سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
سرکردگان گروهک ستیزه جوی مجاهدین خلق که در ادبیات مردم ایران منافقین نامیده می شوند اخیرا" نامه ای به مقصد تهران ارسال کرده است.

به گزارش البرز، گیرنده نامه این به اصطلاح رهبر جنبش! برای آزادی خلق ایران یکی از دو نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خرداد امسال است.

رجوی که نام گروه مطرودش در لیست سازمانهای حامی ترور در اغلب کشورهای اروپا و آمریکا ثبت شده در نامه خود به صراحت از امادگی خود و افرادش برای همکاری در هرگونه تحرک علیه جمهوری اسلامی خبر داده و گفته است: به شرط آنکه در تصمیم گیری برای ادامه اغتشاشات مصمم باشند حاضر است از افراد و امکانات این گروهک به نفع جریان به انحراف رفته موسوم به سبز استفاده کند.

گزارش البرز حاکی است سران نظام همچون علی لاریجانی رئیس مجلس در سخنان خود حساب معترضان و براندازان را از هم جدا دانسته اند.

هنوز درباره اینکه این نامزد معترض چه واکنشی به نامه مریم رجوی زنی که این روزها زیاد سبز می پوشد خبری به دست نیامده اما اخبار اعلام شده از سوی وزارت اطلاعات و دیگر نهادهای امنیتی از دستگیری چندین نفر از اعضای این گروهک در تجمعات و کشف دست کم یک خانه تیمی حکایت دارد. و این به معنای ان است که رجوی و اعضای گروه از هم پاشیده اش حتی منتظر پاسخ نامه نمانده و می خواهند به روش خودشان ! مردم ایران را نجات دهند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/24:: 8:11 عصر     |     () نظر