حقّ سرپرست علمی تو آن است که وی رابزرگ بشماری و مجلسش را محترم بشماری و به او نیک گوش کنی [امام سجّاد علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
باز بوی توطئه می آید

به دنبال خروش عظیم میلیون ها ایرانی غیرتمند در اعتراض به اهانت به حرمت شکنی عاشورا توسط عناصری که خود را طرفداران جنبش سبز می نامند سر در گمی عجیبی در میان اعضای این گروه دیده می شود رسانه های غربی پشتیبان آن ها بعضا در صدد انکار بر آمده و برخی دیگر با توجیهات خنده آوری مثل پخش ساندویچ و ساندیس کثرت جمعیت را توجیه کردند! اما رسانه های داخلی آن ها مثل روزنامه های اعتماد و جمهوری اسلامی و.....با چاپ عکسی از اجتماع عظیم عاشوراییان تهران و محکوم کردن هتک حرمت عاشورا با تیتر کردن سخنان برخی باصطلاح سران جریان راست مثل ناطق نوری و محسن رضایی در باره ضرورت جدا کردن حساب منتقدین از آشوب گران این گونه القا کرده اند که حساب چند آشوب گر از منتقدان از نظام جداست و مشکل اساسی کشور ما نداشتن حزب است اگر حزب در مملکت وجود می داشت این گونه مشکلات پیش نمی آمد.در همین حال میر حسین موسوی  طی بیانیه رسمی که با عنوان بسم الرحمن الرحیم شروع شد و نشان گر دست پاچگی خاصی بود نه تنها رسما جنایات روز عاشورا را به گردن گرفت بلکه با تحریک مجدد طرفداران خود آن ها را برای ادامه عملیات نامحدود آشوب و اغتشاش فراخواند "یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند."وی با تاکید وجود بحران در کشور می گوید :" به صراحت می گویم تا وجود یک بحران جدی در کشور به رسمیت شناخته نشود راهی برای خروج از کشور از مشکلات و مسائل پیدا نخواهد شد." بر اساس همین تز در تلاشند تا بحران را در کشور ایجاد و سپس توسعه دهند تا به خیال خام خود راهی برای خروج آن چه که آن ها بن بست می نامند بیابند! از این رو با رجز خوانی می گوید : "بکشید ما را نیرومند تر می شویم"!!

درست در لحظاتی که میر حسین به تهدیدات خود ادامه می دهد   نوری زاده در العربیه خبر از قرار ملاقات آقایان کروبی و میر حسین با خاتمی در روز شنبه داد تا طرحی برای مصالحه با طرف مقابل که در آن شرایط آن ها باید پذیرفته شود، می دهد. روزنامه ارگان هاشمی رفسنجانی {جمهوری اسلامی} نیز در سرمقاله خود با عنوان "اکنون وقت تدبیر است" باز بر شیپور "وفاق ملی " می دمد و می نویسد :"در این شرایط که افق های روشنی پدیدار شده سخنرانان، اهل قلم، علمای حوزه و دانشگاه و همه فرهیختگان باید احساس تکلیف کنند و دعوت به وحدت را اساس کار خود قرار دهند ...همه چیز از امکان پایان دادن مسالمت آمیز به اختلافات دارد"(12دی 88) نویسنده این سناریو که کانون خود را در خشم ملت بر باد رفته می بیند بخشی از آن را به جریان راست سنتی می دهد تا بتواند از آن نتیجه بگیرد که وی از طرفداران جدی اعتدال است و از سوی دیگر با فشار آن ها بهتر می تواند به نتیجه مطلوب دست یابد آقای عسکر اولادی با محکوم کردن مردم در دادن شعارهایی بر ضد سران فتنه می گوید "این شعارها انحرافی است. اگر کسانی هم با دلسوزی می گویند الان ما به وحدت نیاز داریم " (همان ص3) اقای محسن رضایی نیز که از ریاست جمهوری باز مانده است در جایگاه دبیری مجمع تشخیص، به رهبری درس رهبری می دهد! می نویسد " صدور پیامی از سوی حضرت عالی و یا رهنمودهایی در یک سخنرانی می تواند حرکت جدیدی که برای وحدت ، همدلی، برادری،‌ گذشت و ایثار در جامعه شروع شده را تقویت و استمرار بخشد تا..."البته در این میان قالی باف هم بر ضد افراطی گری قصیده سروده، می گوید" جریان معترض راه خودش را از آشوب گران جدا کند"از مجموع اظهارات میرحسین موسوی و العربیه و سایر نخبگان جریان راست استفاده می شود که جریان موسوم به جنبش سبز و آقایان کروبی و موسوی و خاتمی در ایجاد فضای فتنه و آشوب هیچ نقشی نداشته و رسانه های خارجی که دایما از طرفداران این گروه می خواهند به خیابان ها بریزند مربوط به کشور دیگری است! این افراد برای عزاداری امام حسین (ع)‌آ ن هم با زنان سرلختی و قداره و کارد و سنگ و چوب آمده اند. در این میان گروهک منافقین نیز فرصت را غنیمت شمرده همراه با بنی صدر و رضا پهلوی و سایر گروهک های ضد انقلاب فرمان حمله صادر می کنند و عجیب این که همان شعاری که مریم رجوی در تلویزیون می دهد در روز عاشورا به جای شعار عاشورایی داده می شود"نترسید ماهمه با هم هستیم"

در این راستا گرچه اعضای گروهک منافقین که در این ماجرا دستگیر شده اند محارب اند و باید اعدام شوند ولی نباید از نقش کسانی که بستر این اغتشاش و اهانت را فراهم کردند غافل گردید و بار دیگر با طناب ساده لوحانی که با سادگی آن ها امیر المومنین به حکمیت کشیده شد و از خلافت عزل گردید به چاه برویم. بستر سازان این فتنه نیز همانند بازیگران آن محارب اند و باید محاکمه شوند و به سزای اعمالشان برسند. بسیار سادگی است که در این شرایط به این گونه حرف ها دل خوش شویم و بار دیگر میدان را به آن ها واگذاریم. براستی آیا مردم از ما نمی پرسند پس چه زمانی می خواهید حکم اسلام را اجرا کنید؟! از چه می ترسید و چرا انقلابی عمل نمی کنید؟ آیا منتظرید باز در22بهمن بار دیگر صحنه عاشورا تکرار شود؟ ایا دشمنان به فرسایشی کردن ماجرا نمی اندیشند؟ براستی دستگیری دختر هاشمی که فیلم آن در آشوب های تهران در روز عاشورا وجود دارد و همه نیز آن را دیده اند چه مؤونه ای دارد؟ فرستادن یک احضاریه برای مهدی هاشمی و دادن کیفر خواست برای وی چه مشکلی را ایجاد می کند؟ آیا تسامح د راین ماجرا اقتدار نظام را نمی شکند؟ ممکن است کسی بگوید گرفتن آین آقازاده ها موجب موضع گیری آقای هاشمی خواهد شد؛ ولی باید ایشان در این امتحان خانواده خودش را نشان بدهد که میان فرزندان و نظام یکی را انتخاب کند و بالاخره ماجرا خاتمه یابد. تاخیر دراجرای حکم خدا آفات زیادی دارد که ممکن است با فشارهایی که می آورند از اجرای حکم اعدام نسبت به منافقین هم تعلیق شود چه برسد به بستر سازان با صطلاح سبز پوش.و سر انجام باید د رانتظار حکمیت نشست ک سرمایه بزرگی که ملت به صحنه آورد به ثمن بخس خواهند فروخت.

 

برجسته ترین شعارها در راهپیمایی دهها میلیونی مردم در سراسر کشور شعار مرگ بر خاتمی و کروبی و میر حسین و ... بود و مردم با زبان های مختلف خواهان دستگیری سران فتنه بودند ولی مع الاسف از صدا وسیما پخش نمی شد. حرکت عظیم ملت که خواب و خوشی را از این گروه فتنه گر ربوده است

 

در صددند برغم اظهارات میر حسین موسوی اولا خود را نیز از حامیان محکم و جدی برخورد با حرمت شکنان معرفی کنند و از سوی دیگر با ورود نیروهای منافقین در عرصه عملا خود را بی تقصیر نشان داده، خود را منتقد نظام معرفی کنند در حالی که یکی از مهمترین جرم آن ها باز کردن پای منافقین به کشور بوده است. و در مرحله بعد زمینه سازی بازگشت خود را به قدرت فراهم کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/14:: 7:35 عصر     |     () نظر