سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترس با نومیدى همراه است ، و آزرم با بى بهرگى همعنان ، و فرصت چون ابر گذران . پس فرصتهاى نیک را غنیمت بشمارید . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
پس از ناکامی چندین موردی برخی عوامل اغتشاش در روزهای 13 آبان و 16 آذر سردمداران این جریان قصد دارند با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) هیات های عزاداری را مورد سوء استفاده قرار دهند.

به گزارش پرچم: این گروه ها که در ماه های اخیر با حضور در هیات های بزرگ تهران و مراسماتی چون جشن نیمه شعبان و نیز لیالی قدر به خصوص در مکان های پرازدحامی مانند مهدیه تهران قصد بهره برداری سیاسی از تجمع مردم به نفع خود را داشتند اما با واکنش تند مردم مواجه شده و بدون اینکه کمترین اخلالی در برنامه این هیآت پیش بیاید اقدام به ترک مکان های مورد نظر می کردند.

اما در تازه ترین اقدام، این گروه ها با جلسات منظمی که برگزار کرده اند برنامه هماهنگ خود را در نفوذ به دسته جات عزاداری عنوان کرده و دستورالعمل های مختلفی را برای استفاده از حضور چشمگیر مردم و جوانان در عزاداری ها داده اند.

این در حالی است که با توجه به رسوایی به وجود آمده به خاطر پاره کردن عکس امام و اهانت به ساحت بنیانگذار انقلاب اسلامی توسط این افراد برخی سران پشت پرده و خاکستری این جریان به عوامل خود توصیه کرده اند تا از هر گونه اقدامی که موجب وهن شده و احساسات عمومی را تحریک می کند بپرهیزند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/22:: 8:25 عصر     |     () نظر