سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از گمانهاى مردم با ایمان بپرهیزید که خدا حق را بر زبان آنان نهاده است . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

??وحشت روز افزون مخالفان دکتر احمدی نژاد و ورود از فاز نرم به فاز سخت در مقابله با جریان عدالتخواه و لزوم هوشیاری جریان انقلابی??

 

??علیرغم اینکه جریان عدالتخواه و انقلابی قلبا و بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی خواهان بدنامی، ناکامی و شکست هیچ گروه، جریان و فرد تکیه زده بر مسند مسئولیت، در راه خدمت به مردم عزیز این سرزمین نیست؛ متأسفانه هرچه زمان می گذرد ناکارآمدی و بی کفایتی دولت یازدهم در تمامی عرصه های مسئولیت برای همگان و حتی نزدیک ترین دوستان و وابستگان مجموعه ی اجرایی حاکم عیان تر و ملموس تر شده و از محبوبیت شیخ اعتدال نیز روز به روز کاسته می شود و در مقابل اقبال و عطش مردم نسبت به رویکرد عدالت محور، مردمی و انقلابی دولت های دکتر احمدی نژاد و شخص ایشان بیشتر؛ و این زنگ خطری است نه تنها برای دولت مستعجل تکیه زده بر مسند، بلکه برای تمامی افراد و گروه هایی که یا تحقق عدالت کامل در تمامی سطوح و امور و منش مردم خواهی و با مردم و هم سطح مردم بودن و نوکری مردم کردن را نمی پسندند و به آن باور و ایمان ندارند و یا میدانند که در مسیر خدمت خالصانه به مردم نمدی برای کلاهشان مالیده نمی شود.

 

??لذا است که طیف رنگارنگی از اشخاص و گروه های به ظاهر دارای تفکرات متضاد، از حامیان دولت التقاطی چپ و راست و اعتدال گرفته تا نیروهای شهرداری مدعی اصولگرایی و...، بر سر برخورد با جریان عدالتخواه و به زعم خود اخلال و جلوگیری در مسیر موج بازگشت به حکومت عدالت به نقطه ی اشتراک رسیده اند.

 

??به نظر می رسد این برخورد ها که بدون هیچ وقفه و با شدت روز افزون در طی این چند سال ادامه داشته و نقطه ها ی اوج آن در ایام سفرهای رییس دولت های نهم و دهم به مناطق مختلف کشور، که به دعوت گروه های مختلف مردمی و انقلابی صورت می گیرد، قابل رویت است؛ مدتی است از فاز نرم که شامل تهمت و توهین و تخریب و شبهه افکنی و شایعه سازی و تمسخر و ... است به فاز سخت که همانا ایجاد تنش و درگیری و التهاب در جامعه است در حال تغییر می باشد؛ معتقدم این تغییر فاز که نشانه هایی از آن از مدت ها قبل در کارشکنی های بعضی مسئولین دولتی در سفرهای مختلف دکتر احمدی نژاد قابل ملاحظه بود؛ از سفر هفته ی گذشته ی ایشان به ملارد و جلوگیری مسئولین فرمانداری از راه اندازی تلوزیون شهری بیرون محل اصلی سخنرانی وارد مرحله ی جدید و جدی شده و اقدام اخیر نیروهای شهرداری مدعی اصولگرایی تهران در پاره و جمع کردن بنرهای اطلاع رسانی مراسم این هفته ی مسجد جامع مسعودیه ی تهران و انتصاب این کار به سازمان بسیج، که البته با واکنش و تکذیب شدید بسیج همراه شده، ضمن اینکه موید این ادعا است؛ ثابت کننده ی فرضیه ی "چپ، راست، کارگزار، علیه خدمتگذار" می باشد و البته پیش بینی می شود از این به بعد بیشتر شاهد اقداماتی ازین دست باشیم.

 

??دلیل این تغییر تاکتیک و فاز هم همانطور که بیان شد؛ زنگ خطری است که برای بعضی ها به صدا در آمده است.

 

??اما آنچه در این میان حائز اهمیت است؛ لزوم هوشیاری بیش از پیش نیروهای انقلابی و عدالتخواه در برابر این وقایع و نیفتادن در تله ای است که مخالفین به آن چشم امید دوخته اند؛ که همانا ایجاد و یا دامن زدن به درگیری های ساختگی و تصنعی توسط عدالت طلبان با عوامل مخل در این برنامه ها است؛ چرا که ایجاد و دامن زدن به این تنش ها ضمن فراهم نمودن فرصت مظلوم نمایی برای جریان مقابل و تهیه ی خوراک برای تخریب وجه ی جریان حامی عدالت و شخص دکتر احمدی نژاد، خواسته و نیاز اصلی مسئولین دولت تدبیر و امید در این شرایط نامناسب یعنی فراهم شدن شرایط فرافکنی علل ناکامی ها و فرار از پاسخگویی در خصوص نتیجه ی تعهداتی که وعده ی تحقق آن ها را طی این چند سال داده شده بود و انحراف اذهان جامعه به سویی دیگر را برآورده می کند و فضای کشور را برای طلب مطالبات به حق رهبری مظلوم و فرزانه ی انقلاب و مردم از جریان اجرایی حاکم نامساعد می نماید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 6:1 عصر     |     () نظر

1- رهبر انقلاب بعد از آخرین دور از #مذاکرات_هسته ای #سعید_جلیلی در جلسه ی تخصصی سیاست خارجی : مذاکرات به جاهای خوبی رسیده است و بنظر من خوب است که متن #مذاکرات_آلماتی منتشر شود تا همه منطق قوی ما و استیصال دشمن را ببینند... (نقل به مضمون)

#ولایتی خطاب به رهبر انقلاب: در عرف مرسوم نیست که #متن_مذاکرات منتشر شود و من #مخالفم ????

 

2- حدود یک ماه بعد ، در جلسات تعیین #کاندیدای_اصولگرایان تحت نظر #دبیرکل_جامعه_روحانیت_مبارز (مرحوم #آیت_الله_مهدوی_کنی) مقرر میشود از بین آقایان #قالیباف ، #حداد ، #ولایتی هرکدام در نظرسنجی ها جلوتر بودند بماند و بقیه انصراف بدهند.

(کات / روزهای آخر منتهی به انتخابات)

آیت الله مهدوی کنی چندین بار با #ولایتی تماس میگیرند ولی ولایتی جواب نمیدهد ????

 

3- در #مذاکرات_آلماتی ، مذاکره کننده ی #انگلیس_خبیث میگوید «شما انتظار دارید 5 کیلومتر از 100 کیلومتر را بیایید ولی در مقابلش ما کل 100 کیلومتر را طی کنیم?»

این سو تفاهم یا شیطنت انگلیسی با پاسخ قاطع #جلیلی روبرو شده و #وندی_شرمن (نماینده آمریکا) کاغذی به نماینده انگلیس میدهد که : #دهانت_را_ببند ????

(کات / آخرین مناظره انتخابات92 بین نامزدها)

#ولایتی: (کپی پیست اظهارات #نماینده_انگلیس خبیث در تریبون زنده صدا و سیما)

در شرایطی که با انتشار متن #مذاکرات_آلماتی مخالفت کرده بود????

 

4- شکست #اصولگرایان (به اصطلاح ائتلاف کرده) با #عهدشکنی_ولایتی و پیروزی #حسن_روحانی ، دست راست #هاشمی_رفسنجانی????

(کات / 5 ماه بعد)

#انتصاب_ولایتی به #مرکز_تحقیقات_مجمع_تشخیص_مصلحت (جانشین حسن روحانی) با #حکم_هاشمی_رفسنجانی????

 

5- 25 خرداد 93 : #عزل_ولایتی توسط #رهبر_انقلاب از عضویت #شورای_استراتژیک_روابط_خارجی جمهوری اسلامی ، و جایگزین کردن #سعید جلیلی بجای وی????

 

6- سیزده مرداد 93 : دکتر «#ولایتی» #رئیس_تیم_پزشکی_آیت_الله_مهدوی_کنی شد.

(کات / 47 روز بعد)

#رحلت_آیت_الله_مهدوی_کنی ??????

 

7- 1394 : #حمایت از روند #مذاکرات_هسته ای و #برجام

(کات / 21 تیر 95)

#ولایتی (#عضو_هیئت_نظارت_بر_برجام ): امریکا به تعهداتش عمل نکرده است / برخی #شروط_رهبر_انقلاب درباره #برجام رعایت نشده است??????

 

8- چندین #سفر_دیپلماتیک به کشورهای مختلف منطقه و دیدار با مقامات (در عین نداشتن هیچگونه مسئولیتی در سیاست خارجی) / ادامه روند #ناکارآمدی_و_عقیم_بودن_پارکینگ_و_انتشارات_مجمع_تشخیص_مصلحت_نظام (موسوم به مرکز تحقیقات استراتژیک ??) به ریاست وی در ادامه روند ریاست سابق????

 

?? پی نوشت: تا کی #انقلاب باید #باج بدهد به کسانی که در اوایل انقلاب بدون تخصص خود را در جای جای ارکان نظام هول داده اند؟

تا کی باید #باج بدهیم به #نخست_وزیر_امام ، #وزیر_خارجه_امام ، #نفر_دست_راست_امام ، #نفر_دست_چپ_امام ، #حسابدار_امام ، #رئیس_مجلس_امام و #یادگار_یادگار_امام و ....


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:59 عصر     |     () نظر
بسیاری بر این باورند که دولت یازدهم دچار ناکارامدی و ضعف مفرط مدیریتی است و به همین دلیل طی سه سال گذشته ، عملا شاهد هیچ حرکت مثبت و رو به جلویی در کشور نبوده ایم.
این تصور به صورت فراگیر وجود دارد که دولت آقای روحانی فاقد هرگونه برنامه ای برای اداره کشور است و رکود بی سابقه و همراه با تورم که سایه سنگین و مرگبار آن بر کشور گسترانده شده است ، محصول بی برنامه بودن رئیس جمهور و باری به هر جهت بودن دولت متبوع وی است.
با دقت در کارنامه سه سال گذشته دولت یازدهم، چشم انداز روشن تری پدیدار می شود و این نتیجه عاید می گردد که اتفاقات سالهای اخیر ، نمی تواند محصول بی برنامه بودن یک دولت و باری به هر جهت بودن دولتمردان، مسئولان و مجریان کشور باشد، بلکه باید گفت که موضع گیری ها، تصمیمات ، رفتارها و اقدامات دولت کنونی ، منعکس کننده یک حقیقت نه چندان عیان است و نشان می دهد که امروز ملت ایران بابرنامه ترین و کارامد ترین دولت پس از انقلاب را تجربه می کند.
بحث بر سر این نیست که دولت کنونی با وجود کسری و کمبود منابع مالی که به تعطیلی دهها کارگاه بزرگ صنعتی ، توقف تولید و بیکاری صدها هزار کارگر انجامیده ، چرا به مدیران ارشد خود حقوق ها و پاداش های چند صد میلیونی پرداخت کرده است؟ 
موضوع این نیست که وزیر صنعت دولت یازدهم چرا با تحقیر جامعه پزشکی کشور ، برای یک عمل ساده گوش و البته به مدد برخورداری از صدها میلیارد تومان ثروت انباشته شده در سالهای پس از انقلاب راهی دیار فرنگ شده است ؟
قرار نیست از رئیس جمهور محترم به عنوان مجری اصلی انتخابات کشور پرسیده شود که چرا با سه بار سوگند جلاله ، وعده عدم بازگشت رئیس جمهور دوره قبل را داده و حاکمیت ملت بر سرنوشت خویش را زیر سوال برده است ؟
بنا نیست از آقای روحانی پرسیده شود که چرا به وعده های گوناگون خود در جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور و حل مشکلات جامعه و بویژه جوانان عمل نکرده وهیچ گامی به پیش برنداشته است.
مسائل و مشکلات زیادی وجود دارد که دولت یازدهم به دلیل اهمال و بی توجهی سهوی یا عامدانه ، مسبب و عامل بوجود آمدن آنها بوده است و من قصد ندارم به این موضوعات بپردازم بلکه بحث بر سر اتفاقاتی است که بیش از هر چیز محصول یک اندیشه و برنامه حساب شده است.
1-  به موجب اصل‏ سی و یکم قانون اساسی ،‏ هر فرد و خانواده‏ ایرانی‏ حق دارد مسکن متناسب با نیاز خود را در اختیار داشته باشد و دولت‏ نیز موظف‏ است‏ با رعایت‏ اولویت‏ برای‏ آنها که‏ نیازمندترند به‏ خصوص‏ روستانشینان‏ و کارگران‏ ، زمینه‏ اجرای‏ این‏ اصل‏ را فراهم‏ کند.
این اصل مهم قانون اساسی در ربع قرن پس از انقلاب و با وجود تمامی اقدامات انجام شده از سوی وزارت مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، عملا بر زمین مانده بود و دولتهای مختلف هیچ طرح موثر و قابل اعتنایی در این زمینه به اجرا نگذاشتند اما دولت قبل پس از انجام مطالعات دقیق و جامع ، طرح مسکن مهر را با هدف خانه دار کردن طبقات کم درامد و ضعیف عملیاتی کرد که ثمره آن ، خانه دار شدن میلیونها نفر از جوانان این مرز و بوم بود .
طرح مسکن مهر، سند افتخار آمیزی از خدمات کم نظیر دولت قبل محسوب می شود و در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان الگویی درخشان برای خدمتگزاری به مردم و اهتمام در جهت اهداف و آرمانهای انقلاب به یادگار خواهد ماند.
سوال این است که چرا دولت یازدهم با اساسی ترین و راهگشا ترین برنامه دولت قبل برای خانه دار شدن مردم و طبقه محروم جامعه مقابله کرد و وزیر متنعم و بسیار ثروتمند مسکن با توهین به شعور مردم، آن را که یک طرح مبنایی، اصولی و منطبق بر اراده و خواست ملت ایران ، قانون اساسی و صراحت دین مبین اسلام است، «مزخرف» خواند؟ چرا رئیس جمهور محترم او را به خاطر گستاخی هایش هرگز شایسته توبیخ ندانسته است؟ عقل و منطق اجازه نمی دهد این روند تخریبی را خارج از یک برنامه هدفمند دولت تلقی کنیم. 
2-  از رئیس جمهور محترم که خود را حقوقدان معرفی کرده اند، سوال می کنیم که چرا در وقت مذاکره با دشمنان مسلم و سوگند خورده ملت ایران، از خالی بودن خزانه کشور سخن به میان آورد، در حالی که دولت قبل قریب یکصد میلیارد دلار برای دولت یازدهم ذخیره مالی برجای گذاشته بود و ظرفیت هایی را برای افزایش درامد دولت بوجود آورده بود که به مدد آن توانست نقدینگی کشور را در یک دوره کوتاه سه ساله از 460 هزار میلیارد تومان به یک ترلیون و یکصد هزار میلیارد تومان افزایش دهد و رقم بودجه دولت را از 104 هزار میلیارد تومان در سال 92 ، به 209 هزار میلیارد تومان در سال 95 ارتقاء دهد. به راستی جناب آقای روحانی با طرح ادعای بی اساس خالی بودن خزانه، پی جوی چه هدفی بوده است ؟ آیا چنین رویکردی را می توان محصول بی برنامه بودن دولت دانست؟ چه کسانی به آقای رئیس جمهور اطلاعات غلط ارائه دادند و از این کار چه هدفی را دنبال می کردند؟

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:56 عصر     |     () نظر

محمدرضا ستوده/ طنزنویس بیکار

 

با اینکه می دانم با نوشتن این مطلب همین چهار فرصت شغلی بالقوه را در روزنامه های اصلاح طلب از دست می دهم اما عیبی ندارد، گاهی باید یک حرفایی را زد.

بگذارید این یادداشت را اینگونه شروع کنم.روز 17 مرداد(روز خبرنگار) با یکی از دوستان به دفتر آقای خاتمی واقع در خیابان جماران رفتیم.مِلکی با حدود 2 هزار متر مساحت و یک عمارت درباری در وسط آن.به همراه استخر و متعلقات دیگر.از دوستم پرسیدم: آقای خاتمی این دفتر را از کجا آورده؟ اینجا را خریده است؟

گفت: نه.احتمالاً بیت امام اینجا را در اختیارش گذاشته اند.

گفتم:بیت امام از کجا آورده که در اختیار ایشان گذاشته؟

و او دیگر چیزی نگفت!

این مطلب تا اینجا شبیه یادداشت های آقای حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان شد ولی عجله نکنید چون شبیه تر هم می شود!

من نمی فهمم آقای خاتمی برنامه اش برای ما و مملکت چیست.حالا ما و مملکت هیچ،برنامه ایشان برای خودشان چیست؟

جریان اصلاحات قرار است دقیقاً چه چیزی را اصلاح کند؟

کسی از شما شنیده که اصلاح طلبان دقیقاً برنامه شان به طور مصداقی برای آینده کشور چیست؟

حالا که اینقدر زور می زنند تا به هر خواری و خفتی که شده در صحنه سیاسی باقی بمانند دقیقاً برنامه شان برای ما و کشور چیست؟

قرار است سیستم آبیاری کشاورزی را اصلاح کنند؟ زاینده رود را احیا کنند؟ قانون اساسی را اصلاح کنند؟قرار است داریوش و ابی در برج میلاد کنسرت بدهند؟قرار است اصلاحات تلاش کند تا 15 سال دیگر شورای نگهبان غلامحسین کرباسچی را تایید صلاحیت کند؟قرار است چمن ورزشگاه شیرودی ترمیم شود؟

دقیقاً کجا را می خواهند اصلاح کنند؟

من نمی دانم در این چهار سالی که آقای روحانی آمده اتوبان تهران-شمال چند متر پیشرفت داشته است ولی این را می دانم که ایشان یک کنسرت در مشهد نمی تواند برگزار کند.

آقای روحانی...اگر احساس می کنید به خاطر آن 19 میلیون رایی که مردم ایران و مشهد به شما داده اند، باید در مشهد کنسرت برگزار شود،با دستور مستقیم خودتان مجوز یک کنسرت در مشهد صادر کنید و خودتان هم در آن شرکت کنید،اگر هم نمی خواهید هزینه کنید،کلاً سکوت کنید و حرفی نزنید اعصاب ما را هم به هم نریزید.

من حق را به آقای علم الهدی می دهم.وقتی شما نسبت به مشهد احساس مسئولیت نمی کنید یک نفر باید مسئولیت این شهر را به عهده بگیرد.نمی شود که یک استان بدون متولی اداره شود.باز هم خدا پدرآقای علم الهدی را بیامرزد که بی مسئولیتی شما را نسبت به مردم مشهد جبران می کنند و بار شما را به دوش می کشند.

اما برگردیم به بحث برنامه اصلاح طلبان برای آینده کشور.من از این لحاظ برای اصولگرایان احترام بیشتری قائلم.چون حداقل برنامه ی آنها این است که به کشور آسیب بزنند ولی اصلاح طلبان همین برنامه را هم ندارند!

واقعیتش این است که من احساس می کنم اصلاح طلبان و در راس شان آقای خاتمی خودشان هم نمی دانند دقیقاً می خواهند چه کار کنند و چه باید بکنند ولی از آنجایی که شغل شان سیاستمدار بودن است می خواهند به هر ضرب و زوری در صحنه باشند،خیلی هم دغدغه آزادی و دموکراسی ندارند وگرنه رهبر اوپوزوسیون و لیدر اصلاحات یک مملکت صبح تا شب در یک باغ مصادره ای نمی نشست و برای ازدواج های منتهی به طلاق خطبه عقد نمی خواند!

من در سیره ی رهبران آزادی خواهی مثل گاندی و ماندلا هرگز ندیدم که در کنار مبارزه سیاسی، خطبه عقد هم بخوانند.

راستش اول از همه باید تکلیف آن باغی که شما آن را دفتر کارتان کرده اید مشخص شود بعد برویم سر اصلاحات در مملکت!

من نه طرفدار سبز هستم نه هیچ رنگ دیگری.به میرحسین موسوی هم رای ندادم.

چون تجربه نشان داده که نباید رنگی شد.

ولی مرد مومن...قبل از انتخابات 88 شما و آقای هاشمی آن بنده خدا(میرحسین موسوی) را انداختید جلو،علم حمایت تان را بلند کردید،گفتید:برو ما پشتت هستیم.بعد که همه چیز خراب شد هر کدام تان یک سوراخی پیدا کردید و متواری شدید.پیرمرد بیچاره ماند و حوضش...

دریغ از ذره ای تلاش از روی معرفت، جهت حل شدن مشکل این بنده ی خدا.

یا تاکتیک تان خیلی پیچیده است که من نمی فهمم یا اصلاً تاکتیکی وجود ندارد که من بخواهم بفهمم!

یک عده ای را فرستادید در مجلس.

آقای بهروز نعمتی که دنبال جبران هزینه هایی است که برای انتخابات کرده.آقای کواکبیان هم با آن پیام تاریخ شان در رسای عباس کیارستمی و طعم گیلاس، دست خود و ضریب هوشی اش را برای همه رو شد.دختر آقای صفدر حسینی هم سهمش را از سفره انقلاب برداشت.شما هم که در نیاوران پشت هم سیگار می کشید،خطبه عقد می خوانید و همچنان گفتگوی تمدن ها را تئوریزه می کنید.آقای هاشمی هم وقتی پسرش را می خواهند ببرند زندان در گوشش قرآن می خواند.

پدرجان! اگر پسر شما گناهکار است باید پدرش را در بیاورند،چرا در گوشش قرآن می خوانی و او را بیگناه جلوه می دهی؟ اگر بیگناه است بیخود سکوت می کنید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:51 عصر     |     () نظر

افتخارات خاتمی ????

??اولین رییس جمهوری که در پی رابطه با آمریکا بود و همه آبروی خود را در این راه بر باد داد

??اولین رئیس جمهور خودباخته ای که در لباس روحانیت اقدام به نشر کتابهای ضد اسلام نمود

??اولین رییس جمهور لارجی که باب دست دادن و همنشینی با زنان نامحرم را باز کرد

??اولین رییس جمهوری که اسلام را مربوط به هزار و سیصد سال قبل دانست که عمرش سپری شده است

??اولین رییس جمهوری که جوک را به ساحت مقدس معصومین کشانید

??اولین رییس جمهوری که در مخالفت با اصل ولایت فقیه برخاست

??اولین رییس جمهوری که برای دستیابی به کرسی قدرت؛ کاسه گدایی برداشت و از اعراب پول جمع کرد

??اولین رییس جمهوری که ( به ادعای رییس دفتر و دوست قدیمی اش) عضو گروه های جاسوسی غرب گردید

??اولین رییس جمهور روحانی ای که به اقرار خودش به زور پدر روحانی شد.

??اولین رییس جمهوری که از جانب رهبری به لقب " باغی" یعنی ضد نظام مفتخر شد.

??اولین رییس جمهوری که با راه انداختن حادثه خوابگاه دانشجویان تلاش کرد تا نیروی انتظامی را فلج کند

??اولین رییس جمهوری که با راه اندازی قتلهای زنجیره ای تلاش کرد وزارت اطلاعات را از چرخه نظام خارج کند و پرونده وی هنوز مفتوح است. 

 

???? باز هم بگیم...؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:50 عصر     |     () نظر

حضرت امام خامنه ای:

??خب، نقاط قوّتی وجود دارد؛ ضعفهائی هم وجود دارد. در جمع‌‌بندی نقاط قوّت و نقاط ضعف، وقتی ما نگاه میکنیم، ترجیح را به نقاط قوّت میدهیم؛ لیکن این معنایش این نیست که ما ضعفها را نباید برطرف کنیم. خب، در طول این چند سال در کشور کارهای وسیع عمرانی انجام گرفته؛ بخصوص در مناطق دوردست، در بخشهای مختلف؛ اینها واقعاً کارهای مهمی است؛ این یک رویکرد بسیار مهمی در حرکت دولت است. از این قضیه بگیرید، تا پیشرفتهای چشمگیری که در زمینه‌‌ی علم و فناوری به وجود آمده. این پیشرفتهائی که در این چند سال در زمینه‌‌ی علم و فناوری صورت گرفته، خیلی قابل توجه است.

 

??در زمینه‌‌ی ارتقاء جایگاه کشور در عرصه‌‌ی سیاست خارجی و مسائل بین‌‌المللی هم همین جور است. امروز در عرصه‌‌ی سیاست خارجی، ثقل و وزنه‌‌ی کشور با چند سال قبل تفاوت دارد؛ ما در مسائل، تأثیرگذاریم؛ اینها مهم است. در حوادثی هم که پیش آمده، ما تأثیرگذار بوده‌‌ایم - که آن، داستان جداگانه‌‌ای دارد - به نظر ما آن هم خیلی مهم است.

 

??یک بخش دیگر از این نقاط قوّتی که به نظر من روی آن باید تکیه کرد، مسئله‌‌ی برجسته شدن ارزشهای انقلاب است. در این سالهائی که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهای انقلاب و چیزهائی که امام به آن توصیه میکردند و ما آنها را از انقلاب آموختیم، خوشبختانه کاملاً برجسته شده: مسئله‌‌ی ساده‌‌زیستی مسئولان، استکبارستیزی، افتخار به انقلابیگری. یک دوره‌‌ای بر ما گذشت که اسم انقلاب و انقلابیگری و اینها به انزوا افتاده بود؛ سعی میکردند به عنوان یک ارزش منفی یا ضد ارزش، از این چیزها یاد کنند؛ مقاله مینوشتند، حرف میزدند، گفته میشد. امروز خوشبختانه اینجور نیست، درست بعکس است؛ گرایش عمومی مردم و مسئولان کشور به حرکت انقلابی، جهتگیری انقلابی، ارزشهای انقلابی و مبانی انقلاب است. این را توجه داشته باشید که یکی از عوامل گرایش مردم به دولت، همینهاست؛ یعنی مردم به این ارزشها اهمیت میدهند. مسئله‌‌ی دعوت به عدالت، مسئله‌‌ی ساده‌‌زیستی، دور بودن مسئولان از تجمل؛ اینها خیلی چیزهای مهمی است. (بیانات در دیدار رئیس‌جمهوری و اعضای هیأت دولت‌؛ 1391/06/02)

 

??یک نکته‌ی دیگر هم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند. (بیانات در آخرین دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت دهم؛ 1392/04/23


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:49 عصر     |     () نظر

?خوب اکنون که خود را برای برگشت پهلوی و رضا آن ها (پهلوی)آماده می کنید،به ادامه این نوشته توجه کنید  پیشنهادی دلسوزانه دارم؛

 

?از آن جا که این رضا از الفبای سیاست چیزی نمی داند و تا به الان فقط حرف زده و علاوه بر این حقوق بگیر برادران آل سعود شماست??؛پسندیده تر است برادر همفکر خود عادل الجبیر را برای حکومت برخود برگزیند چرا که هم زیبایی چهره اش بیشتر?? و پست های سیاسی متعددی داشته؛او شاید بتواند شما را به تمدن بزرگ تان برساند چراکه از هر لحاظ از رضا پهلوی سر تر است ،هرکاری که کرده برای وطن خود کرده او و همکارانش تا به الان خاکی از عربستان را شوهر نداده اند...?? . 

 

?و البته همان راهی را در پیش دارند که پهلوی خواهان آن بود و هیچ کم تری نسبت به رضاخان پهلوی و عشیره اش ندارند بلکه نسبت به آنها برتری هم دارند.

 

?آل سعود از هرنگاهی یا برتر یا مساوی پهلوی است ؛از آن نگاه که وابسته بلوک غرب است یا از آن نگاه که سردمداران آن عاشق جمع آوری سلاح اند یا با آن دید که چشم بگو اوباما و کارتر اند. البته عربستان به دلیل غرور نژادی خود نسبت به پهلوی بسیار کمتر به امریکا پا داده؛ این یک واقعیته تلخه مثه زهرمار واسه سلطنت دوستان عاشق آل سعود??

 

 

?پس برای حفظ آبرو خود و اینکه کمتر به عقل و منطق شما شک کنیم عکس گروه ها و پروفایلهای خود را به برادر و امپراتور عزیز عادل الجبیر این حکیم فرزانه تغییر داده.??

 

?تصاویر با کیفیتش رو هم میتونید با سرچ در گوگل بدست بیارید ؛البته بازم توصیه میکنم تصاویر با لباس عربیش رو انتخاب کنید,چرا که نشانه وطن پرستیه??


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:47 عصر     |     () نظر

??

‎? شما چه واکنشی به فاجعه منا 

‎و خواری و ذلت بین المللی و زانو زدن ظریف جلوی یک‌ عرب وهابی در سازمان ملل و عدم صدور ویزا برای وزیر در دولت تدبیر نشان دادید??

 

‎? شما چه واکنشی به رکود حاکم بر بازار مسکن و بیکاری چند میلیون نفری فعالان 430 شغل مرتبط با آن نشان دادید??

 

‎? چرا وقتی رئیس جمهور در جمع نیروی انتظامی دستور اسلام را زیر پا گذاشت و امر به معروف و‌نهی از منکر که واجب دینی می باشد را دچار شائبه کرد ، سکوت کردید??

 

‎? چرا به سخره گرفتن اندیشه های ناب حضرت امام ره توسط مشاور نورچشمی دولت ، دکتر سریع القلم  شما هیچ واکنشی نشان

‎ندادید??

 

‎? اگر رئیس دولت قبل با منتقدانش با فحاشی و توهین رفتار می کرد و آنها را حواله به جهنم می داد چه می کردید??

 

‎? اگر احمدی نژاد هواپیمای اختصاصی و تشریفاتی جهت سفر به کشورهای خارجی استفاده می کرد؛ سکوت می کردید??

 

‎? اگر وزیر امورخارجه فرانسه که عامل ارسال خون های آلوده به ویروس ایدز و هپاتیت به کشورمان است؛ در دولت قبل به ایران می آمد و مورد استقبال گرم رییس دولت قرار می گرفت؛ شما چه می کردید??

 

‎? اگر احمدی نژاد اینگونه زبان روزنامه ها و سایت های منتقد را می بست و آنها را مدام تهدید می کرد؛ تحمل می داشتید??

 

‎? اگر وزیر دولت قبل خودش  باعث و بانی فساد کرسنت و جریمه 13/5 میلیارد دلاری دادگاه لاهه بود ؛ آیا دودمانش را به باد نمی دادید??

 

‎? به نظر شما با رئیس جمهوری که به دروغ می گوید خزانه مملکت خالیست و یارانه 45 هزار تومانی مردمم را می خواهد بعد از انتخابات مجلس قطع کند و از آن طرف میلیاردها تومان خرج استخر و سونا و جکوزی در نهاد ریاست جمهوری می کند و هزاران میلیارد حقوق نجومی به وزیران و مدیران و نورچشمی هایش می دهد

‎؛ باید چه کرد??

 

‎?آیا اگر احمدی نژاد به جای خانه 120 متری در میدان 72 نارمک مانند جناب روحانی در کاخی 2000 متری در بهترین نقطه تهران زندگی می کرد؛ شما به او نمی گفتید : از کجا آورده ای ??ویا تهمت بارانش نمی کردید??

 

‎? آیا اگر در مدرک دکترای احمدی نژاد مانند مدرک دکترای جناب روحانی حرف و حدیث بود؛ شما ساکت می نشستید??

 

‎? اگر دکتر احمدی نژاد در انگلستان تحصیل کرده بود او را جاسوس و غرب زده قلمداد نمی کردید؟ اما الان تیم غرب گرای روحانی را فخر نظام می دانید??

 

‎? اگر دولت قبل برای توجیه کارهایش همه چیز را اتفاقی می دانست، حتی تلفن و ملاقات با شیطان؛ آن را به تمسخر نمی گرفتید??

 

‎? مگر قرار نبود با احیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی همه مشکلات اقتصادی حل شود ،پس چه شد? چرا رکود اقتصادی ، فعالان بازار را فلج کرده است ??

 

‎اینها چند سوال از طرفداران جناب شیخ حسن روحانی بود...

‎اگر منصفانه پاسخ این سؤالها و دوگانگی ها را می دادید

‎باور می کردیم اندکی عقلانیت و انصاف در وجودتان وجود دارد ...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:45 عصر     |     () نظر

‎گروهی گرگ هار

‎بی هدف در جمع مردم انتحار

 

‎داعشی ها اهل منطق نیستند

‎این جماعت جز منافق نیستند

 

‎در نبرد عقل و منطق بی رگ اند

‎داعشی ها جملگی تخم سگ اند

 

‎همچو خر دنبال حوری می روند

‎بردرک با بی شعوری می روند

 

‎داعشی یعنی دروغ اندر دروغ

‎چهره ی حق را کشیدن بی فروغ

 

‎شعله ی غم می زنند اینان به عشق

‎از عراق و مصر و لیبی تا دمشق

 

‎بدتر از گبرند و شیطان و جهود

‎نوکر جیره خور آل سعود

 

‎پیرمردان ، خرد ها را می کشند

‎داعشی ها کردها را می کشند

 

‎دشمن زرتشتی و کرد و لرند

‎ذکر رب گفته گلو را می برند

 

‎وصله ی ناجور دین یعنی همین

‎آن لعین ابن لعین یعنی همین

 

‎داعشی یعنی سگی در جوی آب

‎پر بود از شهد گردد منجلاب

 

‎داعشی یعنی که ایمان برفنا

‎دختران خویش را بردن زنا

 

‎ای خلیفه ای کثیف سگ سرشت

‎تخم سگ کی می رود سوی بهشت

 

‎دختران را آنچنانی می کنی !

‎سگ به روحت خطبه خوانی می کنی؟

 

‎خطبه یعنی ذکر خوبی ذکر دین

‎نی کثافت جا نهادن بر زمین

 

‎همچو سگها می نماید واق واق

‎دولت آدم کش شام و عراق

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:44 عصر     |     () نظر

 

‎به گزارش دولت بهار، محمد جواد ظریف اخیرا طی سخنانی فک پلمب تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران را تکذیب و این اقدام انقلابی را به شخص خود و دولت اصلاحات نسبت داده است. این در حالی است که پلمب تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی در پی توافقنامه معلوم الحال سعد آباد و در دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و مدیریت حسن روحانی بر دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی رخ داد، همچنان که تعطیل شدن این فناوری ملی در ماه های اخیر و در دوره مدیریت همین حضرات محقق شد.

 

‎محمد جواد ظریف در جمع ایرانیان مقیم لهستان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر احمدی نژاد پلمب های هسته ای را نمی شکست امروز برجام شکل می گرفت؟ گفته است: «پلمب های هسته ای را احمدی نژاد نشکست بلکه دولت آقای خاتمی شکاند و نامه آن را هم من نوشتم.»

 

‎اگرچه برای افکار عمومی روشن است که این اتخاذ تصمیمات انقلابی به قیافه جماعت ویلچرنشین نمی خورد و اساسا جماعت غربگرا کارویژه ای جز بتن ریزی روی استعدادهای ملی ندارند، با این وجود این سخنان بیش از هر چیز به شفاف سازی بیش از پیش مفهوم "دولت راستگویان و درستکاران" یاری می رساند. 

 

‎آنچه در ادامه می خوانید روایت دکتر احمدی نژاد از ماجرای فک پلمپ تاسیسات هسته ای ایران است که در خرداد ماه سال 1388 بیان شده:

 

‎«حالا ما چه کار کرده ایم؟ ما در جلسه اول قبل از تنفیذ، یک پیشنهاد خدمت مقام معظم رهبری دادیم و گفتیم حالا بالاخره این دولت که تحویل داده است، ده پانزده روز هم از دورانش بیشتر نمانده است. اینها بیایند و این پلمب ها را باز کنند. ما هم میگوییم ، ما باز شده تحویل گرفته ایم و یک قدم بالا میبریم. برای آنها که دیگر هزینه ای ندارد. اگر امیدی هم به آنها داشتند این امید برباد رفته است و یک دولت جدید آمده است.

 

‎با اینکه تصمیم گرفته شد و جمع بندی شد، ایشان فرمودند بروید و این کار را انجام بدهید، اما این کار اتفاق نیفتاد. همان سه چهار روز بعد از تنفیذ اولین کاری که ما کردیم گفتیم به آژانس اطلاع بدهید تا مأمورینشان بیایند، اگر نیایند ما خودمان پلمبها را باز میکنیم و پلمبها باز شد.

 

‎جلسه گذاشتیم، عده ای میگفتند که شورای امنیت قطعنامه میدهد، خط قرمز ما کجاست؟ دیگری میگفت شورای امنیت و قطعنامه. ما استدلال کردیم و گفتیم برادران عزیز! شما اگر یک چیزی را که سر و ته آن دست آنهاست - شورای امنیت ، قطعنامه ، سر و ته آن دست آنهاست ، ما که دخالتی نداریم ، همه اش دست خودشان است - شما اگر این را به عنوان خط قرمز بپذیری باید کل کشور را تحویل بدهی، دوتا ماچ هم رویش بدهی چون آنها که راضی نمیشوند! بنابراین خط قرمز ما عزت و منافع ملی ملت ایران شد. گفتیم همین است.»


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:42 عصر     |     () نظر
   1   2      >