سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شگفتم از آن که نومید است و آمرزش خواستن تواند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

محسن رضایی ، کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری ، اطلاعیه عجیب و معناداری را بمناسبت درگذشت آیت الله منتظری منتشر نمود. به گزارش مجله خبری جمهوریت ، در اطلاعیه محسن رضایی ، با حذف قسمت مهم پیام تسلیت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، بقیه پیام ایشان را عینا با نام خود منتشر نمود!
قسمت مهم حذف شده پیام رهبر معظم انقلاب ، اشاره به مقابله آیت الله منتظری با امام(ره) که منجر به عزل از قائم مقام رهبری میباشد.
در ادامه پیام محسن رضایی و رهبر معظم انقلاب آمده است. قسمت آبی رنگ پیام مقام معظم رهبری عینا ، تمام پیام محسن رضایی میباشد و قسمت قرمز رنگ ، قسمت مهم حذف شده پیام معظم له میباشد.


بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت‌الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمة الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته اند. ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی های زیادی در این راه تحمل کردند. در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال می‌خواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند و ابتلائات دنیوی را کفاره آن قرار دهد. اینجانب درگذشت ایشان را به همه بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه ای


------


بسم الله الرحمن الرحیم
فقیه عالیقدر آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمی الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته اند.
ایشان مجاهدی بزرگ و فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند.
دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت . ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی های زیادی در این راه تحمل کردند.
اینجانب درگذشت ایشان را به همه ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم.
محسن رضایی


منبع پیام محسن رضایی: http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=78070


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/30:: 8:37 عصر     |     () نظر