سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتن «نمی دانم» نیمی از دانش است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

?خوب اکنون که خود را برای برگشت پهلوی و رضا آن ها (پهلوی)آماده می کنید،به ادامه این نوشته توجه کنید  پیشنهادی دلسوزانه دارم؛

 

?از آن جا که این رضا از الفبای سیاست چیزی نمی داند و تا به الان فقط حرف زده و علاوه بر این حقوق بگیر برادران آل سعود شماست??؛پسندیده تر است برادر همفکر خود عادل الجبیر را برای حکومت برخود برگزیند چرا که هم زیبایی چهره اش بیشتر?? و پست های سیاسی متعددی داشته؛او شاید بتواند شما را به تمدن بزرگ تان برساند چراکه از هر لحاظ از رضا پهلوی سر تر است ،هرکاری که کرده برای وطن خود کرده او و همکارانش تا به الان خاکی از عربستان را شوهر نداده اند...?? . 

 

?و البته همان راهی را در پیش دارند که پهلوی خواهان آن بود و هیچ کم تری نسبت به رضاخان پهلوی و عشیره اش ندارند بلکه نسبت به آنها برتری هم دارند.

 

?آل سعود از هرنگاهی یا برتر یا مساوی پهلوی است ؛از آن نگاه که وابسته بلوک غرب است یا از آن نگاه که سردمداران آن عاشق جمع آوری سلاح اند یا با آن دید که چشم بگو اوباما و کارتر اند. البته عربستان به دلیل غرور نژادی خود نسبت به پهلوی بسیار کمتر به امریکا پا داده؛ این یک واقعیته تلخه مثه زهرمار واسه سلطنت دوستان عاشق آل سعود??

 

 

?پس برای حفظ آبرو خود و اینکه کمتر به عقل و منطق شما شک کنیم عکس گروه ها و پروفایلهای خود را به برادر و امپراتور عزیز عادل الجبیر این حکیم فرزانه تغییر داده.??

 

?تصاویر با کیفیتش رو هم میتونید با سرچ در گوگل بدست بیارید ؛البته بازم توصیه میکنم تصاویر با لباس عربیش رو انتخاب کنید,چرا که نشانه وطن پرستیه??


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:47 عصر     |     () نظر