سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به کار بستن دانش را وا نمی گذارد، جز کسی که در پاداش آن تردید دارد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
در حالی که هیچ انسان منصفی بعد از مشاهده این همه توطئه های داخلی و خارجی آن هم بعد از گذشت شش ماه ، نمی پذیرد که این حوادث صرفا یک لغزش بوده باشد !!! اما جناب آقای مطهری اصرار دارند که اثبات کنند که اقدامات تخریبی وغیر قانونی سران فتنه را که بعنوان نخبه از آنها یاد می کند صرفا یک لغزش ساده بوده !!! در حالی که اینچنین تحلیل آبکی را هیچ بقال ماست فروش هم قبول ندارد و از طرفی این روزها که دشمنان بیرونی هم به دخالت در امور ایران و همکاری با سران فتنه و دادن کمک های مالی و رسانه ایی اعتراف می کنند باز هم آقای دکتر علی مطهری که استاد فلسفه دانشکده الهیات دانشگاه تهران هستند بر نظر خودشان اصرار دارند که وقایع اخیر صرفا یک لغزش بوده و در آخر هم بعد از رسیدن به بن بست نظری می گویند هر دو طرف لج بازی کردند !!! البته با تمایل و گرایش بیشتر لج بازی به دولت !!!

 اگر بنده در آن جلسه گفتگو حضور داشتم این سئوال ها را از آقای مطهری می پرسیدم اگرچه سئوالاتم بیش از اینهاست :


1-      اگر جرمی به مراتب کوچکتر از آنچه انجام گرفت ، توسط اشخاصی که مشهور نیستند و یا جزء آقا زاده ها به حساب نمی آیند اتفاق می افتاد، چه برخورد قانونی با آنها صورت می گرفت ؟ آیا به اقل مجازات محکوم می شدند یا به اشد مجازات محکوم می شدند؟!


2-      در قبال تکرار آن جرائم ، آیا قاضی ادعای متهم بی نام و نشان را مبنی بر اینکه صرفا مرتکب لغزش شده ام را    می پذیرفت و پرونده را مختومه می کرد ؟!


3-      آیا در حوادث غیر عمد که منجر به خسارت می شود از مسببین آن خسارتی دریافت نمی شود؟ و آیا حوادث بعد از انتخابات در نظر آقای مطهری از حوادث غیر عمد نیز کم اهمیت تر می باشد ؟!


4-      با توجه به اینکه کل استکبار جهانی از این حوادث ذوق زده به میدان آمدند و علنی از فتنه گران حمایت کردند و حتی تعدادی از افراد خارجی در صحنه آشوب ها برای هدایت و دادن روحیه به آشوب گران حاضر شده بودند و آنهمه توهین هایی که به مقدسات شد ، آیا آقای مطهری نباید از به اصطلاح نخبگانی که از آنها حمایت می کنند سئوال کنند که چرا به سرعت صف خودشان را از آشوبگران جدا نمی کنند و با اعلام موضع صریح ، آشوبگران را محکوم   نمی کنند ؟!


5-      آیا شما که مدرس علوم اسلامی دانشگاه هستید و با تاریخ اسلام کاملا آشنا هستید نمی دانستید که سوابق مثبت اشخاص نه مصونیت قانونی می آورد و نه مصونیت از لغزش های اخلاقی و سیاسی ؟!


6-      اگر تعریف درستی از لغزش ارائه دهیم آیا استمرار فتنه آنهم با کمک گرفتن از مشاورین داخلی و خارجی و پافشاری بر ابطال انتخابات چهل میلیونی ملت و ده ها دروغ و تهمت و سیاه نمایی از قبل از انتخابات آنهم قبل از موعد قانونی شروع تبلیغات تا شش ماه بعد از انتخابات را می شود با یک کلمه " لغزش " آنهمه جرائم سران فتنه را پاک کرد و متهمین این حوادث را از پیگرد قانونی منع کرد ؟!


7-      آقای علی مطهری آیا شما قاضی هستید یا از سوابق متهمین دستگیر شده اطلاع دارید که اظهار می دارید چرا بازداشت برخی از دستگیر شد ها طولانی شده است ؟! و آیا شما مسئول امنیت هستید که اعتراض می کنید که چرا تعداد زیادی دستگیر شده اند ؟! آیا انتظار دارید در مقابل کسانی که با سنگ و چوب به خیابان ها ریخته اند و مانند لشگر مغول هر چه بر سر راهشان قرا می گیرد ، تخریب می کنند ، مأمورین با خواهش و تمنا از آنها بخواهند سکوت و آرامش را رعایت کنید؟! 


8-      آقای مطهری آیا شما تاکنون متوجه نشدید که پروژه دشمن در آشوب های خیابانی ، تلاش برای کشته سازی بود تا بر آتش فتنه بدمد ولی با خودداری بیش از حد پلیس ، گستاخی آشوبگران بیشتر شد بطوری که در این حوادث بیش از هر کسی به نیرو های پلیس آسیب رسید.


9-      آقای مطهری اگر شما بجای احمدی نژاد رئیس دولت نهم بودید و رقبای شما عملکرد چهارساله دولت نهم را با نهایت بی انصافی سیاه نمایی می کردند بگونه ایی که هیچ نقطه مثبتی در کارنامه شما نشان داده نمی شد و شما را هم متهم به دروغ گفتن به ملت می کردند و شما هم می دانستید آبشخور همه این سیاه نمایی ها از سوی خاندن هاشمی و هم حزبی های ایشان می باشد باز هم سکوت می کردید و برای تنویر افکار عمومی حاضر به افشاگری نبودید ؟!


10-   شما بعنوان استاد معارف اسلامی بهتر می دانید ، تولی و تبری از فروع دین است و خداوند درقرآن هم دستور داده که با دشمنان خدا و رسولش ، دوستی نکنید و نسبت به کفار سختگیری داشته باشید و نسبت به مومنین با مهربانی رفتار کنید ، حالا بفرمائید موضعگیری های سران فتنه و هم حزبی های آنها که شما از آنها طرفداری می کنید در کدام گزینه قرار می گیرد ؟!


جناب آقای دکتر علی مطهری اگر یک نظر سنجی در مورد موضع گیری ها واظهارات شما که از بعد از انتخابات تاکنون داشته اید بشود بخوبی خواهید فهمید که شما هم مانند میرحسین و خاتمی و کروبی و رضایی ، در بین مردم دیگر جایگاهی ندارید والبته اگر شما هم مانند میرحسین آن تعداد محدود شمال شهر تهران را ، نماینده کل مردم ایران به حساب نیاورید! آنوقت متوجه می شوید که جزء ریزش ها هستید. در پایان باز هم می گویم اگر در سخنانم لغزشی بود که حتما کمتر از لغزش نخبگان است ، عفو فرمائید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/28:: 7:58 عصر     |     () نظر