سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن، بر آن که با او دشمنی می ورزد، ستم نمی کند و در راه آن که دوستش دارد، دست به گناه نمی زند . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

رونمایی از تندیس موج سبز (آفتابه کوروش کبیر) با حضور میر حسین موسوی موجودی مضحک و محمد خاتمی از رهبران متوهم موج سبز انجام شد.

 در این مراسم که در بازار تره بار و سبزی انجام شد. حدود ??? نفر از حامیان موج سبز حضور داشتند که به گفته کارشناسان سیاسی اکثر آنها را همان دلالان سبزی تشکیل میدادند. که با شعارهای :

خاتمی خاتمی آفتابه رو بلند کن! -  آفتابه اصلاحات *  قربون طرز نگات! *  -  فقط آفتابه  فقط آفتابه -

کوروش دوست داریم -  مرگ بر آفتابه چینی - مرگ بر آفتابه روسی -  آفتابه طلایی* همش تو دل مایی* - آفتابه  آفتابه  دلم برات کبابه! و...     شور و هیجان خاصی را به این مراسم داده و انگیزه محمد خاتمی را برای بلند کردن آفتابه بیشتر کردند. افرادی چون نن جون کروبی و خر شرک نیز در این مراسم حضور داشتند. که خر شرک با یکی از سبزی فروشان به سختی درگیر شد. به گفته شاهدان خر شرک حدودا ?? کیلو از سبزی ریحان و ?? کیلو سبزی گشنیز را کف رفته بوده که سبزی فروش متوجه این کار ناشایست شده و درگیری شدیدی بین این دو رخ میدهد. به گفته دکتران موج سبز خر شرک که یکی از چهره های شاخص موج سبز به شمارمیاد تا آخر فصل قادر به همراهی موج سبز نخواهد بود! و فرقه متوهم موج سبز باید شخصیت برجسته دیگری رو جایگزین ایشون بکنن. البته بیشترین ناراحتی رهبران موج سبز بخاطر شرمنده شدن در نزد آقای شرکه و شاید دیگه ایشون بخاطر این اتفاق دست از حمایت موج سبز بکشه و باعث افت محبوبیت این جریان سیاسی نه تنها در ایران بلکه در دنیا بشه!

و از حواشی دیگر این مراسم درگیری لفظی نن جون کروبی با آقای خاتمی بود . به گفته خبرنگار اعزامی ما نن جون کروبی در خواست میکنه که تندیس (آفتابه کوروش) رو به مدت یک هفته به منزل خودشون ببره. چون به گفته ایشون آفتابه منزلشان دچار نقص فنی شده و تا جایگزینی آفتابه ذخیره ایشون بتونه از این آفتابه گرانقیمت و تاریخی استفاده کنه که با برخورد شدید آقای خاتمی به درگیری لفظی بین این دو منجر میشه! نن جون کروبی از الفاظ رکیکی مانند گمشو - به تو چه سیرابی - بشین بینیم بابا - زرشک -  و فحشهای دیگه که بخاطر مسائل اخلاقی نمیشه مطرح کرد استفاده کرده و آقای خاتمی در جواب فرمودند: ادب پیر زن به ز فرزند اوست!!!! که ما هم موندیم منظور ایشون چی بوده؟!!! وای اگر کروبی بفهمه چه شود؟ بیچاره خاتمی

بعد از اتمام مراسم گروهی از حامیان موج سبز از خوشحالی و هیجان زیاد به سبزیهای کاسبان حمله کرده و نیمی از آنها را میخورند!!! حتی پولشم نمیدن! باز بگید اینا حلال حروم حالیشونه! باز بگید حامیان موج سبز به کسی آزار نمیرسونن! باز بگید .................. بیخیال بریم عکسهارو ببینیم 

آقای خاتمی درحال بلند کردن تندیس موج سبز در حالی که حامیان موج سبز

  شعار (خاتمی خاتمی آفتابه رو بلند کن!)  سر داده میدادند.

 

میر حسین در حالی که به تندیسشان افتخار میکند.

 

این عکس که در بالا مشاهده میکنید زمان درگیری لفظی خاتمی با نن جون کروبی گرفته شده. اون لحظه اینها در حال سر دادن این شعار بودند.

 آفتابه کوروش جون*    بره خونه نن جون*  

عجب شعار تمیسی ! به نظر من کسی که این شعرو درآورده باید دهنش رو پهن گرفت 

در ضمن این مراسم به صورت مستقیم از العربیه - بی بی سی - سی ان ان و رادیو برره پخش شد. که میدونم اکثر حامیان موج سبز دیدن. البته ما به اونها کاری نداریم و اینهارو برای کسانی تعریف کردیم که دوست داشتن از چگونگی اجرای مراسم و حواشی اون باخبر بشن بود.

خلاصه دوستان ما از این ناراحتیم که آفتابه کوروش نیز مضحکه دست گروهی متوهم شد!

نظر فراموش نشه. یا علی ع


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/5:: 8:35 عصر     |     () نظر