سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ صدقه ای نزد خدا، محبوب تر از حقگویی نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

روایت دگردیسی خیلی از آدم ها تنها به زبان ختم نمی شود.

روایت دگردیسی خیلی از آدم ها تنها به زبان ختم نمی شود ،اگر تا همین دیروز اکبر گنجی از مردن خدا و انکار امام زمان (عج) سخن گفت ،اینک دیگر هم کیشان اینان عملا باورهای گذشته خود را به فراموشی می سپارند.حال مشخص نیست که آیا این افراد در گذشته با چهره خاکستر گونه نفاق سعی در فریب مردم داشتند و امروز چهره اصلی خود را بی پرده و عریان به مردم نمایش می دهند؟!

با دیدن تصاویر خانم فریبا داودی مهاجر ( کاندید ناکام انتخابات دور دوم شورای شهر تهران -باهمین چادر و چاقچور- و مادر زن آقای علی افشاری فراری آمریکا نشین ) ناخوداگاه یاد فردی که لباس روحانیت را دزدیده بود می افتیم که آیت الله العظمی بروجردی در پاسخ به شخصی که روحانی را دزد خوانده بود گفت:نگوییم روحانی دزد است بلکه این فرد دزدی است که لباس روحانیت را پوشیده است!

چادر فقط ابزاری فریب است در دست اینان . مانند قرآنی که بر سر نیزه می کنند. تا از ایران می روند همه چیز از یادشان می رود . فقط این خانم نیست. فراوانند که تا از مرز رد شدند ، چادر که هیچ ،‌هرچه پوشش بود برانداختند ! انگار خدا فقط در مرزهای ایران است !

بد نیست به رساله صانعی و منتظری مراجعه کنند و ببینند این حضرات مورد علاقه اینها نظرشان در مورد ضرورت پوشش زنها چیست. اینجوری معلوم می شود حکایت حضور اینها در تشییع جنازه منتظری واقعا تکریم از یک مرجع دینی است یا بازی فریبی دیگر.

ولی بقول ضرب المثل قوم ما ،‌میمون هرچی زشت تره بازیش بیشتره !


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/6:: 8:8 عصر     |     () نظر