سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوستبدارد و او اندکْ کار خیری انجام دهد، در برابر آن اندک، به اوپاداشِ بسیار می دهد و دادن پاداش بسیار در برابر کارِ اندک، براو سنگین نمی آید . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
«گردان استشهادیون شهاب ثاقب» در قم اعلام موجودیت کرده اند.

به گزارش پارسینه، در پی حوادث تلخ روز عاشورا در تهران و در حالی که راهپیمایی بزرگی در تهران در اعتراض به حوادث روز عاشورا در شرف انجام است و مسئولان قضایی نیز وعده برخورد با عوامل ناآرامی های روز یکشنبه را داده اند، گروهی‌ خودسر و ناشناس تحت عنوان «گردان استشهادیون شهاب ثاقب» در قم اعلام موجودیت کرده اند.

این گروه ، بیانیه اعلام موجودیت خود را در تجمع روز دوشنبه در قم و نیز به صورت اینترنتی منتشر کردند.


این گروه در بیانیه‌ی مذکور ادعا نموده است که: "ما 7 روز و فقط 7 روز به مسئولان قضائی فرصت می‌دهیم تا آتش این فتنه را بخوابانند، و پس از آن در هر مراسم و مناسبتی و در هر مکانی که باشد سران منافق آشوب‌گر را به سزای اعمال ننگین خود خواهیم رساند. البته مسئولان می‌توانند این بیانیه را جدی نگیرند، و چون گذشته به تعلل و سستی خود ادامه دهند اما زمانی که پاره‌های بدن مطهر استشهادیون بدن‌های نجس سران فتنه را از روی زمین پاک کرد، و غریو شادی و فریاد و خوشحالی امت حزب الله به پا خواست، به میزان جدی‌بودن این تشکل و هدف مقدس ما پی خواهند برد..."

بدیهی است که رشد سرطانی و قارچ گونه گروههای خودسر و افراطی در شرایط کنونی،در هردوسوی قطب بندی های فعلی ، متاسفانه دور از احتمال نیست و پیامدهای وخیم فراگیرشدن این فعالیت‌های خودسرانه و خارج از چارچوب های قانونی و معقول، فراتر از حد تصور است.

اینکه مدیریت و بالانس رقابت ها و حتی تنش های سیاسی، به دست گروههای ناشناس و بدون شناسنامه بیفتد و تورنمنتی برای خشونت و ریختن بنزین بر ناآرامی های فعلی شکل گیرد، فتنه ای بزرگ است که باید از آن به هر قیمت پرهیز نمود.

در این میان، نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که جز نهادهای امنیتی و قانونی کشور، کسی صلاحیت و وظیفه برخورد یا شفاف‌سازی و اقناع امنیتی افکار عمومی را ندارد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 7:53 عصر     |     () نظر
فائزه هاشمی، همراه همیشگی «آشوبگران»

ایران- حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در متن تجمعات غیر قانونی پس از انتخابات، نشان از تلاش او برای تازه نگه داشتن حضور خود در فضای جامعه داشت؛ هرچند که یکبار با برخورد قانونی که با وی صورت گرفت و پس از بازداشت یک روزه‌اش، مدتی حاشیه‌نشینی کرد و غیر از حرف‌های پراکنده‌ای که در سطح رسانه‌ها از وی منتشر می‌شد، خبری از او نبود اما حضور دوباره‌اش در حاشیه مراسم16آذر و روز دانشجو در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد و سخنرانی در جمع تعدادی از حامیان موسوی و همچنین حضوری دیگربار در میان اغتشاشگران روز عاشورای حسینی در تهران، حکایت از تقلای او برای پیوستن به ناآرامی‌ها دارد.

تحرکات فائزه هاشمی پس از انتخابات ریاست جمهوری و حضور پررنگ او پس از انتخابات، ریشه در نحوه ورود و تحرکاتش در همین انتخابات دارد چرا که او پس از سال‌ها سکوت این بار با تمام توان و انرژی و تمام قد برای حمایت از موسوی به میدان آمده بود و پذیرش شکست خارج از تحملی بود که در این 10 سال در غربت به سر آمده بود و می‌خواست تمام آتش خود در عالم سیاست را یکباره شعله ور کند. وی بعد از آن که در انتخابات مجلس ششم از سوی یاران امروزش و به دلیل گره خوردن نامش با اکبر هاشمی رفسنجانی از پارلمان رانده شد، به پناهگاه سکوت خود رفت و دیگر نامی از او در عالم سیاست برده نشد. اما پائیز سال گذشته همزمان با انتخاباتی شدن فضای سیاسی کشور، تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند. او در اولین مصاحبه‌ای که بعد از سال‌ها با هفته‌نامه «شهروند امروز» انجام داد، اعلام کرد که «هنوز هم اهل جنگیدن» است و با چنین رویکردی بود که پرونده سیاسی خود را در انتخابات دهم باز کرد.

• بی‌اعتمادی به مردم
بی‌اعتمادی به مردم اولین اصلی بود که فائزه از آخرین شکست خود در عرصه انتخابات در ذهن پرورانده و با خود به روزهای انتخابات 88 آورد؛ هنگامی که با تلخی از انتخابات مجلس ششم یاد می‌کند، می‌گوید: «وقتی مردم می‌روند به کسانی رأی می‌دهند که عوامفریبند و شعارهای توخالی می‌دهند، طبیعی است که من هم اعتمادم به آنها را از دست بدهم.» شاید همین بی‌اعتمادی به مردم بود که پذیرش نتیجه انتخابات دهم ریاست جمهوری را نیز برای او دشوار می‌نمود.

فائزه هاشمی از همان ابتدا با وجود مخالفت پیشینش با کاندیداتوری موسوی، به حمایت از او برخاست و پروژه «نه به احمدی نژاد» را در قالب فعالیت در ستاد موسوی در پیش گرفت. ساماندهی دختران فیروزه‌ای شاید نقطه عطف فعالیت‌های تبلیغاتی فائزه برای ستاد موسوی بود که ظهور و بروز بسیاری یافت. البته این اقدام فائزه مقدمه‌ای نیز به همراه داشت؛ دختر هاشمی رفسنجانی پیش از پیوستن به ستاد موسوی، نکاتی را درباره حجاب زنان بیان داشته بودکه در نوع خود ساختارشکنانه و قابل تأمل است. او درچهارم اسفندماه سال 87 در مصاحبه با پایگاه اینترنتی الشروق الجزایر، خواستار اختیاری شدن حجاب در ایران شده و گفته بود: «به عقیده من حجاب همچنان که در کشورهای اسلامی معمول است، باید در ایران هم اختیاری باشد نه اجباری.»

او در عین حال در یک برنامه صبحگاهی شبکه دوم سیما به عنوان رئیس فدراسیون ورزش زنان حرف‌هایی از همین جنس زد و گفت: «متأسفانه بعد از انقلاب ما یک سری رفتارها برای خانم‌ها ارزش شد، رنگ مشکی ارزش شد، چادر مشکی، مانتو مشکی، مقنعه مشکی، روسری مشکی و رنگ‌های تیره و مرده ارزش شد. این ارزش‌ها خوب نبود.» او همچنین گفت: «متأسفانه در سال‌های اخیر سیاست‌ها به سمتی می‌رود که زنان را بیشتر خانه‌نشین کنند.»

دختران فیروزه‌ای اما قرار بود همه آنچه پس از انقلاب ارزش شده بود را کنار بزنند و با لباس و روسری‌های نامتعارف و آرایش سبز ظاهر شوند و البته چنین هم شد و بزرگ‌ترین اجرای دختران فیروزه‌ای در مراسم سالگرد دوم خرداد در ورزشگاه آزادی بروز یافت.

فائزه هاشمی در دیدار با دختران فیروزه‌ای در اواخر اردیبهشت 88، آنها را تشویق به مبارزه کرد و گفت که سیاست‌های کنونی به دنبال خانه‌نشین کردن زنان است.

درهمان ایام خبری منتشر شد مبنی بر این که سفارش 200 هزار مانتوی سبز برای «دختران فیروزه‌ای» هزینه‌ای میلیاردی بر دست فائزه گذاشته است. هرچند «نسل فیروزه‌ای» طی بیانیه‌ای، خود را خودجوش معرفی کرده و در باره انتسابشان به دختر هاشمی رفسنجانی نوشتند:‌ «یکی از بهترین نشست‌های گروه در حضور سرکار خانم فائزه هاشمی برگزار شد. او که جدا از انتساب به پدر، نمادی از مبارزه زن مسلمان ایرانی است و به‌رغم این همه دشمنی و کینه‌ورزی از سوی مخالفان نسبت به او- که موضوع تازه‌ای نیست- همچنان و پس از سکوت چند ساله اخیر از دید دختر ایرانی قابل ستایش است.» اما مراسم سالگرد دوم خرداد برای فائزه یک پیروزی به حساب می‌آمد چرا که سالن مملو از دخترانی بود که رنگ سبز بر آنها پاشیده بودند.

• فائزه : شرایط کنونی دوران نکبت است
فائزه هاشمی رفسنجانی که در جمع دختران فیروزه‌ای و در حضور خاتمی و زهرا رهنورد نمی‌دانست پیروزی را چگونه فریاد بزند، دوران اصلاحات را تداوم دوران سازندگی دانسته و در توصیف دورانی کنونی گفت: «در شرایطی به سر می‌بریم که نکبت، خفت و خواری نصیب ملت ایران شده است.» او همچنین حرف تاریخی دیگری زده و گفته بود: «مطمئن هستم که اگر در اثر خطای ما این دولت پیروز شود، امر بر این آقا (احمدی‌نژاد) مشتبه می‌شود که خود را امام زمان بنامد و خطاهای گذشته را با قدرت بیشتر ادامه دهد.»
دکتر احمدی‌نژاد در مناظره با میرحسین موسوی به این نکته اشاره داشت و گفت: آقای موسوی! شما سخنرانی دختر آقای هاشمی در جلسه‌ای که همسر شما و جناب آقای خاتمی هم حضور داشتند را ببینید. ایشان قشنگ تشریح می‌کند و می‌گوید: دوره اصلاحات ادامه راه سازندگی است و ما آقای موسوی را می‌خواهیم برای این که استمرار همان راه است. یعنی اشرافیتی که جناب آقای هاشمی در کشور پایه‌گذاری کرد، قرار است ادامه پیدا کند.»
روزهای منتهی به 22 خرداد این گونه سپری می‌شد و از آنجا که نتیجه انتخابات برای فائزه هاشمی و نزدیکانش قابل تصور بود و چنان که مادر فائزه (عفت)‌ در روز انتخابات وعده داده بود که عده ای از مردم در صورتی که موسوی رأی نیاورد،‌به خیابان‌ها می‌ریزند، چنین شد و فائزه به همراه دیگر نزدیکانش از همان ابتدا در شکل‌گیری و تداوم تجمع‌ها نقش‌آفرینی کرد. او روز سه‌شنبه یعنی چهار روز پس از انتخابات، در تجمعی روبه‌روی جام جم حرف‌هایی زد که دیگر نمی‌شد در پس آنها هیچ تفکر و استراتژی را تصور کرد. او مدعی شد که تمامی ناظران را هنگام شمارش و تجمع آرا بیرون کردند و صندوق‌ها از قبل پر از رأی به احمدی‌نژاد بود! او در عین حال که پایه انتخابات را مخدوش می‌دانست، تعریض‌هایی هم به رهبر معظم انقلاب داشت اما حرف‌های 26 خرداد فائزه تماماً ضد و نقیض بود. او در عین حال که رأی احمدی‌نژاد را ساختگی می‌دانست، می‌گفت: «چون بخش عظیمی از مردم ما عوامند، از حرف‌های احمدی‌نژاد خوششون میاد.»
او به قدری عصبانی بود که هتاکی‌هایش از دایره رهبری و احمدی‌نژاد خارج شده و چشم انتقام به سوی خاتمی هم تیز کرد و گفت: «خاتمی اگر می‌موند، چکار می‌تونست بکنه؟ دوره قبل مگه چه کار کرد؟ من عامل اصلی همه این دیکتاتوری‌ها رو خاتمی می‌دونم و...» او در عین حال از مردم خواست به تجمعات و اعتراضات ادامه دهند!؟

• تحریک معترضان
روز 30 خرداد، باز هم فائزه با شرکت در تجمع دیگری در خیابان آزادی، به تحریک معترضان به تداوم اغتشاشات پرداخت و به همین اتهام دستگیر شد. بعدها حسین طائب، فرمانده وقت نیروی مقاومت بسیج درباره تحرکات فائزه هاشمی پس از انتخابات گفت: «فائزه هاشمی در تجمعی خواستار برگزاری مراسمی برای کشته شدگان در روز پنجشنبه بود اما وقتی قرار شد مقام معظم رهبری در نماز جمعه شرکت کنند، آنها این برنامه را تعطیل کرده و برای برهم زدن نمازجمعه برنامه‌ریزی کردند.»
دستگیری فائزه به همراه چهارتن از اعضای خانواده هاشمی در روز شنبه 30 خرداد در تجمع غیرقانونی چندان طول نکشید. حسن لاهوتی، فرزند فائزه همزمان با دستگیری وی، در مصاحبه با بی.بی.سی اعلام کرد که مادر و بستگانش به دلیل شرکت در تجمع اعتراضی در روز شنبه دستگیر شده‌اند و وی مدعی شد که از مادرش خواسته‌اند تا متعهد شود دیگر در تجمعات شرکت نکند و ظاهراً با توجه به عدم امضای این تعهدنامه، وی همچنان در بازداشت است.

• بازداشت یکروزه
در جریان بازداشت یکروزه فائزه هاشمی، فشارها برای آزادی وی بسیار زیاد بود. تماس‌ها در نهایت، آزادی او را یکروزه رقم زد.
چندی بعد اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گزارشی که از دیدارهای هیأت منتخب مجلس با برخی از چهره‌های سیاسی ارائه داد، اعلام کرد: «آقای هاشمی گفتند که قصد داشتند بیانیه‌ای در این خصوص (حوادث پس از انتخابات) صادر کنم اما کسی نیستم که زیر فشارها اقدام به صدور بیانیه کنم، منظور ایشان از اعمال فشار، دستگیری دخترشان در اغتشاشات بود. گویا دختر آقای هاشمی به ایشان گفته بود که من برای خوردن ساندویچ به آن خیابان رفته بودم اما من را دستگیر کردند.»
اقدامات فائزه هاشمی موجب شد تا جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور با برگزاری تجمعی در مقابل دادستانی تهران، خواستار برخورد قضایی با فرزندان هاشمی شده بودند. همچنین فعالان سیاسی اصولگرا نسبت به عدم برخورد با فرزندان هاشمی تذکرهای پیاپی داده بودند. با این وجود گویا در فضای اعمال دیکتاتوری اقلیت، جای شاکی و متهم عوض شد و فائزه در تجمعات غیر‌قانونی اعلام کرد که از احمدی‌نژاد شکایت می‌کند. او مدتی پس از آزادی نیز برگزاری جشن پیروزی از سوی احمدی‌نژاد را عامل اصلی اغتشاشات مدعی شده بود.
گرچه با توجه به این‌که فائزه 10 سالی را در سکوت سپری کرده بود، برخی گمان می‌کردند باز هم چنین کند، اما گویا این بار مشی خود را تغییر داده بود، بنابراین مدت کوتاهی پس از آزاد شدن طی مصاحبه‌هایی حرف‌های پیشین را ادامه داد. او در مصاحبه با یکی از سایت‌های حزب کارگزاران، ضمن تکرار ادعاهای قبلی‌اش درباره تقلب در انتخابات مدعی شد که جمهوریت از نظام رخت بربسته و تبدیل به حکومت اسلامی شده است. او در واکنش به برخورد با متهمان اغتشاشات اخیر مدعی شد که «برای افراد بی‌گناه پرونده‌سازی می‌کنند و برعکس پرونده‌دارها را به مقام و پست می‌رسانند.» او در مصاحبه خود «انقلاب مخملی» را نوعی فرافکنی خواند و گفت: «انقلاب مخملی در مفهوم عام آن می‌تواند به معنی اصلاح‌طلبی و بیان مسالمت‌آمیز ضرورت اصلاحات و تلاش برای انجام آن باشد که چیز بدی نیست.»
گرچه فائزه گفته بود که برای ساندویچ خوردن به خیابان رفته اما در همین مصاحبه اتهام خود را سازماندهی و حضور در تجمعات بیان می‌کند و برخورد با این تجمعات غیر‌قانونی را به حکومت نظامی رژیم سابق تشبیه می‌سازد؛ او در شرایطی که فضای کشور بعد از التهاب پس از انتخابات آرام شده بود چنین می‌گوید: «این‌طور فکر شود که اگر اعتراضات کمرنگ‌تر شده، اصل آن از بین رفته است. اصل اعتراضات را باید درست پاسخ داد وگرنه چون آتش زیر خاکستر خواهد شد. از تاریخ درس بگیریم که هر نظامی که در مقابل مردم خود ایستاد، چه سرنوشتی پیدا کرد، جالب اینجاست که ما زمانی که داریم مردم مسلمان خودمان را به خاک و خون می‌کشیم، برای کشته شدن خانم مصری در آلمان سوگواری می‌کنیم.»

• حمایت از مداخله‌گری‌های انگلیس
با وجود تأکید رهبر انقلاب و تحلیلگران سیاسی بر نقش انگلیس در به آشوب کشیدن فضای کشورمان بعد از انتخابات و اثبات این موضوع در دادگاه متهمان اغتشاشات، فائزه اما در مصاحبه‌ای که پس از آزادی داشت، درباره اعترافات حسین رسام، تحلیلگر ارشد سفارت انگلیس که در اغتشاشات دستگیر شد، می‌گوید: «اعترافات کارمند سفارت انگلستان البته طبق آنچه که من شنیدم، چیزی نبود جز انجام وظیفه. هر سفارتی در هر کشور از اوضاع طرف مقابل گزارش تهیه می‌کند تا سیاست‌هایشان را بر مبنای شرایط واقعی هر کشوری بریزند. مگر سفارت ما در کشورهای خارجی این کار را نمی‌کنند؟»
فائزه در حالی ادعا می‌کند که سفارت‌های ما در کشورهای خارجی مشابه اقدامات سفارت انگلیس را انجام می‌دهند که تحلیلگر ارشد سفارت انگلیس در اعترافات خود در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران پس از انتخابات گفته بود: «در طول 5 سال اخیر 130 مرتبط با سفارت انگلیس و طی یک سال اخیر 50 نفر دیگر را جذب کرده‌ام. شورای فرهنگی بریتانیا از طریق ایجاد بانک اطلاعاتی برای پذیرش دوره (آی.‌ای.‌ال.‌تی.‌اس) برگزاری دوره‌های مشترک با نهادهای دولتی و حکومتی، شناسایی و جذب نخبگان از طریق اعطای بورسیه و نیز جاسوسی علمی و صنعتی در دانشگاه‌ها اقدام به جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز می‌کرد. از حدود 4 ماه قبل از انتخابات جلسات مختلفی در این خصوص تشکیل شد و اطلاعات لازم از طریق مرتبطین و فعالان سیاسی بویژه اصلاح‌طلبان جمع‌آوری شده بود. دبیر اول سیاسی سفارت انگلیس در تهران به ستاد آقای موسوی رفته و با مسئولان تبلیغاتی و مشاورین وی نیز جلسه داشت. ارتباط من با ستاد انتخابات آقای موسوی از طریق آقای ماهر، مشاور میرحسین بود. تلاش این بود که این انتخابات نقطه عطفی برای اقدامات آینده باشد تا نظام مجبور به تغییر رفتار شده و یا کلیت آن تغییر کند.»


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 7:51 عصر     |     () نظر
ظاهرسازی حامیان موسوی برای پنهان شدن در جمع مردم
انتشار همزمان تصاویر مبتذل و محجبه! دختران حامی موسوی از دبی تا قم

در حالی که اغتشاشگران در یک برنامه سازماندهی شده، تلاش دارند تا با حضور در تیپ‌‌ها و قیافه‌های مختلف، از جمله استفاده از پوشش چادر و قرار گرفتن در مقابل دوربین‌های رسانه های غربی، حاضرین در آشوب‌های تهران را از همه اقشار مردم معرفی کنند، بررسی‌های رجانیوز ابعاد جدیدی از این ظاهرسازی را فاش کرد.

به گزارش رجانیوز، در حالی که حامیان موسوی، در روز عاشورا با هتک حرمت مقدساتی که حتی هموطنان غیر مسلمان ایرانی نیز احترام آنرا رعایت می‌کنند، خون ملت ایران را به جوش آوردند، انتشار تصاویری از این جماعت بی‌دین با پوشش چادر آنهم در حال هتک حرمت و شادی در روز عاشورای حسینی، مایه تعجب افکار عمومی شده است. با این حال، بررسی‌های رجانیوز و مراجعه به صفحات بلاگ های شخصی این آشوب طلبان نشان داد، که استفاده از این نوع پوشش ظاهرسازی بوده و این افراد، نه تنها اهل استفاده از پوشش چادر نیستند، بلکه به اولیات شرعی نیز پایبند نیستند.

برای نمونه، بهاره که به همراه یکی از دوستانش به عنوان دو زن محجبه با پوشش چادر در مراسم تشییع منتظری حاضر شده و عکس‌های خود را در اینترنت نیز منتشر کرده‌اند، در صفحه شخصی خود در وبسایت یاهو در کنار تصاویر خود با پوشش چادر در این مراسم، اقدام به انتشار تصاویر مبتذل و زننده خود در شهر دوبی نیز نموده است.
این در حالی است که پیش از این نیز عکس هایی از حضور برخی زنان با پوشش چادر و به گونه ای بسیار مضحک در این تجمعات منتشر شده بود.

اگرچه اهانت های صورت گرفته به مقدسات در روز عاشورا توسط حامیان موسوی، با توجه به احترام پیروان همه مذاهب و ادیان به این روز، برای بسیاری شگفت آور بود، اما این موضوع برای افرادی که به سایت‌های و محیط های جمعی آشوب طلبان مراجعه می کنند امری بسیار عادی است چنانکه سایت جمعی بالاترین به عنوان یکی از اصلی ترین محیط های مبادله اطلاعات این عده، سال هاست که به عنوان محلی برای مبادله لینک و فحاشی به ائمه و دین اسلام و احکام دینی شناخته می‌شود.

به نظر می رسد اشتباه تاریخی این جریان در هتک حرمت از روز عاشورا، علی‌رغم بسیاری از ظاهرسازی های دینی و مذهبی و استفاده از نمادهای دینی همچون رنگ سبز، به عامل اصلی و جدی نابودی این جریان تبدیل شده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 7:47 عصر     |     () نظر

در حالی که خون مردم کشور از هتک حرمت حامیان موسوی به مقدسات در روز عاشورا به جوش آمده است، مردم تهران با هجوم میلیونی به سمت میدان انقلاب، محل تجمع عاشورائیان، نسبت به این حرمت شکنی اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگاران رجانیوز، از مسیرهای ششگانه راهپیمایی امروز، در حالی مردم عزادار و خشمگین، به ذکر مصائب ابی عبدالله می پرداختند، با سردادن شعارهایی بر علیه موسوی، و مرگ بر منافق و یا حسین پرداختند. عزاداران شعار می دهند: " موسوی دستگیر نشه ایران قیامت می شه" " موسوی دستیگر نشه نفاق جری تر میشه"، " مزدور آمریکایی، ما آمدیم کجایی؟!"

جمعیت حاضر در این راهپیمایی بسیار کم نظیر است.

هم اکنون در مسیر میدان امام حسین به میدان انقلاب، طول جمعیت ازقبل ازپل چوبی تا میدان انقلاب کشیده شده است.

تا کنون در مسیر خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب، جمعیت از مقابل دانشگاه شریف و تقاطع یادگار امام تا میدان انقلاب کشیده شده است.

در مسیر ولیعصر،حد فاصل میدان ولیعصر تا چهارراه ولیعصرمملو جمعیتاست.

انبوه جمعیت از سمت میدان حر و بلورا کشاورز به سمت میدان انقلاب در حال حرکت هستند.

جمعیت زیادی هم از خیابان های شمالی منتهی به انقلاب و آزادی همچون بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام در حال حرکت به سمت این خیابان آزادی و انقلابهستند.

مردم در مسیر حرکت خود با ذکر مصائب اهل بیت به سینه زنی می پردازند. این عزاداران نوا می دهند:" ابد ولله ماننسی حسینا"

در همین حال و در شرایطی که هر لحظه به جمعیت عزادارن حسینی در میدان انقلاب افزوده می شود، حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت، به مرثیه خوانی و اقامه عزاداری برای عزاداران هتک حرمت روز عاشورا پرداخت.

حاج سعید حدادیان در جمع عزاداران ابتدا با اشاره به حضور گسترده مردم در این اجتماع گفت: همه پیامها در واژه بی مانند حسین در این اسم نهفته است. در حسین مرگ بر آمریکا هست. در حسین مرگ بر انگلیس هست. در حسین مرگ بر اسرائیل است. در حسین مرگ بر منافق است. در حسین مرگ بر سازشکار است. مرگ بر کسانی که سکوت می‌کنند و می‌بینند ظلم یزیدیان است همه با همه یکپارچه یا حسین .

وی ادامه داد: پیغمبر در هنگام فرود آمدن تیشه که در جریان نبرد خندق جرقه ای زد، فرمود، در این تیشه ای که زدید بر سنگ منافق بارقه‌اش نابودی ابرنکبتها است. این در حالی بود در محاصره خندق بودند و کسی انتظار نصر نداشت.

با بصیرت نبوی با بصیرت علوی با بصیرت حسینی امروز می‌گوییم در این یا حسین مردممان لرزش کاخ سفید آمریکا و کاخ‌های ابرنکبتها را می‌بینیم. وی در ادامه هم با سردادن شعارهایی مردم را به همراهی دعوت کرد. مردم در همراهی با حدادیان شعار می دادند: " ما پیروان حیدریم فدائیان رهبریم"، " جمهوری اسلامی شعار مسلمین است، جمهوری ایرانی حرف منافقین است" ، "جنایت یزدید تکرار شد، ملت ما دوباره بیدار شد "، "خامنه ای کیست علی زمان، مرگ براین خوارج نهروان "، "به کوری منافق بسیجی بیدار است، برای هر بسیجی شهادت افتخار است "، "جسارت جسارت نشانه حقارت"، "در ظهر عزا حرمت عباس شکستند علمدار کجایی علمدار کجایی"، "این فتنه گران راه عزادار تو بستند علمدار کجایی علمدار کجایی"

وی در ادامه با اشاره به کرامت رهبر انقلاب و نظام اسلامی در قبال سران فتنه اعلام کرد: رهبر ماکرامت‌های الهی را نشان داده است، قوه قضاییه ما هم همینطور مجلسی‌ها و دولتی‌ها هم همینطور. اما امروز به قوه قضاییه و مجلس و دولت اعلام می کنیم که این مردم نمی توانند در مقابل جسارت به دستگاه امام حسین(علیه السلام) آرام باشند. وی در ادامه اعلام کرد:

برخیز که شهر را پر از شور کنیم
از اصل نظام فتنه را دور کنیم
ما منتظریم تا علی اذن دهد
تا چشم سران فتنه را کور کنیم

حدادیان در ادامه به قرائت اشعاری به مناسب وقایع اخیر پرداخت:

با خامنه ای کسی نگردد گمراه
او در صف فتنه می درخشد چون ماه
در هر نفسم برای او می خوانم
لاحول و لا قوه الا بالله

شمرند که از شام بلا آمده اند
لب تشنه ضربه از قفا آکنده اند
دیروز به هتک حرمت خط امام
امروز برای کربلا آمده‌اند

بال پرواز گشایید که پرها باقیست
بعد از این سفر باز سفرها باقیست

شاعران گفتند جز حادثه دوری یار
خبری نیست ولی بازخبرها باقیست

پشت بتها نشود راست، پس از ابراهیم
بت شکن رفت ولی باز تبرها باقیست

گفت آن عشاق هر روز شما عاشوراست
جبهه‌ها باقیست شمشیر و سپرها باقیست

جنگ پایان پدرهای سفرکرده نبود
شور آن واقعه در جان پسرها باقیست

نشود باز فراموش حسینی هستیم
همه دانند که در راه خمینی هستیم

گفت که در پیروی اوست که پرچم داریم
هرچه داریم من و تو ز محرم داریم

هرچه داریم از آن مرد شهادت پیشه است
که نماد شرف و عاطفه و اندیشه است

آن که آموخت به موسی جگران نیل شدن
بر سر ابرهه ها جیش ابابیل شدن

بین محراب دعا چون زکریا بودند
در دل چشم سر حادثه یحیی بودند

آنکه آموخت سوی رذل شتاب آوردن
هفت سر عائله را پای رکاب آوردن

او خبر داشت در آن واقعه از پنهانها
پرده برداشت ز اسلام ابوسفیانها

جز علی وای اگر در پی غیری باشیم
از پی وسوسه طلحه، زبیری باشیم

گفت سالار شهیدان که هدف گم نشود
صوت قرآن در پی نغمه دف گم نشود

السلام علیکم یا آل رسول الله

ما پیروان مکتب حیدریم
حامی دین پشت سر رهبریم
آبرو از یزیدیان می‌بریم
حسین پیروز است یزید نابود است

منافقین خوار و ذلیل و پشتند
طائفه بنی امیه هستند
حرمت عاشورا را شکستند
حسین پیروز است یزید نابود است

داریم این فریاد بر لب
مرگ بر این گروه آشوب طلب
مخالف ولایت رسوا باید گردد
هرکه کند جنایت اعدام باید گردد
حامی داس و چکش رسوا باید گردد
منافق آدم کش اعدام باید گردد

ما پیرو شهید کربلاییم
پرونده مکتب عاشوراییم

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 7:44 عصر     |     () نظر
اثبات تحلیل رئیس جمهور درباره "خس‌وخاشاک" بودن آشوبگران

شبکه ایران: ساعاتی پس از آنکه احمدی نژاد، رییس جمهور منتخب ملت در روز 24 خرداد امسال در اجتماع مردم تهران، همه 40 میلیون شرکت‌کننده در انتخابات را " بازیگر اصلی و ملت ایران" دانست و اغتشاشگران را "خس و خاشاک" نامید، جریان اصلاح طلب و برخی نمایندگان مجلس به این اظهارات واکنش منفی نشان داده و علیه رئیس جمهور اقدام به موضع گیری کردند.

آنان، سخنان رئیس جمهور را "توهین به حامیان کاندیداهای اصلاح طلب" تعبیر و به همین دلیل اقدام به تحریک هواداران خود کردند. حتی برخی نمایندگان از تریبون رسانه ملی، بخشی از ناآرامی ها را به این سخنان احمدی نژاد نسبت دادند.

تحریف گفته های احمدی نژاد و فضا سازی در این باره آنقدر گسترده شد که رییس‏جمهور رسما اعلام کرد که در تجمع میدان ولیعصر، نه هواداران دیگر کاندیداها که گروه کوچک آشوب طلبان را خس و خاشاک خوانده است.

بعد از مدتی هم علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی دکتر احمدی نژاد، در این باره به ارائه توضیحاتی مفصلی پرداخت اما این سخنان هم بهانه را از دست افراطیون نگرفت.

با این حال پس از گذشت بیش از شش ماه از آن موضوع، احمد توکلی، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس و از منتقدان سرسخت دولت، همان سخنان رییس جمهور را تکرار کرد و دیروز به شبکه خبری العالم گفت که "ما از اصل مخالفت آشوبگران با جمهوری اسلامی تعجب نمی‌کنیم، این‏ها "خس و خاشاکی" بیشتر نیستند که از درون ملت پس زده می‌شوند و به خاطر این اقدام، حتما از سوی ملت و دولت محکوم خواهند شد. "

البته سخنان رئیس جمهوری درباره اغتشاشگران و خس و خاشاک بودن آنان، بسیار پیش تر از اظهارات توکلی و از زمان سردادن شعارهای انحرافی در روز قدس مشخص شد.

آشوبگران پس از ایجاد ناآرامی در روز 13 آبان، به یکباره هویت اصلی خود را به نمایش گذاشتند و پس از جسارت به امام راحل، اخیرا هم به قرآن و روز عاشورا اهانت کردند تا در خش و خاشاک بودن آنان تردیدی باقی نماند.

بر پایه همین رویکرد آشوبگران است که گفته می شود اگر همه مسئولان، از همان ابتدا حساب اغتشاشگران را از ملت 70 میلیونی ایران جدا می کردند و علیه تحلیل رئیس جمهور موضع گیری نمی کردند، هرگز شاهد چنین جسارت هایی به مقدسات ملت ایران اسلامی نبودیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 7:41 عصر     |     () نظر

لعن علی عدوک یا حسین – کروبی، خاتمی و میرحسین
دیکتاتور واقعی – موسوی و خاتمی
آشوبگر بی‌غیرت – خجالت خجالت
دانشجوی با غیرت، بصیرت بصیرت
ما اهل کوفه نیستیم- جون می‌دیم و می‌ایستیم
فتنه‌گر عاشورا – اعدام باید گردد
موسوی، خاتمی – این آخرین پیام است
سلم لمن سالمکم خامنه‌ای – حرب لمن حاربکم خامنه‌ای
سیدعلی لب تر کند – غسل شهادت می‌کنیم
خامنه‌ای کوثر است – دشمن او ابتر است
لبیک یا خامنه‌ای – لبیک یا حسین است
سبز فقط سبز علی – لعنت به سبز اموی
گوگوش شده حامی‌ات – جنبش اشرافیت
شیمون پرز حامی‌ات، جنبش اشرافیت
سران فتنه سبز محکوم باید گردند
خط سبز اموی، پیرو مسعود رجوی
وهابیت حامی‌ات، جنبش اشرافیت
پهلوی شد حامی‌ات، جنبش اشرافیت
باراک شده حامی‌ات، جنبش اشرافیت
یک دریا خون پشت سر نظامه، پیرهن عثمان مهلتش تمامه
یاحسین – امان از میرحسین
فتنه‌گر عاشورا – اعدام باید گردد
آشوبگر غارتگر اعدام باید گردد
محرم ماه خون است، فتنه‌گر سرنگون است
حی علی خیرالعمل، حرف بسه عمل عمل
حیدری‌ام، حیدری‌ام، سرباز سیدعلی‌ام
میرحسین شعارشون، خیانت افتخارشون
خاتمی، موسوی! این آخرین پیام است – دانشجوی مسلمان آماده قیام است
سبز سیاه اموی – پیرو خط رجوی
منافق واقعی – موسوی و کروبی
مگر امت بمیرد – علی تنها بماند
نوکیسه‌های بی‌ریشه، مشروطه تکرار نمی‌شه
خواص بی‌بصیرت، خجالت خجالت
ای مرجع قضایی، اقدام انقلابی
خواص بی‌ولایت، خجالت، خجالت
سبز فقط سبز علی ننگ به سبز مخملی
سه دشمن خونخوار راه حسین – صدام حسین، باراک حسین، میرحسین
تاکی بود مدارا – با رنگ سبز ریا
سفارت انگلیس، لانه جاسوسیه
موسوی، اسرائیل، پیوندتان مبارک
این همه لشگر آمده – به عشق رهبر آمده
مزدور آمریکایی ، ما اومدیم کجایی
رأی ما تو توهمش گم شده – شهرک غرب همه چیزش شده
ایران که باغ پسته‌ی بابات نیست – این مملکت جمهوریه، دهات نیست
پیر شده، کور شده – فکر می‌کنه رئیس جمهور شده
سی سال توی جبهه‌ها – بسیجی‌ها رو زدن – صدام حسین نتونست – با میرحسین اومدن


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 7:30 عصر     |     () نظر

*عزاداری و گریه، در روز عاشورا برای شهدای کربلا از نگاه یک سبز واقعی، چه حکمی دارد؟

- حرام است
- گناه کبیره است
- قدیمی شده است
- اکیداً ممنوع است


*یک جنبش سبزی واقعی، فقط برای چه امری مجاز به گریه و عزاداری است؟

- برای ندا
- برای هر چیز که جنبش بگوید
- به حال خودش
- فقط برای گرسنگی و لا غیر

*عاشورای سبز، چه روزی است ؟

- روز جهانی تخریب اموال عمومی
- روز جهانی کف و سوت
- روز خودنمایی جنبش
- روز سبز


*آداب روز عاشورای سبز، چیست؟

- تخریب اموال عمومی به میزان وسع فرد
- حداقل ،کشیدن شش جیغ بنفش
- دادن حداقل پنچ فحش آبدار به شرطی که حداقل به گوش سیصد نفر برسد
- آتش زدن موتور سیکلت و سطل زباله به میزان کافی

*در روز عاشورای سبز چه کارهایی حرام است؟

- پختن غذای نذری
- سینه زنی ، زنجیر زنی و کلاً عزاداری به شیوه سنتی
- شراکت در هرگونه عمل منتهی به عزاداری
- خواندن نماز ظهر عاشورا به جماعت (غیر قابل بخشش )

*اعمال مستحب سبز کدامند؟

- آتش زدن قرآن و ادعیه
- بمب گذاری در اماکن متبرکه
- رقص،آواز ، شادی ،بوق زدن و ...
- سنگ زدن و هتک حرمت به عزاداران

*یزید از دیدگاه سبزها که بود؟

- آدم بدی نبود
- آدم خوبی بود، اما حسود زیاد داشت و برایش حرف در آوردند
- چنین کسی وجود خارجی ندارد و مسلماً تقلب شده است
- برادر ناتنی هیتلر بود

*عزاداری جنبش سبز از دور، شبیه چیست؟

- جنگ دوم جهانی
- جنگ بَربَرها
- حمله اسکندر
- حمله مغول ها

*عزاداری به شیوه سبزها چه اثراتی دارد؟

- ساختمان های فرسوده به سرعت بالاتری تخریب می شود
- همه چیز نو و جدید می شود ،حتی کیوسک های تلفن
- روحیه جنگندگی، هواداران حفظ می شود
- کلاً خوش می گذرد

شرکت در آرمون اجباری بوده و کسب حداقل نمره ،مورد قبول نیست . تخریب گران حرفه ای در اولویت قرار دارند.

*مسئول برگزاری آزمون در ایران:


* یادمان باشد ما همیشه بیشماریم:


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 1:32 عصر     |     () نظر

سر را که برید هلهله برپا کردند. شمر –همو که همرزم حسین(ع) بود در سپاه علی(ع)- مستانه لبخند می‌زد و خود را آماده می‌کرد برای جشن پیروزی و غنیمت‌ها! تبلیغات‌چی‌های حزب اموی چاپلوسانه هر یک سعی می‌کردند خبر را با آب و تاب بیشتر به گوش یزید برسانند تا صله بگیرند! آن هنگام که خیمه‌ها آتش می‌زدند و النگو از دست کودکان بیرون می‌کشیدند، دنیای خود را آباد می‌دیدند و مهیا برای کامرانی! و «زَینَ لَهُمُ الشَّیطَانُ أَعْمَالَهُمْ»؛
وقتی مفتخرانه سایت‌های خودشان را پر کردند از تصاویر و فیلم‌های فتوحات روز عاشورایشان، خوش خیال بودند که چه کار مهمی کرده‌اند! هر کدام سعی می‌کردند برای چاپلوسی بزرگتر عکس‌ها و فیلم‌های بیشتری از شیشه‌شکستن‌ها، سطل آشغال آتش زدن‌ها، بانک آتش‌زدن‌ها، ماشین و موتورسیکلت آتش‌زدن‌ها، کتک زدن ماموران پلیس و سربازان وظیفه و … منتشر کنند. تبلیغات‌چی‌هایشان هم هر یک سعی در ربودن گوی از دیگری داشتن در وخیم نشان دادن اوضاع. شاید که اربابان را بیشتر خوش آید و صله‌های دلاری ببارد! و ناچار شده‌اند در این رقابت تا می‌توانند فلکه دروغ را بگشایند و قرص‌های اکس مصرف کنند و خود بگویند و خود بخندند! و کار به جایی برسد که هاآرتص را توهم زلزله بردارد! و «زَینَ لَهُمُ الشَّیطَانُ أَعْمَالَهُمْ»؛
راستش در ابتدا تعجب می‌کردم از این که چرا این همه فیلم و عکس از وحشیگری و اغتشاش‌طلبی خود را با افتخار منتشر می‌کنند؟ بخشی‌اش بر می‌گردد به ساده‌لوحی و زودباوری و توهم ذهن کم عمقشان که آنان را به این تحلیل عجیب رساند که دیگر کار جمهوری اسلامی تمام است! پیش به سوی ایران آمریکایی و سکولار!! اما در کنار آن نکته‌ای دیگر هم بود. وقتی تصویر و فیلمی نداشته باشند که بتواند جمعیت‌شان را زیاد نشان دهد (حتی با حربه‌ی فتوشاپی که اعتماد به کار برد!) چه کنند؟ اندک تصویری هم ندارند تا جمعیتشان را ملیونی! و حتی هزاران نفری بنامند! مشکل امروزشان هم نبود. از روز قدس سقوط با شیب تند شروع شد و در ?? آبان به حالت افتضاحی کشیده شد. و فجیع‌تر آنکه اصلی‌ترین امیدشان برای ساقط کردن نظام، یعنی ??، ?? و ?? آذر بزرگترین لکه‌ی ننگ تاریخ‌شان شد!

حمایت کاخ سفید از عاشورای 57 تا عاشورای 88 (طرح از خودم است!)

حمایت کاخ سفید از عاشورای ?? تا عاشورای ?? (طرح از خودم است!)

در نبود عامل امیدبخش جمعیت و منفی‌شدن شدید رویکرد مردم به گروهک سبز، ناچار اندک باقی‌مانده‌ها “مجبور” به کارهایی دیگر شدند. کارها و شعارهای هیجانی، رادیکال، ساختارشکنانه و خشونت‌طلبانه، تنها راه برای حفظ همین شرذمه قلیله بود. روندی که اتفاقا در روز قدس با “نه غزه نه لبنان” شروع، با “جمهوری ایرانی” و با پاره کردن و آتش زدن عکس امام و رهبر انقلاب ادامه یافت و به کف و سوت و هیاهو در روز عاشورا، سنگ‌پرانی به هیئات، کتک‌زدن مردم و خشونت شدید خیابانی انجامید. ماجرایی که اتفاقی بسیار تلخ و البته با عواقب سنگین خواهد بود.
ماجرایی که نمونه‌ی تاریخی‌اش رادیکال شدن و خشونت شدید خاندان اموی بود. اگر روزی معاویه و منافقین با آمیختن حق و باطل و فریب، تهدید و تطمیع خواص، نیات شوم و شهوات خود را تامین می‌کرد، اما یزید که از فقدان زیرکی و نفوذ پدر رنج می‌برد، چاره‌ای نداشت جز توسل به آن ددمنشی و وحشی‌گری بی‌سابقه. خبطی که نه تنها تاج و تخت، دنیا و آخرت یزید و هم‌پیمانانش را یکسره در هم پیچید و به زباله‌دان فرستاد. که فراتر خاندان اموی را به خاک مذلت نشاند و آثارشان را در تاریخ پاک کرد. حتی عظیم‌تر آنکه تمام یزیدیان و امویان تاریخ را به نابودی فراخواند. و چون قلبی تپنده و داغی تازه شیعه را در برابر ظلم مقاوم و مبارز کرد. انگیزه‌ای که هیچ مستکبر و ستمگری را در طول تاریخ راحت نگذاشته و نخواهد گذاشت.
روند و عاقبت نحس یزید و امویان گریبان گروهک سبز و فتنه‌ی اخیر را هم گرفت. اگر یزید با اکثریت بودن حامیانش هم نتوانست کاری کند، اینها با این اقلیت آشوبگر هم نخواهند توانست! اگر حمایت کاخ سفید و اسرائیل و غارتگران غربی در عاشورای ?? از شاه، نتوانست سلطنت پهلوی را نگاه دارد. حمایت کاخ سفید و وزیر جنگ اسرائیل و وزیر انگلیسی و رسانه‌های غربی و عربی هم نمی‌تواند اغتشاشگران اموی را باقی نگاه دارد.
حوادث عاشورای ?? به برکت خون حسین‌بن‌علی(ع) و یارانش در کربلای ?? ه.ق. تا کربلای جنگ تحمیلی ما و لبنان و غزه، بساط نفاق و خیانت‌های پس از انتخابات را برخواهد چید. و حتی فراتر، سقوط آمریکا، دنیای استکبار و مخالفان اسلام را تسریع خواهد کرد. و ان شاء الله اولین اثرش تعجیل در فرج مولایمان حضرت بقیة الله (عج) خواهد بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 1:14 عصر     |     () نظر

زباله دان تاریخ جایگاه سران فتنه

حدود ? ماه از برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری می گذرد ، در این مدت فرقه ای زالو صفت با شعار تقلب مشغول به مکیدن پیکره نظام مقدس اسلامی هستند ، در ابتدا ، این حرکت موزیانه این گونه برداشت می شد شاید تقلبی صورت گرفته است ، اما بعد از اینکه سران این فرقه برای صحت و سقم گفته های خود مدرک و سندی به مراجع قانونی ارائه ندادند ، رو به مظلوم نمایی و اغتشاش،که مقصود از قبل تعیین شده آنها بود آورد . بر همین اصل و در ادامه اغتشاشات ، از پروژه کشته سازی  رونمایی کرد و با ?? کشته جعلی و نامعلوم به میدان آمد تا توجهه جهانیان را به خود جلب کند البته به لطف الهی ، به سرعت این حرکت منافقانه شناسایی شد و ملت ایران با اقتدار به مقابله به آن پرداختند .

البته برعکس ملت که وظیفه خود را به خوبی می دانند در این میان دستگاه هایی که انتظار آن می رفت به وظیفه خود عمل نمایند با کم توجهی موضوع را از دور پیگیری می کردند .

افرادی هم در اوایل حوادث انتخابات دستگیر شدند اما با صراحت عرض میکنم برخورد قوه قضائیه با توجه به احکامی که در چند روز اخیر برای افراد خاطی صادر شد آن چیزی نبود که مردم انتظار داشتند . لذا اینگونه استنباط می شود که ، اغتشاشگران وقتی دیدند با آنها آنقدر با ملاحظه رفتار می شود و حتی کسی جرات ندارد که به سران آنها کوچکترین حرفی بزند ، در حوادث بعدی ،که در یک ماه گذشته پیش آمد مانند " به آتش کشیدن تصویرحضرت  امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و حادثه تاسف بار روز عاشورا " دریدگی و وحشیگری را به کمال رساندند .  

بعد از اهانت به تمثال امام امت ، مردم از مسئولان کشور و در راس آن مسئولان قضایی با توجه به سخنرانی های مکرر علما و مراجع و فرمایشات مقام رهبری و راهپیمایی های متعدد توسط اقشار مختلف ، ملت انتظار آن را داشتند که با سران فتنه که کسانی جز موسوی و کروبی و خاتمی خائن و ملعون نیستند برخورد شدیدی شود ، ولی باید نتیجه گیری کرد که متاسفانه قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته همچنان در اجرای عدالت و برخورد با مسببان این حوادث بی عرضه و ناتوان است لذا این سکوت و تامل را چگونه توجیه می کنند جای سوال است .!

اینجانب بسیار صریح به ریاست قوه قضائیه عرض  میکنم  ، این سکوت و بی توجهی شما به خواسته برحق ملت مومن و ولایت مدار ایران یک نوع دهن کجی تلقی می شود و گناهی نابخشودنی است . در روز عاشورا ملت ایران شاهد اهانت تمام عیار منافقین به رهبرشان و اصل ولایت فقیه که همان ولایت امیر المونین (ع) و حضرت ولی عصر (عج)  و خیمه عزاداران حضرت سید الشهداء و از همه تاسف بار تر به آتش کشیده شدن قرآن کریم بودند ، دیگر چه چیز باید برای شما روشن شود تا ما شاهد برخورد قاطع و دندان شکن آن قوه با سران این فرقه حرامزاده باشیم .؟؟؟ مردم تهران در روز عاشورا  بخش کوچک و ناچیزی از واقعه عاشورای سال ?? هجری را حس کردند و به چشم دیدند که یزدیان زمان در ظهر عاشورا با کف و صوت و شعارهایی که زبان از بیان آن قاصر است چگونه به اعتقادات دینی و معنوی این ملت بی حرمتی کردند و به سوی نمازگزاران عزادارحضرت اباعبدالله (ع) سنگ پرتاب کردند .

سران این فرقه حتی برای فرار و تبرئه خود از گندی که توسط آنها بوجود آمده یک بیانیه صادر نکردند که لااقل با این کار مرهمی به قلوب دلهای آزار دیده مومنین بگذارند . در عوض آقای کروبی این مزدور خائن به خود اجازه می دهد بیانیه ای با آن لحن بر علیه نظام مقدس اسلامی و مقدساتی که با خون صدها هزار شهید برای این ملت به میراث مانده اهانت نماید ، و عزاداران سید الشهداء را وحشی بنامد .

کروبی ای شیخک ساده لوح ، از خواب زمستانی بیدار شو ، به حتم ملت ولایت مدار ایران اسلامی فهمیده اند که تو و یاران خائنت سر در آخور کدام اجنبی پنهان کرده ای ، تو کسی هستی که لباس پیغمبر را دزدیده ای و باید برای این دزدی جدای اعمال ننگینت مجازات شوی . این را بدان و شک نکن با رویه ای که تو یارانت در پیش گرفته ای به زودی به گوشه ای از زباله دان تاریخ خواهی پیوست و برای همیشه مورد لعن و نفرین ملت هوشیار و آگاه و مومن خواهی بود و بدان اگر موج خشم امت حزب الله دامنتان را بگیرد از آن جان سالم بدر نخواهید برد .

در آخر به سران ? قوه و اللخصوص قوه محترم قضائیه گوشزد می کنم ، اگر همچنان در برخورد با سران این فرقه منحوس مسامحه نمایند مردم خود به بند میم وصیت نامه امام خمینی (ره) جامه عمل می پوشانند و بدون شک شما هم با خشم ملت مومن ایران اسلامی ربرو خواهید شد .

خدمت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای ، جان حزب الله عرض  میکنم : آقاجان فرزندان و سربازان شما منتظر ، یک اشاره و خم ابروی شما هستند تا در لحظه ای کوتاه ریشه سران این فتنه و ایادی آنها را از بیخ و بن نابود کنند و اگر تا به امروز سکوت اختیار کرده ایم دلیلش فقط اطاعت از شماست .

در پایان برای خوشنودی امت حزب الله و دلگرمی ملت دلسوخته اعلام می کنم " وبلاگ بهشت خوبان به همراه جمعی از عکاسان ولایت مدار با چهره های مبدل و شبیه به آنها به جمع اراذل و اوباش ورود پیدا کرده و از چهره اغتشاش گران عکسهایی تهیه و تحویل مراجع ذیصلاح نموده است که انشالله با این کار بتوانیم برای ریشه کن ساختن این حرامزادگان کاری هر چند ناچیز انجام دهیم .


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 1:2 عصر     |     () نظر
حجت‌الاسلام قرائتی از انداختن شال سیاه به گردن سگ در روز عاشورا خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد حوادث اخیر عاشورا گفت: در سوره احزاب آیه 60 در مورد منافقین و مرجفون، کسانی که در شهر و جامعه ایجاد شایعه و فتنه می‌کنند، آمده است این افراد در جامعه زلزله روانی ایجاد می‌کنند و امروز ابزار آنها اینترنت و شب‌نامه و سایر روش‌های پخش شایعه است.

حجت‌الاسلام قرائتی گفت: طبق آیه قرآن این افراد باید به روش فرهنگی و ظریف شناسایی و دستگیر شده و به سخت‌ترین روش مجازات شوند.

وی افزود: فردا ملت ایران با راهپیمایی عظیم در انزجار از حرمت‌شکنی عده‌ای در روز عاشورا همانند سیلی ته‌سیگارهای کف خیابان‌ها را با خود می‌برند.

حجت‌الاسلام قرائتی افزود: جمعیت 70 میلیونی ایران همه وزارت اطلاعات شوند و هرکس اطلاعی از فتنه‌گران دارد باید ارائه کند و اینها بعد از دستگیری به سخت‌ترین شرایط مجازات شوند.

وی افزود: در اسلام اگر کسی به روی فردی چاقو بکشد و نزند، جرمش سنگین‌تر از کسی است که چاقو زده است، زیرا ایجاد رعب و وحشت کرده است.

وی افزود: همچنین آیه قرآن در مورد ادفع بالتی هی احسن و یدرئون بالحسنه السیئه ناظر بر این است که به بهترین روش آنها را باید کنار بزنیم، اما اگر به جایی رسید که کار فتنه‌گران امنیت عمومی را در خطر انداخت، باید سخت‌ترین مجازات‌ها در انتظار آنها باشد.

نماینده ولی فقیه در نهضت سوادآموزی افزود: من نمی‌دانم قوه قضاییه چه مصلحتی می‌اندیشد که هنوز از خود حلم و بردباری نشان می‌دهد و نگران هستم که اگر بیش از این از خود بردباری نشان دهد، مردم دست به کار شوند.

حجت‌الاسلام قرائتی تأکید کرد: برخی از فتنه‌گران روز عاشورا مسلمان نیستند، زیرا شال سیاه به گردن سگ می‌اندازند.

حجت‌الاسلام قرائتی افزود: حتی پیروان سایر ادیان مانند مسیحی‌ها و یهودی‌ها نیز در کشور ما به اسلام احترام می‌گذارند و حتی افراد بی‌دین و تارک‌الصلاة هم احترام می‌گذارند، اما این افراد فتنه‌گر احترام اسلام را نگه نداشتند.

وی افزود: اینکه در ظهر عاشورا به نمازگزاران حمله می‌کنند و پیشانی آنها را می‌شکافند، مانند نماز ظهر عاشورای امام حسین (ع)‌ بود که مورد هجوم دشمن قرار گرفت.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/9:: 12:57 عصر     |     () نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >