سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ کسانْ نزد خدا، دشمنِ کینه توزِ ستیزه گر است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
بازداشت هادی غفاری به‌دنبال کشف اسلحه و مهمات در مؤسسه وی

به‌دنبال کشف اسلحه و مهمات در انبار مؤسسه تحت مدیریت هادی غفاری، وی روز گذشته بازداشت شد.

به گزارش رجانیوز، کشف این اسلحه و مهمات پس از آن رخ داد که روز پنج‌شنبه گذشته مأموران وزارت بازرگانی پس از دریافت گزارش‌های مردمی از احتکار برنج در مؤسسه الهادی به این محل واقع در تهران‌نو مراجعه کردند و در تحقیقات مشخص شد این برنج‌ها توسط غفاری احتکار شده است.

با این حال، مأموران در ادامه بازرسی‌های خود به یک انبار دیگر نیز مشکوک شدند که پس از اصرار و پیگیری‌های بعمل آمده و باز کردن قفل ورودی، تعداد 57 قبضه سلاح کمری، 98 قبضه کلاشینکف و مقدار زیادی فشنگ در آنجا کشف شد.

در ادامه و با مجوز محاکم قضایی در مورخ 9/11/88 از منزل خادم مسجد مذکور نیز بازرسی بعمل آمده و اقلام تسلیحاتی ذیل کشف گردید: یک قبضه سلاح یوزی، دو قبضه سلاح کمری، یک قبضه کلاشینکف ، یک قبضه ژ3 و یک قبضه قناسه و 7 عدد خشاب.

غفاری روز گذشته در اظهارنظری ادعای تحت اجاره بودن این انبار را برای رهایی از اتهام سنگین انبارکردن حجم زیادی از اسلحه و مهمات کشف شده از مؤسسه‌اش مطرح کرد.

غفاری که از حامیان سرسخت موسوی در انتخابات بود، در مراسم سالگرد 7 تیر در مسجد قبا و در حضور کروبی اظهارات تند و بی‌ادبانه‌اینسبت به رهبر انقلاب مطرح کرده بود که بعدا در اثر فشار افکار عمومی مجبور به پس گرفتن حرف‌هایش شد.

گفته می‌شود بخشی از تسلیحات انبار شده در مؤسسه هادی غفاری به دوره اول انقلاب باز می‌گردد. تصاویر موجود از هادی غفاری در آن دوره معمولاً در حالی است که وی اسلحه در دست دارد.

هادی غفاری بعد از ظهر روز گذشته و پس از کشف این انبار سلاح، توسط دستگاه های قضایی امنیتی بازداشت شده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/12:: 8:42 عصر     |     () نظر