سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان کوچک است؛ هر چند بزرگسال باشد و دانا بزرگ است؛ هر چند کم سال باشد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
امروز توی خیابان شریعتی چند جا روی دیوار دیدم که با رنگ سبز نوشته شده است: «?? بهمن». نمی دانید چقدر خوشحال و ذوق زده شدم! از بعد حوادث عاشورا و راهپیمایی بزرگ ? دی، این واهمه را داشتم که مبادا مارهای سبز، برای مدتی طولانی به سوراخهایشان خزیده باشند. این توهم زدگان، هنوز احتیاج به ضربه ای بزرگتر دارند تا از توهم در بیایند. تا بفهمند ایران، فقط شمال تهران یا دنیای مجازی اینترنت یا دانشکده های پرورش دهنده «از دماغ فیل افتادگانِ» جدا از ملت نیست. ماهها بود که ?? بهمنِ پیش رو را روز مواجهه جدی سبزها با واقعیت و زدن تو دهنی بزرگ ملت به آنها پیش بینی می کردم. در راهپیمایی ? دی، با آنکه در بدبینانه ترین حالت، جمعیت از پیچ شمیران تا خیابان یادگار امام و از فاطمی تا میدان حر، خیابانها را پر کرده بودند، آن هم جمعیتی که خروجی و ورودی داشت و در حال رفت و آمد بود و نه جمعیتی که هر شرکت کننده ای تمامِ ?، ? ساعتِ راهپیمایی را حضور داشته باشد، زیاد بودند افرادی مثل پدر بنده که به دلیل اشتغال نتوانستند در آن حضور داشته باشند. در روز ?? بهمن، دیگر این محدودیت اشتغال وجود ندارد. خیلی ها هم که شاید انگیزه قوی برای حضور در این راهپیمایی ندارند از لج سبزها در آن شرکت خواهند کرد. پس چه خوب که سبزها هم قرار است حضور انگلی(?) داشته باشند و به ناچار با واقعیت مواجه شوند! خوبی اش این است که این راهپیمایی در تمام شهرستانهای کوچک و بزرگ کشور به طور همزمان برگزار می شود و دیگر سبزها نمی توانند مدعی شوند که از شهرستانها آدم به تهران آورده اند.
این اسکیزوفرنهای توهم زده، راهپیمایی ?? بهمن را نمی شناسند. نمی دانند که غیرمذهبی ترین شرکت کنندگان در راهپیمایی ?? بهمن هم، تبدیل شدن آن به مانور تفرقه و چند دستگی را برنمی تابند و از هرکه آن را تبدیل به میتینگ سیاسی و جناحی (بگذریم که کار از دعوای جناحی و اختلاف سلیقه گذشته است) کند بیزارند، چه رسد به آنکه چنین کسانی، پشتگرمان به حمایت آمریکا و اسرائیل و انگلیس و سلطنت طلبان و بهائیان باشند که اصلا انقلاب ?? بهمن در تقابل با آنها تعریف شده است. از سبزها دعوت می کنم ?? بهمن حتما بیایند تا تو دهنی بزرگ ملت به حضور انگل وارشان را ببینند. حتما بیایید!

پی نوشت:
?- عبارت «حضور انگلی» را از این جمله داریوش سجادی، چهره اپوزیسیون جمهوری اسلامی، خطاب به سبزها گرفته ام که «اگر بی‌شمارید پس چرا انگل وار سوار بر تجمعات دیگران می شوید؟» اگر سبزها برخورد قهر آمیز با خودشان را در جواب این سئوال بهانه کنند باید به آنها یادآوری کرد در انقلاب سال ????، حضور بی شمار مردم، تانکها و هلی کوپترهای مسلح به مسلسل شاه را در خیابانها از کار انداخت، جمهوری اسلامی که دیگر تانک و مسلسل در برابر شما علم نکرده است، پس باید در بی شمار بودن خود شک کنید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/17:: 8:4 عصر     |     () نظر