سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خود را بشناسد، به غایت هر شناخت و دانشی رسیده است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
رسایی سند سخنان احمدی‌نژاد درباره خانواده هاشمی را نشان داد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رسایی سند سخنان احمدی‌نژاد درباره خانواده هاشمی را ارائه کرد.

به گزارش شبکه ایران، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور اسناد مربوط به مناظره‌های انتخاباتی خود را ارائه نکرده است به ایرنا گفت: آقای احمدی نژاد در آن مناظره فقط چند سئوال مطرح کرد و چون این سئوال‌ها با واقعیت‌های اجتماعی تطبیق می‌کرد، خیلی زود همچون نانی به تنور چسبید.
رسایی با توضیح علت صحت مسائل مطرح شده از سوی احمدی‌نژاد در مناظره‌ها تاکید کرد: فرزندان هاشمی رفسنجانی نقش جدی در فتنه سال گذشته داشتند و آنها به‌ویژه فائزه و مهدی هاشمی به عنوان جهت دهندگان اصلی به سران فتنه نقش داشتند.
وی با بیان اینکه سران فتنه به نوعی بازیچه دست فرزندان هاشمی شدند، اظهار داشت: نشانه این ادعا اسناد موجود، فیلم‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها و نیز مواضع آنان است.
عضو ارشد فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تاکید کرد: یکی از مهمترین سندهای احمدی نژاد، مهدی هاشمی است که امروز در لندن به سر می‌برد و به گفته آقای هاشمی رفسنجانی، مهدی به دستور وی به خارج از کشور رفته است.

هیچ پدری را به جای فرزندش محاکمه نمی‌کنند
رسایی گفت: آقای هاشمی با وجود مقاومتی که در برابر منتقدان فرزندانش داشت، اخیرا در دیدار با آقای بادامچیان گفته است که هیچ پدری را به جای فرزند در هیچ جای دنیا محاکمه نمی‌کنند.
وی افزود: معنی این حرف آقای هاشمی این است که وی پذیرفته است، فرزندانش باید محاکمه شوند، اما انتظارش این است که کسی نباید او را به خاطر فرزندانش محاکمه کند.
رسایی ادامه داد: در حالی که تلقی شخص هاشمی رفسنجانی این بود که محاکمه مهدی به منزله محاکمه خودش است، هیچ یک از منتقدان فرزندان هاشمی توقع این را ندارند که آقای هاشمی باید به خاطر فرزندانش محاکمه شود.

هاشمی به دلیل کمک به سران فتنه باید پاسخگو باشد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطر نشان کرد: البته آقای هاشمی رفسنجانی به دلیل کمک هایی که به سران فتنه می‌کند و نقشی که در فتنه سال گذشته داشته است، باید پاسخگو باشد.

مهدی هاشمی را بر مبنای کدام سند می‌خواهید دستگیر کنید؟
رسایی در ادامه به انتقاد از قوه قضائیه پرداخت و تاکید کرد: متاسفانه از دستگاه قضایی صدای واحدی در این زمینه به گوش نمی رسد.
وی افزود: سخنگوی قوه قضاییه از دستور بازداشت مهدی هاشمی و حتی کمک از اینترپل برای بازگشت وی به ایران سخن می‌گوید اما از سوی دیگر رییس سازمان بازرسی مدعی است اسنادی در این زمینه در اختیار ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اگر قوه قضائیه سندی درباره تخلف فرزندان هاشمی در اختیار ندارد پس به استناد کدام مدرک می خواهد مهدی هاشمی را دستگیر کند.
رسایی گفت: شاید آقای پورمحمدی به عنوان سازمان بازرسی اسناد این موضوع را در اختیار نداشته باشد و اسناد در بخش دیگری در قوه قضائیه موجود باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/8/6:: 9:53 عصر     |     () نظر

ملانعیم بارکزهی از فرماندهان گروهک طالبان اخیراً در یکی از مناطق مرزی افغانستان با مولوی عبدالرئوف ریگی یکی از اعضای ارشد گروهک جندالله دیدار و گفتگو نمود. گفته می شود در این دیدار در خصوص تأمین نیازمندیهای خودرویی و سلاح مهمات گروهک جندالشیطان گفتگو شده است.

لازم به توضیح است که در سنوات قبل هم چندین مرحله دیدار و مذاکره با اعضای طالبان افغانستان و  پاکستان صورت گرفته بود که این دیدارها فقط در حد تحکیم روابط بوده و قول مساعدی برای همکاری بیشتر از سوی جندالله صادر نشده بود ..زیرا عبدالمالک معدوم همکاری بین این دو گروه را در شرایط حاضر به نفع گروهش نمیدانست و به همین دلیل در ظاهر همکاری با هم نداشتند اما پس از مرگ وی و علاقه شدید ملا محمد ظاهر نارویی به طالبانیسم ...! احتمال همکاری بیشتر با گروهک طالبان دور از ذهنیت نمیباشد....

مطلب بعدی این است که علیرغم تبلیغات شدید گروهک جندالله در خصوص دستگیری یکی از دانشمندان هسته ای کشور بنام امیر حسین شیرانی !!! و سعی در مانور تیلیغاتی در این خصوص که به عدم موفقیت تروریستها انجامید .. اخیرا خبر جدیدی کسب کردم که این شخص یعنی شیرانی حدودا" ?? روز قبل از انتشار خبر دستگیری اش در یکی از روستاهای سراوان دیده شده و طبق اخبار موثق حدودا" دو یا سه روز در یکی از منازل همان منطقه سکونت داشته و سپس ناپدید شده تا اینکه گروهک جندالله خبر دستگیری وی در اصفهان را منتشر نمود ...

                    

احتمال میرود که امیر حسین شیرانی یا قربانی یک معامله شده و یا طبق نقشه و هماهنگی قبلی با اعضای جندالله اقدام به انتشار خبر ربایش وی نمودند ... ولی چیزی که صحت دارد این است که امیر حسین شیرانی به اراده خودش در یکی از روستاهای مرزی سراوان حضور داشته و خروج از مرز هم بدون تهدید و فشار صورت گرفته ... آینده همه چیز را روشن میکند .

خبر بعدی اینکه : دادستان زاهدان از دستگیری همه عوامل دو انفجار مقابل مسجد جامع زاهدان خبر داد و گفت: عوامل این حادثه به اتفاق دو نفر معدوم و عواملی که بمب را وارد کرده‌اند و عواملی که اینها را همراهی کرده‌اند و حتی بعضی‌ها تا لحظه انفجار با این‌ها بوده‌اند، دستگیر شدند....

البته در خصوص صحت و سقم این خبر هنوز نمیشود اظهار نظر نمود .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/8/6:: 9:39 عصر     |     () نظر
<      1   2