سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفتا خلافت از راه همصحبتى به دست آید . [ و شعرى از او در این باره روایت شده است : ] اگر با شورا کار آنان را به دست گرفتى چه شورایى بود که رأى دهندگان در آنجا نبودند . و اگر از راه خویشاوندى بر مدعیّان حجّت آوردى ، دیگران از تو به پیامبر نزدیکتر و سزاوارتر بودند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

پس از دستگیری عبدالمالک ریگی،باقیمانده عناصرش اقدام به صدور اطلاعیه ای کردند و در آن ضمن اظهار ناراحتی از دستگیری سرکرده شان این حادثه را مشیت و تقدیر  الهی!!!  عنوان نمودند و از هم اکنون شهادت !!! عبدالمالک را یک افتخار بزرگ نامیدند و در ادامه ادعا نمودند که دستگیری عبدالمالک ریگی حاصل همکاری دولتهای پاکستان ، افغانستان،آمریکا ، انگلیس و حتی قرقیزستان بوده ! و این دستگیری یک هفته قبل اتفاق افتاده است .

صرف نظر از این ادعا امروز دولت قرقیزستان اعلام نمود که روز گذشته دولت ایران یک هواپیمای مسافربری این کشور را توسط جنگنده هایش مجبور به فرود در یکی از فرودگاههایش نموده و پس از پیاده نمودن دو نفر از مسافران که تبعه قرقیزی نبودند هواپیما را ازاد کردند........................ و این هم پاسخ ادعای برخی کشورهای بیگانه که قصد دارنداین عملیات را کمرنگ جلوه بدهند .

اینهم متن خبر :

خبرگزاری "آکی پرس" قرقیزستان به نقل از منابعی در شرکت هواپیمایی "قرقیزستان" اطلاع داد، دو جنگنده نیروی هوایی ایران روز سه شنبه به محض اینکه هواپیمای قرقیزستان که در آن عبدالمالک ریگی پرواز می کرد، از مرز هوایی ایران گذر کرد، هواپیما را وادار به فرود در جنوب کشور ساختند.
در اطلاعیه تصریح شده است: "روز 23 فوریه، هواپیما بهنگام پرواز دوبی - بیشکک در یکی از شهرهای ایران فرود آمد. نیروهای امنیتی ایران دو مسافر را پیاده کردند که تبعه قرقیزستان نبودند".
پس از دستگیری تروریستان، مسئولین ایران هواپیمای قرقیزستان را آزاد کردند و این هواپیما "بدون حوادث اضطراری آتی" در مقصد فرود آمد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/6:: 8:31 عصر     |     () نظر