سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى او را بجایى نرساند نسب او وى را پیش نراند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
با گردهمایی 8 هزار نفری در تهران صورت گرفت؛
نخستین تجمع بزرگ ستاد‌های مردمی احمدی‌نژاد پس از انتخابات

خبرگزاری فارس: اولین گردهمایی ستادهای مردمی احمدی‌نژاد (امتداد مهر) امروز در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در این همایش خودجوش و مردمی از 30 استان و 212 شهر کشور اعضای ستادهای مردمی دانشجویی (امتداد مهر) حضور داشتند.
این گردهمایی یک روزه که از صبح امروز در تالار بزرگ کشور آغاز شد به دلیل کثرت جمعیت شرکت کننده، بخشی از جمعیت حاضر از طریق تلویزیون‌های مدار بسته در تالارهای جانبی برنامه های این مراسم را دنبال کردند.
جمعیت حاضر که قریب 8 هزار نفر تخمین زده می‌شد متشکل از اعضای مردمی و دانشجویی از سراسر کشور بودند که در این همایش حضور داشتند.
در این همایش تعدادی از نمایندگان ستادهای مردمی از استان‌ها در حضور رئیس جمهور به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و حمایت خود را از برنامه‌های دولت دهم در راستای عدالت محوری و مبارزه با فساد اعلام کردند.
رئیس جمهور که سخنران پایانی این گردهمایی بود از اعضای ستادهای مردمی امتداد مهر به دلیل حضورشان در این همایش تشکر و ضرورت پیگیری برنامه های خود به ویژه مطالبات مردم در حفظ بیت المال و مبارزه جدی با هر گونه فساد را مورد تاکید قرار داد.
ستاد مردمی امتداد مهر که هسته‌ اصلی آن را فعالان تشکل‌های دانشجویی به خصوص اعضای سابق جامعه اسلامی دانشجویان تشکیل می‌دهند در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری از نامزدی احمدی نژاد حمایت کرد و گفته می‌شود در ادامه فعالیت خود قرار است به موسسه فرهنگی امتداد مهر تبدیل شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/25:: 1:56 عصر     |     () نظر