سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نخواهد آبرویش بریزد ، از جدال بپرهیزد . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چیزی به لحظه لبریز شدن خشم اکثریت خاموش باقی نمانده است لطفا فرصت را دریابید !

 

اقتدار به چه معناست ؟ اسطوره کیست ؟ مصلحت کدام است ؟

 

مدت هاست قوای قضائی – انتظامی – امنیتی کشور با توجیهاتی از قبیل مصلحت و به هم نخوردن فضای آرامش جامعه و ... با ریشه های فساد اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی برخورد لازم را نمی کنند . بعد از تیر 84 این روند دچار تزلزل جدی شد و در یک فرایند نسبتا طولانی حاله وحشت این اسطوره ها شکست .  زمان گذشت تا سه ماه اول سال 88 و اوج حرکات ضد امنیتی برخی که خود را در پایان راه می دیدند ? لذا دست به هر جنایتی زدند .

نظام اسلامی ایران به صورت بسیار وحشتناکی مورد هتک حیثیت قرار گرفت . یک کودتای تمام عیار در بستر نظام شکل گرفته بود. با فداکاری بی بدیل مقام معظم رهبری امیر قلب های ما ? امواج آتشین خشم امت حزب اللهی فرو نشست. نظام نهایت خویشتنداری و ملاطفت را با دشمنان جمهوریت و ایضا اسلامیت نظام داشت . جمعیت میلیونی روز 25 خرداد با کنار رفتن نقاب فتنه و خباثت برخی مدعیان خط امام کودتاگران را تنها گذاشتند . میرپنج های مخملی دیگر بدون پیاده نظام شده و امید آنها در مورد پایگاه سنتی شان – یعنی دانشگاه به ناامیدی وصف ناپذیر تبدیل شد. دیگر این فتنه گران توان آتش افروزی بیشتر را ندارند . بعد از این 6 ماه آیا سران داخلی فتنه متنبه شده اند ؟

 

 

 آیا آغوش پر از مهر و عطوفت نظام و رهبری آن را لبیک گفته اند یا اینکه هر روز با یک بیانیه ، سخنرانی و ... منتظر یک فرصت دیگر برای فتنه گری هستند ؟! در حالی که آقای هاشمی حکومت ! را در بسیج و سپاه و نیروهای معترض ! را در دانشجویان و استادان و مدیر و کارگران خلاصه کرده و حضور زنان را در خیابان ها می طلبد ، در حالی که معترضان عکس امام را آتش می زنند ، در حالی که پرز آنها را سرمایه بزرگ می خواند و اوباما آنها را تقدیس می کند و ... آیا وقت نشان دادن اقتدار نظام نرسیده ؟ آیا وقت آن نشده این اسطوره ها – بت ها – شکسته شوند ؟ آیا دیگر چیزی مانده که برایش مصلحت سنجی کرد ؟ لطفا بیش از این خون به دل امت متدین و عاشق امامشان نکنید ! صبر هم حدی دارد ! نشود روزی که سونامی خشم اکثریت طرد و تحقیر شده همچون سیلی از آتش بر سر این جرثومه های فساد فرو ریزد ! فرصت ملت به فرزندانشان در قوای امنیتی و قضائی در حال تمام شدن است ! فرصت را دریابید !


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/21:: 8:2 عصر     |     () نظر