سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید هرچند در ژرفای دریا فرو روید و خونتان بریزد . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

پس از دستگیری عبدالمالک ریگی،باقیمانده عناصرش اقدام به صدور اطلاعیه ای کردند و در آن ضمن اظهار ناراحتی از دستگیری سرکرده شان این حادثه را مشیت و تقدیر  الهی!!!  عنوان نمودند و از هم اکنون شهادت !!! عبدالمالک را یک افتخار بزرگ نامیدند و در ادامه ادعا نمودند که دستگیری عبدالمالک ریگی حاصل همکاری دولتهای پاکستان ، افغانستان،آمریکا ، انگلیس و حتی قرقیزستان بوده ! و این دستگیری یک هفته قبل اتفاق افتاده است .

صرف نظر از این ادعا امروز دولت قرقیزستان اعلام نمود که روز گذشته دولت ایران یک هواپیمای مسافربری این کشور را توسط جنگنده هایش مجبور به فرود در یکی از فرودگاههایش نموده و پس از پیاده نمودن دو نفر از مسافران که تبعه قرقیزی نبودند هواپیما را ازاد کردند........................ و این هم پاسخ ادعای برخی کشورهای بیگانه که قصد دارنداین عملیات را کمرنگ جلوه بدهند .

اینهم متن خبر :

خبرگزاری "آکی پرس" قرقیزستان به نقل از منابعی در شرکت هواپیمایی "قرقیزستان" اطلاع داد، دو جنگنده نیروی هوایی ایران روز سه شنبه به محض اینکه هواپیمای قرقیزستان که در آن عبدالمالک ریگی پرواز می کرد، از مرز هوایی ایران گذر کرد، هواپیما را وادار به فرود در جنوب کشور ساختند.
در اطلاعیه تصریح شده است: "روز 23 فوریه، هواپیما بهنگام پرواز دوبی - بیشکک در یکی از شهرهای ایران فرود آمد. نیروهای امنیتی ایران دو مسافر را پیاده کردند که تبعه قرقیزستان نبودند".
پس از دستگیری تروریستان، مسئولین ایران هواپیمای قرقیزستان را آزاد کردند و این هواپیما "بدون حوادث اضطراری آتی" در مقصد فرود آمد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/6:: 8:31 عصر     |     () نظر
  خبر فوری و مهم

در ساعات ابتدایی امروز خبری داشتم مبنی بر تخلیه یکی از پایگاههای گروهک جندالله در پاکستان، اطلاع رسید که یکی از پایگاههای این گروهک در حوالی منطقه مندبلو از توابع شهر تربت پاکستان نیمه شب گذشته تخلیه شد یکی از اهالی منطقه اظهار نمود اوایل شب صدای تیراندازی از محل این اردوگاه بگوش میرسید که احتمال دارد بین  افراد گروهک درگیری مسلحانه رخ داده و یا شاید کسانی تیرباران شده باشند( البته هنوز خبر موثق بدستم نرسیده) ، اما اوایل صبح امروز این پایگاه که شامل ? اطاق خشت و گلی بزرگ که همه آنها دارای درب جداگانه هستند خیلی سریع تخلیه شد وکلیه امکانات و تجهیزات موجود در آن به همراه مقادیری سلاح و مهمات از آن نقطه به مکان نامعلومی منتقل شد ونفرات موجود در آن سراسیمه سوار بر خودروهای شاسی بلند تویوتا آنجا راترک نمودند چرا که گمان میبرند عبدالمالک ریگی در اعترافاتش به اماکن استقرار آنها نیز اشاره کند اما زهی خیال باطل ! چون نیروهای اطلاعاتی ایران کوچکترین جزئیات مربوط به آنها را میدانند

نکته : پس از دستگیری عبدالمالک ، روحیه افراد گروهک جندالله بطرز عجیبی به هم ریخته و همه در یک سردرگمی بسر میبرند و چون معاون عبدالمالک هم دستگیر شده لذا فرد مورد وثوقی در این میان وجود ندارد و البته چند نفری ادعای رهبری گروه را دارند که بصورت شورایی این قضیه را حل کنند و باعث عدم از هم پاشیدگی گروهشان بشوند و حتی خبر رسیده برای حفظ توان رزمی و بالا بردن روحیه افرادتصمیم دارند دست به یکسری عملیات تروریستی بزنند اما به نظر من دست زدن به اینکار یک نوع خودکشی دسته جمعی هست ولی خوشبختانه اختلاف زیادی در بین افراد جندالله بوجود آمده چرا که هیچ کس حتی فکرش را هم نمیکرد که رهبر و امیرشان !!! زنده دستگیر بشود و اکنون که این اتفاق افتاده سایه یاس و ناامیدی بر آنجا حاکم است و همه مستاصل و درمانده به آینده پیش روی فکر میکنند .البته رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام نمود اعضای جندالله اگر بصورت خود معرف و یا توسط ریش سفیدان و معتمدین به محاکم قضایی معرفی بشوند از محاکمه ومجازات در امان هستند و این فرصت بسیار خوبی برای فریب خوردگان این گروهک تروریستی هست که به آغوش جامعه برگردند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/6:: 8:31 عصر     |     () نظر

 خبر دستگیری عبدالمالک ریگی باعث خوشحالی زاید الوصف مردم کشورمان بخصوص اهالی سیستان و بلوچستان گردید و در عوض به جهان شوک شدیدی وارد نمود و سرویسهای اطلاعاتی جهان را مات و مبهوت کرد و هیچ کسی فکر نمیکرد که روزی عبدالمالک ریگی زنده دستگیر بشود و این امر مطمئنا" به فضل خدا انجام شد تا خون قربانیانی که بدست این گروهک بشهادت رسیدند پایمال نشود، بسیاری از مفسران سیاسی عقیده داشتند که عبدالمالک ریگی و گروهکش حداکثر دو یا سه سال دیگر یا توسط ایرانیها معدوم میشوند و یا توسط اربابان آمریکائی اش و پس از اتمام تاریخ مصرفش از بین میرود و هیچ کسی حتی خوشبین ترین انسانها هم فکر نمیکردند که سرکرده یک گروه تروریستی خشن به اینگونه گرفتار عدالت بشود...... از همان دیروز سیل کامنتهای خصوصی از طرف حامیان این جانی براه افتاده و با ناامیدی قصد دارند این حرکت زیبا و پیچیده سربازان گمنام امام زمان (عج) را کم رنگ جلوه بدهند و بگونه ای میخواهند دستگیری عبدالمالک را نتیجه معامله بین ایران و پاکستان جلوه بدهند و ادعا میکنند که عبدالمالک هفته قبل توسط پاکستان دستگیر و تحویل ایران شده اما این حقیقت را نمیشود کتمان نمود که سرویس اطلاعاتی ایران در جهان حرف اول را میزند چرا که در این سالها چندین فرصت مناسب برای از بین بردن این شرور وجود داشت اما دستگیری وی بصورت زنده ارزش اطلاعاتی بسیار بالایی دارد که متعاقب آن نقش بیگانگان و حامیان مالی عبدالمالک برای جهانیان افشا خواهد شد.

در حال حاضر حامیان و طرفداران جندالله در شوک بسر میبرند و به هیچ عنوان نمیتوانند این اتفاق را باور کنند کسی که تا دیروز با عنوان " امیر عبدالمالک ریگی " خطاب میشد و مغرورانه دستور قتل و عام مردم را صادر میکرد و هر روز در حال تهدید و شاخ و شانه کشیدن بود ، امروز اینچنین خوار و زبون در چنگال عدل الهی گرفتار شده  و این عاقبت تمام ستمکاران و ظالمان است که در قران نوید آنرا داده اند.

دلشاد که عاقبت به زنجیر افتاد           شمشیرکشی به زیرشمشیر افتاد
ریگی که چو ریگ جاده آدم می کشت       در  پنجه شیردلان ما گیرافتاد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/6:: 8:29 عصر     |     () نظر

زمانی که ماموران امنیتی ایران مطمئن شدند که عبدالمالک ریگی به همراه معاونش در فرودگاه دبی سوار بر هواپیما به مقصد تاشکند شدند خیلی سریع موضوع را به داخل کشور اطلاع دادند و ماموران هم  گذاشتند که هواپیما کاملا" به داخل فضای جمهوری اسلامی وارد شود و حدودا" نزدیک شیراز از طریق برج کنترل به خلبان هواپیما اعلام نمودند که یک تروریست بین المللی و تحت تعقیب اینترپل در داخل هواپیما و جزو مسافران است و شما برای حفظ جان دیگر سرنشینان هواپیما در نزدیک ترین فرودگاه ایران فرود بیائید ولی خلبان به این قضیه توجه نمیکند و براه خود ادامه میدهد و هر چه ماموران برج کنترل به وی اخطار میکنند که طبق معاهدات بین المللی شما موظف به انجام این خواسته هستید اما خلبان توجه ای نمیکند و در نهایت تصمیم به برگشت به دبی میکند که سریعا" چند فروند از هواپیماهای جنگی ایران به پرواز در می ایند و هواپیمای مسافربری را مجبور به نشستن میکنند که خلبان تا نزدیک مرز و ابهای خلیج فارس به پرواز ادامه میدهد ولی در نهایت با سماجت خلبانان تیرپرواز کشورمان مجبور به فرود در فرودگاه بندرعباس میشود و اگر حدودا" ده دقیقه بیشتر طول میکشید این هواپیما از مرز خارج میشد و عملیات شکست میخورد.

البته طبق نقل قول یکی از مسافران هواپیما که اهل افغانستان میباشد میگوید زمانی که عبدالمالک متوجه میشود که هواپیما توسط جنگنده های ایران اسکورت میشود به سرمهماندار هواپیما اعتراض کرده و اظهار میدارد که بنده تبعه افغانستان میباشم واحتمالا" اشتباهی صورت گرفته و اگر شما من را تحویل بدهید برایتان گران تمام میشود و در نهایت زمانی که میبیند هواپیما در حال نزدیک شدن به بندرعباس است شروع به تهدید میکند ومیگوید که من تحت حمایت آمریکا هستم و اگر شما اینکار را بکنید ناوهای آمریکایی مستقر در منطقه شما را هدف قرار میدهند تا من بدست ایرانیها نیافتم  ولی از شانس بد وی سرمهماندار زبان فارسی بلد نبود و .....ولی با تمام اینها به فضل الهی عبدالمالک دستگیر و تحویل دادگاه عدل الهی میشود .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/6:: 8:29 عصر     |     () نظر

بیت المال یعنی چی؟!

سلام دوستان

دوستان همه شما شاهد این بودید که در دولتهای قبل از دولت نهم هر کس و ناکسی به بیت المال دست دازی کرد و حق من و شما را خورد...

از شهرام جزایری گرفته تا کرباسچی - آقا زاده ها و ... خلاصه چرا؟ چرا باید به این راحتی به بیت المال که حق تک تک ما ایرانیها بوده دست دازی شده و بعضی ها هنوز آزادانه در کشورهای خارجی در حال لذت بردن از حق من و شما باشند؟!

ولی من به دزدان بیت المال حق میدهم چون آنها معنی بیت المال را نمیدانستند! و میشه گفت اشتباه کردن!

شاید فکر میکردن که بیت المال یعنی بیت الحال... یعنی هر کی میتونه با این حق مردم حال کنه!

یا فکر میکردن که بیت المال یعنی ببخشیدا بازم ببخشید یعنی خانه مالها! بازم ببخشید یعنی ما مالیم و خوردن حق ما ایرادی ندارد! همانطور که یک انسان میتواند از گوشت یک گوسفند استفاده کند...

یا فکر میکردن که بیت المال معلوم نیست مال کیه! هر کی میتونه ازش استفاده کنه. مثلا اگه برای من بود میشد بیت المال آنتی مضحک پس ( بیت المال ) خالی این را میرساند که صاحبی ندارد. و میشه ازش استفاده کرد...

یا فکر میکردن که چون هنوز معلوم نیست مال کیه هر کسی میتونه اونو به نام خودش بزنه. مثلا من بگم من با وبلاگم به مردم خدمت کردم و بیت المال میشود بیت المال آنتی مضحک!

جالب اینجاست اکثر این دزدان بیت المال دکتر احمدی نژاد رو مورد بدترین تهتمها قرار میدن! ایکاش بعضیها گوش و چشم خودشون رو باز میکردن و میدیدن که اکثر مخالفان دولت رو چه کسانی تشکیل میدن. یا دزد بیت المالن - یا مطرب فراری از کشور- رقاصه - روسای کشورهای استعمارگری چون آمریکا - انگلیس و اسرائیل ... - منافقان داخلی و خارجی- وهابیت - بهائیت - انسانهای هوس ران و بی غیرت - بی دینهای شیطان پرست - مرفه های بی درد که منافعشان به خطر افتاده و انسانهایی از این قبیل


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/3:: 8:39 عصر     |     () نظر

9 دی و 22 بهمن حماسه بی نظیر ولایتیها بود و کسی نمیتواند آنرا نقد کند. مگر ابله باشد!

 

این عکس با حالو از یه وبلاگ دیگه کف رفتم! خیلی وقته خودم عکسی نساختم باید دست به کار شم...

 

خدا باید به انسان عزت و یا ذلت بدهد. شما سرنوشت رهبران موج سبز را با دکتر احمدی نژاد مقایسه کنید. دکتر به هر شهری میرود چنان بخاطر دیدنش سر و کله میشکنند که گویی رهبر آمده!

ولی در آنطرف ماجرا رهبران موج سبز در همه جا مورد حمله مردم غیور ایران قرار گرفته و پا به فرار میگذارند. تو ?? بهمن به همگان ثابت شد. کروبی برای فرار از دست مردم مجبور شد با خودروی خود به چند خودروی مردم آسیب بزند و میر حسین نیز مانند بنی صدر از پارچه ای استفاده کرد تا شناخته نشود.

کدام عزت است و کدام ذلـت؟ و در آخر اینکه فتنه های آخر زمان به نفع مسلمانان است. و ما از فتنه گران هراسی نداریم.

نظر فراموش نشود. یا


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/3:: 8:35 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/3:: 8:31 عصر     |     () نظر
سخنان بامزه مهدی کروبی درباره 22 بهمن

مهدی کروبی در جدیدترین موضع خود مدعی شد که راهپیمایی روز 22 بهمن مهندسی شده بود و از سراسر کشور با "صدها" اتوبوس و "قطار" نیرو به تهران اعزام شده بود. او همچنین مدعی شد که که ده‌ها‌هزار نیروی نظامی و انتظامی و لباس‌شخصی‌ها با قمه و باتوم و گاز فلفل در این راهپیمایی حضور داشته‌اند.

به گزارش شبکه ایران، تنها دقایقی پس از اینکه حجت الاسلام محمد خاتمی به سکوت 11 روزه خود در خصوص آنچه که در روز 22 بمهن اتفاق افتاده بود پایان داد، حجت الاسلام مهدی کروبی نیز با صدور بیانیه‌ای در این‌خصوص ابراز عقیده کرد.

آقای کروبی در این بیانه از حضور "فراگیر" و "گسترده" مردم قدردانی کرده اما مدعی شده که در آن روز فشارهای امنیتی و فضای بسته سیاسی حاکم بوده و نیروی‌های نظامی و امنیتی، تهران را به یک پادگان تبدیل کرده‌بودند.

وی همچنین مدعی شد که آنچه "جریان خشونت‌طلب" نامیده، می‌خواهد از این راهپیمایی که با حضور عظیم اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان برگزار شد، برای پاک‌کردن آثار ناشی از زندانی‌کردن‌ها و جنایت‌ها و شکنجه‌ها و کشتارهای خیابانی بهره برد.

شیخ اصلاحات در ادامه همچنین گفت که در رسانه‌‌های داخلی حتی یک تصویر هم از این همه لشگرکشی و پرتاب نارنجک‌های اشک‌آور و ضرب و شتم شما "مردم"، نشان داده‌نشد!

آقای کروبی در بخش دیگری از بیانیه خود به تکرار ادعاهای رسانه‌های ضد نظام چون صدای آمریکا پرداخت و مدعی شد که "تظاهرات" 22 بهمن مهندسی شده بود و از سراسر کشور با "صدها" اتوبوس و "قطار" نیرو به تهران اعزام شده بود.

او همچنین مدعی شد که که ده‌ها‌هزار نیروی نظامی و انتظامی و لباس‌شخصی‌ها با قمه و باتوم و گاز فلفل در این راهپیمایی حضور داشته است.

نامزد پنجم در انتخابات دهم در ادامه این بیانیه نوشته است: "مردم عزیز، حضور شما در راهپیمایی ?? بهمن امسال قابل تحلیل نیست"

آقای کروبی در بخش دیگری از این بیانیه برای آنچه که "ازمیان رفتن پرده‌های گمراهی از جلوی دیدگان جریان تمامیت‌خواه" نامیده دو پیشنهاد نیز مطرح کرده است.

وی در اولین پیشنهاد خود نوشته که "حاکمیت" یک "میتینگ" در یکی از میادین بزرگ تهران برگزار کند، به ما هم در بیابان و کویر قم اجازه متینگ بدهند!

آقای کروبی که در انتخابات دهم از مجموع 40 میلیون رای، 300 هزار رای را به خود اختصاص داده در ادامه خاطرنشان کرده که خواستار مجوز برای تجمع حامیانش در میدانی از "تهران" است تا بدین ترتیب اقلیت و اکثریت مشخص شود.

او که تاکنون بارها و بارها پس از حضور در اماکن عمومی مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و با تلاش محافظانش جان سالم به در برده است، در اظهار نظری جالب مدعی شده که امنیت این تجمع را نیز "خودشان" تامین می‌کنند.
شیخ اصلاحت در دومین پیشنهاد خود خواستار برگزاری "رفراندومی" برای "برون‌رفت از بحران" شده تا از این طریق به آنچه که "حاکمیت شورای نگهبان" نامیده، پایان داده شود!

وی در ادامه دلیل این خواسته خود را نظارت استصوابی عنوان کرده که مدتی پیش از برگزاری انتخابات دهم نیز در روزنامه اعتماد ملی حملات متعددی را به آن انجام داده بود.

آقای کروبی همچنین مدعی شد که نظارت استصوابی، حاکمیت مردم را نشانه گرفته‌است و حتی از نظارت استصوابی هم پا را فراتر گذاشته‌است.

آقای کروبی در ادامه به شکایت نامه اخیر نمایندگان مجلس برای محاکمه فتنه گران و بیانیه‌هایی از این دست اشاره کرده و مدعی شده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی این کار را از ترس نظارت شورای نگهبان انجام می‌دهند!
گفتنی است، مهدی کروبی در حالی قصد داشت تا صبح روز 22 بهمن از میدان صادقیه تهران راهپیمایی خود را آغاز کند که 24 ساعت قبل از آن با اطلاع رسانی از حامیان خود خواسته بود تا در آنجا حضور یابند.

این اقدام کروبی پس از آن صورت گرفته بود که او طی ماه‌های اخیر بارها و بارها به خاطر مواضع عجیب و دشمن پسندانه‌اش از سوی مردم مورد حمله قرار گرفته بود.

با این حال فراخوان مهدی کروبی در آستانه روز 22 بهمن نیز کارساز نبود و راهپیمایان به محض اینکه از حضور کروبی در میدان صادقیه اطلاع یافتند با سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" بار دیگر او را مجبور به فرار کردند.

ساعاتی پس از آن بود که همسر مهدی کروبی با انتشار نامه‌ای در سایت اینترنتی اعتماد ملی که گویا مخاطب آن رهبر معظم انقلاب بود، مدعی شد که فرزندش علی کروبی در روز 22 بهمن بازداشت شده و پس از آنکه مورد ضرب و شتم قرار گرفته در خیابان رها شده است.

خانم کروبی همچنین در این نامه مدعی شده بود که علی کروبی در این مدت کوتاه تهدید به "تجاوز جنسی" نیز شده تا بلکه از این طریق بتواند به دروغ نخ نما شده همسرش تازگی بخشد.

این ادعای خانم کروبی اگرچه برای چند روز با استقبال رسانه‌های ضد نظام همراه شد اما در داخل کشور چندان مورد توجه قرار نگرفت .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/3:: 8:21 عصر     |     () نظر

www.fanosedarya.blogfa.com

منجم تونسی که مرگ خانم دیانا و مایکل جکسون را پیش بینی کرده بود، مرگ غیر عادی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا را در سال 2010 پیش بینی کرد.

به گزارش شبکه خبر به نقل از روزنامه وطن چاپ آمریکا، حسن الشارنی، همچنین در پیش بینی های خود درباره ایران با اشاره به اینکه هیچ حمله نظامی در سال 2010 ضد ایران انجام نمی شود، گفت: این کشور در پیشرفت برنامه های صلح آمیز هسته ای خود موفق می شود.

منجم تونسی درباره وقایع سال 2010 در کشورهای عربی پیش بینی کرد: حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر به مشکلات جسمی زیادی دچار شود و یکی از شخصیت های سیاسی بزرگ شمال آفریقا نیز فوت کند.

الشارنی پیش بینی کرد، جونی هالیدای خواننده و بازیگر مشهور فرانسوی در سال 2010 بمیردو در جام جهانی فوتبال که در آفریقا برگزاری می شود، یک تیم اروپایی پیروز شود.

منجم تونسی همچنین درباره حوادث طبیعی سال 2010 پیش بینی کرد: زلزله های قوی ، باران های سیل آسیا و طوفان های غیر عادی در مناطق مختلف جهان اتفاق بیافتد.

در خصوص ایتالیا وی پیش بینی کرد، در سال 2010 با پایان عمر سیاسی برلوسکونی، حزب چپگرای این کشور به قدرت برسد و انتخابات پارلمانی بی سابقه ای در این کشور برگزار شود.

شارنی با پیش بینی مرگ مشکوک یاسر عرفات شهرت جهانی کسب کرده بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/3:: 7:58 عصر     |     () نظر
عکس:تقلب رژیم در راهپیمایی 22 بهمن


بر اساس اسناد غیرقابل انکاری که گروه های مخالف جمهوری اسلامی و سبزها بدان دست یافته اند ، در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقلب شده و چه بسا اصلا" برگزار نشده است.

اسناد و مدارک موثق و غیرقابل انکاری که گروه های مخالف جمهوری اسلامی و سبزها به دست آورده اند حکایت از تقلب گسترده رژیم در راهپیمایی 22 بهمن امسال دارد و بر اساس این مستندات ، به احتمال زیاد اصلا" این راهپیمایی برگزار نشده است.به تصاویر زیر دقت کنید:


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/2:: 7:9 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8      >