سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
بیانیه من و 35برادر بسیجی ام درباره هشدار 22بهمن به اموی ها
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم احفظ وانصر قائدنا و مرجعنا و ولی امرنا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

یوم الله 22بهمن روز بسیار گرامی به یاد ماندنی برای ملت ایران است.روزی که مردم ما در مبارزه با کفر و استکبار با رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی پیروز شدند و به همه جهانیان ثابت کردند که ایران این کشور متمدن با تکیه بر خدای متعال و ائمه اطهار بر هر یز پیروز می گردد.
اما بعد از گذشت 31سال از این روز عزیز عده ای خائن و ضد اسلام با همکاری گروهک های منافقین می خواهند در این روز آشوب کنند و به همه ی آرمان های امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب توهین کنند.
ذکر چند نکته خالی از لطف نیست
1- از همه ملت مسلمان ایران می خواهیم در این روز به خیابان ها بیایند و مثل سالهای قبل انزجار خود را از کشورهای استکباری و استبدادی و همه فتنه گران اعلام کنند.
2- به همه آشوبگران از همینجا اعلام می کنیم که اگر یکی از شماها را بیرون ببینیم. چنان قیامتی برپا می کنیم که صدایش به آسمان هفتم برسد.
3- در آخر عرض می گوییم اگرعلیه رهبر معظم و فرزانه انقلاب  شعاری بشنویم ما 36نفر واقعه عاشورا را تکرار می کنیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

گروه رزمی کاران ذوالفقار ولایت

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/12:: 8:55 عصر     |     () نظر
تصاویری از رییس‌جمهور در حرم امام(ره)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/12:: 8:48 عصر     |     () نظر

آقای آقازاده! واقعا این صندلی چقدر می ارزد؟!

آقازاده ها خوب می دانند که نوچه هایشان چه جنایاتی که در این مدت انجام نداده اند!

چه چادرهایی که از سر زن ها و دختران بی دفاع که نکشیده اند!

چه دشنه هایی که در قلب مخالفان خود که فرو نبرده اند!

با حمله به مراکز نظامی قصد خلع سلاح این مراکز و شروع فاز نظامی مقابله با نظام مقتدر و در عین حال مظلوم اسلامی را که نداشته اند!

رسانه مرتبط با یک آقازاده مردم را به قتل عام در روز ?? بهمن تهدید می کند،تهدیثدی که صدام آن را به کار بست ولی موفق نشد

با هجوم به نیروهای انتظامی و برهنه کردن یکی از آنان از این حادثه فیلم گرفته و در سایت های بیگانه پخش نکرده اند!

با هجوم به یک مهد کودک مادر و دختری را به قتل نرسانده اند!

و ...

ما را از چه می ترسانید ؟

مگر اربابان شما نبودند که تهدید کردند قصد دارند با بمباران نماز جمعه تهران مردم مسلمان و انقلابی ایران را قتل عام کنند؟

مگر مردم در نماز جمعه با شکوه هرچه بیشتر حاضر نشدند؟

 در حادثه ای دیگر در آخرین جمعه سال 1363 زمانی که امام جمعه‌ی تهران از ریشه‌های اختلاف در نهضت ملی شدن صنعت نفت می‌گفت، صدای انفجار از داخل زمین چمن دانشگاه تهران به آسمان برخاست. شرح این ماجرای حماسی در پیام نوروزی بنیان‌گذار کبیر انقلاب به خوبی ترسیم گشته است: «قصه‌ی روز جمعه را که آن‌طور باشکوه، با نورانیت، با استقامت گذشت. آن‌طور مردم با طمأنینه ... مخصوصاً نگاه می‌کردم ببینم در بین مردم چه وضعی هست؛ ندیدم حتی یک نفر را که یک تزلزلی درش پیدا باشد. و آن وقت امام جمعه آن‌طور با آن طنین قوی صحبت کرد، مردم آن‌طور گوش کردند، آن‌طور فریاد زدند که ما برای شهادت آمدیم... با یک همچو ملتی کسی نمی‌تواند مقابله کند. ملتی که این‌طور است؛ آن روزی که اعلام می‌کنند که می‌خواهیم بمباران کنیم نماز جمعه را، بیایند و بیشتر بیایند، حتی آن‌هایی که نمی‌آمدند برای نماز، (از) قراری که برای من نقل کرده‌اند، آن‌هایی که برای نماز جمعه هم نمی‌آمدند، هفته‌های دیگر، این هفته آمده‌اند.»

بی شک مردم ایران اسلامی باشکوه ترین تجمع تاریخ خود را در ?? بهمن ?? تجربه خواهند کرد هرچند اصحاب آخرالزمانی یزید با تاسی جستن به پروژه قتل عام درمانی بخواهند مردم را از صحنه خارج کرده و اهداف شوم خود را تحقق بخشند .

وکلام آخر به تفاله های صدام و مسعود رجوی این که،

شما می توانید بمب گذاری کنید ، به مردم حمله کنید ، با پخش شایعات مردم را از حضور در صحنه بترسانید ولی هرگز نخواهید توانست عزم ملت مسلمان ایران را در خشکانیدن ریشه فتنه از بین ببرید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/12:: 8:47 عصر     |     () نظر
روحانی:موسوی برای انقلاب یک سیلی هم نخورده است

حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی، درباره میرحسین موسوی گفت:" موسوی در انقلاب نقشی نداشته؛ در واقع میرحسین موسوی حتی برای انقلاب یک سیلی هم نخورده است".

به گزارش شبکه ایران، حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی، رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران معاصر در ششمین نشست صمیمی طلاب و روحانیان استان قزوین، موارد جدید و قابل توجهی را درباره فتنه پس از انتخابات مطرح کرد.

فتنه اخیر، ریشه 20 ساله دارد

روحانی در این نشست به فتنه پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: "در اختلاف‌ها و توطئه‌های اخیر نیز اگر بدرستی دقت کنیم می‌بینیم که همه این ها ریشه 20 ساله دارد، یعنی دشمنی که در تحریم اقتصادی،‌ ترور داخلی، کودتا و ... شکست خورده، برنامه‌ریزی کرد و طرح‌های مختلفی ریخت و برای رسیدن به هدف شومش، شروع به شناسایی چهره‌های انقلابی کرد تا نقاط ضعف و قوت آنها را بشناسد و بتواند به براندازی شخصیت‌ها بپردازد".

روحانی تاکید کرد: "در جریانی که پس از انتخابات اتفاق افتاد، دشمن زحمت‌های بسیاری کشید ولی وقتی پس از انتخابات، برخی از افراد، اساس انتخابات را رد کردند و مدعی تقلب شدند، قدرت‌طلبان و ساده‌لوحان به صحنه آمدند و اینگونه قدرت‌طلبی و جوسازی آغاز شد ولی اسناد و مدارکی که جسته‌و‌گریخته به دست می‌آید نشان می‌دهد که مسائل پس از انتخابات عمیق‌تر از آن بود که بتوان از آن به عنوان جنگ قدرت نام برد".

سخنان برخی کاندیداها حکایت از روحیه جنگ طلبی آنان داشت

وی در ادامه یادآور شد: "در زمان انتخابات بروشورهایی توسط کاندیداها پخش می‌شد که به دلیل تعدد آن، به آن بی‌توجه بودیم ولی اگر به بروشور میرحسین موسوی نگاه کنیم می‌بینیم که در یکی از این بروشورها آمده است که ما انقلاب کردیم که هیچ مقامی در جمهوری اسلامی در پست خود جاویدان نباشد،‌ این سخن یعنی چه؟! ما در جمهوری اسلامی چه کسی را داریم که در مسؤولیت خود ماندگار باشد. به واقع رئیس ‌جمهور و نمایندگان و دیگر مسؤولان در مهلت مقرر قانونی خود مسؤولیت دارند، این بیان را کسی می‌کند که حتی در انقلاب نقشی نداشته؛ در واقع میرحسین موسوی حتی برای انقلاب یک سیلی هم نخورده است".

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران معاصر ادامه داد: "بررسی این انتخابات با انتخابات‌های گذشته نشان می‌دهد که حتی نحوه حضور این آقایان در انتخابات نیز به‌گونه‌ای دیگر بود به طوری که در گذشته وقتی کاندیداها وارد انتخابات می‌شدند از کارهایی که باید انجام دهند، سخن می‌گفتند و در زمینه مسائل اقتصادی و مشکلات جامعه برنامه می‌دادند ولی این عده از ابتدا وقتی وارد انتخابات شدند اعلام کردند که برای مبارزه با قانون‌شکنی و نجات کشور آمده‌ایم و این حکایت از روحیه جنگ‌طلبی آنها داشت".

شناخت حق از باطل و حمایت از حق وظیفه ما است

وی اضافه کرد: "حتی در بازرسی خانه برخی از این افراد قانون اساسی جدیدی به دست آمده که در آن با رویکرد اندیشه سکولاری نگارش شده و این نشان می‌دهد که این عده با تفکر خاصی این فتنه‌ها را آغاز کردند. البته در دوران مشروطیت نیز چنین فضایی را شاهد بودیم به طوری که فراماسون‌ها می‌گفتند، باید برای رسیدن به قدرت از روحانیت استفاده کنیم ولی وقتی حکومتی تشکیل دادیم نباید روحانیت در آن حضور داشته باشد بلکه باید حکومت‌مان لائیک باشد. این روند حرکت به قهقرایی و دوران سیاه است که برخی مدعیان آن ادعا دارند که می‌توان با وابستگی به غرب به جایی رسید".

روحانی در پایان تاکید کرد: "شناخت حق از باطل و حمایت از حق وظیفه دیگر ما است. برخی امروز می‌گویند که حق و باطل روشن نیست ولی باید پرسید چه کسی امروز پشت سرش آمریکا، اسرائیل، سلطنت‌طلبان و خائنان وطن‌فروش هستند، مگر می‌شود کسی در راه امام(ره) باشد و دشمنان ایشان از او حمایت کنند، آن‌هم دشمنانی که در طول این 31 سال هر چه توانسته‌اند علیه انقلاب توطئه کرده‌اند و امروز حزب صهیونیستی بهائیت به صحنه آمده و از این افراد حمایت می‌کند؟".


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/12:: 8:43 عصر     |     () نظر
بازداشت هادی غفاری به‌دنبال کشف اسلحه و مهمات در مؤسسه وی

به‌دنبال کشف اسلحه و مهمات در انبار مؤسسه تحت مدیریت هادی غفاری، وی روز گذشته بازداشت شد.

به گزارش رجانیوز، کشف این اسلحه و مهمات پس از آن رخ داد که روز پنج‌شنبه گذشته مأموران وزارت بازرگانی پس از دریافت گزارش‌های مردمی از احتکار برنج در مؤسسه الهادی به این محل واقع در تهران‌نو مراجعه کردند و در تحقیقات مشخص شد این برنج‌ها توسط غفاری احتکار شده است.

با این حال، مأموران در ادامه بازرسی‌های خود به یک انبار دیگر نیز مشکوک شدند که پس از اصرار و پیگیری‌های بعمل آمده و باز کردن قفل ورودی، تعداد 57 قبضه سلاح کمری، 98 قبضه کلاشینکف و مقدار زیادی فشنگ در آنجا کشف شد.

در ادامه و با مجوز محاکم قضایی در مورخ 9/11/88 از منزل خادم مسجد مذکور نیز بازرسی بعمل آمده و اقلام تسلیحاتی ذیل کشف گردید: یک قبضه سلاح یوزی، دو قبضه سلاح کمری، یک قبضه کلاشینکف ، یک قبضه ژ3 و یک قبضه قناسه و 7 عدد خشاب.

غفاری روز گذشته در اظهارنظری ادعای تحت اجاره بودن این انبار را برای رهایی از اتهام سنگین انبارکردن حجم زیادی از اسلحه و مهمات کشف شده از مؤسسه‌اش مطرح کرد.

غفاری که از حامیان سرسخت موسوی در انتخابات بود، در مراسم سالگرد 7 تیر در مسجد قبا و در حضور کروبی اظهارات تند و بی‌ادبانه‌اینسبت به رهبر انقلاب مطرح کرده بود که بعدا در اثر فشار افکار عمومی مجبور به پس گرفتن حرف‌هایش شد.

گفته می‌شود بخشی از تسلیحات انبار شده در مؤسسه هادی غفاری به دوره اول انقلاب باز می‌گردد. تصاویر موجود از هادی غفاری در آن دوره معمولاً در حالی است که وی اسلحه در دست دارد.

هادی غفاری بعد از ظهر روز گذشته و پس از کشف این انبار سلاح، توسط دستگاه های قضایی امنیتی بازداشت شده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/12:: 8:42 عصر     |     () نظر

امام آمد

 

دیو چو بیرون رود فرشته درآید

 

آغاز دهه فجر که مصادف با ایام عزاداری سالار شهیدان است را تهنیت عرض می کنیم


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/12:: 8:41 عصر     |     () نظر

نشریه اسراییلی هاآرتص در صفحه ورزشی امروز خود با مصاحبه با آهوآ آمیت ???? ?? ???? مدعی شد که این دونده استقامت اسراییلی مدال نقره بازیهای المپیک 1992 خویش را به پاس مقاومت و آزاد اندیشی سومین زن اندیشمند دنیا به زهرا رهنورد تقدیم کرده است.

در مقدمه این مصاحبه آمده است که آهوآ در خانواده ای مذهبی رشد و نمو یافته است و پدر وی اصالتا ایرانی و اهل یزد می باشد. او در این مصاحبه عنوان می کند که : “همیشه سعی داشتم نسب و نژاد پدر خویش را در اسراییل مخفی کنم و بیم آن داشتم که مردم اسراییل مرا به همان چشمی نگاه کنند که به احمدی نژاد می نگرند و از او بی زارند اما در چند ماه اخیر و پس از وقایع انتخاباتی به این نتیجه رسیده ام که دیگر جایی برای مخفی کاری باقی نمانده است و من باید به این ریشه و تبار خود افتخار کنم.”  وی در ادامه می گوید : از هنگامی که با شخصیت برجسته ، اندیشمند ، هنرمند و شجاع خانم رهنورد آشنا شدم و از همان هنگام که وی را در کمیپن های تبلیغاتی دست در دست همسرش چون واله و شیدای اساطیری ایران مشاهده کردم ، با خود عهد بستم که تا پایان کار با او باشم. من وقتی سخنان ایشان را در بی بی سی درست بعد از انتخابات شنیدم بر عزم خود از حمایت از جنبش آزادی خواهی ایران افزودم. وی در این ارتباط می گوید : ” فردای آن روز که خانم رهنورد آن گونه از فرزند آذربایجان و داماد لرستان سخن راندند  و از حق پایمال شده او دفاع کردند ، در طی یک حرکت نمادین به پای دوربین شخصی خود آمدم و در نطقی کوتاه حمایت و پشتیبانی مردم یزد را از ایشان اعلام کردم.  در آن ویدیو که هنوز در شبکه جهانی یوتیوب قابل دسترسی است پرده ها را به کناری زدم و خود را یک یزدی اصیل معرفی کردم و حمایت اقشار مختلف مردم یزد از ایشان را علنی و آشکار ساختم. من زین پس خود را فرزند ِ خواهر شوهرخانم رهنورد می دانم و خطاب به جاعلان می گویم چه طور ممکن است که مردم آذربایجان به پدر خود و مردم لرستان به داماد خود و مردم یزد به دایی خود رای ندهند؟ “

گزارشکر روزنامه هاآرتص در حالی که از وضعیت هیجان زده خانم آهوآ پرده بر می دارد می گوید : خانم آهوآ در حالی که اشک دیدگان ، پهنای صورتش را پوشانده است با نشان دادن متن مصاحبه اخیر خانم رهنورد که به عدم رسمیت شناختن دولت احمدی نژاد و عدم سازش با این دولت اشاره دارد ،  با صدای بلند و مشت های گره کرده فریاد می زند که: ” من به ایشان افتخار می کنم. ایشان مایه افتخار هر زن اندیشمند و شجاعی است. من مدال المپیک خویش را که همانا ارزشمندترین دارایی زندگی ام می باشد به ایشان تقدیم می کنم”


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/11:: 8:19 عصر     |     () نظر

ما که از جمله خواصیم اصالت داریم<\/h2>

گر چه هوش و حواسیم اصالت داریم<\/h2>

***<\/h2>

<\/h2>

***<\/h2>

ما طلبکار عوامیم، چه ایرادی هست؟<\/h2>

زانکه خوش رخت و لباسیم اصالت داریم<\/h2>

***<\/h2>

***<\/h2>

چون به لندن بروم باز نیایم زیرا<\/h2>

با پِرِستیژ وکلاسیم، اصالت داریم<\/h2>

***<\/h2>

گفته ام هر شب و هر روز در این واویلا<\/h2>

ما ز قاضی نهراسیم اصالت داریم<\/h2>

***<\/h2>

بهر آتش زدن و جیغ به میدان اکنون<\/h2>

در خیابان چو پَلاسیم اصالت داریم<\/h2>

***<\/h2>

***<\/h2>

عدل و انصاف چه باشد؟ نشناسیم دگر<\/h2>

منکرش ما ز اساسیم اصالت داریم<\/h2>

***<\/h2>

چون که ما از در افراطگری آمده ایم<\/h2>

ترمزی رو به خلاصیم اصالت داریم<\/h2>

***<\/h2>

1

***<\/h2>

دقتی کن اخوی موعد صفین آمد<\/h2>

همه عمریم و چو عاصیم، اصالت داریم<\/h2>

شعر از علی میرزائی مهرماه 1388


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/11:: 8:13 عصر     |     () نظر
انتقاد رسایی از برخورد دوگانه قوه قضائیه با فتنه‌گران/ چرا مهدی و فائزه هاشمی احضار نمی‌شوند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به شدت از دستگاه قضایی به‌دلیل عدم احضار فائزه و مهدی هاشمی از عوامل حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد.

به گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی در تذکری آیین نامه ای در جلسه علنی امروز مجلس افزود: بنا داشتم این تذکر را چهارشنبه هفته گذشته بدهم اما رئیس وقت جلسه ساعت 11:40 فقط به دلیل این که تذکر من می خواست عنوان شود، اجازه نداد و پایان جلسه را اعلام کرد.

وی گفت: در ماه‌های گذشته شاهد برگزاری دادگاه برخی فتنه‌گران بودیم که باعث روشنگری شد و در روزهای اخیر نیز دادگاه کسانی که در فجایع روز عاشورا نقش داشتند، برگزار شد و همان طور که شاهدیم به شفافیت جامعه کمک کرد و خوب و مفید بود.

رسایی ادامه داد: اما همچنان افکار عمومی با سؤالی بی پاسخ مواجه هستند که فکر می کنم دستگاه قضایی باید پاسخ دهد و سؤال این است که چرا برخی چهره های شناخته شده در حالی که هم در فجایع پس از انتخابات و هم روز عاشورا بوده اند، هنوز احضار نشده اند.

وی گفت: همین امروز در خروجی خبرگزاری‌ها فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرده است 70 درصد اغتشاشگران روز عاشورا که تصویرشان منتشر شده بود، با همکاری مردم شناسایی شده اند. سوال این است که چرا با این 30‏ درصدی که تصاویرشان منتشر شده است، برخورد نشد؟

رسایی ادامه داد: چرا وقتی یک فرد عادی زیر پل کالج است، با او برخورد و دادگاهش برگزار می شود اما خانم فائزه هاشمی که فیلمش همه جا منتشر شد و نقش داشت و سفر تفریحی خود را رها و در اغتشاشات حضور پیدا کرد، هنوز احضار نشده است؟

وی با قرائت متن اصل ‏19‏ و 20‏ قانون اساسی و گلایه از رعایت نشدن قانون اساسی گفت: اخیراً یکی از نمایندگان مجلس به دلیل انتقاد از یکی از شخصیت‌ها احضار شده است، هیات رئیسه چه کار می کند؟ من نمی گویم نماینده مصونیت دارد، اصلاً اینگونه نیست و نماینده هم باید پاسخگوی حرف هایش باشد اما سؤال این است که چرا یک نماینده به دلیل انتقاد از آقای هاشمی احضار می شود اما کسانی که همه نظام جمهوری اسلامی ایران را در این اغتشاشات زیر سؤال بردند، دچار مصونیت هستند و هنوز احضار نشدند.

رسایی افزود: کسانی که فهرست و تلفن اراذل و اوباش را جمع کرده بودند و فقط در یک قلم 200‏ میلیون تومان به اینها دادند. الآن فلان نفر پناهنده شده است و نمی دانم در لندن چه کار می کند و چرا این آدم تا به حال احضار نشده است؟

نماینده مردم تهران گفت: اگر هم کسی پناهنده شده است، حداقل احضار شود.

رسایی ادامه داد یقین دارم که آیت‌الله لاریجانی به این امور حساس است اما خواهش ما این است که چرا در دستگاه قضایی عده ای خاص احضار می شوند و مردم هنوز پاسخ این سوال را نگرفته اند و اگر به این سوال پاسخ داده نشود، در جای دیگری بیرون خواهد زد.

سید محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را به عهده داشت، در پاسخ به رسایی گفت: دستگاه قضایی تذکر شما را استماع کرد و برابر قانون عمل خواهند کرد.

گفتنی است فائزه هاشمی در تجمع غیرقانونی 25 خرداد و پس از آن در تجمع مقابل صداوسیما شرکت و مردم را به ادامه حضور در خیابان‌ها تحریک کرده بود که فیلم اظهارات وی نیز بارها از صداوسیما پخش شد. وی همچنین در تجمع غیرقانونی 30 خرداد آشوبگران در خیابان آزادی به همراه برخی اعضای خانواده خود نیز حضور داشت که برای ساعاتی نیز بازداشت شد.

تصاویر حضور فائزه هاشمی در میان اغتشاشگران روز عاشورا نیز در برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها منتشر شد. اما علی‌رغم همه این موارد دستگاه قضایی تاکنون وی را بازداشت و حتی احضار نکرده است.

همچنین مهدی هاشمی نیز ماه‌ها است که در لندن به‌سر می‌برد و از بازگشت به ایران خودداری می‌کند. این در حالی است که دادستان کل کشور در نشست خبری آذرماه خود با خبرنگاران به دادستان تهران دستور داده بود وی را احضار کند. حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای حتی تأکید کرده بود در صورت تعلل دادستان تهران به وی تذکر و اخطار قانونی داده می‌شود. با این حال، دادستان تهران تاکنون اقدامی در این زمینه نکرده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/11:: 7:52 عصر     |     () نظر


" چهلم منتظری " اوج حقارت یک جنبش !!

مراسم "چهلم منتظریِ مخلوع" در حالی امروز جمعه 9/11/88 در قم برگزار شد که اثری از آن حضور میلیونی!!! سبزهای لجنی علی رغم تبلیغات گسترده آنها دیده نمی شد. شاید مجموع حاضران در مراسم به هزار نفر هم نمی رسید و این حالی بود که تعداد کسانی که از نمادهای سبز استفاده کرده بودند انگشت شمار بود.

سبزها از مدتها قبل در صدها سایت و وبلاگ برای این مراسم فراخوان زده بودند و حتی تیزری با عنوان "عطر یاس" تولید کرده بودند اما نتوانستند خاطره آن دوشنبه سیاه(تشییع جنازه) را زنده کنند.

این مراسم در محاصره مردم ولایتمدار قم و با آرامش همراه با ترس آنها برگزار شد. جمعی دیگر از امت حزب الله نیز در حسینیه شهدای خیابان صفائیه با برگزاری دعای سمات و سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان آمادگی خود را برای حضور در صحنه اعلام کرده بودند.

هر چند دو روز قبل از این مراسم اکبر هاشمی رفسنجانی همفکران خود را از دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه مفید قم فراخوانده بود و از آنجا برای قم و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه پیام تهدید فرستاده بود که "بوی توطئه می آید"، اما این تدارک به سرانجام نرسید و مراسم چهلم بدون حتی یک شعار سیاسی به نفع سران فتنه و سبزها، برگزار شد. و این در حالی بود که مردم قم با در دست گرفتن تصاویر مقام معظم رهبری در جلو بیت منتظری و صانعی و همچنین در خیابانهای اطراف حضور پررنگی داشتند.

با اینکه تعداد زیادی از تصاویر منتظری توسط مسئولین جلسه توزیع شده بود اما تعداد کمی از حضار، حاضر به در دست گرفتن عکس آن مخلوع شدند.

از حاشیه های جالب مراسم این بود که وقتی سخنران نام منتظری مخلوع را می برد حاضران سه صلوات می فرستادند اما در هنگام بردن نام حضرت امام خمینی(ره) صلوات نمی فرستادند و تنها مردم ولایتمدار قم در این هنگام صلوات میفرستادند.

لازم به ذکر است مراسم مذکور با اجازه مسئولین امنیتی استان و همچنین با حفاظت نیروی انتظامی برگزار شد

اما اگر سبزها در آن دوشنبه سیاه قم(مراسم تشیع جنازه منتظری) از پیام کریمانه مقام معظم رهبری سوء استفاده نکرده بودند؛ شاید مسئولین بیت منتظری میتوانستند مراسمات بعدی را برگزار کنند ولی این خطای استراتژیک سبزهای مهاجر که از تهران و اصفهان و نجف آباد آمده بودند باعث شد پشتوانه های جنبش سبز در قم(مانند مجمع مدرسین، بیت صانعی و ...) در معرض خروش مردم ولایتمدار و انقلابی قم بگیرد، به نحوی که مراسم شب اول مرگ او در مسجد اعظم و مراسم شب های بعد توسط امت حزب الله قم به طور کامل تسخیر شد و حتی اثری از مسئولین برگزاری مراسم هم دیده نشد.

 مراسم شب های سوم و هفتم و حتی مراسم مجمع مدرسین در روز عاشورا نیز به تعطیلی کشیده شد. سبزها چهل روز پیش آمدند اما پشت سرشان را خراب کردند و سران آنها دیگر جایگاهی در قم نخواهند داشت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/11:: 1:42 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10      >