سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود را بزرگوار دید شهوتهایش در دیده وى خوار گردید . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

دانشجویان: آقای هاشمی! این بار حسین بن علی(ع) به مسلخ نخواهد رفت <\/h2>

جمعی از دانشجویان ادوار دانشگاههای تهران به هاشمی رفسنجانی و خواص جبهه انقلاب نامه ای سرگشاده نوشتند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» متن کامل این به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
آقای هاشمی رفسنجانی!

هنوز کلام حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورای سال 61 هجری در گوش تاریخ زمزمه گر است که خطاب به جماعتی از خواص با سابقه جبهه اسلام فرمودند: «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.»

تاریخ یعنی شرح حال ما و شما. و تاریخ مطمئناً تکرار خواهد شد. حوادث اتفاق افتاده در ظهر عاشورای  تهران دل هر دینداری را که نه، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. عده ای کینه توز و زخم خورده از انقلاب که با حقد و غضب علیه ارزشهای انقلاب و مردم شعار می دادند اجیر شدند تا سنگ پراکنی های یزیدیان بر حسینیان عزادار را تکرار کنند.

و در این میان حضور دختر شما-فائزه هاشمی- در میان این جمعیت باز هم تکرار شد. جنابعالی اگر فرار پسرتان -مهدی هاشمی- از کشور را برای در امان بودن از محاکمه با سفر برای گرفتن مدرک دکترا توجیه می کنید و حضور دخترتان را در حلقه اصلی هدایت کننده جریان آشوب، رفتن به مرکز شهر برای خرید ساندویچ تفسیر می کنید آیا سفر وی از تفرجگاهش در شمال کشور به تهران در روز عاشورا و حضور در جبهه ضد انقلاب را چگونه موجه می دانید؟

آقای هاشمی! روز عاشورا عده ای دهان به دشنام اسلام و انقلاب گشودند و دختر شما نیز در بین جمعیت آنان بود!

آقای هاشمی! هتاکان به نظام به جماعت عزادار حمله کردند. زدند و کشتند و آتش زدند و خندیدند و صدای هلهله و کف و سوتشان در روز عاشورا بلند شد و فرزند شما باز هم در میان غائله بود!

آقای هاشمی! عده ای اجنبی به نوامیس مردم عزادار هتاکی کردند و فائزه شما در بینشان بود!

آقای هاشمی! عده ای افتخار ملت به شهادت طلبی را به سخره گرفتند و دخترتان هم در بینشان بود!

آقای هاشمی! عده ای بر ضد اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق اتم و اکمل آن شعار دادند و فرزند شما باز هم در بینشان بود!

ای کاش ایشان نیز برای گرفتن دکترا به خارج از کشور پناه می برد و یا لااقل در روز عاشورا در همان تفرجگاه شمال می ماند و کمتر به حرمت شکنی می پرداخت!

آقای هاشمی! افکار عمومی بسیار با هوش تر از آنست که فریب تحلیل های عده ای پا به سن گذاشته را بخورد که خود را ارباب و ملت را رعیت فرض می کنند.

آیا حافظه تاریخی قوی ، بصیرت و دوراندیشی و تمسک به ولایت قوی تر است یا تفسیرهای عده ای که دست اندازی به متاع دنیا کور و کرشان کرده است؟

بی شک روزی همه عهدشکنان انقلاب به مسلخ محاکمه کشیده خواهند شد و البته فرزندان شما نیز از این امر مستثنی نخواهند بود. آن روز دور نخواهد بود! ان شاء الله.

***

آقای هاشمی رفسنجانی!

شما بعنوان چهره شاخص انقلابی های ساکت، مورد خطاب قرار گرفته اید اما نگارندگان نامه طیف وسیعی از خواص و نخبگان جبهه انقلاب را نیز از مخاطبان خود می دانند.

آقای هاشمی رفسنجانی! و همه خواص انقلاب!

پیش بینی سالها قبل مقام معظم رهبری مبنی بر  زاویه پیدا کردن خواص طرفدار حق در مقابل متاع دنیایی و تکرار ماجرای کربلا را به یاد می آورید؟ خودتان را در کدام جبهه فرض می کنید؟ آیا صف بندی جبهه معارض با انقلاب را مشاهده نمی کنید؟ آیا نمی دانید که امروز آنچه بیش از هر چیزی مایه دلگرمی سران اغتشاش شده است سکوت سابقه دارها و خواص انقلابی است؟! 

آری تاریخ تکرار خواهد شد. ماجرای کربلا هم تکرار خواهد شد. اما این بار حسین بن علی به مسلخ نخواهد رفت! این بار به مدد صاحب اصلی انقلاب و حضور توده های مردم انقلابی، آندسته از خواص جبهه حق به مسلخ خواهند رفت که فریب متاع دو روزه دنیا را خورده اند و در مقابل ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان سکوت کرده اند و یا علناً به جبهه معارض انقلاب پیوسته اند.

این ملت در طول عمر پنجاه ساله مبارزه خود بارها در معرض امتحان قرار گرفته است و صحنه هایی همچون صحنه کربلا را بارها تجربه کرده است و به روشنی ثابت شده که این ملت نسبتی با اهل کوفه ندارند و فریب فریادها و یا سکوتهای خائنانه به انقلاب و ولایت را نخواهند خورد.

در طول پنجاه سال گذشته ملت ایران همواره تابلوی عبرت آموز حادثه عاشورا را به نظاره نشسته است و درسهای حماسه و بصیرت آن را با هم مرور کرده است و امروز درس بصیرت عاشورایی برای این ملت پر رنگ تر از همیشه می درخشد.

***

آقای هاشمی! خواص با سابقه انقلاب!

سکوت و سکوت و باز هم سکوت شما شاید صحنه را بیشتر غبارآلود کند و موجب دلگرمی عده ای هتاک شود اما مطمئن باشید که ضربه ای به شجره طیبه انقلاب وارد نمی سازد!

امروز به حرمت دعای صاحب اصلی انقلاب و به برکت خونهایی که به پای درخت تنومند انقلاب ریخته شده و به مظلویت مظلومانی که در سراسر جهان نگاهشان به انقلاب ما معطوف است، ما صاحب نسلی از رویش های جدید هستیم که هزاران عباس و علی اکبر و قاسم در میانشان جلوه نمایی می کند! بی شک احیای گفتمان انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور پس از هشت سال تلاش نافرجام اصلاح طلبان در محو گفتمان انقلاب بیش از هر چیز مدیون همین رویش های جدیدی است که بی ادعا به صحنه آمده اند!

آقای هاشمی! خواص با سابقه انقلاب!

همیشه رفتار انقلابیون با مرتجعان از آرمانهای انقلاب کریمانه نخواهد بود. تطبیق تاریخ امروز انقلاب با وقایع صدر اسلام که سابقه دارهای اسلام از یاری حسین بن علی (ع) شانه خالی کردند، برای ما بسیار تلخ است. اثبات همسنگری امروز و دوستی دیروز شما برای انقلاب در این است که جریان نفاق که بخشی از آن در لوای سکوت شما غبارافشانی می کند را رسوا ساخته و با اعلام مواضع صریح، پرده از فتنه پیچیده نفاق بردارید.

آقای هاشمی! و همه خواص با سابقه انقلاب!

تاریخ تکرار خواهد شد و کربلا نیز. اما این بار حسین بن علی به مسلخ نخواهد رفت! این بار کربلا مسلخ منحرفان جبهه انقلاب خواهد بود که پیرایه ها بر چهره اسلام نشانده اند! ان شاء الله تعالی.

سر چشمه شاید گرفتن به بیل             چو پر شد نشاید گرفتن به پیل
8/10/88
والسلام علی من التبع الهدی
جمعی از دانشجویان ادوار دانشگاههای تهران


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/15:: 8:4 عصر     |     () نظر