سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ شریران، همچون مسافر دریاست که اگر از غرق شدن هم ایمن ماند، از ترسْ ایمن نیست . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

پول های حرام کار کروبی را به اینجا رسانده است 
   

 
روز عاشورا امام حسین علیه السلام قبل از آغاز نبرد، نزد سپاه عمر سعد رفتند تا شاید کوفیانی که دلشان زنگار نبسته را با نصیحت، به راه حق دعوت کنند و از گمراهی نجاتشان دهند.

نقل است که وقتی امام حسین (ع)، سخن آغاز می کنند، کوفیان هلهله کردند تا صدای پسر فاطمه (س) به کسی نرسد. سید الشهدا(ع) وقتی ملاحظه می کنند که صدایشان به کسی نمی رسد، خطاب به کوفیان می گویند لقمه های حرامی که در شکمهایتان پرکرده اید  باعث شده تا حرف حق را نشنوید و به آن تسلیم نشوید. امام این را می گویند و مظلومانه بسوی خیمه های بنی هاشم باز می گردند تا برای فداکردن عزیزانشان آماده شوند...

 کروبی که سابقه طولانی مبارزه در راه انقلاب دارند، با وجود همه عکس ها، فیلم ها و مدارک موجود درباره وحشی گری اوباش و فتنه گران عاشورا؛ در بیانیه ای حیرت انگیز ماجرای ظهر عاشورا را کاملاً معکوس جلوه داد و از اعتراض عزاداران حسینی به وحشی گری آشوبگران، به شدت انتقاد و از اوباش هتاک حمایت کرد.

درتاریخ آمده است که برخی از صحابی مشهور پیامبر(ص) که از زاهدان و عابدان و مجاهدان بزرگ اسلام بودند، بعد از قتل خلیفه سوم، فریب فتنه بنی امیه را خوردند و به خونخواهی عثمان و یا به طمع رسیدن به معاویه، در جنگ های جمل صفین و نهروان به روی علی (ع) شمشیر کشیدند...

امروز که عملکرد برخی یاران نزدیک امام خمینی (ره) در همراهی علنی با جریان فتنه و همنوایی با آمریکا و اسرائیل را می بینیم، وقایع صدر اسلام و همراهی برخی صحابی بزرگ با فتنه معاویه و یزید علیه علی (ع) و فرزندانش، بیشتر قابل درک شده است.

شاید دلیل اینکه آقای کروبی همه اسناد و فیلم ها و عکس های موجود از هتاکی و فحاشی و وحشیگری آشوبگران عاشورای 88را می بینند، حمایت علنی اسرائیل، مجاهدین خلق، سران وهابیت و کل غرب را از فتنه جویان می بینند و باز هم مسیر خود را از آنها جدا نمی کنند، پولهای نامشروع شهرام جزایری باشد.

پیامبر اسلام (ص)  فرموده اند: اجتناب نکردن از مال حرام، باعث حب دنیا و حرص به آن می شود و از شدیدترین هلاک کننده ها و بزرگترین موانع رسیدن به سعادت است.

 لعن علی عدوک یا حسین

کروبی و خاتمی و میر حسین
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/10/13:: 8:12 عصر     |     () نظر