سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زمام دار و کردار، راننده و نفس(مرکبی) سرکش است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
مراسم سوگواری در واکنش به اهانت به ساحت امام راحل

جمعی از دانشجویان طی اطلاعیه‌ای تاکید کردند که در واکنش به اهانت به ساحت بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران در مساجد و تکایا به سوک می‌نشینند.

به گزارش فارس، جمعی از دانشجویان ولایتمدار طی اطلاعیه‌ای اهانت به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم روز 16 آذر ازسوی جریان فتنه را به شدت محکوم کردند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که دانشجویان ولایتمدار کشورمان امشب در مساجد و تکایا به سوگواری می‌پردازند و فردا نیز پس از پایان نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی اقدام اهانت آمیز عوامل فتنه را محکوم خواهند کرد.
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
داستان شوم ایادی استکبار جهانی زخم دیگری را بر پیکر امت اسلام وارد کردند و با توهین و جسارت به تصویر مقدس امام راحل(ره) داغ آن پیر فرزانه را در دل ملت زنده کردند. مدعیان دروغین خط امام که ریاکارانه شعار پیروی از امام خمینی(ره) را می‌دهند و در عمل جز همراهی با دشمنان قسم خورده امام خمینی(ره) یعنی آمریکا و اسرائیل جنایتکار چیزی در پرونده خود ندارند با این جنایت بزرگ پرده تزویر از چهره خود برافکندند. همانا در دوره تسلط بر دولت در روزنامه‌های وابسته به خودشان مقاله می‌نوشتند و از پیوستن امام(ره) به دوره تاریخ دم می‌زدند. امروز با پاره کردن عکس‌های آن حضرت می‌خواهند همان آرزوهای کودکانه خود را جامه عمل بپوشند زهی خیال باطل که امام در قلب همه ملت ماست و تصویر نورانی‌اش در جان و دل فرد فرد ایرانیان بلکه مسلمانان جهان و بلکه همه مستضعفان عالم است و خمینی تا ابد زنده است و عاقبت جسارت‌کنندگان این ساحت قدسی جز همان نیست که با چادر زنانه از میدان بگریزیند و چون اسلافشان به زباله‌دانی تاریخ درآیند.

ما این مصیبت بزرگ راکه داغ هجران امام خمینی(ره) را در دل ملت ایران زنده کرد تعزیت می‌گوییم و امشب در مساجد و تکایا به سوگ می‌نشینیم و فردا پس از نماز جمعه شهرها نیز با تظاهرات مردمی مسببان را محکوم می‌نماییم ما همان ملتی هستیم که در پاسخ به توهین به مقام ولایت فقیه در سال 56 انقلاب عظیم اسلامی را براه انداختیم و امروز هم لازم باشد با همان شدت علیه هتاکان به صحنه می‌آئیم ولی انتظار ما این است که قبل از اینکه نیاز به واکنش مردم باشد دستگاه‌های مسئول خود به تکلیف قانونی خود عمل کنند.

ما خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با همه اشرار و آشوبگران بویژه سران فتنه خاتمی، موسوی و کروبی که بستر چنین اقدامات شنیعی را در کشور فراهم آورده‌اند می‌باشیم.
جمعی از دانشجویان ولایتمدار و داغدار همیشگی خمینی(ره)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/19:: 7:9 عصر     |     () نظر