سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان ! دشمن ترینِ مردم نزد خدا، کسی است که سنّت امامی را سرمشق خود قرار می دهد ؛ امّا کردارش راسرمشق خود قرار نمی دهد . [امام سجّاد علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
سران مجمع روحانیون مبارز محاکمه شوند

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با انتشار نامه سرگشاده‌ای خواستار برخورد قضایی با سران مجمع روحانیون مبارز (از تشکل‌های حامی میرحسین موسوی) به‌خاطر فراخوان تجمع‌های غیرقانونی شدند.

به گزارش وطن امروز، متن کامل این نامه به شرح زیر است:
در پی اهانت بی‌سابقه جمعی از طرفداران میرحسین موسوی به ساحت مقدس حضرت روح‌الله، مجمع روحانیون مبارز پس از یک هفته سکوت با صدور بیانیه‌ای درخواست برگزاری راهپیمایی به منظور دفاع از حضرت امام (ره) را مطرح کرده است. ما جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در این‌باره نکاتی را به سمع و نظر اعضای این مجمع می‌رسانیم.

اعضای مجمع روحانیون مبارز!
چه خوب شد آقایان بالاشهرنشین پس از 6 ماه اهانت سیاسی ـ اعتقادی به ساحت اندیشه و نظر حضرت روح‌الله، یادشان افتاد امامی هم بوده است!‌ مگر شما نبودید که پس از سخنان تاریخی و امام‌گونه رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران و در آستانه 30خرداد که تداعی‌کننده شورش کور منافقین در 30‌خرداد سال 60 بود، بیانیه‌ صادر کردید و مردم را به ناآرامی در خیابان دعوت کردید؟ یادتان رفته است؟ شاید شما فراموش کنید اما ملت امام هیچ‌گاه چنین ننگی را از شما فراموش نخواهد کرد. چرا آن روز به یاد «خمینی» نبودید، چرا آن روز جمله تاریخی و وصیت همیشگی خمینی کبیر را که فرمود: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد» پشت گوش انداختید و دقیقا عکس آن را عمل کردید. یادتان هست در همان روزی که شما فرمان «آشوب و شورش»‌را دادید برخی از اراذل و اوباش با حمله به پایگاه بسیج در میدان آزادی، مادر و فرزندی را به خاک و خون کشیدند، همه‌جا را آتش زدند و حتی به «خانه خدا» هم رحم نکردند و خانه خدا را به آتش کشیدند، ‌یادتان که هست!

‌آقایان مجمع روحانیون مبارز!
روز تاریخی «قدس» که پایه‌گذارش همان امام راحلمان است، ‌دیدید که چگونه از سوی طرفداران شما به روز شادی و پایکوبی شیطان بزرگ و فرزند نامشروعش «رژیم صهیونیستی» تبدیل شد. چرا آن روز به یاد خمینی عزیز نبودید؟

اعضای مجمع روحانیون!
آیا از خود پرسیده‌اید که چرا شیطان بزرگ و بوق‌های خبری‌اش این‌قدر برای‌تان سوت و کف می‌کشد، این اسم‌ها را که می‌شناسید؛ اوباما، کوشنر، نتانیاهو، لیبرمن، هیلاری کلینتون، شیمون پرز، مسعود رجوی، رضا پهلوی، گوگوش، مریم رجوی و... اسم‌های آشنایی برای‌تان هستند، نیستند؟ اینها و خیلی‌های دیگر در این چند ماه برای شما سنگ‌تمام گذاشتند، شما در این چند‌ماه یک‌بار به یاد امام نیفتادید، مگر امام نفرمودند؛ «اگر آمریکا از ما حمایت کرد باید در خود شک کنیم» چرا در خودتان شک نکردید! راستش ما به شما شک کرده‌ایم، براساس سخن حضرت روح‌الله اصلا این روزها عکس‌های دیگران بیشتر به شما می‌آید تا عکس امام!! راستی! چرا با «شیخ ساده‌لوح» که خون به دل خمینی کرد، هم‌جبهه شده‌اید، تحویلش می‌گیرد، برای‌تان پیام می‌فرستد و... چرا با نهضت آزادی که حضرت روح‌الله فرمود از منافقین بدترند، هم‌کاسه شده‌اید و... می‌دانید حضرت روح‌الله از آن بالا دارند نگاهتان می‌کنند؟راستی! آل سعود داشت یادمان می‌رفت! چه شده‌ است که آل‌سعود که امام خمینی فرمودند: «اگر از صدام و آمریکا بگذریم، از آل‌سعود نمی‌گذریم» از کیسه‌اش برای «فرقه سبز» دلار می‌فرستد و... .

آقایان سابقا مدعی خط امام!
امضاکنندگان بیانیه مجمع روحانیون مبارز باید در دادگاه صالحه‌ای بابت فراخوان غیرقانونی در 30 خرداد که به کشته و زخمی شدن تنی چند از هم‌وطنانمان منجر شد، محاکمه شوند و ما از دستگاه قضا می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر این دادگاه را برگزار کند. چگونه است تنها با بازیگران برخورد می‌شود و با «کارگردانان اصلی» و بانیان و اتاق فکر «فرقه سبز» برخوردی نمی‌شود. ما معتقدیم تا دادگاه «کارگردانان اصلی» فتنه اخیر برگزار نشود و «خط‌دهندگان پشت پرده» به دست «عدالت» مجازات نشوند، «آتش فتنه» خاموش نخواهد شد. دیروز به بهانه انتخابات و امروز به بهانه‌های دیگر باید به سراغ «سر‌چشمه‌‌ها» رفت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/24:: 1:54 عصر     |     () نظر