سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی و دلاوری، صفاتی ارجمند هستند که خداوند سبحان، آنها را در وجود هرکه دوستش بدارد و آزموده باشد، می نهد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
بیانیه شونصدم آقای «چیز» به مناسبت شب یلدا؛

من البته با آرایش شما مشکلی ندارم، مشکل من این است که مردان با حجاب، جگر ندارند یک توک پا به خیابان بیایند. آیا از شیرین عبادی می ترسید که شما را برباید و از جنبش سبز به جنبش فمنیستی ببرد؟! اما عیال محترم با شیرین صحبت کرده که شیرین، قاپ شما را ندزدد و شیرین قول داده که کاری به کار شما نداشته باشد، هر چند از او هر کاری بگویید بر می آید ولی من سفارش خود را کرده ام و اصلا ای کاش من هم عضو مردان با حجاب بودم.

همزمان با فرارسیدن شب یلدا، آقای چیز در بیانیه ای خطاب به ملت ایران، ظهور مردان با حجاب را بزرگترین دستاورد جنبش سبز خواند. متن این بیانه بدین شرح است:


هوالباقی


من از دور لب خود را روی دستان ضمخت و لاک زده شما «دایورت» می کنم. ای مردان با حجاب! امشب شب یلداست.


شب یلدا از شب های دیگر یک دقیقه بیشتر است اما بنده که یک فرد انقلابی هستم، در پیشگاه ملت می خواهم به شما عرض کنم که گول این تبلیغات را نخورید. شب یلدا بسیار بیشتر از این حرف ها ست و براساس تحقیقات عیال پروفسور و متفکر قرن 19، حکومت برای جلوگیری از شب نشینی شما مردان با حجاب، تنها یک دقیقه این شب را درازتر از شب های دیگر می داند و من هرگز تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد.


از شما می خواهم براساس آنچه کمیته صیانت از شب یلدا اعلام داشته، شب یلدا را به مدت یک هفته تمدید کنید. رسم است در این شب مردم هندوانه می خورند. خوردن هندوانه اقدامی در چارچوب قانون اساسی است و پوست سبز هنداونه نشانگر بر حق بودن جنبش سبز دراین مسیر سخت و طاقت فرساست.


ملت عزیز!
امروز صبح یکی به من SMS داد، بدین شرح: «نه آجیل، نه پسته، جنبش به گل نشسته!» سر همین اعصابم یک مقدار خرد است. اما بدانید که اگر شب یلدا را به هر دلیل از دست دادید، از فضیلت شب چهارشنبه سوری غافل نشوید.


گلایه من از شما این است که بعد از آن همه بیانیه دادن، کار جنبش سبز به همین 4 تا مرد با حجاب کشیده.

من البته با آرایش شما مشکلی ندارم، مشکل من این است که مردان با حجاب، جگر ندارند یک توک پا به خیابان بیایند.آیا از شیرین عبادی می ترسید که شما را برباید و از جنبش سبز به جنبش فمنیستی ببرد؟! اما عیال محترم با شیرین صحبت کرده که شیرین، قاپ شما را ندزدد و شیرین قول داده که کاری به کار شما نداشته باشد، هر چند از او هر کاری بگویید بر می آید ولی من سفارش خود را کرده ام و اصلا ای کاش من هم عضو مردان با حجاب بودم و همین جا از مردان با حجاب می خواهم که نگذارند جنبش دست شیرین بیفتد. لعنت به آن کسی که به این عجوزه نوبل صلح داد.

و اما درباره شب یلدای امسال به نکاتی اشاره می کنم:

1 – نظر به افت فشار گاز مراقب باشید که دچار گاز گرفتگی نشوید.

2 – اگر دور کرسی جمع می شوید مواظب جیب خود باشید.

3 – بدیهی است هر ایرانی که در این شب هندوانه را با پوست سبزش بخورد، ناخودآگاه به جنبش سبز پیوسته است.

4 – خوب است یادی بکنیم از علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری مردمی و دیکتاتور یمن که در این مدت با حمایت از جنبش سبز به ما یاری رساند و ما را در وقت تنگدستی، شارژ کرد به قول شاعر :


هنگام تنگدستی، در عیش کوش و مستی
کین شیخ اصلاحات، مجنون کند شما را


5 – تجمع شما در شب یلدا می تواند در شب های دیگر مثل شب جمعه، شب هفت، شب چله و شب سال ادامه داشته باشد.


6- نظر به مسائل رخ داده در 16 آذر شما خواهش می کنم در این شب مراقب دوربین های صدا و سیما باشید.


روزنامه جوان (علی اکبر بهشتی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/29:: 1:30 عصر     |     () نظر