سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، حکمت را ثمر می دهد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

 

‎?? جریانی که از اول با انقلاب صادق نبـودند و از ابتدا دنبال پست و مقام بودند و با جریان براندازی همراه شدند، در انتخابات سال 84  به من گفتند برو کنار، گفتم  چـرا؟ گفتند تو یک درصد بیشتر رأی نداری، گفتم که من جوان هستم مگر یک درصد رای ندارم، برای شما که با این یک درصدمشکلی ایجاد نمی شود بگذارید شرکت کنم. 

 

‎?? کار به جایی رسیده بود که گفتند اگر کنار نروی کاری می کنیم که در این مملکت نتوانی زندگی کنی...!!  بعد از انتخابات 84 با سایر کاندیدهای اصول گرا  دیدار داشتم و گفتم هـرکس طرح و برنامه و نیرویی دارد به من معرفی کند ، یکی از آنها که بعدا به مجموعه دیگری رفت گفت من نه طـرح دارم و نه نیرو. ولی با این وجود از بیست و یک نفر اعضای کابینه اول ، یازده نفر از کسانی بودند که در لیسـت آنها بودند که بخاطر همین موضوع از طرف حامیان و دوستان راجـع به خیلی ها مورد اعتراض قرار گرفتم اما بدانید اگر آنها را در کابینه نمی آوردم همان اول دولت نهم ریشه کن می کردند و کسی هم نمی فهمیـد حرفهای دولت چیست.

 

‎?? قبل از انتخابـات 88 - خبر دارم جلسه ای با هم داشتند، گفته بودند : اگر این دولت دوبـاره رأی بیـاورد، ما دیگر نمی توانیم در این مملکـت کـاری انجام بدهیم. اگر یک بار دیگر رای بیاورد قائله حزب و حزب بازی را جمع می کند. غرب هم نـظرش این بود اگر این دولت رای بیاورد مناسبات جهانی بهم می خورد ؛ به همین خاطر با تمام وجود به صحنـه آمدند و جریان مخالف کمک کردند . حتی یکی از این آقایان به ظـاهر اصـول گرا نامه نوشته بود به رهبری که فـلانی (موسوی) چون رأی می آورد ، باید خودمان را  برای کار کردن با آنها آماده کنیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:41 عصر     |     () نظر
<      1   2