سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بی گمان ابراهیم (خود به تنهایی) امتی مطیع خداوند وپاکدین بود و از مشرکان نبود .»، روایت شده است که وی آموزگار نیکی ها بود . [در تفسیر سخن خدای متعال]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

منتقد عزیز شما و همفکرانتان برای پیشرفت مملکت چه کردید؟

سلام دوستان

همه شاهد هستید که موج سبزیها از اون سران بی کفایتشون تا اون فرد عادی همشون در حال توهین و تخریب چهره واقعی دولت و نظام هستند و در بحثها همیشه اوضاع اقتصادی - سیاسی و فرهنگی جامعه را مورد نقد قرار داده و اوضاع را اسف بار توصیف میکنند! که واقعا مضحک است مانند رهبرشان!

ما در همه دورها مشکل اقتصادی داشتیم. و کسی نمیتواند این موضوع را انکار کند مگر منصف نباشد و یا از روی عداوت و عقده حرفی بر زبان آورد. که ماشاالله اکثرا همینطور هستند!

طوری وضع اقتصادی جامعه را توصیف میکنند که اگر کسی در این مملکت نباشد. در ذهن خود ایران را خرابه ای توصیف میکند که همه در حال جان دادن هستند و روسای کشور در کاخهای خود در حال عیش و نوش! ما در دوران آقای هاشمی تورم ??درصد را داشتیم که اگر این نرخ تورم در این دوره بود تا بحال رئیس جمهور را به دار آویخته بودند! اگر دورغ میگویم بگویید که دروغ میگویی... بله میدانم شما خواهید گفت! خوب من از شما یک سوال دارم ... شما که ادعا دارید دولت کاری برای شما نکرده... در جواب من بگوئید که شما برای پیشرفت مملکت چکار کرده اید؟ بگوئید ما هم بدانیم. بگذارید خودم بگویم...

شما بعد از انتخابات مگر جز عداوت - تفرقه افکنی - شاد کردن دشمنان - گستاخ کردن منافقان و مزدوران - شکستن دل مومنان - فراهم کردن جوی پر از التهاب و ترس برای مردم - توهین به مقدسات و ارزشهای مردم و نظام- مختل کردن کسب و کار مردم- درگیر کردن فکر و اندیشه مردم در درگیریها و اتفاقات - خسارت مالی و جانی به مردم و نظام - سنگ اندازی در طرحهای عمرانی و سازندگی کشور و از همه مهمتر شکستن دل رهبر معظم انقلاب (روحی فداه) کار دیگری کردید؟ بخدا به تک تک این مردم انقلابی مدیون هستید . من ماندم چطور میخواهید آن دنیا از این چند میلیون نفر طلب بخشش کنید؟ البته اگر به آن دنیا اعتقادی داشته باشید. به جانم که برایم عزیز است قسم افرادی در حزب شما هستند که به خدا و دین و آخرت اعتقادی ندارند. نمونش آقای گنجی...

صد بار گفته ام و دوباره میگویم مشکل شما اقتصاد و ... نیست. مشکل شما با جمهوری اسلامی است. چون اسلام جلوی هوس های دنیوی شما را گرفته. دوباره به جان خودم قسم میخورم اگر دکتر احمدی نژاد در هر شهر چند کاباره احداث کند همه شما برایش هورا خواهید کشید و مشکلات اقتصادی و ... را فراموش خواهید کرد. قبل از انتخابات هم در توهم پیروزی بودید و از همان موقع رقص و پایکوبی میکردید و دلتان خوش بود که خاتمی ? در راه است! بله خاتمی ? ... خودتان میدانید منظورم همان میر حسین منافق صفت است. کسی که از سوی غرب برای چنین روزهای خود را آماده کرده بود - کسی که اگر پشتیبان نداشته باشد تا در دستشویی منزلش نمیتواند برود. ترسویی که اگر یک کودک راهش را ببندد جیبهایش را خالی کرده و دو دستی تقدیم میکند تا مگر آن کودک به او آسیبی نرساند! چون شجاعت از ایمان و آگاهیست که این فرد فاقد این دو فاکتور مثبت است. کسی که با حمایت خاتمی و هاشمی این چنین سرکش شد. دوباره به جان خودم قسم میخورم که بی کفایت ترین و بی مصرف ترین کاندید ریاست جمهوری بود که بعد از انقلاب شاهد بودیم! فردی که چیزی از بنی صدر کم ندارد.

 یه نکته جالب این است که این فرد از نظام حقوق دریافت میکرد و از آن سوی ماجرا مشروعیت نظام را قبول نداشت! و این کار ایشان این موضوع را ثابت میکند که نظام تا زمانی مشروعیت دارد که منافعشان را تامین کند! شما چطور نظام را محکوم به نامشروع بودن میکنید و از همان نظام نامشروع حقوق میگیرید؟ پس حقوق شما هم نامشروع و حرام است. این تناقض نشانه چیست؟

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/10:: 2:41 عصر     |     () نظر

السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیده یا فاطمة الزهرا

سلام دوستان

  

 السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیده یا فاطمة الزهرا

        فرا رسیدن ایام فاطمیه را به همه منتظران منتقم زهرا (سلام الله) تسلیت عرض مینمایم

                     

 ای امام ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به پهلوی شکسته مادرت قسم ما مردم ایران مردم کوفه نیستیم و نخواهیم گذاشت که مانند علی ( علیه السلام ) تنها بمانی.

تا آخر هستیمیا علی علیه السلام


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/10:: 2:38 عصر     |     () نظر
واکنش رهبر به اظهارات ضدقرآنی دختر هاشمی

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهارات فائزه هاشمی را ناشی از تفکرات فمینستی ضد اسلامی خواند و تصریح کرد:‌ هر کسی ضروریات اسلام را انکار کند از اسلام خروج کرده و مرتد است.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با شبکه ایران در واکنش به اظهارات فائزه هاشمی که در مصاحبه‌ با یک سایت "فمینیستی" نص صریح قرآن را غیر انسانی نامیده است، بیان داشت: اگر واقعا این اظهارات گفته شده باشد باعث تاسف است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه انکار ضروریات اسلام یعنی خروج از اسلام و ارتداد، گفت: اوایل انقلاب هم اعضای جبهه ملی قصاص را غیر انسانی خواندند و به اسلام حمله کردند که حضرت امام حکم ارتداد آن‌ها را دادند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اینگونه اظهارات را ناشی از تفکرات فمینستی ضد اسلامی خواند و تصریح کرد:‌ هر کسی ضروریات اسلام را انکار کند از اسلام خروج کرده و مرتد است.

گفتنی است فائزه هاشمی اخیرا درباره مساله "تعدد زوجات" که در قرآن و با شرط عدالت ذکر شده، گفته است: "به نظر نمی‌رسد این رفتار با نظرات انسانی و یا اصول اسلامی و عدالت، سازگار باشد. آیا مردها تحمل چنین چیزی را در مورد همسران­‌‌شان دارند؟! پس چه طور می­شود انتظار داشت که زنان، بتوانند چنین چیزی را قبول کنند."

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان همین مساله نیز اکتفا نکرده و در اظهار نظر عجیب دیگری، موضوع "مهریه زنان" را زیر سوال برده است. وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما مساله­ مهریه را قبول دارید یا نه، گفته است: "اعتقادی به این مسئله ندارم."


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/6:: 9:54 عصر     |     () نظر
 

وقت آن کس خوش که شوری ریخت در اوقات ما

آتشی زد بر حصیر کهن? طاعات ما 

عیسی یی از عرش آمد  سمت دلتنگان خاک

موسی یی از طور آمد جانب میقات ما 

با دلم از حضرت دهلی به نیشابور شد

با  فریدالدین حکایت کرد از حالات ما 

یاد آن صبحی که تیغ مرتضی در رقص بود

نغم? توحید برمی خاست از رایات ما 

گرچه بودی مهر و علم و حلم، قوت عاشقان

گرچه بودی عشق و درد و سوز، سور و سات ما، 

فصل هی هی ها و هاهاها و هوهوها رسید

فصل غفلت ها و هی ها گفتن و هیهات ما 

"شکر نعمت های تو چندان که نعمت های تو

عذر تقصیرات ما چندان که تقصیرات ما"

شطحی از عشق الیقین در قالب جانم بریز

نیست نوری از یقین در صورت آیات ما

عطر حوّل حالنایی نو به دل هامان ببار!

درد  ما را تازه کن یا قاضی الحاجات ما! 

                       فروردین ماه 1389


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/2:: 2:2 عصر     |     () نظر

 

للحق

این عکس رو دوست خوبم آقای عجم ایمیل کرده بود. واقعا برایم جالب بود که جماعتی که ادعایشان گوش فلک را کر کرده بود که مردم در ? دی بخاطر ساندیس به خیابانها آمده بودند حالا تصاویری از ایشان میبینیم که در حال خرد کردن همدیگر به خاطر یه بسته ساندیس هستند... چه دنیای کوچکی ست نه؟ این عکس سند دیگری از دروغگویی های جلبکان سبز الکی... تقدیم به هرکس که دنبال حقیقت است...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/2:: 2:1 عصر     |     () نظر
 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/2:: 1:51 عصر     |     () نظر


مردم بعد از مرگ شیخ کروبی دیگر به چه کسی بخندند؟


مهدی کروبی در دیدار با جمعی از چهره های سیاسی، دانشگاهی از وضعیت موجود جامعه انتقاد کرد.

 وی با نقل خاطره‌ای گفت :‌« یکی از نمایندگان روحانی مجلس اول بنام آقای کشفی پس از آنکه از نوشتن نامه و پیگیری موضوع از طریق وزیر آموزش و پرورش و مسوولین مربوطه در خصوص مشکلاتش ره به جایی نبرد، نامه ای به جبرئیل نوشت که " ای جبرئیل حال که کسی پاسخگوی من نیست، پس تو پیام مرا به خدا برسان" و آن را منتشر کرد»

 به گزارش سحام نیوز کروبی در ادامه افزود :‌ گویا اکنون ما هم باید نامه ای به عزرائیل بنویسیم تا پیام ما را به خدا برساند که "خدایا! اگر بناست این ایام، ایام مرگ طبیعی ما باشد! مجالی اعطاء فرما و از آمدن عزرائیل جلوگیری کن". اکنون زمان مرگ طبیعی نیست چرا که کار را به جایی رسانده اند که مرگ در این ایام مایه گرفتاری مردم می شود و چه بسا در ایام مرگ ما نیز با ایجاد درگیری و ضرب و شتم مردم، عده ای را نیز محارب قلمداد کنند.»

نظرات مردم در سایت جهان


از این دسته مومن نما های دین فروش در جامعه زیاد شده اند
یکی از مقلدان این شیخ هم که فقط لیسانس کشاورزی دارد خود اقدا مبه تفسیر آیات قران می کند و افراد غیر هم فکران خود را مورد هجمه قرار می دهد.
چطور آنوقت که ایشان رییس مجلس بود همه چیز گل وبلبل بود اما امروز همه چیز جهنم شده
عجب پندهای آموزنده ای دارد این تاریخ

نترس تو بمیری کسی برای تشییع نخواهد امدو مشکلی نیست فقط خدا به دادت برسه که با خاک گور چطور کنار میایی

چند روز دیگه اگه ایشان ادعا کردند هاله ای از نور رو دیدند تعجب نکنید چرا که آدم وقت مرگ حقایق بر او روشن می شود . اون وقت است که می فهمه احمدی نژاد سر باز ولایت و امام زمان هست و مردم هم درست انتخاب کردند اون وقت دیگه توبه شاید دیر باشه !!!!!

ان شالله خداوند عذاب مفسدان و منافقان را لحظه به لحظه بیشتر کنه


مردم برای رفع خستگی و خنده بازار دنبالت راه میافتن . خودت رو خیلی دست بالا گرفتی
بنیاد شهید رو یادم نرفته

تو بمیر که مردن تو برای این مملکت خیر وبرکت است

دوای حاج مهدی رو فقط یانگوم می دونه.

امان از زمانیکه انسان فکر کند خیلی درست عمل کرده است و حتی به بعد از مرگ خود هم امیدوار است . خدا نکند در زندگی طوری عمل کنیم که نتایج رفتار ما حتی بعد از مرگمان هم دامان مردم را بگیرد و اسباب زحمت شود

خدا بر درجات عذابت بیافزاید ای ابوموسی زمان...

خدا شیخ شجاعمون حفظ کنه که اینقدر به فکر مملکتمونه/ الهی آمین

جناب شیخ تو بمیر ، اون با من .

تو بمیر
نگران بعدش نباش
مملکت امام زمان رو صاحبش اداره میکنه
بیچاره کسانی که فکر میکنند حمایت ابرقدرتها تعیین کننده است

نه اقا مهدی . خیالت راحت باشه ..تو برو میگیم برو بچه ها برات جشنتولد بگیرن . از ضرب و شم هم خبری نخواهد بود. بیخودی به دلت وعده نشه بعد از مرگت قهرمان بشی . جنبش سبز مرد و تموم شد شما هم بیا برو تا از شر تو و امثالتو راحت بشیم . میر حسین هم با خودت ببر تنها نباشی

دمش گرم خیلی بامزه بود.چقدر من این صراحت لهجه شیخ را دوست دارم.

برای این بابا یک رونپزشک اتریشی بیاورید به دکتر دیگه ای نیاز ندارد .

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/2:: 1:43 عصر     |     () نظر

به بهانه احضار باتاخیر مهدی هاشمی به دادگاه ؛

شاه کلید با اجازه دسته کلید احضار شد !!!


 

نگرش نیوز:خبر احضار شدن مهدی هاشمی به دادگاه که اکثر سایت های خبری از حکم جلب از آن یاد کردند موجی سیاسی در بین آحاد مردم ایجاد کرده است . تصمیمی که باید چند ماه پیش اتخاذ می شد حالا با اجازه پدر این آقا زاده با تاخیری چند ماهه بالاخره از سوی قوه قضائیه گرفته شد.

البته جای تعجب شدید این جاست که چرا فرزندان دیگر یار امام!!! ( آقای هاشمی رفسنجانی) که در ایران آزادانه رفت و آمد می کنند به دادگاه احضار نشدند و مهدی احضار شد که الان به او دسترسی نداریم.

بی شک احضار شدن مهدی فقط برای آرام تر کردن اوضاع بوده ، والا هیچ گاه هاشمی رفسنجانی پشت بچه های خودش را خالی نمی کند . تجربه ثابت کرده که هاشمی در حرف های ضد و نقیض ید طولایی دارد و دائما حرف خود را بنا بر موقعیت های مختلف عوض می کند.و تا زمانی که قوه قضائیه منتظر نظر مثبت هاشمی راجع بر محکومیت فرزندانش باشد این اتفاق هیچ گاه صورت نمی گیرد.

سر بسته باید گفت که شاه کلید اگر احضار شود باید مقابل دسته کلید ایستاد که شاه کلید را با خود نبرد. اگر بتوان کلید های این دسته کلید را یکی-یکی جدا کرد دیگر دسته کلید خالی ارزشی ندارد و ...

حتی اگر با این اوضاع (قدرت هاشمی در ارگان های مختلف) هم مهدی هاشمی به ایران باز گردد باید منتظر نظر پدرش در حکم او باشیم و دادگاهی شدن او بی تاثیر خواهد بود.البته اگر ما اون روز را ببینیم.

مطمئن باشید اگر نظام نتواند با این آقازاده ها حساب خود را در مقطع کنونی مشخص کند و مطالبات مردم را در مورد فتنه گران انجام دهد باید در آینده هزینه های سنگین تری را تحمل کنیم.

البته در حق قوه قضائیه ظلم کردیم اگر به این نکته اشاره نکنیم که آیت الله لاریجانی و همکارانش در قوه قضائیه با جدیت تمام در پی مطالبات مردم در 9دی و 22 بهمن ایستاده اند و از زمانی که افسار کار را به دست گرفته اند فشارهای سنگینی را تحمل کردند و می کنند.

به عنوان آخرین نکته متذکر می شویم که دستگیری مهدی هاشمی که در حال حاضر در وطن اصلی خود به سر می برد کار ساده ای نیست و اگر بنا را بر بر خورد جدی و قاطع گذاشته ایم چرا نباید از دیگر آقازاده ها شروع کنیم که همچنان در ویلای کلاردشت خود به سر میبرند یا برای ساندویچ به انقلاب می روند شروع کنیم؟

آیا حقیقتا این عادلانه بود کسانی که در اغتشاشات کرم قلاب ماهی گیر بودند دستگیر شوند ولی سران خیانت کار همچنان بیرون میله ها ی زندان نفس بکشند و خون به دل ملت و رهبری بکنند؟؟؟

ما امیدواریم تمام آنانی که در مخدوش شدن چهره انقلاب در حوادث نفاق گونه پس از انتخابات نقش داشتند به سزای اعمال خود برسند تا دیگر منافقینی که هنوز بر چهره خود نقاب زدند (و البته در مسئولیت های مختلف در بالاترین ارگان های نظام قرار دارند) متوجه شوند که مملکت اسلامی قانون دارد و با بی قانونی و خیانت به نظام برخورد قاطع میکند. حتی اگر نماینده مجلس باشی یا در مجمع تشخیص اقتصاددان صدات کنند...

به امید اجرای عدالت اسلامی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/2:: 1:40 عصر     |     () نظر

با دستگیری شاه کلید?کلید خیلی از معما ها پیدا می شود.


دستگیری مهدی هاشمی می تواند پشت پرده دروغ بزرگی به نام ترانه موسوی را برملا سازد.

به گزارش جهان سرنخ افشای هویت ترانه موسوی فرد موهومی که پس از انتخابات به اتهامی علیه جمهوری اسلامی و ترکتازی ضدانقلاب و محافل ضد ایرانی غربی تبدیل شد ،در دست مهدی هاشمی است.

ترانه موسوی کسی که رسانه های ضدانقلاب و محافل رنگی و جریان نفاق از آن به عنوان شهید حوادث پس از انتخابان نام بردند و حتی نام وهمی و عکس تخیلی آن در سنای آمریکا نیز به نمایش درآمد و از آن بر علیه ایران استفاده شد،همان فردی است که هویت وی با گذشت ماهها از حوادث پس از انتخابات نامشخص و مجعول است و احدی مدعی آشنایی و نزدیکی با وی نیست.تا انجا که مدتی پیش یکی از سایتها در فراخوانی از کسانی که وی را می شناسند دعوت کرده بود تا اطلاعاتی در مورد هویت وی ارائه کنند که این فراخوان هم باعث نشد پرده از این فرد موهوم برداشته شود.در همین راستا محافل امنیتی نیز از پروژه شهید سازی و دست ساز هویت ترانه موسوی خبر دادند.

اما ماجرا از چه قرار بود و چه ارتباطی میان این فرد موهوم با مهدی هاشمی است.ترانه موسوی که از نزدیکان یک مقام امنیتی کشور است ،همسر فردی است که در انتخبات نهم ریاست جمهوری حامی مالی یکی از کاندیداهای اصلی رقابت انتخابتی بود.وی که پس از شکست کاندیدای مورد نظر خود بدهی بالایی به بار می آرود از کشور فرار و به کانادا سفر می کند.این فرد که سالها است ارتباط تجاری و اقتصادی نزدیک با مهدی هاشمی دارد در حوادث اخیر پس از انتخابات به طور مداوم با وی در تماس بوده است.

ترانه موسوی نیز در حال حاضر زنده و در کاندا در کنار همسر خود زندگی می کند.با این حال هیچ گاه نسبت به سوء استفاده ای که ساعت ها برنامه و هزاران صفحه اینترنتی از نام و عکس وی علیه جمهوری اسلامی ایرانی کردند واکنشی نشان نداده است.و حالا این مهدی هاشمی است که می تواند بعد از ماهه تهمت و افترا به نظام ،از هویت موهوم کشته پس از انتخابات پرده بردارد و واقعیت یک دروغ بزرگ ،در پروژه دست ساز شهدای فرقه سبز را بر ملا سازد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/2:: 1:39 عصر     |     () نظر

جنگ صفین به آخر خود نزدیک می شود.مالک اشتر به چند قدمی خیمه ی معاویه رسیده است که می بیند سپاه معاویه قرآن ها را به نیزه کرده اند.ناگهان عده ای با شعار حق گرایی و قضاوت منصفانه به رهبری علی مطهری فریاد برمی آورند: وا اسلاما! اینها مسلمانند مگر علی(ع) قرآن ها را نمی بیند؟ امیرالمومنین(ع) می گوید:این حیله و فتنه است گول نخورید! الان مالک در چند قدمی خیمه ی معاویه است. علی مطهری می پرد وسط حرف امام و میگوید: حضرت امام! اینها مسلمانند،قرآن های روی نیزه حجت را بر ما تمام کرده آنوقت شما از فتنه حرف می زنید؟ حرفش که تمام میشود عده ای در حمایت از او تکبیر میگویند،در بینشان ابن ملجم را میشناسم.


امام باز میگوید:به بیراهه نروید!غبار فتنه جلوی چشمتان را گرفته است،بصیرت داشته باشید....


علی مطهری جواب میدهد:اصلا این اختلافات از زمانی شروع شد که شما بزرگان وسابقه داران اسلام را از خود طرد کردید،یعنی واقعا این بزرگان با آنهمه شکنجه و سختی هایی که در راه اسلام متحمل شده اند،حقشان از بیت المال با حق سایر مسلمانان برابر بود؟ می شد سهمی ویژه به جناب طلحه و زبیر اختصاص داد و شام را مثل دندانی کند تا سهم فرزندان آقای ابوسفیان باشد.....


امیر المومنین باز هم بر بصیرت و ضرورت شناخت فتنه تاکید میکند اما علی مطهری بی اعتنا به صحبت های امام دم از اقدامات افراطی یاران امام می زند.بعد هم رو میکند به یاران امام و میگوید:این جنگ و اختلاف ناشی از اقدام نیروهای افراطی 2 طرف است.بهتر است به جای دم زدن از جنگ و کشتن معاویه از وحدت با محوریت نیروهای میانه رو صحبت کنیم.به نظر من:  اول  امام(ع) باید از افراط گری های قبلی خود ویارانش و سخنرانی های تند نماز جمعه اش عقب نشینی و اعلام برائت کند.   معاویه هم که تا به حال دم از مخالفت با اسلام میزد،با قرآن بر نیزه کردن یک گام به جلو برداشته و اسلام را پذیرفته است.ما دیگر نباید با شعارهای افراطی فضا را متشنج کنیم.
بهترین راه حکمیت با محوریت نیروهای میانه روی طرفین است.


این موضع گیری چندپهلوی علی مطهری به مذاق معاویه خوش می آید و بیانیه ای صادر میکند و در آن میگوید:  ضمن تشکر از جناب آقای علی مطهری بنده در جهت نزدیک شدن به وحدت،جناب عمروعاص را به عنوان نماینده ی خود معرفی می کنم.


امیر المومنین که از روی ناچاری حکمیت را پذیرفته، مالک اشتر را به عنوان نماینده ی خود معرفی می کند.باز هم علی مطهری میگوید: حضرت امام! قرار شد وحدت با محوریت نیروهای میانه رو باشد، نه مالک که در  سپاه  آقای معاویه همه کینه اش را به دل دارند!  علی مطهری آنقدر از بالا چانه زنی می کند و ابن ملجم هم بین یاران امام فشار از پایین را اجرا می کند تا در نهایت علیرغم مخالفت امام(ع)، ابوموسی اشعری این پیرمرد میانه رو و مورد فبول طرفین به عنوان نماینده ی امام معرفی می شود.
حکمیت شکل می گیرد.عمروعاص و ابوموسی توافق می کنند تا هم معاویه را از خلافت خلع کنند و هم علی(ع) را. ابتدا ابوموسی بالای منبر میرود و اعلام می کند علی(ع) از خلافت خلع میشود. پس از او عمروعاص بالای منبر میرود و بر خلاف وعده اش اعلام می کند معاویه خلیفه ی مسلمین است. ابوموسی و علی مطهری مات و مبهوت به او نگاه می کنند.....

مالک را میبینم که زانوی غم بغل گرفته و گریه می کند.....

امیر المومنین(ع) رو به علی مطهری می کند و می گوید: نتیجه ی کارت را دیدی؟ چقدر گفتم بصیرت داشته باش ولی گوش نکردی!


 
علی مطهری جواب می دهد: بی جهت قضیه را بزرگ نکنید، فقط یک لغزش ساده بود........ 
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/2:: 1:35 عصر     |     () نظر
<      1   2