سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردمى را در مرگ یکى از آنان تعزیت گفت و فرمود : ] این کار نه با شما آغاز گردید ، و نه بر شما به پایان خواهد رسید . این رفیق شما به سفر مى‏رفت کنون او را در یکى از سفرهایش بشمارید ، اگر نزد شما بازگشت چه خوب و گرنه شما روى بدو مى‏آرید . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری ازسخنانش، گفت: متاسفانه سران فتنه با لجاجت دربرابر نظام جمهوری اسلامی ایستاده ویک انشقاق فکری را در جامعه دامن می زنند.

روح اله حسینیان ادامه داد : عده ای مکتبی مانند "مکتب کیان" را در کشور راه اندازی کرده و افرادی مانند سروش ، خاتمی وکدیور و بسیاری ازفتنهگران دستگیر شده، جز این حلقه هستند وآنها قرائتی غیر از قرائت امام راحل (ره) از اسلام و انقلاب ارایه می دهند و این آغاز فتنه است .

حسینیان اظهارداشت: یکی از فواید فتنه های اخیر ، بالا و پایین شدن ارزشمندان جامعه است چراکه در زمان عادی ادعای ولای بودن راحت است ولی درآزمایش های الهی است که واقعا مشخص می شود که چه کسی راست می گوید.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در طول تاریخ انقلاب از سابقون نهضت بودند در این مسابقه شرکت کردند ولی عقب افتادند .

وی ادامه داد: هنوز انتخابات در حال انجام بود که میرحسین موسوی خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و چنین اقدامی سابقه نداشت.

وی گفت: ایشان همچنین 10 روز قبل از انتخابات در مصاحبه با یک رسانه خارجی مدعی شده بود که اگر رهبری با پنج تظاهرات خیابانی مواجه شود در برابر خواست مردم عقب نشینی کرده و سیاست را به رییس جمهور واگذار می کند.

حسینیان افزود: متاسفانه بعد از خطبه های مقام معظم رهبری در نمازجمعه تهران ، عده ای به کارهای خود ادامه داده و مجمع روحانیون نیز برای حضور مردم در تجمعات بیانیه داده بود.

وی ادامه داد: به یکی از اعضای مجمع روحانیون گفته بودم که اگر من قاضی بودم این اعلامیه را محاربه با خداوند می دانستم و کسانی که این بیانیه را تکذیب نکرده باشند نیز مسوول می دانستم.

وی خاطرنشان کرد: آنها کار را به جایی رساندند که به امام حسین (ع) ، عکس امام و اصل ولایت توهین کردند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/3:: 7:49 عصر     |     () نظر