدار، سرمایه‏دار و متمکنین جامعه رشد و پرورش می‏یابند.

3- به علت مشغله‏های فراوان پدران، تربیت بسیاری از آنها متاثر از آموزش‏ها و تربیت‏های اطرافیان و نزدیکان می‏شود؛ اطرافیان چاپلوس و متملق که در بیشتر زندگانی بزرگان و خواص حوادث و تلخی را می‏آفرینند.

4- آلوده‏شدن آقازادگان مفسد به فعالیت‏های اقتصادی سود‏آور به دلیل بهره‏مندی آنان از آخرین اطلاعات تغییر و تحولات اقتصادی و آگاهی یافتن از مصوبات و تصمیمات کارگزاران حکومت در جزئی ترین امور و فربه شدن انها از ثروت های حرام .

5-  زد و بندکردن با گروههای مافیایی و مشترک شدن اهداف آنها با آقازادگان مفسد در جمع آوری ثروت و سود بیشتر و تبدیل شدن آنها به عنوان رابط اخبار محرمانه اقتصادی و سیاسی برای باند های مافیایی  وهمچنین دلالی های جور واجور نظیر جاسوسی و ساپورتهای دیگر!

6- تبدیل شده آقازاده‏های مفسد به پل‏های ارتباطی پدران خود با دیگر گروهها ، باندها و حزب‏ها و قرار گرفتن آنها به عنوان فیلترها و واسطه‏هایی که خواسته‏های افراد و سلایق اشخاص را نیز بر مبنای خواست و سلیقه پدرشان تعدیل کرده و تفکرات وگرایش‏های آنان را به خواص جامعه یعنی پدرانشان پمپاژ و منتقل می‏نمایند در گذشته بیشتر این کار بدون واسطه آقازادگان مفسد انجام می‏گرفت .

7-  فعالیت‏های اقتصادی آقازادگان اغاز حرکت آنهاست‏؛ تیم و باند آنان که عموما در دفاتر پدرانشان شکل می‏گیرد فعالیت های هنری فرهنگی و عام المنفعه را به عنوان پوششهای خود بر می گزینند ؛ اما در بسیاری از حرکت های سیاسی نظیر انتخابات این عناصر به ظاهر خدمت گزار وموجه ، پیوند قدرت وثروت را نمایان و از زیر پوسته های پوششی خود، چهره زشت وکریه خود را آشکار می سازند فرستادن نمایندگان خود به مجلس با اعمال فشار و تزریق کمک های میلیاردی به دفاتر تبلیغات آنان شایعه‏سازی و تخریب رقبا با حمایت مالی از روزنامه‏های زنجیره‏ای در اختیار ، تحمیل فهرست مدیران نالایق و اجیر شده به سیستم های اجرایی و تعیین وزیر و یا حتی رئیس‏جمهور تنها موارد کوچکی از صدها توطئه و نیرنگ کثیف آقا‏زادگان مفسد در زمانه کنونی است .

8-  رفاه‏زدگی و تشریفات و تجمل ؛ خصوصیت و ویژگی همه آقازادگان مفسد است که در تعدد منازل، ماشین ، منصب‏ها و زوجات‏زیبارو خلاصه نمی شود و قدرت پدران و همچنین شرایط زندگی برتر آنان در همه زمینه‏ها از آنان انسانهایی افزون‏خواه و زیاده‏طلب می‏سازد به گونه ای که به هیچ چیز چه در قدرت و چه در ثروت قانع نیستند .

9- رفتار متکبرانه و سراسر غرور آقازادگان مفسد - که گویا آسمان شکافته شده و از میان ابرها بر زمین افتاده‏اند- نشان از زیست‏انگلی آقازادگان مفسد است چرا که آقازادگان مفسد به واسطه شخصیت و جایگاه پدران و نه به واسطه صلاحیت‏ها و لیاقتهای شخصی خود در جامعه رشد‏یافته و شناخته شده‏اند ، از همین‏رو ارتقاء و انتصاب آنان در مدیریت‏ها در سطوح بالا به واسطه تضییع و زیر پا گذاشتن حقوق دیگران صورت می‏گیرد در حقیقت حیات و بقا آقازادگان مفسد به زیست ‏انگلی آنان در جامعه، بستگی دارد.

10- ترس از افشاء و آشکار شدن مفاسد ، باعث می‏شود آقازادگان مفسد برای حفظ ثروت و جایگاه و منابع سود‏آور خود با هر گروه و حزب و جریانی دست دوستی و رفاقت بگشاید و برای اجرای هر طرح  و برنامه‏ای که به حفظ منافعشان بینجامد اقدام نمایند؛ خواه این برنامه به سود مردم و مصلحت نظام باشد خواه بدترین لطمه‏ها و ضربه‏ها را به مردم و نظام اسلامی وارد سازد و ارزش‏ها را زیر پا له کند.

مجموعه این عوامل و مراحل تکوین شخصیت آقا‏زادگان مفسد نشانگر پیدایش نسل ناقص‏الخلقه‏ای در جریان‏های سیاسی است که هر لحظه می توان ممکن‏الوقوع بودن عاشورا برای انقلاب را قریب‏الوقوع سازد ؛ نباید از نظر دور بداریم که مرام و سیره بزرگان راستین انقلاب و اسلام همچون حضرت روح الله (ره) و رهبری‏ معظم‏ انقلاب همواره دور نگه داشتن فرزندان و دوستان و نزدیکان خود از عرصه‏های حکومتی و اجرایی است تنها با نگاهی کوتاه می توان دریافت این شخصیت‏های بزرگ چقدر در تربیت فرزندان و نزدیکان خود کوشا بوده‏اند و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود آنها را به مسائل اقتصادی و اجرایی نداده‏اند .

بیداری و هوشیاری امت در برخورد با آقازادگان مفسد و تلاش و همت رئیس‏جمهور انقلابی و مکتبی در زدودن روحیه "باندبازی" و بی ارزش کردن "آقازدگی" و "خواص‏زدگی" در دستگاه‏های اجرایی می‏تواند این تهدیدات و خطرات ویرانگر را، از انقلاب دور سازد.

والعاقبه للمتقین


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/4:: 7:56 عصر     |     () نظر

http://shiawallpapers.persiangig.com/document/sandis-janfada.jpg


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/3:: 8:21 عصر     |     () نظر

قاضی:آقای دادستان متن کیفر خواست را قرائت کنید.
دادستان:

بسم الله القاسم الجبارین
ازمحضر دادگاه محترم برای متهم پرونده با ادله بینه و روشن بر طبق موارد مشخص قانون مجازات اسلامی اشد مجازات را خواستارم.

?ـ مباشرت در بر هم زدن امنیت کشور
موضوع ماده 498 قانون مجازات اسلامی
2ـ مباشرت در اجتماع و تبانی در ارتکاب جرائم
مطابق ماده 610 قانون مجازات اسلامی
3ـ مباشرت در افترا و توهین و هتک حرمت اشخاص
? ـ مباشرت و معاونت در تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران
5 ـ مباشرت و معاونت در اخلال نظم و آسایش و آرامش عمومی و ممانعت از کسب و کار
6ـ معاونت در محاربه و افساد فی‌الارض
7ـ معاونت در اخلال در نظم جامعه و ایجاد خوف
موضوع تبصره‌های مولد 203 و 208 قانون مجازات اسلامی
8‌ـ معاونت در منازعه
موضوع ماده 615 قانون مجازات اسلامی

قاضی:
جناب وکیل دفاعیات خود را بیان کنید.

وکیل:با نهایت شرمندگی از محضر دادگاه و ملت شریف ایران به خاطر قبول وکالت این عنصر خائن به وطن در کنار دادستان محترم خواستار اشد مجازات برای وی هستم!

قاضی :
با این وضعیت حکم مشخص است.
متهم وصیت کند.

متهم:
با سلام خدمت آنهایی که خودم میدانم.
و دوباره حاکمیت دروغ، پرونده سازی را علیه یکی از شیر پاک خورده های وطن به اجرا گذاشت.این دادگاه قصد دارد در یک اقدام فرمایشی من و دوستانم را اعدام کند.(صدا بریده میشود) و من از همین جا میگویم من آماده شهادتم اما نه به این زودی!
من برای رهایی از این بحران راهکار هایی ارائه خواهم داد که اگر اجرا نکنید براتون اونور آب زشت میشه:

1. آزادی من و همه دوستانم بدون هیچ قید وشرطی
2.عذرخواهی شما و مردم از من و دوستانم
3.مجوز راهپیمایی به حامیان من
4.تحویل همه اسناد و مدارک جعلی اتهامات من و دوستانم به نمایندگان سازمان ملل
?. اجازه تاسیس تلویزیون خصوصی
?.بقیه درخواست ها رو بعدا می گم

قاضی:
نوشابه؟قهوه؟رانی؟چیز دیگه ای نمی خوای؟

متهم:
مطمئن باشید با کشتن من(لرزش صدا) اوضاع وخیم تر می شود.بای ذنب قتلت

نامه ای به قاضی می دهند:

ریاست محترم دادگاه
نظر به این که متهم مشروعیت دادگاه را پذیرفته اورا تبرئه و با احترام به خانه بفرستید.
باتشکر، سرباز فدارکار!!!!!

قاضی:
متهم تحت شدید ترین تدابیر امنیتی به سلول انفرادی برده شود.
هیچ شخصی حتی با امضای من اجازه ملاقات با وی را ندارد.
فردا صبح خودم حکم را اجرا خواهم کرد.


عاقبت میرحسین
به امید آن روز


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/3:: 8:20 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10      >