سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی، با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

احسان ترابی

زمستان بود،هوای شهرمان ابری،غبارآلود صد فتنه

زمستان بود و کابوسی که آتش‌ها دوباره ردپاشان دست‌های کودکان خیمه را می‌سوخت

زمستانی که یاران قدیمی،- آه...قدیمی‌های همسنگر...-

زمستانی و سرمایی که یاران قدیمی نطفه‌ی تردید می‌بستند، درون حجله‌ی شومی، عروسش ماده گرگی پیر، همان بیدادِ استبداد

درون حجله می‌درّید دندانش ردای عهد و پیمان را

صدای پای مِه نزدیکتر می‌شد،خدایا وای، این قدیمی دوستان کف بر دهان آورده مشعل‌ها چرا خاموش می‌کردند؟

چرا در راه بیراهه؟چرا بر گرده‌ی مرکب به سوی درّه‌ای، ای وای،دوزخ بود.

...

زمستانی که بود و رفت.

خدامردی مسیحا‌ دم, عصایش نیل را بگشود.

کلامش نور می‌پاشید و «هل من ناصری» این بار، جوابش را هزاران سرو روییدند.

کلامش نور می‌پاشید و می‌پاشید و پاسخ سرو می‌رویید و می‌‌رویید

...

ابرهای فتنه بی‌جان، ماده گرگ پیر دندانش شکسته، موج‌های معرفت در اوج، جوشان و خروشان.

...

کودکان خیمه آسودند و آتش از عطش بر دامن رودی نمی‌افتاد.

خارها در حسرت پاهای کوچک ماند و خنجر در غلافش مرده است این بار.

...

قصه تا اینجا حکایت کرده است، اما خدایا کاش... یاران قدیمیمان،... خدایا کاش...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/17:: 7:49 عصر     |     () نظر
حجت‌الاسلام روح الله حسینیان نماینده تهران در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس که یک نسخه آن در اختیار خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قرار داده شده، تقاضای استعفا کرده است که متن کامل نامه وی به شرح زیر است:

با عرض سلام؛ چنانچه بیشتر دوستان مطلع هستند، اینجانب نزدیک به دوازده سال است کم و بیش در حال مبارزه با جریان انحرافی به اصطلاح‌ اصلاح‌طلبان هستیم. خداوند خود می‌داند که چه ظلم ها، فشارها، تهمت‌ها، توهین‌ها و تحقیرها را از این جماعت شنیدم و دیدم. در این میان نصحیت‌ها و زخم‌ زبان‌های دوستان را با همه تلخی‌هایش به جان خریدیم؛ اما به یاری خداوند که همه انگیزه‌ام او بوده هرگز احساس ضعف و ناتوانی نکردم؛ بلکه هرگاه حملات این جماعت بیشتر می‌شد احساس نشاط می‌کردم. اما امروز بیش از هر زمانی احساس دلشکستگی و سرخوردگی می‌کنم.

امروز خود را ناتوان‌تر از همیشه می‌یابم. هر اقدامی آغاز کردیم با رقابت پیچیده پارلمان تاریست‌های حرفه‌ای نقش بر آب شد. جناح اصلاح‌طلب نزد رئیس عزیزتر و ارزشی‌تر شدند و هر روز ما مطرودتر و بی‌خاصیت‌تر. من خود را موجودی شکسته خورده و سرخورده می‌بینم وقتی می‌بنیم ریاست کمیته دفاع مجلس یکی از فتنه‌گرانی است که از بانیان اتهام تقلب در انتخابات بود. وقتی می‌بینم مجلس اصولگرا نماینده‌ای را برای این کمیته انتخاب می‌کند که تا دیروز علناً از یکی از سران فتنه دفاع می‌کرد و یک روز از عمرش را در راه مبارزه نگذرانده و تنها با تاجران کویتی می‌نشیند و برمی‌خیزد و رسالتش توزیع آدامس در بین نمایندگان است.

امروز می‌بینیم ده‌ها نشریه با حمایت بیت‌المال تمام ارزش‌های اخلاقی و سیاسی امت حزب‌الله را زیر ضربات خود گرفته‌اند. وقتی از ریشه‌ اینها تحقیق می‌شود می‌بینیم هر دسته‌ای از اینها از دفتر یکی از مسئولان جمهوری اسلامی سیراب می‌گردند.

امروز مردمی که دنبال صد هزار تومان وام می‌گردند ناگهان چشم باز می‌کنند ده‌ها میلیون تومان بیت‌المال به جیب هنرپیشه‌هایی می‌ریزد که نه دل در گرو اسلام دارند و نه در گرو حتی این کشور و بدتر ناگهان تصویر آنها را در کنار هم باید شاهد باشیم و هیچ‌کس هم اخم نکند؟ چرا مأیوس و سرخورده نباشم.
امروز بسیج و نیروهای انتظامی که در جریان فتنه‌های اخیر در خط مقدم علیه مزدوران آمریکایی می‌جنگیدند تا از امنیت مردم دفاع کنند به بهانه‌ تخلف چند نفر (که باید هم برخورد شود) اینان با تمام وجود مورد تحقیر و ظلم دادگاه‌های نظامی قرار می‌گیرند، تمام بدنه تحت تعقیب قرار می‌گیرند. فرماندهان مورد اذیت و توهین قرار می‌گیرند؛ ولی هیچ کس دفاعی نمی‌کند و هیچ‌کس نمی‌پرسد نیرویی که می‌خواهد از امنیت مردم و ارکان نظام دفاع کند با این روحیه زخم خورده چگونه و چرا؟

من خود را سرخورده و شکست خورده می‌بنیم که کسانی در دفاتر مسئولان نظام جمهوری اسلامی حاکم شده‌اند که 180 درجه با رهبری نظام زاویه دارند. چرا احساس یأس و شکست نکنم که با همه فداکاری این مردم معتقد و ولایتی در این نظام کسانی نصب می‌شوند که تا ثریا فاصله با رهبری نظام دارند کسانی که در این فتنه تا جایی که احساس ترس نکردند از حریف حمایت کردند.

من نمی‌دانم اگر به کارگیری این افراد چند چهره به مصلحت می‌باشد آیا سرخورده شدن صدها مانند من هم مصلحت این نظام است؟

البته می‌دانم که همه برای نصب این افراد توجیهی دارند و ادله و مبانی؛ اما باید به من حق بدهند که آنان خضرند و من موسی، بسیاری از تصمیمات را نمی‌فهمم، بسیاری از رفتارها را سوراخ کردن کشتی انقلاب می‌دانم، بسیاری از الطاف کریمانه به منافقان را ساختن جدار بر مردمی بی‌معرفت می‌دانم که از لقمه‌‌ای بر گرسنگان راه کوتاهی کردند. بسیاری از شخصیت‌کشی‌ها را قتل بی‌گناهان می‌دانم. اعتراف می‌کنم که اشکال از من و بی‌عمقی من است به همین جهت این حق را به خضر نبی می‌دهم که مرا از خود براند و به همین جهت من به آنها حق می‌دهم تا به من بگویند: «اَلَم اقُل لکَ انّک لن تستطیعَ معی صبراً» و باز بر سرم فریاد زنند‌ «هذا فراقٌ بینی و بینک».

من یک ظاهرگرا هستم فقط این را می‌دانم که طبق قانون اساسی در مجلس سوگند خورده‌ام و هم‌صدا با دیگر نمایندگان تکرار کرده‌ام که «من در برابر قرآن مجید به خدای قادر متعال یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم.» ولی می‌بینیم تجربه این مدت به من نشان داده است که قادر به وفاداری به این سوگند نیستم.

مطمئن هستم که با مرگ سیاسی یا جسمانی حقیری مانند من نه بر دامن کبریایی ولایت گردی خواهد نشست نه از روند انقلاب خواهد کاست و مطمئن هستم یأس و سرخوردگی این بنده حقیر در روحیه حتی یک نفر هم تأثیر نخواهد پذیرفت. این سیل خروشان هم‌چنان به پیش خواهد رفت و آنچه نابود خواهد شد درماندگان و خستگان و فرسودگان خواهند بود.
 
از طرفی می‌دانم که کینه‌توزان از این به بعد تحلیل‌ها خواهند کرد و خواهند گفت نتیجه تندی و افراط همین است. بگذارید تا هر کس هرچه می‌خواهد قضاوت کند. قضاوت‌ نهایی با خداوندی است که بر همه دلها آگاه است و انگیزه‌ها را بهتر از همه ما می‌داند و به عدل و انصاف حکم خواهد راند.

آنچه که باید بدانند این است که من لحظه‌ای از گذشته خود پشیمان نیستم و از آنچه با من شده است راضی به رضای اویم چون همه آنها «بعین‌الله» بوده است.

در پایان از امت حزب‌الله و به خصوص مردم تهران که به اینجانب رأی داده بودند عذرخواهی می‌کنم. من قول داده بودم که به شما خدمت کنم و حال خود را ناتوان از خدمت می‌دانم. امید است که در دو سال آینده فردی انتخاب شود که بتواند خدمتگزار شما ملت خدایی باشد.

بسیار فکر کردم بسیار دعا کردم و از خداوند خواستم تا راهی برای خروج از بن‌بست به من نشان دهد: اما خود را همچنان در مقابل هزاران سؤال امت حزب‌الله بی‌جواب می‌دانم. خداوند تنها یک راه را به من نشان داد و آن گوشه‌گیری و عزلت‌ البته «لاتَدری لعلّ اللهَ یُحْدِثٌ بعد ذلک امراً»

بدینوسیله رسماً استعفای خود را از نمایندگی مجلس شورای اسلامی خدمت هیئت رئیسه محترم اعلام می‌دارم.
با آروزی طول عمر رهبر عزیز
دولت به کام باد
روح‌الله حسینیان»

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/17:: 7:43 عصر     |     () نظر

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/17:: 7:39 عصر     |     () نظر

آقا جون نکنه یه وقت دلت بگیره! نکنه از دست این نامردای روزگار احساس غریبی بکنی.

اصلا اونا رو ولشون کن. از آدم بدا که نباید انتظار خوبی کردن داشت!

اونا فکر کردن ایران هم گرجستان و اکراین و ... هست! اصلا همین خیال خامشون گواه احمق بودنشونه دیگه. مگه تو گرجستان و اوکراین رهبری چون شما بود؟ مگه بسیجیان جان بر کفی مثل ما بود؟ نه به خدا. اصلا اوج جهلشون اینه که تفاوت ایران اسلامی رو با جاهای دیگه نفهمیدن و انگار نمیخوان بفهن!

پس آقا جون به دلت بد راه نده که ما نمیزاریم به ولایت فقیه آسیبی برسه تا انقلاب بینظیرمون جاودان بمونه.

فکر میکنن با سوزوندن و پاره کردن عکسای حضرت امام(ره) نشان مردونگی میگیرن! بیچاره به کف و سوت چند تا جانی ضد بشریت دل خوش کردن. واقعا اینا چرا نمیتونن فرق ولایت الله با ولایت طاغوت رو بفهمن؟

آقا جون امروز کلاسای درسی ما طلبه ها تعطیل بود. یعنی کل حوزه های علمیه امروز تعطیل بودن و همه تحصن کرده بودیم.

خیلی دلم میخواست همین امروز شما حکم جهاد صادر میکردید تا بریم و این منحرفین رو سرجاشون بنشونیم.

آقا جون میدونی که ما باولایت زنده ایم به خدا تا زند ه ایم رزمنده ایم. ما نمیزاریم این انقلاب رو به این آسونی ازمون بگیرن. ما برای این انقلاب هزاران هزار شهید دادیم. هزارن جانباز دادیم. اونا چی؟ شجاع ترین مردشون با لباس زنانه فرار میکنه!

{یریدون ان یطفوا نورالله بافواههم و یابی الله الا ان یتم نوره و لو کره الکافرون: آن ها میخواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنن؛ ولی خدا جز این نمیخواهد که نور خود را کامل کند، هرچند کافران ناخشنود باشند.} 32 برائت

چشم تموم کائنات سوی عنایت علی
رهبر ما خامنه ای تحت حمایت علی
رهبر فرزانه ما ای علی روزگار
وارث خونهای پاک واز خمینی یادگار
یا علی جان مقتدای من توئی
رهبر من مرجع من پیشوای من توئی
ما دیگه نمی گذاریم دستهای تو بسته بشه
مثل حیدر دل از امت خود خسته بشه
مثل سلمان وابوذر در خونَت می شنییم
آخه تو چهره ی تو تصویر حیدر می بینیم
بزارتا هرچی میخوان بگن ولی ما همینیم
تو جهره ی علی عکس خمینی می بینیم
وقتی تو حرف می زنی اشک های ما جاری می شه
اگه تو گریه کنی زخم دلا کاری میشه
رفقا بیاید با هم قدر علی رو بدونیم
تا دم آخر باهاش همه بسیجی بمونیم
خون تو رگهامونو هدیه به رهبر می کنیم
پای عشقش با همه سختی ها ما سر می کنیم
حرف تو برای ما حرف امام زمونه
تادم آخرآقا تو سینه هامون می مونه


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/17:: 7:32 عصر     |     () نظر

















کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/15:: 8:23 عصر     |     () نظر
: فتاوای صانعی بیانگر ضعف فقاهت اوست

رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از جلسات متعدد به این نتیجه رسید که آقای صانعی فاقد ملاک‌های لازم برای تصدی مرجعیت است و فتاوی وی بیانگر ضعف فقاهت اوست.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس در گفتگو با فارس اظهار داشت: حضرت امام (ره) در صفحه 287 جلد 21 صحیفه نور فرمودند مگر جامعه مدرسین نبودند که وقتی یک روحانی به ظاهر، در منسب مرجعیت از اسلام و انقلاب فاصله گرفت، به مردم معرفی کردند و آیا ایادی استکبار روحانی نماهایی را که تا حد مرجعیت تقویت نموده، فرد دیگری را بر حوزه‌ها حاکم نمی کنند؟

وی افزود: این فرمایش نشان می دهد حضرت امام (ره) اقدام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم [در خصوص خلع مرجعیت] یک مرجع [سید کاظم شریعتمداری] که از آقای صانعی دارای جایگاه برتری از نظر علمی و اجتماعی بود، تائید فرمودند و اگر اقدام آن روز جامعه مدرسین درست بود، اقدام اخیر جامعه هم درست و مورد تائید است.

رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با توجه به پرسش های مکرر مومنان بر اساس تحقیقات به عمل آمده و پس از جلسات متعدد به این نتیجه رسید که آقای صانعی فاقد ملاک‌های لازم برای تصدی مرجعیت است و صانعی از نظر فقاهت ضعیف است.

حجت‌الاسلام رهبر افزود: برخی فقها به فتاوای آقای صانعی ایراد دارند و در حالیکه اجماع امت اسلام این است که زن نمی تواند امام جماعت مردان شود و هیچ یک از بزرگان امت اسلام هم تاکنون فتوایی غیر از این نداده اند، صنعی امامت زن بر مردان را جایز دانسته و یا در فتوایی دیگر پسرخوانده را محرم زنی دانسته که او را بزرگ می کند و سن تکلیف دختران را 13 سالگی اعلام کرده است.

وی در پایان با درست و مسبوق به سابقه دانستن اقدام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص خلع مرجعیت یوسف صانعی گفت: اگر چه فراکسیون روحانیون مجلس به این تصمیم نرسید که درباره اقدام جامعه مدرسین بیانیه رسمی بدهد اما اکثریت اعضای فراکسیون با انتشار یک نامه، حمایت خود را از این اقدام اعلام کردند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/15:: 8:20 عصر     |     () نظر

دانشجویان: آقای هاشمی! این بار حسین بن علی(ع) به مسلخ نخواهد رفت <\/h2>

جمعی از دانشجویان ادوار دانشگاههای تهران به هاشمی رفسنجانی و خواص جبهه انقلاب نامه ای سرگشاده نوشتند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» متن کامل این به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
آقای هاشمی رفسنجانی!

هنوز کلام حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورای سال 61 هجری در گوش تاریخ زمزمه گر است که خطاب به جماعتی از خواص با سابقه جبهه اسلام فرمودند: «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.»

تاریخ یعنی شرح حال ما و شما. و تاریخ مطمئناً تکرار خواهد شد. حوادث اتفاق افتاده در ظهر عاشورای  تهران دل هر دینداری را که نه، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. عده ای کینه توز و زخم خورده از انقلاب که با حقد و غضب علیه ارزشهای انقلاب و مردم شعار می دادند اجیر شدند تا سنگ پراکنی های یزیدیان بر حسینیان عزادار را تکرار کنند.

و در این میان حضور دختر شما-فائزه هاشمی- در میان این جمعیت باز هم تکرار شد. جنابعالی اگر فرار پسرتان -مهدی هاشمی- از کشور را برای در امان بودن از محاکمه با سفر برای گرفتن مدرک دکترا توجیه می کنید و حضور دخترتان را در حلقه اصلی هدایت کننده جریان آشوب، رفتن به مرکز شهر برای خرید ساندویچ تفسیر می کنید آیا سفر وی از تفرجگاهش در شمال کشور به تهران در روز عاشورا و حضور در جبهه ضد انقلاب را چگونه موجه می دانید؟

آقای هاشمی! روز عاشورا عده ای دهان به دشنام اسلام و انقلاب گشودند و دختر شما نیز در بین جمعیت آنان بود!

آقای هاشمی! هتاکان به نظام به جماعت عزادار حمله کردند. زدند و کشتند و آتش زدند و خندیدند و صدای هلهله و کف و سوتشان در روز عاشورا بلند شد و فرزند شما باز هم در میان غائله بود!

آقای هاشمی! عده ای اجنبی به نوامیس مردم عزادار هتاکی کردند و فائزه شما در بینشان بود!

آقای هاشمی! عده ای افتخار ملت به شهادت طلبی را به سخره گرفتند و دخترتان هم در بینشان بود!

آقای هاشمی! عده ای بر ضد اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق اتم و اکمل آن شعار دادند و فرزند شما باز هم در بینشان بود!

ای کاش ایشان نیز برای گرفتن دکترا به خارج از کشور پناه می برد و یا لااقل در روز عاشورا در همان تفرجگاه شمال می ماند و کمتر به حرمت شکنی می پرداخت!

آقای هاشمی! افکار عمومی بسیار با هوش تر از آنست که فریب تحلیل های عده ای پا به سن گذاشته را بخورد که خود را ارباب و ملت را رعیت فرض می کنند.

آیا حافظه تاریخی قوی ، بصیرت و دوراندیشی و تمسک به ولایت قوی تر است یا تفسیرهای عده ای که دست اندازی به متاع دنیا کور و کرشان کرده است؟

بی شک روزی همه عهدشکنان انقلاب به مسلخ محاکمه کشیده خواهند شد و البته فرزندان شما نیز از این امر مستثنی نخواهند بود. آن روز دور نخواهد بود! ان شاء الله.

***

آقای هاشمی رفسنجانی!

شما بعنوان چهره شاخص انقلابی های ساکت، مورد خطاب قرار گرفته اید اما نگارندگان نامه طیف وسیعی از خواص و نخبگان جبهه انقلاب را نیز از مخاطبان خود می دانند.

آقای هاشمی رفسنجانی! و همه خواص انقلاب!

پیش بینی سالها قبل مقام معظم رهبری مبنی بر  زاویه پیدا کردن خواص طرفدار حق در مقابل متاع دنیایی و تکرار ماجرای کربلا را به یاد می آورید؟ خودتان را در کدام جبهه فرض می کنید؟ آیا صف بندی جبهه معارض با انقلاب را مشاهده نمی کنید؟ آیا نمی دانید که امروز آنچه بیش از هر چیزی مایه دلگرمی سران اغتشاش شده است سکوت سابقه دارها و خواص انقلابی است؟! 

آری تاریخ تکرار خواهد شد. ماجرای کربلا هم تکرار خواهد شد. اما این بار حسین بن علی به مسلخ نخواهد رفت! این بار به مدد صاحب اصلی انقلاب و حضور توده های مردم انقلابی، آندسته از خواص جبهه حق به مسلخ خواهند رفت که فریب متاع دو روزه دنیا را خورده اند و در مقابل ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان سکوت کرده اند و یا علناً به جبهه معارض انقلاب پیوسته اند.

این ملت در طول عمر پنجاه ساله مبارزه خود بارها در معرض امتحان قرار گرفته است و صحنه هایی همچون صحنه کربلا را بارها تجربه کرده است و به روشنی ثابت شده که این ملت نسبتی با اهل کوفه ندارند و فریب فریادها و یا سکوتهای خائنانه به انقلاب و ولایت را نخواهند خورد.

در طول پنجاه سال گذشته ملت ایران همواره تابلوی عبرت آموز حادثه عاشورا را به نظاره نشسته است و درسهای حماسه و بصیرت آن را با هم مرور کرده است و امروز درس بصیرت عاشورایی برای این ملت پر رنگ تر از همیشه می درخشد.

***

آقای هاشمی! خواص با سابقه انقلاب!

سکوت و سکوت و باز هم سکوت شما شاید صحنه را بیشتر غبارآلود کند و موجب دلگرمی عده ای هتاک شود اما مطمئن باشید که ضربه ای به شجره طیبه انقلاب وارد نمی سازد!

امروز به حرمت دعای صاحب اصلی انقلاب و به برکت خونهایی که به پای درخت تنومند انقلاب ریخته شده و به مظلویت مظلومانی که در سراسر جهان نگاهشان به انقلاب ما معطوف است، ما صاحب نسلی از رویش های جدید هستیم که هزاران عباس و علی اکبر و قاسم در میانشان جلوه نمایی می کند! بی شک احیای گفتمان انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور پس از هشت سال تلاش نافرجام اصلاح طلبان در محو گفتمان انقلاب بیش از هر چیز مدیون همین رویش های جدیدی است که بی ادعا به صحنه آمده اند!

آقای هاشمی! خواص با سابقه انقلاب!

همیشه رفتار انقلابیون با مرتجعان از آرمانهای انقلاب کریمانه نخواهد بود. تطبیق تاریخ امروز انقلاب با وقایع صدر اسلام که سابقه دارهای اسلام از یاری حسین بن علی (ع) شانه خالی کردند، برای ما بسیار تلخ است. اثبات همسنگری امروز و دوستی دیروز شما برای انقلاب در این است که جریان نفاق که بخشی از آن در لوای سکوت شما غبارافشانی می کند را رسوا ساخته و با اعلام مواضع صریح، پرده از فتنه پیچیده نفاق بردارید.

آقای هاشمی! و همه خواص با سابقه انقلاب!

تاریخ تکرار خواهد شد و کربلا نیز. اما این بار حسین بن علی به مسلخ نخواهد رفت! این بار کربلا مسلخ منحرفان جبهه انقلاب خواهد بود که پیرایه ها بر چهره اسلام نشانده اند! ان شاء الله تعالی.

سر چشمه شاید گرفتن به بیل             چو پر شد نشاید گرفتن به پیل
8/10/88
والسلام علی من التبع الهدی
جمعی از دانشجویان ادوار دانشگاههای تهران


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/15:: 8:4 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/14:: 7:54 عصر     |     () نظر
باز بوی توطئه می آید

به دنبال خروش عظیم میلیون ها ایرانی غیرتمند در اعتراض به اهانت به حرمت شکنی عاشورا توسط عناصری که خود را طرفداران جنبش سبز می نامند سر در گمی عجیبی در میان اعضای این گروه دیده می شود رسانه های غربی پشتیبان آن ها بعضا در صدد انکار بر آمده و برخی دیگر با توجیهات خنده آوری مثل پخش ساندویچ و ساندیس کثرت جمعیت را توجیه کردند! اما رسانه های داخلی آن ها مثل روزنامه های اعتماد و جمهوری اسلامی و.....با چاپ عکسی از اجتماع عظیم عاشوراییان تهران و محکوم کردن هتک حرمت عاشورا با تیتر کردن سخنان برخی باصطلاح سران جریان راست مثل ناطق نوری و محسن رضایی در باره ضرورت جدا کردن حساب منتقدین از آشوب گران این گونه القا کرده اند که حساب چند آشوب گر از منتقدان از نظام جداست و مشکل اساسی کشور ما نداشتن حزب است اگر حزب در مملکت وجود می داشت این گونه مشکلات پیش نمی آمد.در همین حال میر حسین موسوی  طی بیانیه رسمی که با عنوان بسم الرحمن الرحیم شروع شد و نشان گر دست پاچگی خاصی بود نه تنها رسما جنایات روز عاشورا را به گردن گرفت بلکه با تحریک مجدد طرفداران خود آن ها را برای ادامه عملیات نامحدود آشوب و اغتشاش فراخواند "یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند."وی با تاکید وجود بحران در کشور می گوید :" به صراحت می گویم تا وجود یک بحران جدی در کشور به رسمیت شناخته نشود راهی برای خروج از کشور از مشکلات و مسائل پیدا نخواهد شد." بر اساس همین تز در تلاشند تا بحران را در کشور ایجاد و سپس توسعه دهند تا به خیال خام خود راهی برای خروج آن چه که آن ها بن بست می نامند بیابند! از این رو با رجز خوانی می گوید : "بکشید ما را نیرومند تر می شویم"!!

درست در لحظاتی که میر حسین به تهدیدات خود ادامه می دهد   نوری زاده در العربیه خبر از قرار ملاقات آقایان کروبی و میر حسین با خاتمی در روز شنبه داد تا طرحی برای مصالحه با طرف مقابل که در آن شرایط آن ها باید پذیرفته شود، می دهد. روزنامه ارگان هاشمی رفسنجانی {جمهوری اسلامی} نیز در سرمقاله خود با عنوان "اکنون وقت تدبیر است" باز بر شیپور "وفاق ملی " می دمد و می نویسد :"در این شرایط که افق های روشنی پدیدار شده سخنرانان، اهل قلم، علمای حوزه و دانشگاه و همه فرهیختگان باید احساس تکلیف کنند و دعوت به وحدت را اساس کار خود قرار دهند ...همه چیز از امکان پایان دادن مسالمت آمیز به اختلافات دارد"(12دی 88) نویسنده این سناریو که کانون خود را در خشم ملت بر باد رفته می بیند بخشی از آن را به جریان راست سنتی می دهد تا بتواند از آن نتیجه بگیرد که وی از طرفداران جدی اعتدال است و از سوی دیگر با فشار آن ها بهتر می تواند به نتیجه مطلوب دست یابد آقای عسکر اولادی با محکوم کردن مردم در دادن شعارهایی بر ضد سران فتنه می گوید "این شعارها انحرافی است. اگر کسانی هم با دلسوزی می گویند الان ما به وحدت نیاز داریم " (همان ص3) اقای محسن رضایی نیز که از ریاست جمهوری باز مانده است در جایگاه دبیری مجمع تشخیص، به رهبری درس رهبری می دهد! می نویسد " صدور پیامی از سوی حضرت عالی و یا رهنمودهایی در یک سخنرانی می تواند حرکت جدیدی که برای وحدت ، همدلی، برادری،‌ گذشت و ایثار در جامعه شروع شده را تقویت و استمرار بخشد تا..."البته در این میان قالی باف هم بر ضد افراطی گری قصیده سروده، می گوید" جریان معترض راه خودش را از آشوب گران جدا کند"از مجموع اظهارات میرحسین موسوی و العربیه و سایر نخبگان جریان راست استفاده می شود که جریان موسوم به جنبش سبز و آقایان کروبی و موسوی و خاتمی در ایجاد فضای فتنه و آشوب هیچ نقشی نداشته و رسانه های خارجی که دایما از طرفداران این گروه می خواهند به خیابان ها بریزند مربوط به کشور دیگری است! این افراد برای عزاداری امام حسین (ع)‌آ ن هم با زنان سرلختی و قداره و کارد و سنگ و چوب آمده اند. در این میان گروهک منافقین نیز فرصت را غنیمت شمرده همراه با بنی صدر و رضا پهلوی و سایر گروهک های ضد انقلاب فرمان حمله صادر می کنند و عجیب این که همان شعاری که مریم رجوی در تلویزیون می دهد در روز عاشورا به جای شعار عاشورایی داده می شود"نترسید ماهمه با هم هستیم"

در این راستا گرچه اعضای گروهک منافقین که در این ماجرا دستگیر شده اند محارب اند و باید اعدام شوند ولی نباید از نقش کسانی که بستر این اغتشاش و اهانت را فراهم کردند غافل گردید و بار دیگر با طناب ساده لوحانی که با سادگی آن ها امیر المومنین به حکمیت کشیده شد و از خلافت عزل گردید به چاه برویم. بستر سازان این فتنه نیز همانند بازیگران آن محارب اند و باید محاکمه شوند و به سزای اعمالشان برسند. بسیار سادگی است که در این شرایط به این گونه حرف ها دل خوش شویم و بار دیگر میدان را به آن ها واگذاریم. براستی آیا مردم از ما نمی پرسند پس چه زمانی می خواهید حکم اسلام را اجرا کنید؟! از چه می ترسید و چرا انقلابی عمل نمی کنید؟ آیا منتظرید باز در22بهمن بار دیگر صحنه عاشورا تکرار شود؟ ایا دشمنان به فرسایشی کردن ماجرا نمی اندیشند؟ براستی دستگیری دختر هاشمی که فیلم آن در آشوب های تهران در روز عاشورا وجود دارد و همه نیز آن را دیده اند چه مؤونه ای دارد؟ فرستادن یک احضاریه برای مهدی هاشمی و دادن کیفر خواست برای وی چه مشکلی را ایجاد می کند؟ آیا تسامح د راین ماجرا اقتدار نظام را نمی شکند؟ ممکن است کسی بگوید گرفتن آین آقازاده ها موجب موضع گیری آقای هاشمی خواهد شد؛ ولی باید ایشان در این امتحان خانواده خودش را نشان بدهد که میان فرزندان و نظام یکی را انتخاب کند و بالاخره ماجرا خاتمه یابد. تاخیر دراجرای حکم خدا آفات زیادی دارد که ممکن است با فشارهایی که می آورند از اجرای حکم اعدام نسبت به منافقین هم تعلیق شود چه برسد به بستر سازان با صطلاح سبز پوش.و سر انجام باید د رانتظار حکمیت نشست ک سرمایه بزرگی که ملت به صحنه آورد به ثمن بخس خواهند فروخت.

 

برجسته ترین شعارها در راهپیمایی دهها میلیونی مردم در سراسر کشور شعار مرگ بر خاتمی و کروبی و میر حسین و ... بود و مردم با زبان های مختلف خواهان دستگیری سران فتنه بودند ولی مع الاسف از صدا وسیما پخش نمی شد. حرکت عظیم ملت که خواب و خوشی را از این گروه فتنه گر ربوده است

 

در صددند برغم اظهارات میر حسین موسوی اولا خود را نیز از حامیان محکم و جدی برخورد با حرمت شکنان معرفی کنند و از سوی دیگر با ورود نیروهای منافقین در عرصه عملا خود را بی تقصیر نشان داده، خود را منتقد نظام معرفی کنند در حالی که یکی از مهمترین جرم آن ها باز کردن پای منافقین به کشور بوده است. و در مرحله بعد زمینه سازی بازگشت خود را به قدرت فراهم کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/14:: 7:35 عصر     |     () نظر
اسکورت دکتر احمدی نژاد

اسکورت اوباما


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/14:: 7:27 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >