سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقدیر بر تدبیر چیره شود چندانکه آفت در تدبیر بود . [ و این معنى در پیش آورده شد با تعبیرى مخالف این الفاظ ] . ( شماره ) . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

1- رهبر انقلاب بعد از آخرین دور از #مذاکرات_هسته ای #سعید_جلیلی در جلسه ی تخصصی سیاست خارجی : مذاکرات به جاهای خوبی رسیده است و بنظر من خوب است که متن #مذاکرات_آلماتی منتشر شود تا همه منطق قوی ما و استیصال دشمن را ببینند... (نقل به مضمون)

#ولایتی خطاب به رهبر انقلاب: در عرف مرسوم نیست که #متن_مذاکرات منتشر شود و من #مخالفم ????

 

2- حدود یک ماه بعد ، در جلسات تعیین #کاندیدای_اصولگرایان تحت نظر #دبیرکل_جامعه_روحانیت_مبارز (مرحوم #آیت_الله_مهدوی_کنی) مقرر میشود از بین آقایان #قالیباف ، #حداد ، #ولایتی هرکدام در نظرسنجی ها جلوتر بودند بماند و بقیه انصراف بدهند.

(کات / روزهای آخر منتهی به انتخابات)

آیت الله مهدوی کنی چندین بار با #ولایتی تماس میگیرند ولی ولایتی جواب نمیدهد ????

 

3- در #مذاکرات_آلماتی ، مذاکره کننده ی #انگلیس_خبیث میگوید «شما انتظار دارید 5 کیلومتر از 100 کیلومتر را بیایید ولی در مقابلش ما کل 100 کیلومتر را طی کنیم?»

این سو تفاهم یا شیطنت انگلیسی با پاسخ قاطع #جلیلی روبرو شده و #وندی_شرمن (نماینده آمریکا) کاغذی به نماینده انگلیس میدهد که : #دهانت_را_ببند ????

(کات / آخرین مناظره انتخابات92 بین نامزدها)

#ولایتی: (کپی پیست اظهارات #نماینده_انگلیس خبیث در تریبون زنده صدا و سیما)

در شرایطی که با انتشار متن #مذاکرات_آلماتی مخالفت کرده بود????

 

4- شکست #اصولگرایان (به اصطلاح ائتلاف کرده) با #عهدشکنی_ولایتی و پیروزی #حسن_روحانی ، دست راست #هاشمی_رفسنجانی????

(کات / 5 ماه بعد)

#انتصاب_ولایتی به #مرکز_تحقیقات_مجمع_تشخیص_مصلحت (جانشین حسن روحانی) با #حکم_هاشمی_رفسنجانی????

 

5- 25 خرداد 93 : #عزل_ولایتی توسط #رهبر_انقلاب از عضویت #شورای_استراتژیک_روابط_خارجی جمهوری اسلامی ، و جایگزین کردن #سعید جلیلی بجای وی????

 

6- سیزده مرداد 93 : دکتر «#ولایتی» #رئیس_تیم_پزشکی_آیت_الله_مهدوی_کنی شد.

(کات / 47 روز بعد)

#رحلت_آیت_الله_مهدوی_کنی ??????

 

7- 1394 : #حمایت از روند #مذاکرات_هسته ای و #برجام

(کات / 21 تیر 95)

#ولایتی (#عضو_هیئت_نظارت_بر_برجام ): امریکا به تعهداتش عمل نکرده است / برخی #شروط_رهبر_انقلاب درباره #برجام رعایت نشده است??????

 

8- چندین #سفر_دیپلماتیک به کشورهای مختلف منطقه و دیدار با مقامات (در عین نداشتن هیچگونه مسئولیتی در سیاست خارجی) / ادامه روند #ناکارآمدی_و_عقیم_بودن_پارکینگ_و_انتشارات_مجمع_تشخیص_مصلحت_نظام (موسوم به مرکز تحقیقات استراتژیک ??) به ریاست وی در ادامه روند ریاست سابق????

 

?? پی نوشت: تا کی #انقلاب باید #باج بدهد به کسانی که در اوایل انقلاب بدون تخصص خود را در جای جای ارکان نظام هول داده اند؟

تا کی باید #باج بدهیم به #نخست_وزیر_امام ، #وزیر_خارجه_امام ، #نفر_دست_راست_امام ، #نفر_دست_چپ_امام ، #حسابدار_امام ، #رئیس_مجلس_امام و #یادگار_یادگار_امام و ....


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/9/23:: 5:59 عصر     |     () نظر