سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
اول : در جنگ جمل امام علی ( ع ) تلاش زیادی کرد تا بر خورد نظامی با اصحاب جمل صورت نگیرد ، به عایشه که مابین عرب ها به ام مومنین شهرت داشت و فرماندهی مخالفان امام را بر عهده داشت ، نامه ای نوشت ، به طلحه و زبیر هم ، هم آنان که در هموار کردن راه خدا شمشیر ها زده بودند و نیز از اولین کسانی بودند که دست بیعت به سوی امام علی ( ع ) دراز کرده بودند . لذا . امام زبیر را به خلوتی خواند و نقل قولی را از پیامبر ( ص ) به یاد او آورد که : « ای زبیر ، تو با علی خواهی جنگید در حالی که ظالم هستی ! »  و زبیر گفته بود : اگر این مطلب یادم مانده بود ، هرگز به جنگ شما نمی آمدم و از جنگ منصرف می شود و تصمیم می گیرد باز گردد. اما عایشه  مانع خروج او از جنگ می شود .
باری ام مومنین سوار بر یک شتر ، جنگ خونین جمل را آغاز میکند و امام بناچار وارد نبردی بی امان می شود و جالب آنکه در میدان نبرد مکرر فریاد می زند : «
جمل را بزنید
» ( اعقروا جملا فانه شیطان ) و عایشه سوار بر جمل داد می زند : « فرزندان من بجنگید که بهشت را برای شما تضمین می کنم » و آنگاه مشتی خاک به طرف لشگر علی ( ع ) پاشیده و می گوید : « شاهت الوجود »
دوم : چندی پیش از یک دوست مصری ، البته نوع مجازی آن که در قم پیراهن ها پاره کرده است ، بی مقدمه پرسیدم : چه چیزی شما را دلبسته ایران و انقلاب ایران کرده است ؟
بی درنگ پاسخ داد : تئوری ولایت فقیه .
پرسیدم : کمی تا قسمتی توضیح.
پاسخی نداد ، تا اینکه چند روز پیش لینک دیدار مقام معظم رهبری با بشار اسد را برایم فرستاد و ضمن یک تحلیل کوتاه ، در پایان آورده بود : به قول امام خامنه ای « تیغ شیطان بزرگ آمریکا دیگر کند شده است » و ما این را مرهون ولی فقیه هستیم که در ایران همچون گوهری فروزان می درخشد و طی سی سال گذشته تیغ آمریکا را در سطح جهان کند و شمشیر اسلام ناب محمدی را تیز و بران ساخته است.
و امشب تصویری از صفحه اول کیهان را برایم ارسال کرد با توضیح این که : ایول مجلس ایران : «
بیست میلیون دلار برای افشای جنایات آمریکا ، در راستای کند کردن تیغ آمریکا
. »
چنین مصوبه ای در بین مجالس کشورهای موسوم به جنوب ، برای اولین بار است که اتفاق می افتد و خیلی خیلی هم مبارک است و باید هم شادمان شد که پس از سال های پر از دفاع مقدس ، هم اکنون به جایگاهی رسیده ایم که می توانیم در مجلس شورای اسلامی ایران ، برای افشای جنایات آمریکا در سطح جهان ، بیست میلیون دلار تصویب و حمله مقدس را آغاز کنیم و البته و صد البته این بدان معنا نیست که ما باید شمشیرهامون را از رو ببندیم ، اصلا ما کی چنین بوده ایم که اکنون نیز دومین آن باشد . طی سی سال گذشته حتی یک مورچه آمریکایی و یا یک گربه فرانسوی هم از ما آزار ندیده است ، دیده است ؟
سوم : من نمی دانم و شاید هم نمی فهمم که چرا نظامی که اذهان سرمایه سالاران جهان را به تشویش وا می دارد . چرا قوه قضائیه آن از پس چند جمل نشین آشکار بر نمی آید و البته امید که با تحولاتی که صورت گرفت از محاکمات کمدی جلو گیری شود . خنده دار است ، کسی که
به میر حسین یا حسین گفته ، در بند است و اما میر حسین راست راست در خیابان ها راه می رود و به دنبال راه اندازی جبهه ای بنام رساست . تا بدینوسیله در انتخابات بعدی تکرار مکرارات فرماید و یا آن دیگری فقط خمپاره بسوی نظام پرتاپ نفرمود . والا هر کاری که به تصور آید انجام داد . با نامه ای استارت اغتشاشات را زد ، پسران و دخترانش و احزاب وابسته و غیر وابسته اش گناهان بی شماری را در ولایت « بلخ » انجام دادند و اما قوه قضائیه ما در « شوشتر » به قول آقای احمدی نژاد « پیر زنی به نام هاله اسفند یاری را به جرم ترویج کننده انقلابات رنگین محاکمه می کنند .» 


چهارم :
باز گشت هاشمی ، بدون شک برای تجدید قوا ست ، جنگ جمل جواب نداد ، خاتمی و موسوی و کروبی و رضایی و صانعی و غفاری و منتظری و ... در یک کلام  به قول رئیس جمهور انقلابی ایران « هاشمی »  با رسانه های آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی و ... همقدم شدند تا قدم های ولی پذیران را از رفتن باز دارند . از خبرگان رهبری آویختند ، مجمع تشخیص مصلحت نظام را آزمودند ، دست به دامان علما شدند و بارها و بارها افکار عمومی را تست کردند و در نهایت آنچه بدست آوردند . آشکارا « هیچ » بوده است و در چنین شرایطی به عضویت در آمدن هاشمی شاهرودی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و انتصاب پنجمین امام جمعه موقت تهران  خبر های خوشایندی برای آقای هاشمی رفسنجانی نیست . فلذا وقت آن است که تجدید قوا شود . هاشمی پرچم دار وحدت می شود و پس از این همه فتنه در مراسم معارفه رئیس جدید قوه قضاییه: « به احترام احمدی نژاد از جای برمی خیزد. .... اقدام او دهان حاضران در مراسم را از حیرت بازگذاشت.
(مسیح علی نژاد) و هم چنین او در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است « باید هرکس در هر مقامی خود را ملزم به رعایت رهنمودهای رهبری معظم انقلاب بداند و صاحبان تریبون و نفوذ ، و رسانه ها از دامن زدن به تفرقه خودداری و در جهت ایجاد وحدت و وفاق در جامعه عمل کنند .» چشم ! اما تو را به خدا چون به خلوت رسیدید ، دیگر آن کارها را که انجام دادید ، تکرار نفرمائید ، نگوئید : « شاید خیلی‌ها ندانند که وقتی در مجلس خبرگان به بحث ولایت فقیه که توسط عده ای مطرح شد رسیدیم من مخالفت کردم. البته الان کسانی هستند که حالا خیلی منتقدانه و حتی مخالف با ولایت فقیه برخورد می‌کنند، اما در سال‌های  58، 59 و در مجلس خبرگان ، درست عکس امروزشان حرف می‌زدند. خوشبختانه متن همه‌ی مذاکرات به طور کامل وجود دارد . آقای آذری قمی وقتی این اواخر مخالف شده بود در جلسه ای گفته بود که آقای هاشمی در زمان تنفس یکی از جلسات مجلس خبرگان گفته است ـ تعبیری را از من نقل کرد که من یادم نبود ـ این که شما می‌گویید ، ولی‌فقیه نمی‌شود، ناصرالدین شاه می‌شود…» (هاشمی بدون روتوش، نشر روزنه، ص 157) و یا بر زبان نرانید کلماتی که ره به ترکستان دارد ، منجله « برای ادار? یک حکومت نمی­توان به فتوای یک نفر، خواه هر فردی باشد عمل کنیم، باید شورایی در کشور باشد...» ( ص? روزنام? مردم سالاری ، ? شهریور ?? ، نقل از رفسنجانی. و روزنام? همشهری همین تاریخ )
پنجم :
رسالت بزرگ کروبی ، این شیخ ساده لوح 2 ، انحراف افکار عمومی ایران از جمل نشین انقلاب ایران است ، « اعدام کودکان را متوقف کنید » « تجاوز جنسی به پسران و دختران زندانی » و این اواخر « طرح اختلال حواس کروبی » و رسای بی صدای میر حسین و ...  هموار کردن راه برای عبور بی سر و صدای جمل است تا نفسی تازه کند برای انقلاب مخملین دیگر .
ششم : و باز علی هست که ندایمان  می دهد : « جمل را بزنید » ( اعقروا جملا فانه شیطان ) چه ، تا وقتی که جمل پا بر جاست . شعله های فتنه زبانه خواهد کشید .
بیائید جمل را بزنیم.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/19:: 7:39 عصر     |     () نظر