سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را بران که محبّت دنیا، کور و کر و لال می کند و سرفرازان را خوار . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در ماه های پس از انتخابات ریاست جمهوری اغتشاشاتی در سطح برخی شهرها و علی الخصوص تهران اتفاق افتاد. در این میان آنچه بیش از همه جلب توجه می کند جنگ عجیب معترضان – بخوانید آشوب گران – با سطل های زباله و آشغال های درون آنهاست ! به گفته سردار فضلی فرمانده سپاه سید الشهداء (علیه السلام) تهران ، تنها در روز ?? خرداد در شهر تهران ???? سطل زباله طعمه حریق شد !

 

 

 حالا اینکه تا به امروز چه تعداد سطل زباله در سطح شهری مثل تهران به آتش خشم آشوب طلبان گرفتار آمده مسئولان شهرداری باید بگویند . اما این روند کثافتکاری ! همچنان ادامه دارد. ( به کسی کثافت نگفتم به این کار یعنی ریختن زباله ها در خیابان و آتش زدن آنها گفتم کثافتکاری ! ) . مدت زیادی نمی گذرد که قبوض مالیات به درب خانه های تهرانی ها آماده و یک خانواده کوچک در مناطق نه خیلی بالا ! باید ده ها هزار تومان بابت مالیات بپردازد !

 

 

 

چند موضوع در اینجا قابل بررسی و اثبات حداکثری است ! حضور آشغال ها - حضور سطل آشغال ها و معترضین به آشغال ها یا معترضین به سطل آشغال ها یا از وسط به هر دو طرف !

 

 

خدایی ما هیچی نمی گیم اما به نظر شما این کاری که داره می کنه غیر از کثافتکاری چه چیز دیگه ای می تونه باشه ؟!

 

 

 

 احتمالا داره دنبال رایش می گرده !

 

طبق تحقیقات انجام شده یک پای همیشگی این آشوب ها آشغال ها و سطل آشغال ها هستند تصاویر ضمیمه متن کاملا نشان دهنده صدق موضوع ذکر شده می باشد. اما چند راه حل وجود دارد :

 

 

 

 

?- دستگیری و بازداشت آشغال ها و سطل های حامل آنها و در مراحل بعد اعتراف گیری ? محاکمه و محکومیت آنها .

 

در تصویر زیر حضور مشکوک چند سطل آشغال به وضوح قابل مشاهده است !

 

 

 

 

یک سطل آشغال که به شکلی مشکوک گازش را گرفته و در حال متواری شدن از دست ماموران است !

( لطفا از عملیات تیک آف این سطل زباله تقلید نکنید ! )

 

 

 آتش زدن سبزی ها توسط سبزها !

 

 

?- رسیدگی به شکایت گربه ها و موش های پایتخت از برخی مسئولان وقت ! به علت سوء تغذیه و بحران در تامین معاش و متعاقب آن بالا رفتن تورم در سطح فاضلاب های پایتخت !

 

 

 

 

 اخباری وجود دارد مبنی بر شکایت آشغال ها - سطل های زباله - گربه ها و موش های پایتخت از برخی افراد بی رحم و ضد حقوق حیوانات و اجسام بی تحرک و بی جان !

 

سبزی هایی که اکنون دیگر جایی برای اقامت ندارند در کنار جسد نمیه سوخته سطل زباله دیده می شوند !

 

 

گفته شده این شکایت بزودی توسط تیمی متشکل از پرفسور رهنور - شیرین عبادی و فائزه کماندو در حال بررسی است و گمان می رود به زودی وارد مرحله اعلام جرم علیه شخص احمدی نژاد و دولتش گردد!

 

 

در جواب سوال ربط موضوع به دکتر احمدی نژاد آمده که ایشان تقلب کرده ? مردم اعتراض کردند بعد پلیس گاز اشک آور زده و در نهایت معترضین مجبور به شعله ور ساختن آشغال و سطل آن شده اند و بعد از این حیوانات محجور و نخبه پایتخت دچار سوء تغذیه و در برخی موارد مرگ یا حتی خود کشی شده اند البته خودکشی برخی از آنها بسیار پر شایبه و مشکوک بوده است ! که آن هم در حال پیگری است .

 

این کثافت کاری نیست ؟!

 

 

اما آنچه مسلم است نقض حقوق حیوانات و اجسام مرده توسط گروهی چماق بدست می باشد که بهترین شاهد آن BBC , VOA می باشند. در ضمن قطعنامه ای با همکاری دولت فخیمه کانادا در حال تهیه و تنظیم شدن برای ارائه به صحن شورای امنیت سازمان ملل می باشد. در پیرو خبر مذکور رسیدگی به قتل مشکوک زهرا کاظمی نیز مطرح شده است.

 

 

آن منبع موثق اعلام نکرد آیا رسیدگی به پرونده قتل خانم کاظمی در آن قطعنامه گنجانده شده یا به صورت جدا گانه ارائه خواهد شد!؟

?- رسیدگی به شکایت آشغال ها و سطل های زباله از برخی معترضین ! چون همه مدارک به نفع این گروه سوم است لذا این قسمت از بحث موشکافی شده و مورد بررسی بیشتر قرار می گیرد !

 

به قول معروف : بدون شرح !

 

 

گفته می شود این گروه مطمئنا بی گناه بوده و طبق بررسی همه شواهد می توانند از طرف مقابل - معترضین به تقلب - شکایت کنند .

در اینجا چند پیشنهاد ساده و کاملا عملی برای تنبیه اغتشاش گران - ببخشید معترضان - علی الخصوص کثافتکاری آنها به قوه محترم قضائیه ارائه می شود :

?- در مرحله اول باید این افراد دقیقا شناسایی شده و به دادگاه عادله تحویل گردند.

 

 

?- در مرحله بعدی باید این آتش افروزان اموال عمومی علی الخصوص سطل های زباله بی گناه به پرداخت جریمه های سنگین محکوم شوند.

 

 

?- اما آنچه باعث تنبه در این افراد می شود آنکه باید برای مدتی طولانی این افراد کار ماموران نظم و پاکیزگی ، همان کارگرهای رفته گر و خدوم – را انجام دهند . علی الخصوص کار جمع آوری زباله های درون جوب های آب یا سطح خیابان ها باید برای مدت طولانی و در ساعات اولیه صبح بر آنها تحمیل شود شاید کمی آدم شوند !

 

 

?- اگر مشکلات روان پریشی و در موارد حادتر زنجیر و قلاده پاره کردن های آنها ادامه داشت چند راه حل کاملا منطقی را پیش روی مسئولان امر می گذرایم تا در نهایت با اجرای مواد زیر ? هم آن افراد عقده ای حاجت روا  شوند و هم باری هر چند کوچک از روی دوش مسئولان برداشته می شود :

الف- در عملیات بازیافت زباله های شهری همیشه یک قسم از این زباله ها قابل بازیافت یا هر نوع استفاده مجدد نیستند لذا می توان کار آتش زدن این زباله ها را به آن افراد سپرد شاید عقده شان خالی شود!

ب- اجرای عملیات جایگزینی خودروهای فرسوده در قسمت اسقاط کردن به افراد متبحری در منهدم کردن خودروهای رده خارج نیاز دارد ، در اینجا می توان به راحتی از افراد یاد شده استفاده کرد . مطمئنا با تجربه بالای این افراد در منهدم کردن خودروها آن همه در مدت سیم سوت طرح فوق الذکر روند اجرایی خود را با سرعت بیشتری ادامه خواهد داد.

 

اینم سند !!!

 

 

ج-  پیشنهاد می شود این افراد در تخته خواب هایی شبیه به سطل زباله برای استراحت جا داده شوند .

د- حمل و نقل آشغال ها سر ساعت ? شب در سطل های زباله برای کل محله زندگی شان  به آنها سپرده شود !

و- افراد یاد شده باید روزی صد بار از روی جمله های  " من با سطل زباله ها مشکلی ندارم " و " من با آشغال ها دوست هستم " مشق کرده و تعهد بدهند دیگر کاری به کار این موجودات ساکت و بی توقع ندارند!

 

 آخه بگو بشر مگه مریضی ؟! چکار این زبون بسته داری؟

 

 

 

گفتنی است سطل های زباله با صدور بیانیه ای محکم و کاملا جدی اعلام کرده اند در صورت ادامه این وضع دست به اعتصاب گسترده و همگانی خواهند زد ! در قسمت دیگر این بیانیه به عدم وجود تامین جانی در برابر برخی افراد اشاره شده و این امر به مسئولان گوش زد شده است !

اگر  نکات  فوق الذکر دقیق و با جدیت اجرا شود بعید است افراد یاد شده  بعد از گذراندن دوره محکومیت دیگر از صد متری سطل های زباله هم رد شوند !

امتحانش مجانی است درست بلعکس این وضع کثافتکاری در خیابان های شهر !!!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/19:: 7:29 عصر     |     () نظر