سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قدر پرسیدند ، فرمود : ] راهى است تیره آن را مپیمایید و دریایى است ژرف بدان در میائید ، و راز خداست براى گشودنش خود را مفرسایید . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
صفارهرندی خطاب به سبزکها:
شما مجبور شدید گوگوش و سروش را عضو خود کنید و افتخارتان این است که همجنس‌بازها با شما هستند



در ادامه مطلب ببینید...

صفارهرندی گفت: اکثر آن 13 میلیونی که به دلیل اعتقادات دینی به موسوی رای داده بودند، در پی فتنه گری‌ها از این جریان رویگردان شده اند.
 
بازتاب آنلاین -  صفارهرندی گفت: اکثر آن 13 میلیونی که به دلیل اعتقادات دینی به موسوی رای داده بودند، در پی فتنه گری‌ها از این جریان رویگردان شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس محمدحسین صفارهرندی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی و همچنین دانشجویان حامی موسوی اظهار داشت: جنبش دانشجویی هویتی از جمله آزادگی، استقلال، آگاهی، انقلابی بودن، مردمی بودن، عدالتخواه بودن، ایران دوست بودن و ضد استکبار و استبداد بودن و ... دارد.

وی افزود: باید از انقلاب جنبش دانشجویی مشخصاتی مانند اسلام‌گرایی و ضد شوروی و امریکا بودن و ... را نیز پیدا کرد و این جنبش تجربه یک انقلاب واقعی که مشابه آن را تا کنون نداشته‌ایم، دارا است.

صفار هرندی تصریح کرد: مرزبندی با جریاینات ضد انقلاب، لیبرال، سرمایه‌داری وابسته، مرزبندی با جریانات متحجر، لائیک، سکولار از دیگر مشخصه‌های جنبش دانشجویی است و این جنبش سرآمد تمامی جریانات وفادار به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

صفارهرندی خطاب به دانشجویان حامی جنبش سبز موسوی افزود: اعلام کنید که هیچ نسبتی با آن افتخارات جنبش دانشجویی ندارید و شما در هیچ‌کدام از این افتخارات شریک نیستید، به شرطی که از این به بعد این افتخارات را به نفع خود مصادره نکنید.

وی تصریح کرد: شماهایی که از جمهوری اسلامی خجالت می‌کشید، چرا در ساز و کارهای قانونی جمهوری اسلامی شرکت می‌کنید و کسی که جمهوری اسلامی را به جمهوری ایرانی تبدیل می‌کند و آن را قبول ندارد، حق شرکت به عنوان نامزد جمهوری اسلامی را ندارد.

صفارهرندی خاطرنشان کرد: کسانی فریب‌کار هستند که راهنمای چپ را می‌زنند و به راست می‌پیچند و فریب‌کار آن کسی است که سه روز قبل از انتخابات دم از قانون‌گرایی می‌زند، اما وقتی که نتیجه انتخابات معلوم می شود آن را قبول ندارد و قانون را زیر پا می‌گذارد.

وی گفت: اگر کسی به گذشته‌های نورانی این جنبش پشت کرده و آنها را قبول ندارد نمی‌تواند در جشن‌های مربوط به این جنبش شرکت کند و به همین دلیل می‌آید و جشن دانشجویی دیگران را به هم می‌زند.

صفارهرندی اظهار داشت: به آن بالادستی‌های شما می‌گویم که نمی‌توانید روی ارزش‌های به دست آمده از انقلاب پا بگذارید و در پستوها با آمریکا ارتباط برقرار کنید.

صفارهرندی با اشاره به بعضی دانشجویان که قصد به هم زدن نظم جلسه را داشتند، افزود: چهار سال پیش خاتمی در دانشگاه تهران به رفقای شما گفت در همه چیز انحراف ایجاد کردید و آمدید، این جلسه را نیز به هم بزنید.

وی تصریح کرد: بالادستی‌های شما، همان کسانی که به شما خط می‌دهند، روز گذشته برای فرار چادر زنانه به سرکرده بودند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه  خاطرنشان کرد: دیروز جای شما خالی بود که مشاهده کنید که مردم با چه بی‌اعتنایی به کسانی که سطل‌های زباله را آتش می‌زدند، نگاه می‌کردند و من نمی‌دانم که سطل‌های زباله چه هیزم تری به شما فروخته‌اند که دست از سر آنها بر نمی‌دارید.

وی با اشاره به دلایل کاهش افراد حامی جنبش سبز موسوی گفت: مجبور شدید، گوگوش تا سروش را عضو جنبش خود کنید و وقتی افتخار می‌کنید که همجنس بازان و بها‌یی‌ها عضو تشکیلات شما هستند.

صفارهرندی افزود: اکثر آن 13 میلیونی که به دلیل اعتقادات دینی به موسوی رای داده بودند، از این جنبش کم شدند و به آگاهی دست یافتند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/18:: 7:48 عصر     |     () نظر