سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه چیز با انفاق کاستی گیرد، جز دانش . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
ساخت فیلم تخریبی علیه نظام به کمک کروبی

در ادامه جنجال‌های رسانه‌ای ضدانقلاب این بار رسانه‌های وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب کرد زبان اقدام به پخش و انتشار فیلم‌هایی تحریف شده درباره وقایع سیاسی ایران کرده‌اند.

به گزارش فارس، در پی افزایش تبلیغات سوء شبکه ماهواره‌ای حزب منحله دمکرات، بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام این مرز و بوم، رسانه‌های ضدانقلاب اقدام به تبلیغ و پخش فیلم به اصطلاح مستند و تخریبی دوقسمتی با عنوان "اینجا خدایی وجود ندارد " کرده‌اند.

به نوشته پرچم ، این فیلم در دو قسمت ساخته و پرداخته شده و توسط شبکه "تیشک تی.وی " به نمایش درآمده است.

تحریف واقعه تاریخی 28 مرداد 58، توصیف دروغین شرایط حاکم برزندان‌های ایران به نقل از برخی زندانیان آزاد شده، القای عدم پایبندی نظام و وزارت اطلاعات به شئون اخلاقی و حقوق بشری با نمایش صحنه‌های ساختگی از اعدام، قصاص، سنگسار، در آوردن چشم، قطع دست، طرح امنیت اجتماعی ناجا و مسائل‌ دروغی چون ادعای رسانه‌های ضدانقلاب درباره تجاوز به زندانیان در کشور گنجانده شده است.

نکته جالب در تولید و انتشار این فیلم که با بودجه گروهک منحله کومله تهیه شده است اینکه مبنای اصلی و مستند این فیلم سیاه درباره ادعای تجاوز در زندان‌های جمهوری اسلامی، نامه و بیانیه‌های مهدی کروبی، نامزد معترض انتخابات اخیر است.

حزب منحله دمکرات پس از انتخابات ریاست جمهوری، برحجم اقدام تخریبی و نرم افزاری خود افزوده و با افزایش زمان برنامه‌های فارسی، سعی داشت ناآرامی‌های تهران را به مناطق کردنشین کشور نیز بکشاند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/23:: 7:36 عصر     |     () نظر