سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برتری دانشمند بر غیر او، مانند برتری پیامبر بر امتش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

شاید ساعت ? بعد از ظهر روز ? دی ماه سال ???? هجری شمسی داشتی چرت میزدی اما این مرد آمد!

 

 

این مرد با پای لنگ آمده بود.

 تنهای تنها اما خوشحال بود از آنکه آمده بود میان جمعیتی خداجو و عاشق حضرت امام حسین(علیه السلام) مثل خودش.شاید دلش میخواست همه ببینند و بدانند ولایت فقیه را دوست تر دارد از همه زندگی اش. دلش میخواست بدانند یک وجب از خاک میهنش را با دنیا عوض نمیکند.

تصویر امام خمینی(رحمه الله علیه) و آیت الله العظمی خامنه ای(حفظ الله عنه) را به عصایش چسبانده بود و آن را بالای سرش گرفته بود که یعنی:

 آهای جوان ها گمان نکنید دود از کنده بلند نمیشود!

با سختی بسیار خودم را از میان خیل جمعیت به او رساندم و گفتم:

پدر جان میشه یه عکس بگیرم؟

لبخندی زد که یعنی مخالفتی ندارد. تا تصویرش را ثبت کردم کاغذی را از جیبش در آورد و با صدای بلند شروع به خواندن کرد. شعری نوشته بود در حد بضاعتش خطاب به شخص شخیص میرحسین!!! که تصویر  شعرش را هم ثبت نمودم.

 

 

میگفت مدرسه نرفته است و کسی خواندن و نوشتن را یادش نداده است. نمیدانم شاید مکتب های قدیم به عمر او قد میدهند. بخاطر خط نه چندان زیبایش عذر خواست اما نمیدانست وقتی با آن دست لرزان برعلیه گمراهان شعر مینویسد در حقیقت جان و تن آنان را میلرزاند. نمیدانم شاید هم میدانست؛ بهتر از همه ما.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/20:: 1:20 عصر     |     () نظر

این تصویر زیباترین و مخلصترین سرباز آقاست. شاید ما را بتوانی با کتک برای چند روزی از میدان به در کنی. شاید بتوانی برچسب جیره خواری به ما بزنی که بیش از این هم عقلت کفاف نمیدهد اما حریف این یکی نیستی جناب.

 به سربندش با دقت نگاه کن:

لبیک یا خامنه ای

به خیالت مادری که این فرزند را تربیت میکند به او یاد میدهد که از اراذل و آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و اسرائیل و وهابیان بهراسد؟ خوب به سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران روی آستین این شیرزن نگاه کن تا چشمانت حقیقت را ببیند.

به خیالت پدری که زندگی این کودک را تامین میکند اصولاً معنی ترس از غیر خدا را میداند که آن را به فرزندش نیز یاد بدهد؟

جناب موسوی قدم در بد راهی گذاشته ای. بترس از اینکه نسلی مانند رزمندگان جنگ پدید آید برای جمع کردن سفره امثال تو.

بدان که فردایت از امروزت نیز سیاه تر است جناب موسوی.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/20:: 1:16 عصر     |     () نظر

خات.. و موس.. از سرکردگان منافقین سبز


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/20:: 1:7 عصر     |     () نظر
حر هم که باشی
توبه‌ات اگر قبل عاشورا باشد
قبول می‌شود...

عاشورا گذشته است؛
آقایان کوچک و بزرگ جمهوری اسلامی
برای بازگرداندن سران فتنه
دم از "باز بودن آغوش" ملت نزنید
ملت امروز فریاد می‌زد
مرگ بر موسوی را
مرگ بر خاتمی را
مرگ بر کروبی را

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/19:: 7:19 عصر     |     () نظر

کیهان در شماره امروز خود در ستون گفت‌و‌شنود نوشت:

گفت: بعد از راهپیمایی عظیم و چند ده میلیونی مردم علیه سران فتنه، آمریکا و اسرائیل و انگلیس، بد جوری خودشان را باخته اند.
گفتم: حق دارند! مطابق شواهد موجود، موساد و سیا، حداقل 20 سال برای سازماندهی فتنه زحمت کشیده و عرق ریخته بودند تا آنجا که این اواخر نتانیاهو می گفت سران فتنه بزرگترین سرمایه اسرائیل هستند.
گفت: اوباما هم از سران فتنه با عنوان «حیاط خلوت آمریکا در ایران»! یاد می کرد.
گفتم: حیوونکی ها آمریکا و اسرائیل و انگلیس، همه گروه های تحت پوشش خود را هم به حمایت از سران فتنه آورده بودند، منافقین، بهایی ها، سلطنت طلب ها، کلان سرمایه داران، مارکسیست ها و...
گفت: سران فتنه را بگو که چی فکر می کردند و چی شد؟!
گفتم: شغالی گول هیکل شتر را خورد و از او خواست که برای نزدیکی بیشتر دمش را به دم شتر گره بزند. روزی یک شیر از راه رسید. شتر از ترس رم کرده و پا به فرار گذاشت و شغال که پاهایش کوتاه بود مثل پاندول ساعت پشت شتر آویزان شده و به دار و درخت می خورد. رفیقش پرسید این چه وضعیه؟! و شغال که زبانش از ترس بند آمده بود گفت؛ این نتیجه پیوند با بزرگان است!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/19:: 7:10 عصر     |     () نظر
مردم هنوز آینه تکثیر می کنند
هر فتنه ای که هست به زنجیر می کنند
جایی برای فتنه گران، پاک و امن نیست
نتوان دگر به فتنه گری ها نشست و زیست
قزوین ما به عامل بیگانه پشت کرد
سوی کسی که ضد ولی بوده مشت کرد
فریاد زد که شیخ تو بیگانه ای برو
رنگ  دروغ بسته به این خانه ای برو
ای شیخ بی چراغ که بی پیر آمدی
در بند نفس و فتنه به زنجیر آمدی
دارالعباده` است نه جای منافقان
مینو در است شهر شهیدان و عاشقان
ای شیخ بی چراغ به اصلاح خود بکوش
نابود می شوی ز دغلکاری سروش
چون گاو شاخ دار به ما حمله می کند
بنگر که گاو با گل و ریحان چه می کند؟
جایی برای نخبه  نادان نداشتیم
او را به خاک برده و آنجا گذاشتیم
نخبه کسی بود که ولی باور است و بس
با خلق دل شکسته ما یاور است و بس

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/19:: 7:7 عصر     |     () نظر
تجمع مردم مقابل منزل قوامی محل حضور کروبی
کروبی گریخت+ گزارش تصویری از تجمع مردم و حفاظت ویژه از کروبی

مهدی کروبی ساعاتی پس از ورود به قزوین با اعتراض شدید مردم این شهر مواجه شده بود، با کمک نیروهای ضد شورش توانست از محاصره مردم خشمگین قزوین که قصد برخورد جدی با او را داشتند، فرار کند.

به گزارش رجانیوز به دنبال بالا گرفتن اختلافات در شاخه قزوین حزب اعتماد ملی بود که عصر روز گذشته کروبی و منتجب نیا راهی این شهر شدند. انتشار خبر سفر کروبی به قزوین با واکنش شدید مردم و اجتماع گسترده اقشار مختلف این شهر روبرو شد. مردم قزوین که نزدیک غروب از سفر کروبی به این شهر مطلع شده بودند، خود را به سرعت به محل اسکان کروبی رساندند و با شعارهای خود اعتراضشان را اعلام کردند.

نیروهای انتظامی و نیروهای ضد شورش از همان دقایق اولیه برای حفاظت از کروبی در محل حاضر شدند که درگیری هایی نیز بین مردم و نیروی انتظامی صورت گرفت. جمعیت چند هزار نفره ای که در اطراف محل اسکان کروبی(خانه یکی از نزدیکان ناصر قوامی نماینده اصلاح طلب مجلس ششم) جمع شده بودند، شعار می دادند: "شهر شهید رجایی جای منافقین نیست"، "کروبی بی سواد، آلت دست موساد"، "کروبی چادرت رو سرت کن، از شهر ما فرار کن!"، "مرگ بر موسوی"، "مرگ بر کروبی"، "مرگ بر خاتمی" و...

با زیاد شدن جمعیت خشمگین، پلیس ناگزیر درصدد خارج کردن کروبی از محل برآمد. نیروهای یگان ویژه بارها تلاش کردند تا مسیر خروج کروبی را باز کنند که چندین بار با شکست مواجه شدند. در نهایت با کنار زدن مردم راه را برای خروج ماشین حامل کروبی باز شد و خودروی سیاه رنگ حامل کروبی در میان سیل پرتاب تخم مرغ، گوجه فرنگی و سنگ با سرعت از میان جمعیت گریخت.

بعد از گریختن کروبی، مردم خشمگین سینه زنان و با فریاد "مرگ بر منافق"، "این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده" و خواندن شعر کجایید ای شهیدان خدایی به سمت خانه سید ناصر قوامی نماینده دور ششم،که در فاصله کمی از محل اسکان کروبی قرار داشت حرکت کردند و در آنجا بار دیگر نسبت به سفر کروبی به شهر شهید رجایی اعتراض خود را اعلام کردند.

شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "لعن علی عدوک یا حسین ، خاتمی و کروبی و میرحسین"، "منافق برو گم شو"، "احمق تر از کروبی عالم به خود ندیده"، "مرگ بر قوامی" و "کروبی حیا کن شهر ما را رها کن" بارها و بارها در فلکه جانبازان و اطراف محل اسکان کروبی تنین افکند.

پیش از این کروبی در نمایشگاه مطبوعات نیز با اعتراض شدید اهالی رسانه مواجه شده بود که ناچار به ترک نمایشگاه شد. اعتراض های مردمی در نمایشگاه به گونه ای بود که محافظان کروبی را وادار به تیراندازی هوایی کرد و محافظان مجبور شدند برای خارج کردن کروبی از نمایشگاه به روی مردم اسلحه بکشند. این چندمین باری است که کروبی با اعتراضات مردمی مواجه می شود.

گفتنی است چندی پیش شاخه قزوین حزب اعتماد ملی طی بیانیه ای به انتقاد از عملکرد کروبی پرداخته بود. در این بیانیه آمده بود:«با توجه به حوادث پس از انتخابات که متأسفانه تجمعات آرام معترضان به نتایج انتخابات توسط عده‌ای فرصت‌طلب و منافق به اغتشاش و درگیری و همچنین کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیز منجر شد، حزب اعتماد ملی منطقه قزوین با مخالفت و محکوم کردن اینگونه حرکات مشکوک و طرح شعارهای ساختارشکنانه و حرکت‌های دیگری که در حال برنامه‌ریزی و اجرا بوده و ماهیت آنها با دیدگاه‌های معترضان به انتخابات و آرمان‌های امام (ره) مغایرت اساسی دارد بر حرکت در چارچوب نظام و حفظ اصول آن تأکید می‌کند.»

این بیانیه همچنین می افزود:«گروه‌هایی که سال‌ها بود جسارت و شهامت حضور و فعالیت را در خود نمی‌دیدند متأسفانه فضای پیش آمده را مغتنم شمرده و به کمک ایادی ضدانقلاب خود در تهران و برخی از نقاط کشور دست به اغتشاش و آشوب‌زده و حتی حرمت ایام تاسوعا و عاشورای امام حسین (ع) را نیز نگه نداشته و بسیار وقیحانه رفتار کرده‌اند، این افراد کسانی هستند که هیچ علاقه و وابستگی به طرفین چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا نداشته و برای رسیدن به اهداف شوم خود متأسفانه این روزها به دروغ نام اصلاح‌طلب بر خود نهاده‌اند در صورتی که در نخستین فرصت ضربه خود را به هر دو گروه می‌زنند.»

اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی قزوین در بیانیه خود تصریح کرده بودند:«همراه با مردم انقلابی ایران عزیز، حزب اعتماد ملی منطقه قزوین ضمن محکوم کردن حرکت‌های مذبوحانه‌ای که این روزها اصول انقلاب و جایگاه رهبری را نشانه گرفته‌اند، از شورای مرکز حزب به خصوص شخص دبیرکل آن آقای کروبی انتظار دارد که به طور شفاف مرز خود را از این افراد جدا کرده و شائبه به وجود آمده در میان طرفداران حزب اعتماد ملی را برطرف کند و با صدور اطلاعیه‌ای در این زمینه تکلیف خود و دوستان هم حزبی را با عناصر آشوبگر و ساختارشکن مشخص فرماید.»

در پایان این بیانیه تأکید شده بود:«در صورت عدم موضع‌گیری دبیرکل محترم در این زمینه? قطع یقین اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی قزوین، در زمینه ادامه فعالیت حزب اعتماد ملی تصمیم دیگری اتخاذ می‌کنند.» به نظر می رسد اختلافات در میان اصلاح طلبان وارد فازهای تازه تری شده است.


حاشیه نگاری خبرنگار رجانیوز از اعتراضات مردمی:

در میان جمعیت حضور پیر و جوان، دانشجو و طلبه، زن و مرد به چشم می خورد. کسانی که خبر سفر کروبی به گوششان رسیده بود، خود را با عجله به محل رسانده بودند.

تجمع مردم از حدود ساعت 8 شروع شد و تا نیمه شب ادامه یافت. کروبی حدود ساعت 30/10 بود که مجبور به فرار شد.

پیرمردی با چند شانه تخم مرغ در میان جمعیت حاضر شده بود و ضمن توزیع تخم مرغ ها می گفت که این کار را برای امام حسین انجام می دهد.

در جریان خروج خودروی حامل کروبی از خانه، در اثر اصابت اشیاء مختلف خودرو آسیب دید.

شیشه های محل اسکان کروبی در اثر اصابت سنگ شکسته شد.

یکی از حاضران در تجمع که متوجه حاشیه نگاری خبرنگار ما شده بود، گفت بنویسید که اینجا خبری از ساندیس نیست!

اجتماع مردم خشمگین قزوین در حالی شکل گرفته بود که بسیاری از مردم هنوز از سفر کروبی مطلع نشده بودند. برخی هم که دیر به محل رسیدند.

برخی از افراد حاضر در تجمع معتقد بودند فرار کروبی صحنه سازی و از روی ترس بوده و او با توجه به حضور چشم گیر مردم حتی جرأت خروج از خانه را هم پیدا نکرده است.

جمعیت مردم آن قدر بود که حضور اندک سبزهایی که برای حمایت از کروبی حاضر شده بودند، راه به جایی نبرد و این افراد ناچار چون شیخ اصلاحات فرار را بر قرار ترجیح دادند.

با وجود فرار کروبی تجمع در مقابل خانه سید ناصر قوامی نماینده مجلس ششم ادامه یافت و با فرار کروبی خاتمه پیدا نکرد.

در طول تجمع مردم بیکار ننشستند و به دیوار نویسی بر روی دیوارهای محل اسکان کروبی و خانه ناصر قوامی مشغول شدند!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/18:: 7:56 عصر     |     () نظر

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/18:: 7:56 عصر     |     () نظر

شبی که آیت الله منتظری مرد ،فرزند ایشان با جناب موسوی و خاتمی تماس گرفت و با گلایه از سرما و سکوت مجلس ،این دو نفر را جهت بازار گرمی بر بالین جسد ایشان فراخواند

که ساعتی بعد حاضر شدند و مشغول انداختن عکس یادگاری با حضار شدند

موضع خاتمی در این باره چه بود؟

آیا به پیام  تسلیتی که خاتمی برای فوت منتظری نوشت دقت کردید؟

او چه می خواست بگوید؟وچه بهره برداری قرار بود از این شرایط بکند

آیا آشوب طلبان به یک منتظری نیاز نداشتند؟

 

در قسمتی از پیام تسلیت خاتمی آمده است:

رحلت عالم زاهد ومجتهد والاقدر؛مجاهد نستوه؛فقیه، کلامی ، جامع معقول و منقول حضرت آیت الله العظمی منتظری رضوان اله علیه را به ساحت مبارک حضرت ولی الله الاعظم ؛به حوزه های علمیه؛به همه ارادتمندان؛دوستداران آن فقید سعید و بیت شریف و بستگان و فرزندان محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم.

چه کسی باید مشخص کند شخصی جامع منقول و مغقول و یا جامع بین منقول و معقول است؟

جز این  است که خود باید در این درجه یا بالاتر قرار داشته باشد؟

ممکن است فکر کنید خاتمی از دستش در رفته است اما حساسیت بالای این نامه در شرایط موجود و همچنین مصطلح نبودن این عبارت این احتمال را از بین می برد

خاتمی دوست داشت خود را منتظری جدید معرفی کند اما این معرفی با سه نوع مشکل عمده رو به رو بود

اول : درجه فقهی ایت الله منتظری به هیچ هنوان با حجت الاسلام خاتمی قابل قیاس نیست و با توجه به اینکه ایشان در حال تحصیل نیستند هیچ گاه هم نخواهد شد

دوم : خاتمی در مقایسه با شیخ منتظری آیا سوابق انقلابی داشت؟

سوم : شیخ منتظری پس از خلع از قائم مقامی رهبری خود را از حاکمیت جدا کرده بود اما جناب خاتمی در تمام این مدت دارای سمت هایی در داخل حاکمیت بود ،همچنین ماجرای نامه ای که ایشان به رهبری نوشتند و از نظر اصلاح طلبان یک افتضاح سیاسی به شمار آمد  نیز نباید در این مشکل نادیده گرفت

 

این سه فاکتور اساسی قیاس ایشان با منتظری را کاملا مردود  می نایاند

شب گذشته وحید جلیلی هنگامی که می خواست دو خبر را مقابل هم قرار دهد یک مثال جالب زد

او گفت :از طرفی می گویند جناب خاتمی چنین گفت و در طرف دیگر جناب ناطق نوری چیز دیگری گفت

نمی دانم چه قدر با هدف این مثال را گفت ،اما بعید نیست که عمدی بوده باشد چرا که قبل از بیان آن تاکید کرد بگذارید مثال بزنم

تعمدی بود یا غیر تعمدی اما مثال زیبایی بود

هرچند هنوز هم جای شک است از نظر درجه فقهی و سوابق انقلابی به جناب ناطق رسیده باشند

اما قطعا قد و قامت ایشان در حدود ناطق نوری و یا کمتر است

نه منتظری و دیگران


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/18:: 7:54 عصر     |     () نظر
تقلب در انتخابات بدون ارائه مدرک مستند نشانه ی توهم نیست؟

 آیا دعوت عده ای به آشوب آن هم به بهانه ی تقلب در انتخابات نشانه بیماری و مرض نیست؟

 آیا صدور بیانه های پی در پی علیه نظام اسلامی نشانه  توهم نیست؟

 آیا به جان هم انداختن مردم نشانه ی غرض وکینه ورزی نسبت به نظام اسلامی نیست؟

 آیا سوء استفاده از مناسبات های ملی ومذهبی به بهانه ی اعتراض نشانه فی قلوبهم مرض نیست؟

 آیا شعار نه غزه  نه لبنان در روز قدس نشانه  دوستی با اسرائیل نیست؟

 آیا پاره کردن عکس امام و هتک حرمت ایشان نشانه ی خط امامی بودن است؟

 آیا توهین به ولایت فقیه نشانه ی خط امامی بودن است؟

 آیا سوء استفاده از تشیع جنازه منتظری و هتک حرمت شهر مقدس قم نشانه ی مسلمانی است؟

 و سر انجام

 

 آیا بی حرمتی به عاشورای حسینی-به آتش کشیدن قرآن-حمله به عزاداران حسینی و صدمه زدن به

اموال عمومی و سکوت خواص وسران سیاسی در مقابل این حرمت شکنی ها نشانه ی حرام زادگی

 نیست؟

 

 به راستی این کارها نشانه ی حرام زادگی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/18:: 7:37 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >