سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بی انصافی کند، کسی با او دوست نشود . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

منتقد عزیز شما و همفکرانتان برای پیشرفت مملکت چه کردید؟

سلام دوستان

همه شاهد هستید که موج سبزیها از اون سران بی کفایتشون تا اون فرد عادی همشون در حال توهین و تخریب چهره واقعی دولت و نظام هستند و در بحثها همیشه اوضاع اقتصادی - سیاسی و فرهنگی جامعه را مورد نقد قرار داده و اوضاع را اسف بار توصیف میکنند! که واقعا مضحک است مانند رهبرشان!

ما در همه دورها مشکل اقتصادی داشتیم. و کسی نمیتواند این موضوع را انکار کند مگر منصف نباشد و یا از روی عداوت و عقده حرفی بر زبان آورد. که ماشاالله اکثرا همینطور هستند!

طوری وضع اقتصادی جامعه را توصیف میکنند که اگر کسی در این مملکت نباشد. در ذهن خود ایران را خرابه ای توصیف میکند که همه در حال جان دادن هستند و روسای کشور در کاخهای خود در حال عیش و نوش! ما در دوران آقای هاشمی تورم ??درصد را داشتیم که اگر این نرخ تورم در این دوره بود تا بحال رئیس جمهور را به دار آویخته بودند! اگر دورغ میگویم بگویید که دروغ میگویی... بله میدانم شما خواهید گفت! خوب من از شما یک سوال دارم ... شما که ادعا دارید دولت کاری برای شما نکرده... در جواب من بگوئید که شما برای پیشرفت مملکت چکار کرده اید؟ بگوئید ما هم بدانیم. بگذارید خودم بگویم...

شما بعد از انتخابات مگر جز عداوت - تفرقه افکنی - شاد کردن دشمنان - گستاخ کردن منافقان و مزدوران - شکستن دل مومنان - فراهم کردن جوی پر از التهاب و ترس برای مردم - توهین به مقدسات و ارزشهای مردم و نظام- مختل کردن کسب و کار مردم- درگیر کردن فکر و اندیشه مردم در درگیریها و اتفاقات - خسارت مالی و جانی به مردم و نظام - سنگ اندازی در طرحهای عمرانی و سازندگی کشور و از همه مهمتر شکستن دل رهبر معظم انقلاب (روحی فداه) کار دیگری کردید؟ بخدا به تک تک این مردم انقلابی مدیون هستید . من ماندم چطور میخواهید آن دنیا از این چند میلیون نفر طلب بخشش کنید؟ البته اگر به آن دنیا اعتقادی داشته باشید. به جانم که برایم عزیز است قسم افرادی در حزب شما هستند که به خدا و دین و آخرت اعتقادی ندارند. نمونش آقای گنجی...

صد بار گفته ام و دوباره میگویم مشکل شما اقتصاد و ... نیست. مشکل شما با جمهوری اسلامی است. چون اسلام جلوی هوس های دنیوی شما را گرفته. دوباره به جان خودم قسم میخورم اگر دکتر احمدی نژاد در هر شهر چند کاباره احداث کند همه شما برایش هورا خواهید کشید و مشکلات اقتصادی و ... را فراموش خواهید کرد. قبل از انتخابات هم در توهم پیروزی بودید و از همان موقع رقص و پایکوبی میکردید و دلتان خوش بود که خاتمی ? در راه است! بله خاتمی ? ... خودتان میدانید منظورم همان میر حسین منافق صفت است. کسی که از سوی غرب برای چنین روزهای خود را آماده کرده بود - کسی که اگر پشتیبان نداشته باشد تا در دستشویی منزلش نمیتواند برود. ترسویی که اگر یک کودک راهش را ببندد جیبهایش را خالی کرده و دو دستی تقدیم میکند تا مگر آن کودک به او آسیبی نرساند! چون شجاعت از ایمان و آگاهیست که این فرد فاقد این دو فاکتور مثبت است. کسی که با حمایت خاتمی و هاشمی این چنین سرکش شد. دوباره به جان خودم قسم میخورم که بی کفایت ترین و بی مصرف ترین کاندید ریاست جمهوری بود که بعد از انقلاب شاهد بودیم! فردی که چیزی از بنی صدر کم ندارد.

 یه نکته جالب این است که این فرد از نظام حقوق دریافت میکرد و از آن سوی ماجرا مشروعیت نظام را قبول نداشت! و این کار ایشان این موضوع را ثابت میکند که نظام تا زمانی مشروعیت دارد که منافعشان را تامین کند! شما چطور نظام را محکوم به نامشروع بودن میکنید و از همان نظام نامشروع حقوق میگیرید؟ پس حقوق شما هم نامشروع و حرام است. این تناقض نشانه چیست؟

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/10:: 2:41 عصر     |     () نظر