سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیری در زندگانی نیست مگر برای دو کس : دانشمندی پیروی شده یا شنونده ای فراگیرنده . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

به بهانه احضار باتاخیر مهدی هاشمی به دادگاه ؛

شاه کلید با اجازه دسته کلید احضار شد !!!


 

نگرش نیوز:خبر احضار شدن مهدی هاشمی به دادگاه که اکثر سایت های خبری از حکم جلب از آن یاد کردند موجی سیاسی در بین آحاد مردم ایجاد کرده است . تصمیمی که باید چند ماه پیش اتخاذ می شد حالا با اجازه پدر این آقا زاده با تاخیری چند ماهه بالاخره از سوی قوه قضائیه گرفته شد.

البته جای تعجب شدید این جاست که چرا فرزندان دیگر یار امام!!! ( آقای هاشمی رفسنجانی) که در ایران آزادانه رفت و آمد می کنند به دادگاه احضار نشدند و مهدی احضار شد که الان به او دسترسی نداریم.

بی شک احضار شدن مهدی فقط برای آرام تر کردن اوضاع بوده ، والا هیچ گاه هاشمی رفسنجانی پشت بچه های خودش را خالی نمی کند . تجربه ثابت کرده که هاشمی در حرف های ضد و نقیض ید طولایی دارد و دائما حرف خود را بنا بر موقعیت های مختلف عوض می کند.و تا زمانی که قوه قضائیه منتظر نظر مثبت هاشمی راجع بر محکومیت فرزندانش باشد این اتفاق هیچ گاه صورت نمی گیرد.

سر بسته باید گفت که شاه کلید اگر احضار شود باید مقابل دسته کلید ایستاد که شاه کلید را با خود نبرد. اگر بتوان کلید های این دسته کلید را یکی-یکی جدا کرد دیگر دسته کلید خالی ارزشی ندارد و ...

حتی اگر با این اوضاع (قدرت هاشمی در ارگان های مختلف) هم مهدی هاشمی به ایران باز گردد باید منتظر نظر پدرش در حکم او باشیم و دادگاهی شدن او بی تاثیر خواهد بود.البته اگر ما اون روز را ببینیم.

مطمئن باشید اگر نظام نتواند با این آقازاده ها حساب خود را در مقطع کنونی مشخص کند و مطالبات مردم را در مورد فتنه گران انجام دهد باید در آینده هزینه های سنگین تری را تحمل کنیم.

البته در حق قوه قضائیه ظلم کردیم اگر به این نکته اشاره نکنیم که آیت الله لاریجانی و همکارانش در قوه قضائیه با جدیت تمام در پی مطالبات مردم در 9دی و 22 بهمن ایستاده اند و از زمانی که افسار کار را به دست گرفته اند فشارهای سنگینی را تحمل کردند و می کنند.

به عنوان آخرین نکته متذکر می شویم که دستگیری مهدی هاشمی که در حال حاضر در وطن اصلی خود به سر می برد کار ساده ای نیست و اگر بنا را بر بر خورد جدی و قاطع گذاشته ایم چرا نباید از دیگر آقازاده ها شروع کنیم که همچنان در ویلای کلاردشت خود به سر میبرند یا برای ساندویچ به انقلاب می روند شروع کنیم؟

آیا حقیقتا این عادلانه بود کسانی که در اغتشاشات کرم قلاب ماهی گیر بودند دستگیر شوند ولی سران خیانت کار همچنان بیرون میله ها ی زندان نفس بکشند و خون به دل ملت و رهبری بکنند؟؟؟

ما امیدواریم تمام آنانی که در مخدوش شدن چهره انقلاب در حوادث نفاق گونه پس از انتخابات نقش داشتند به سزای اعمال خود برسند تا دیگر منافقینی که هنوز بر چهره خود نقاب زدند (و البته در مسئولیت های مختلف در بالاترین ارگان های نظام قرار دارند) متوجه شوند که مملکت اسلامی قانون دارد و با بی قانونی و خیانت به نظام برخورد قاطع میکند. حتی اگر نماینده مجلس باشی یا در مجمع تشخیص اقتصاددان صدات کنند...

به امید اجرای عدالت اسلامی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/2/2:: 1:40 عصر     |     () نظر