سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

??  علت ریزش طرفداران موسوی

 

?? میلیون نفری که به موسوی رای دادند الان حتی ?? هزار نفر هم نمیشوند ..چرا ؟

بدلایل زیر :

 

علت اول : طرفداران موسوی متوجه شدند که وی از چارچوب ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله گرفته است. 

علت دوم : رفتارهای نابهنجار و غیر قانونی کروبی و به خصوص موسوی باعث کاهش طرفداران آنها شده است.  عده ای که در روز قدس به عنوان نیروهای طرفدار موسوی حضور پیدا کرده بودند اصلا فلسفه روز قدس را نمی دانستند. 

علت سوم : نیروهایی که عناد با کل نظام دارند و دشمن هم به دنبال سازماندهی آنها بود، ... این نیروهای در حال نابود شدن هستند و این ریزش ها در آینده ادامه خواهد داشت و بسیاری از اینها فریب دشمنان و رهبران خود را خوردند. 

علت چهارم : .موسوی از روز اول بعد از انتخابات به دروغ گفتن، تهمت زدن و فرمان شورش خیابانی پرداخت که این گونه حرکات در آداب دموکراسی، آزادی و استقلال کشور نمی‌گنجد؛ یعنی نامزد انتخابات به عنوان یک فرد شورشی ظاهر می‌شود. 

 علت پنجم : عده ای که فریب گفتمان موسوی را خورده بودند پشیمان شدند و غربی ها نیز که آتش بیار معرکه شده بودند ناامید شدند، چرا که متوجه شدند در داخل کشور ما نمی توانند بر مشکلاتی دامن بزنند.

 
علت ششم : صداقت موسوی برای طرفدارانش محرز نشد.. کنترل هواداران موسوی توسط اپوزیسیون خارج از کشوریکی دیگر از دلایل ریزش هواداران موسوی است 
     
علت هفتم : اقدامات اصلاح طلبان بعد از انتخابات،نوعی کودتا بود ...آنها تصور می کردند با اعتراضات رای قانونی را تغییر می دهند، اما این اشتباه بزرگی بود و اقدامات آنها بعد از انتخابات را می توان نوعی کودتا دانست.

علت هشتم : دعوت موسوی از مردم و کشاندن آنها به خیابانها و استفاده از مناسبتهای ملی و روزهای خاص و  شرکت موسوی در مراسم ختم شخصی که زنده بوده است و گریستن وی برگورهای خالی و معرفی مقتولین و در مجموع اینگونه تلاشها و استفاده از احساسات عمومی صداقت موسوی را زیر سوال برد و همین امر باعث ریزش هواداران وی شد.

 علت  نهم : در حال حاضر عملا هدایت طرفداران موسوی به دست اپوزیسیون خارج از کشور افتاده است و با توجه به اینکه این افراد آبرو و محبوبیتی در داخل کشور ندارند این مسئله نیز در ریزش هواداران موسوی تاثیر گذار بوده است.

علت دهم : تعداد قابل توجهی از هواداران موسوی به دلیل شعارهای وی که در چارچوب نظام و در جهت حفظ نظام بوده به وی رای دادند اما  زمانیکه با قانون گریزی وی مواجه شدند از همراهی وی صرف نظر کردند.

علت یازدهم: موسوی و کروبی با حرف‌های تکراری خود که بخشی از آن دروغ است، به اشخاص حقیقی و حقوقی و ارکان نظام تهمت‌ می‌زنند و به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند. ..موضع‌گیری جدید این دو به شناخت افکار عمومی نسبت به حرکات نفاق‌انگیز آنها کمک زیادی می‌کند و موجب ریزش طرفداران آنها می‌شود. 

علت دوازدهم : موسوی مبانی فکری خود را برخلاف نظر امام (ره) با مبنای سلطنت‌طلبان و نامحرمان نظام تطبیق داد و تحت عنوان جنبش سبز با مخالفان، نظام همبستگی ایجاد کرد. موسوی رای مردم که میزان وحدت و عدالت است را نپذیرفتند و همین رفتار آنها را به سمت دیکتاتوری و ظلم به مردم پیش برد و باعث ریزش طرفدارانش شد...طرفدارانموسوی به قدری کاهش پیدا کرده که کنگره امریکا برای حمایت و طرفداری بودجه‌55 میلیون دلاری را برای جنگ نرم علیه ایران اختصاص داد.
 
 علت سیزدهم : برملا شدن چهره واقعی سران جنبش فتنه و حرکات نسنجیده سران فتنه در روز قدس و اعلام برائت نکردن از شعارهای انحرافی هوادارانشان از دیگر عوامل ریزش هواداران جنبش فتنه در روز 13 آبان و ?? آذر  بود.  .... 

 علت چهاردهم : یکی دیگر از عوامل ریزش چشمگیر طرفداران جنبش به اصطلاح سبز، دروغ‌‌گویی سران این فتنه بود،  سخنان بی‌پایه موسوی درباره تقلب در انتخابات و هم‌چنین ادعاهای بی‌اساس کروبی درباره آزار جنسی از درو‌غ‌های سران فتنه بود که برملا شد.

علت پانزدهم : میرحسین موسوی که غروب روز 15 آذر با صدور بیانیه ای از مردم خواسته بود در روز 16 آذر به «جنبش سبز»  بپیوندند  از ترس رسوایی ترجیح داد در خانه بنشیند و برای همراهی با تعداد اندک آشوبگران حتی یک قدم هم برندارد و همین امر باعث شد طرفدارانش اعتراض کنند که چرا موسوی دیگران را تحریک کرده و اما خودش از ترس در تجمعاتشان ظاهر نمیشود ..و این بیشترین ریزش در ?? آذر بود..

 و اینک موسوی در باتلاقی که خود ساخته است دست و پا می زند ..عاقبت منافقان و خیانتکاران  همین است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/21:: 7:49 عصر     |     () نظر